|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nästa onsdag är det en krock som heter duga. Då spelas årets fotbollsmatch hittills i Madrid samtidigt som V86an körs (Real Madrid - Paris SG i Champions leauge). Ska till jävulskt intressanta lopp då för att man ska prioritera travet en sådan kväll.
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Från spelvärdes hemsida: "Gustaf är inte längre inblandad i tipsen på Spelvärde, men jobbar fortsatt bland annat med utvecklingen av sajten." Senast redigerad av Shizznit den 2018-02-07 klockan 22:18. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Fullständigt iskall på V75 i ett och ett halvt år sedan jag gick från matematiskt till reducerat. Säkert 30000kr back efter att haft 5raka vinstår med matematiska system.
Däremot på V86 som jag spelar väldigt sporadiskt och endast vid jackpotts är vinsten ca 30000kr varav 10k idag där jag missade i sista. 4hästar, men 6e rank :-(. Är det slump eller lämpar sig reducerat mycket bättre för v86 formatet? Får fan sluta spela sönderanalyserade V75 och gå över på v86 där det fortfarande känns som det finns värde... |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Men bara med ett reduceringskrav på 1 av 2 a hästar minskar ju kostnaden avsevärt jämfört med att köra matematiskt. Att gardera flera lopp matematiskt och brett på P54 med 3 kr i radinsats blir alldeles för dyrt och inte heller vettigt med tanke på att vinstpoolen är väldigt liten relativt sett. |
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Citat:
|
|
|