Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-08, 08:37   #16
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Quick Fix????? Beklagar sorgen på lördag.
Det är en sprinter, varför beklaga sorgen?
Har fått 4-5 lopp i sig, hade nån av dessa 2140m lopp den sprungit i år varit kort distans hade den ju vunnit.

Tar spets nu + Lutfi tror jag dem låter den springa i spets.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 08:46   #17
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Det är en sprinter, varför beklaga sorgen?
Har fått 4-5 lopp i sig, hade nån av dessa 2140m lopp den sprungit i år varit kort distans hade den ju vunnit.

Tar spets nu + Lutfi tror jag dem låter den springa i spets.
Västerbo kan öppna riktigt fort också. Det är inte garantispets för Quick Fix men såklart bra chans.
Frågan är om inte Day Or Night In, om felfri tar hela gänget från alla lägen?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 17:19   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
99% säker att jag spikar Lutfi i guld på Lördag.
Spets o slut
Tråkigt att veta att man ska förlora redan på en tisdag. Inte bättre att bara ge fan i att spela?

Quick Fix kan sitta i spets hur mycket han vill. Han kommer ändå lägga sig på upploppet när hästarna, som har någonting i gulddivisionen att göra, kommer. Jag skulle vilja påstå att det är större chans att West Wing vinner på lördag än att Quick Fix håller hela vägen in i mål. Eller, alla hästar har större chans att vinna än vad Quick Fix har beroende på hur loppet blir kört. Men ett som är säkert är i alla fall att Quick Fix inte kommer att vinna.

Kan du påminna mig om hur länge sen det var Quick Fix vann på V75?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 18:52   #19
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Letar man skräll i avd. 3 varför inte 1.West Wing. Spår ett på Åby ungefär lika bra som spår 1 på långlopp, typ. Gick med skor sist, man kan väl misstänka att hästen tappar skorna till denna start.
Tycker väl att favoriten Day a night in bara ska vinna egentligen men någonstans ska det skrälla o sista loppet "kubuag" va f-n e de.
O Mr.Broberg är ju en kul kille som man önskar en häst i elitloppet, fast det räknas ju inte när starten går.
Ludde kan visst vinna, dock svårberäknad man.
Men A-häst på Johans i nuläget.
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 18:55   #20
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Vill bara påpeka att det inte är jag som tryckt ner vinnaroddset på West Wing
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 19:01   #21
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 120
Sharp$: 3609
Standard

Mr. Broberg kanske

Fan nu börjar jag bli som Perra o pratar med mig själv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+1), Gotland (+10), Executive (+1), drakdead (+1)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 19:50   #22
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Letar man skräll i avd. 3 varför inte 1.West Wing. Spår ett på Åby ungefär lika bra som spår 1 på långlopp, typ. Gick med skor sist, man kan väl misstänka att hästen tappar skorna till denna start.
Tycker väl att favoriten Day a night in bara ska vinna egentligen men någonstans ska det skrälla o sista loppet "kubuag" va f-n e de.
O Mr.Broberg är ju en kul kille som man önskar en häst i elitloppet, fast det räknas ju inte när starten går.
Ludde kan visst vinna, dock svårberäknad man.
Men A-häst på Johans i nuläget.
/N
Kan hålla med. Tänker inte åka på west Wing ialf..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 20:26   #23
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Tråkigt att veta att man ska förlora redan på en tisdag. Inte bättre att bara ge fan i att spela?

Quick Fix kan sitta i spets hur mycket han vill. Han kommer ändå lägga sig på upploppet när hästarna, som har någonting i gulddivisionen att göra, kommer. Jag skulle vilja påstå att det är större chans att West Wing vinner på lördag än att Quick Fix håller hela vägen in i mål. Eller, alla hästar har större chans att vinna än vad Quick Fix har beroende på hur loppet blir kört. Men ett som är säkert är i alla fall att Quick Fix inte kommer att vinna.

Kan du påminna mig om hur länge sen det var Quick Fix vann på V75?
Oggeb du är en av dem som jag hade ignorerad lista pga okunskap, men du fick en chans till ändå men nu kom du med att det är en C häst för dig, så nu blir du på ignorerad listan igen.

Oskar J får skylla sig själv om han vill köra ledning.

