Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-09, 11:29   #31
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Nurmo är nöjd med spår 1 med Zenit och tror att han kan hålla ledningen.

Jag är inne på att spika indoor voices & weekend fun.
I avdelning 1 så får man inte missa Trinity Lux, riktigt bra fart på den
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 11:33   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Verkar som det, är dock lite oprövad i volt(2 starter o 2 segrar, debuten från innerspår), men snabb ut med bil och från detta läge rätt skaplig spetschans, gissar jag...vi får si...
Kanske får överväga ranken i det loppet. Vet inte varför jag fick för mig att hon var trög ut.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 11:47   #33
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ska vara lite tråkig och dra en lans för Olle Rols, överstreckad(troligtvis?), men överraskade alla genom att spetsa från andraspåret i volten senast, PI tror att den kan öppna riktigt bra och om Petter tar sig förbi, så lär han nog släppa till favoriten sen...mm....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 12:03   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Olle står i 3,50 på bolagen, kan dock bli drag emot pga"överstreckningen", märkligt(?) nog, kan det redan(i mina ögon)rätt höga vinnaroddset åka upp ytterligare då...vi får si..

Senast redigerad av mikaels den 2018-02-09 klockan 12:04.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 12:25   #35
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ska vara lite tråkig och dra en lans för Olle Rols, överstreckad(troligtvis?), men överraskade alla genom att spetsa från andraspåret i volten senast, PI tror att den kan öppna riktigt bra och om Petter tar sig förbi, så lär han nog släppa till favoriten sen...mm....
Man ska komma ihåg att spår 1,6,7 galopperade i starten dock.
Normalt de som i första hand är spetsbud.

Snabbt kom han iväg iaf
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 14:48   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Minnestads E lär braka till spets, frågan är om favven(direkt eller efter en bit när det lugnat ner sig) har något annat val än att lägga sig lugn i dödens och sedan är detta lopp gissningsvis låst, plockar WF ner ME från dödens??? GU skulle iofs också kunna hamna i dödens, lär vara låst även med detta scenario...

Senast redigerad av mikaels den 2018-02-09 klockan 14:50.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 14:53   #37
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Minnestads E lär braka till spets, frågan är om favven(direkt eller efter en bit när det lugnat ner sig) har något annat val än att lägga sig lugn i dödens och sedan är detta lopp gissningsvis låst, plockar WF ner ME från dödens??? GU skulle iofs också kunna hamna i dödens, lär vara låst även med detta scenario...
Minnestads E lär i alla fall inte släppa om spets då den har vunnit 6 ggr på 6 försök från ledningen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 15:01   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Minnestads E lär i alla fall inte släppa om spets då den har vunnit 6 ggr på 6 försök från ledningen.
Jepp och skulle vilja säga att den är kraftigt understreckad med sina 11%, men lär nog stiga några enheter...gick 14,7 på 2640 senast, kan säkert gå en 13,5 och blir tuff att sänka då...

Senast redigerad av mikaels den 2018-02-09 klockan 15:05.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 15:46   #39
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Platon face utan galopp vinner lätt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 16:30   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jepp och skulle vilja säga att den är kraftigt understreckad med sina 11%, men lär nog stiga några enheter...gick 14,7 på 2640 senast, kan säkert gå en 13,5 och blir tuff att sänka då...
Skoglund säger i någon intervju att han ska göra allt för att komma till spets och köra där med Weekend Fun så frågan är om den kommer dit i morgon. Skoglund visade ju i onsdags att om han bestämt sig för att ladda och köra i ledningen så gör han det oavsett tempo.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 17:05   #41
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

Vi tippas senaste nytt

http://www.vitippa.se/images/filer/vtt.pdf
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 17:16   #42
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Såg att "statistik"-nissen Sjöden menade att Jairo inte bara har det bättre läget utan även är "bästa hästen" av favorittrion i V7-1...

Vad får han det ifrån? Vad säger ni? Jag menar att Justice Ås är stjärnan i gänget!
Konstaterar att Peter U ödmjukt placerar Justice Ås som tvåa efter Slide so Easy men före Jairo...
..Att Anders Malmroth spikar Justice Ås, vilket borde betyda att han anser den vara bäst? Kan iofs tänkas spetsa?

Edit: i "Fem tippar V75" talar jag om vad gäller tips/spikar samt i Sjödéns krönika.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2018-02-09 klockan 17:19.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 19:06   #43
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rätt många spelvärda kusar på kupongen imorrn. Mina 2 cent kommer här:

V75-1: 3 Augustus F. 11%
Spetsar väl ganska säkert? Sen är det väl troligt att det släpps kanske, men det är inte säkert och beror helt på hur det utvecklar sig. Burmans stall går som tåget för tillfället!

V75-2: 8 Platon Face 14%
Trodde den här strulpellen trots bakspår skulle vara klar favorit i ett sånt här lopp. Istället är 14 Ready Ribb jättelampa trots att han står på mellanvolten och precis gått ur klassen för att stå på start. Märkligt.

V75-4: 9 Tentacles 4%
Gediget facit på V75 och bästa kusken. Ska dessutom köras med jänkarvagn för första gången imorrn säger de.

V75-5: 9 Jaques Noir 6%
Ännu en med grymt V75-facit och ett rakt igenom kanon-ekipage! Storfavoriten behöver lite klaff från innerspåret.

V75-6: 4 Sharp Dream 7%
Har 4-1-1 på de 6 starter han gjort för Lövgren och då är tre av loppen doterade 100k eller mer. Har visat sig klara snäva spår och kommer han bara iväg hyggligt så...

