Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-10, 11:07   #61
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 174
Sharp$: 9357
Standard

Mina idéer om pengar..

Avd1. 3,4,5,6,7,8,9
Svårt att ranka detta lopp då jag tror på körning från flera håll och är tveksam till att spets håller undan. Island Life från Normans formstall tror jag hamnar 3e/4e ytter och blir farlig.

Avd2. 7,15
Dizzy River i spets? Kanske bara håller undan men jag är inne på att Mind Your Face blir framdragen från ensam volt och då blir han livsfarlig. Jag hade gärna petat i Ready Ribb och Abano H också men måste hålla nere kostnaden..

Avd3. 2 VästerboOTN
Toppchans på att spåra runt om!

Avd4. 3,4,5,6,7,9,10,11
Här vankas det gas från start på åtminstone två ekipage. Då är jag inte den som håller Skoglunds hand.. Varnar lite för Pedersens Staro Leonardo som kommer sitta bra till och har laddats inför detta lopp.

Avd5. 6 Twigs Briard
Jag måste ta ställning i detta lopp och då jag tror att Goop når ledningen så hamnar rösten på Twigs B. Dock livrädd för Erik Sting men spåret ställer till det.

Avd6. 1,2,6
Jag tror ju att Maintainability sitter i ledningen efter 500 och blir hästen att slå. Något tveksam till Barbara LH men skulle det bli spets så måste 1,2 med på dokumenterad smygform Tilläggshästarna bör inte hinna fram i tid.

Avd7. 1,2,3,4,7,8,9,10,11,12
Känns jävligt bra efter 6 lopp att sitta med alla i sista.. Otroligt svårt att ranka då jag absolut inte köper Qahar QC i en bronsfinal. Sambuca Night nedstruken till toppspår och 7%!

3,4,5,6,7,8,9
7,15
2
3,4,5,6,7,8,10,11
6
1,2,6
1,2,3,4,7,8,9,10,11,12

1680 pixers, nu håller vi tummarna! Lycka till gott folk!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steff (+10), trance_error (+5)

Senast redigerad av KalleKlut den 2018-02-10 klockan 11:09.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 11:15   #62
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Indoor Voices är jag också sugen på. Det är 10 hästar att runda och med ett par galopper så blir de färre. Normalt sett så klarar inte 20-metershästarna att ta in sitt tillägg i sådana här lopp, men ju färre hästar som blir kvar på start, desto mer ökar chansen. Bara ston emot och Indoor har ju en helt annan hårdhet. Kanske spik för mig idag.
Den som är mest gynnad av alla strykningar måste väl vara National Prince i avslutningen. Spår 6 istället för 8 bak bilen en ruggig skillnad. Nu är det väl spetsläge utan att det ska behöva kosta så mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
steff (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 11:22   #63
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 3952
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den som är mest gynnad av alla strykningar måste väl vara National Prince i avslutningen. Spår 6 istället för 8 bak bilen en ruggig skillnad. Nu är det väl spetsläge utan att det ska behöva kosta så mycket.
Den tar inte en längd på Sambuca i starten, och Christoffer släpper väl knappast spets om han kommer dit. Sämsta möjliga för prinsen att ha spår utvändigt om den. Prinsen kommer inte med på min kupong idag
Jarmop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 11:29   #64
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5002
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Köper helt ditt resonemang. Loppet står helt mellan de som kan lägga iväg på upploppet. M.a.o Harmon och Velvet.

Samma sak i sista Qahar och Princen mfl. kommer köra loppet i halsen på min hat häst (alltid överskattad) Han Herred som har gått ut ur klassen.

I första där klassen är viktigast (ingen vill upp i GULD). Tävlar Jairo att bli tvåa (perfekt bygga trio på). Medans tyvärr de två favoriterna redan är i Guld nästa meeting.

