Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-09, 23:26   #46
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Minnestads E ska inte gå med jänkarvagn ffg . Tränaren har ändrat sig säger han i en betaltjänstintervju. Tentacles aldrig tävlat i bike tidigare säger även en statistikrapport från travfakta.
Det innebär alltså att Jesper Hedqvists nya super-mega-rumble-in-the-jungle-favorit ska värderas baserat på vanlig vagn?

Kan nog räcka ändå....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-09, 23:26   #47
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Minnestads E ska inte gå med jänkarvagn ffg . Tränaren har ändrat sig säger han i en betaltjänstintervju. Tentacles aldrig tävlat i bike tidigare säger även en statistikrapport från travfakta.
Inte? Då kan man ju i princip gå rakt ut på Weekend Fun.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steff (+20)
Spiritus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 00:54   #48
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Inte? Då kan man ju i princip gå rakt ut på Weekend Fun.
Det kan man garanterat göra ändå - om man på förhand vet att hästen kommer prestera som senast.

Spännande ändå att Rickard N Skoglund är favorit i loppet och att han tillsammans med Stjernström står för över 50% av insatserna. Sällan man ser sådant skräp till kuskar vara så mycket spelade. Det är tydligt att spelarna inte tagit hänsyn till ekipage utan gått rakt ut på hästarnas kapacitet.

Dock hade det varit lite paradoxalt att benämna någon annan häst än Weekend Fun som motiverad favorit. Jag är ytterst kluven!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), abstruse (+1)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 01:26   #49
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Det kan man garanterat göra ändå - om man på förhand vet att hästen kommer prestera som senast.

Spännande ändå att Rickard N Skoglund är favorit i loppet och att han tillsammans med Stjernström står för över 50% av insatserna. Sällan man ser sådant skräp till kuskar vara så mycket spelade. Det är tydligt att spelarna inte tagit hänsyn till ekipage utan gått rakt ut på hästarnas kapacitet.

Dock hade det varit lite paradoxalt att benämna någon annan häst än Weekend Fun som motiverad favorit. Jag är ytterst kluven!
För det första är ju Skoglund inte någon dålig kusk, tvärtom. För det andra är det ju skillnad på uppgiften som man begär att "lallarkusken" ska lösa. Att gasa till spets med en favorit kräver inte lika stora sulkykonster som att vinna en jämn final från spår 12.

Apropå det så är jag inne på att banka Erik Sting. Han står i en alldeles för låg klass, och om Olle Rols får förväntade trafikbekymmer kan Uffe styra loppet från dödens igen.

Weekend Fun var en annan som hoppade ur listan, men bike-ryktet på Minnestads Ecuador lockade till gardering. Som sagt, om det blir vanlig vagn på femman är det nog läge att hamra in spiken på Norrlands-ekipaget. Alternativet, för min del, vore att gå på Tobacco i sista, men så stora balls har man kanske inte ändå.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
narmi (+9)
Spiritus är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 03:15   #50
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
För det första är ju Skoglund inte någon dålig kusk, tvärtom. För det andra är det ju skillnad på uppgiften som man begär att "lallarkusken" ska lösa. Att gasa till spets med en favorit kräver inte lika stora sulkykonster som att vinna en jämn final från spår 12.
Nej, alla har ju rätt till en åsikt och min är att Skoglund inte platsar i toppen bland kuskarna i Sverige. Dessutom är hans erfarenheter i en sulky på V75 minst sagt begränsade. Kanske tar han sin fjärde seger på 4 år?

Men ibland spelar det ingen roll att man är en medioker kusk när hästen man sitter bakom är överlägsen.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 04:29   #51
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Gör som alltid sticker ut hakan.Har bestämt mig för att spika Juvels Boy avd 2 är nog rätt ensam om det ingen tipster vill nämna den.Fort jag såg listan i söndags så bestämde jag för att spika Juvels Boy


Juvels Boy lirad hos bet-bolagen



Lyser verkligen form och kommit tillbaks ordentligt efter sin knäskada.

https://www.travet.se/travhastar/juvels-boy-724707/
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steff (+10)

Senast redigerad av Spiken64 den 2018-02-10 klockan 04:36.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 06:23   #52
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Tror inte heller Björn Goop kör bort Twigs Briard borde vara favorit.