V75-7: 8 National Prince 20%
Inget skrällbud direkt, men väl den som borde vara förstahäst och favorit i min bok. Står långt ut, men man ska ladda och jag tror de kommer ta sig till ledningen efter en bit. Kostar nog lite, men den klarar rätt tuffa öppningar. Favoriten 4 Qahar Q.C. har bästa spåret men det hjälper inte ett smack för den traktorn kommer hamna sist från start ändå. För kort distans i kombination med hårt motstånd och förmodligen snabb bana för årstiden gör att jag tror den får väldigt svårt att blanda sig i segerstriden den här gången.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 19:09   #44
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5121
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Några rader om mina tankar inför lördagen.

V75:1 Slide to easy skulle varit ett spikförslag med seriös kusk men med Flemming så blir det bara förstarank då man aldrig vet var man har honom.
Jairo har ju rejäl toppform och är självskriven
Justice Ås Imponerade väl inte förra starten på v75 trots att den fick bestämma i spets men åker med tidigt då det är en klasshäst med lopp i kroppen.
Formkorten Nakoda Goj Island Life och Trinity Lux streckas också samt spetshästen Augustus F trots att den inte verkar trivas så bra över medel.

V75:2 Blir troligen att gå kort här. Platon Face lär ju vinna om felfritt och om den kommer ut men då den är så osäker så tittar jag på 15 MYF som går ner väldigt mkt i klass, formkortet Dizzy River som verkar ha hittat sig själv och Zeus Karsk som står på tur.
Rankar ner Ready Ribb då den nog får göra mer jobb än vanligt.

V75:3 VBOTN Förstahäst men frångår nog första tanken på spik och kör utg alt matematisk gardering stängt på 3-4 hästar.
Nurmos envisas med att Zenit kan öppna bra men de verkar inte vilja trycka av honom.
OTP har kämpat sig upp i vinterform och stallet har ju sjuk form. B.B.S Sugarlight är en fidus men blir nog bara förstareserv, slinker förmodligen med om jag kör utgång med VBOTN.

V75:4 Tycker jag ser öppen ut då jag inte vill spika favoriten med nuvarande kusk i final, hästen är väl tillsammans med Global Unlimited bästa hästarna i loppet. Kollar på några skrällar här:
Tentacles Långspurtade som en tok senast och lyser form.
Fairplay Pellini Första Goop och är alltid hårt betrodd annars. Slår till nu när den är bortglömd?
Divine Känns lite seg men vinner alltid som en klasshäst. Lär öka i procent
The Real Star Stallskrik senast och gick väl ok men verkar småseg ut. Möter hårdare nu än senast.

V75:5 Kan Olle Rols svara Lundbergs? Lär väl bli överfallen även om det lyckas så nöjer mig med utgång.
Erik Sting Är andrarankad för mig på kapacitet och två lopp i kroppen.
Twigs Briard Första Goop och har fått en nytändning i danmark. Går alltid in till mål och kuskförstärkningen är enorm. Öppet bakom dessa 3
Verkligen intressant omgång,
Har dock inget givet tvåhästarslås att bjuda på denna vecka..
tror att Lövgren vinner första har ju fin stallform, ska det spelas tvilling så är Trinity Lux given.

I andra är det Mindre your Face som du oxå tror på. Som är min första tanke

Tycker guld kan köras i halsen på OTP. Tror inte Björn låter VOTN sitta still i spets.

I fjärde måste det nog skrälla, ok Tentacles har du ju med so far.

I femte veckans bästa spik 12 Erik Sting.

Kör hårt
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 19:10   #45
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Rätt många spelvärda kusar på kupongen imorrn. Mina 2 cent kommer här:

V75-1: 3 Augustus F. 11%
Spetsar väl ganska säkert? Sen är det väl troligt att det släpps kanske, men det är inte säkert och beror helt på hur det utvecklar sig. Burmans stall går som tåget för tillfället!

V75-2: 8 Platon Face 14%
Trodde den här strulpellen trots bakspår skulle vara klar favorit i ett sånt här lopp. Istället är 14 Ready Ribb jättelampa trots att han står på mellanvolten och precis gått ur klassen för att stå på start. Märkligt.

V75-4: 9 Tentacles 4%
Gediget facit på V75 och bästa kusken. Ska dessutom köras med jänkarvagn för första gången imorrn säger de.

V75-5: 9 Jaques Noir 6%
Ännu en med grymt V75-facit och ett rakt igenom kanon-ekipage! Storfavoriten behöver lite klaff från innerspåret.

V75-6: 4 Sharp Dream 7%
Har 4-1-1 på de 6 starter han gjort för Lövgren och då är tre av loppen doterade 100k eller mer. Har visat sig klara snäva spår och kommer han bara iväg hyggligt så...

V75-7: 8 National Prince 20%
Inget skrällbud direkt, men väl den som borde vara förstahäst och favorit i min bok. Står långt ut, men man ska ladda och jag tror de kommer ta sig till ledningen efter en bit. Kostar nog lite, men den klarar rätt tuffa öppningar. Favoriten 4 Qahar Q.C. har bästa spåret men det hjälper inte ett smack för den traktorn kommer hamna sist från start ändå. För kort distans i kombination med hårt motstånd och förmodligen snabb bana för årstiden gör att jag tror den får väldigt svårt att blanda sig i segerstriden den här gången.
Minnestads E ska inte gå med jänkarvagn ffg . Tränaren har ändrat sig säger han i en betaltjänstintervju. Tentacles aldrig tävlat i bike tidigare säger även en statistikrapport från travfakta.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td