Verkar som att Jairo är sugen på GULD

- 5 Jairo (V75-1, bilden) är fantastiskt bra och jag har länge sagt att han går upp i Gulddivisionen och där är han nu. Hästen känns fin och möter tuffa hästar och han är en av dom som kan vinna och Jairo är min bästa chans i dag.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 11:32   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den som är mest gynnad av alla strykningar måste väl vara National Prince i avslutningen. Spår 6 istället för 8 bak bilen en ruggig skillnad. Nu är det väl spetsläge utan att det ska behöva kosta så mycket.
Sista loppet tycker jag är helöppet och är inne på att ta alla.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 11:39   #66
 
Lellvoltas avatar
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 35
Sharp$: 930
Standard

Glöm Sambuca den har inte en sportmössa att ta en längd på Persos!! Kolla arkivet om ni tvekar!!
Lellvolta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:01   #67
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lellvolta Visa inlägg
Glöm Sambuca den har inte en sportmössa att ta en längd på Persos!! Kolla arkivet om ni tvekar!!
Allt handlar inte om hästarna min vän. Du spelar på ekipage (kusk oxå). Sambuca sitter i spets i första sväng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:12   #68
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 755
Sharp$: 9135
Standard

Någon som vet vad det blir för utrustning på Twigs Briard?

Inne på att spika Erik Sting men blir det bike och spets och BG upp så på TB så tvekar jag...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:14   #69
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Någon som vet vad det blir för utrustning på Twigs Briard?

Inne på att spika Erik Sting men blir det bike och spets och BG upp så på TB så tvekar jag...
Bike på Twigs Briard har det sagts. Erik Sting krossar ändå!
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:19   #70
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1401
Standard

Har själv spikat Sambuca Night!
Hade även spik innan Tobacco ströks och från ett femte spår känns det som en bra chans, Då Christoffer inte vilar på hannen och sänder iväg dem mot spets!
Sedan blir ekipaget svårslaget och 7 % är taget!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:35   #71
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Petter Lundberg lär tydligen svara med Global Science. Om man nu är inne på att Twigs Briard enkelt släpps till spets.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:37   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 137
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Har själv spikat Sambuca Night!
Hade även spik innan Tobacco ströks och från ett femte spår känns det som en bra chans, Då Christoffer inte vilar på hannen och sänder iväg dem mot spets!
Sedan blir ekipaget svårslaget och 7 % är taget!
Var själv inne på den som utg men nu när PA spikar så vettefan hur man ska hantera den..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:38   #73
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 174
Sharp$: 57096
Standard

Tror det ska vara uppsnack med bl a Nurmos på Solvalla nu kl 13.45 enligt travprogrammet så god idé att sätta på solvallas bansändning på atg live premium då om det funkar .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:39   #74
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 559
Standard

Indoor Voices och Erik Sting är mina troliga spikar idag.

Sedan kör jag 2 av 5 på Jairo, Aisha Simoni, VBTN, Weekend Fun, Sambuca Knight

Roliga rensare idag: Trinity Lux, Toronto Love, Sir Ratzeputz, Vic de Luxe.

Lycka till alla! Vad som helst kan hända!
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-10, 12:42   #75
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Har själv spikat Sambuca Night!
Hade även spik innan Tobacco ströks och från ett femte spår känns det som en bra chans, Då Christoffer inte vilar på hannen och sänder iväg dem mot spets!
Sedan blir ekipaget svårslaget och 7 % är taget!
”-När Erik Adielsson sänder sitter vingel-Chrille och undrar vad som händer!” - gammalt travdjungelordspråk.

Qaharen lite märklig favorit. Inte favoritdistans direkt. Kan inte runda det här gänget från sistaplats utvändigt över en långsida och måste väl då fram i dödens? Trycker sönder ledaren men står inte emot de som kommer i tredje spår.

Fördel Mika Forss och 12 Vic the luxe, bra vid vinsterna, höll sånär att knäppa Sambuca från dödens och nu gynnad av två strykningar.

Tvilling 12 mot 9,11,10,7,8?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td