Twigs Briard kuskförstärkt till max tackar för 6gånger fast odds.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:11   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Fjärde loppet är riktigt intressant, men jag gillar Weekend Fun som jag spikade på V75 från bakspår och jag singlar igen. Tar han spets så borde loppet vara över. Annars så är chansen vettig ändå.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:16   #54
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jackpot med 21 miljoner extra i sjurättspotten. Det är vi själva, som sparat ihop pengarna och då önskar jag, att de återbetalas till oss på sharps. Jag unnar inga inhoppade sömmerskesnikare att ta hem våra pengar. Bolagssystemet:

1) 5,7,9 r4-3 (ledningen tar 3, som är sprinterbetonad och viker sig liksom senast. 5 är formstark. 7 laddas framåt och är fältets bästa häst. Den som vågar gå kort i första spikar 7. 9 är hårt betrodd och jag vågar inte lämna utanför - men jag tror inte den vinner)

2) 4,7,8,14 r13-15 (det känns som helgarderat med dessa. Min förstahäst är 7. Björn tror mycket på sin egen 14. Finnpajsaren 4 har SISU. Om Ludde får 8 felfritt har han chans)

3) 2 r1-8 (favoriten 2 sitter tidigt i ledningen och dirigerar loppet. Han såg inte bra ut i målgång senast men med världens bästa kusk lotsas han idag in som vinnare)

4) 4,7 r6-5 (4 bygger staket men garderas med 7, som har en långt mer erfaren kusk. Den som vill gardera streckar även 5,6,11 och kanske 9)

5) 1,6,7,12 r9-10 (bästa kapacitet har 12, som med Ulf sannolikt vinner. 3 tar ledningen och hur ska då 1 ta sig ut utan att bli diskad. 1 borde lämnas utanför kupongen, men skulle han vinna blir jag avsatt som bolagets VD. 6 har tänt till i sin nya regi och Björn är enorm kuskförstärkning. 7 har kapacitet att skrälla till 3 %)

6) 1,2,3,6,7,13 r4-12 (svårlöst sprinterlopp för ston. Gardera)

7) 1,3,4,7,8 r11-2 (3 leder länge. Strykningarna av 5 och 6 gynnar kraftigt 7 och 8. Många med chans)

Kostar 1440:-. Just nu en minusgrad på Valla. Under tävlingarna blir det runt nollan och något mulet. Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)

Senast redigerad av mackpeter den 2018-02-10 klockan 10:18.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:21   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Peter varnar för att Justice Ås kan bli hängades, men kommer han före Jairo så borde Justice kunna ta över ledningen. Kanske Takter vill något annat. Trinity Lux vet jag inte hur snabb den är från start.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:22   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

2) 4,7,8,14 r13-15 (det känns som helgarderat med dessa. Min förstahäst är 7. Björn tror mycket på sin egen 14. Finnpajsaren 4 har SISU. Om Ludde får 8 felfritt har han chans)
Aisha verkar vara ganska barfotaberoende om man kollar raden. Har ju inte precis rosat marknaden med skor.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:35   #57
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Peter varnar för att Justice Ås kan bli hängades, men kommer han före Jairo så borde Justice kunna ta över ledningen. Kanske Takter vill något annat. Trinity Lux vet jag inte hur snabb den är från start.
Peter måste vara blind. Jairo är verkligen ingen startraket, och jag tror Peter kommer till spets efter 500, man kör knappast Augustus i spets igen utan koncentrerar sig på andrapriset.
Jag är heller inte helt säker på att Augustus tar sig förbi BG i starten heller. Nu har jag inte kollat Björnkollen ännu, men jag är rätt säker på att Björn söker en bra rygg och det är inte inte Augustus som är det.
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:41   #58
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Indoor Voices är jag också sugen på. Det är 10 hästar att runda och med ett par galopper så blir de färre. Normalt sett så klarar inte 20-metershästarna att ta in sitt tillägg i sådana här lopp, men ju färre hästar som blir kvar på start, desto mer ökar chansen. Bara ston emot och Indoor har ju en helt annan hårdhet. Kanske spik för mig idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:51   #59
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: linköping
Inlägg: 407
Sharp$: 2181
Standard

jag har tre klara vinnare som vill dela med er .

1- 7 Justice Ås
2- 4 Weekend Fun
3- 13 Indoor Voices

rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 10:59   #60
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jarmop Visa inlägg
Peter måste vara blind. Jairo är verkligen ingen startraket, och jag tror Peter kommer till spets efter 500, man kör knappast Augustus i spets igen utan koncentrerar sig på andrapriset.
Jag är heller inte helt säker på att Augustus tar sig förbi BG i starten heller. Nu har jag inte kollat Björnkollen ännu, men jag är rätt säker på att Björn söker en bra rygg och det är inte inte Augustus som är det.
Peter är inte blind. Han kör mot ledningen, som 3 välvilligt släpper. 7 Justice Ås är ett vettigt spikförslag.

Även i andra har Peter bra chans med 7 Dizzy River. Måste tidigt med på kupongen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td