Senast redigerad av trance_error den 2018-05-08 klockan 20:27.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 23:02   #24
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Oggeb du är en av dem som jag hade ignorerad lista pga okunskap, men du fick en chans till ändå men nu kom du med att det är en C häst för dig, så nu blir du på ignorerad listan igen.

Oskar J får skylla sig själv om han vill köra ledning.
Du får kalla mig vad du vill. Men faktum kvarstår trots allt att Quick Fix stannar på upploppet. Ta dig en kik i lopparkivet - det ljuger inte. Dessutom har jag aldrig påstått att West Wing ska köra i spets. Jag påstår att han har större chans att vinna loppet än Quick Fix.

Senast redigerad av oggeb den 2018-05-08 klockan 23:04.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-08, 23:25   #25
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Tråkigt att veta att man ska förlora redan på en tisdag. Inte bättre att bara ge fan i att spela?

Quick Fix kan sitta i spets hur mycket han vill. Han kommer ändå lägga sig på upploppet när hästarna, som har någonting i gulddivisionen att göra, kommer. Jag skulle vilja påstå att det är större chans att West Wing vinner på lördag än att Quick Fix håller hela vägen in i mål. Eller, alla hästar har större chans att vinna än vad Quick Fix har beroende på hur loppet blir kört. Men ett som är säkert är i alla fall att Quick Fix inte kommer att vinna.

Kan du påminna mig om hur länge sen det var Quick Fix vann på V75?
Var ju i ordningställd och vann på under 1,10 för ett år sedan, var ju dock billigt lopp utanför v75. Nu tror jag inte på någon direkt vinstchans och troligen tar Västerbo en längd. Men skulle hästen vara lika bra som för ett årsedan och samtidigt av någon anledning få bestämma i spets kan han vinna. 5% är väl rimlig chansvärdering...
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-09, 00:49   #26
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Var ju i ordningställd och vann på under 1,10 för ett år sedan, var ju dock billigt lopp utanför v75. Nu tror jag inte på någon direkt vinstchans och troligen tar Västerbo en längd. Men skulle hästen vara lika bra som för ett årsedan och samtidigt av någon anledning få bestämma i spets kan han vinna. 5% är väl rimlig chansvärdering...
Ja, visst. Alla som ställer upp kan vinna ett lopp så länge alla parametrar sitter där. Det såg vi ju när Quick Fix fick ett drömlopp i kampen mellan Jairo och Treasure Kronos tidigare i år. Smörigare lopp får man leta efter - ändå släpper han förbi sig Rocky Winner på upploppet.

Quick Fix vann ett lopp, värt 35 000 kr, på 15 försök förra året.

Skulle Quick Fix på något mirakulöst sätt ha återfått gamla storformen han hade under 2015 och början på 2016, då han vann Prix de la Cote, så är chansen till och med god att han vinner - men ingenting av det jag har sett honom utföra på en travbana under det senaste året tyder på det.

Ska man blanda in så många "om och men" så borde BBS Sugarlight vara omgångens i särklass bästa spik. Han var ju trots allt också bra 2015. Vunnit mest pengar i loppet har han också gjort och som om inte det vore nog har han dessutom finast meritlista med seger i Olympiatravet med 3-4 längder och en finalplats i Elitloppet. Banka in den bara!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-09, 09:05   #27
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1640
Standard

Viktig strykning Lightningsky
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-09, 12:00   #28
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MatsE Visa inlägg
Viktig strykning Lightningsky
Earn N Burn måste ha toppchans nu... Spik eller många
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-09, 12:26   #29
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Försöker reda ut avdelning 4.

Mustle Hustle spetsar intialt med Rajesh Face på utsidan som hänger på(?)
Diamanten kan ta det lugnt och försöka hitta en bra utvändig position.
Om Ludde vill överta spets med Rajesh Face så kommer väl Bergh förmodligen släppa med tanke på att Mustle Hustle debuterar på distansen. (?)

Diamanten måste därför köra offensivt för att ha chans att plocka ner Rajesh från ledningen och lägger sig då i dödens..
Diamanten krossar Rajesh Face från dödens?? Vettefan.

Sir Q.C är ju ute mot mycket hårdare motstånd nu så jag tror inte att han vinner denna gång.

Allt detta lutar åt spik på Rajesh Face enligt mig..


Ähhh blir galen.. JH Mannerheim kan få världens smygresa.
Sir Q.C kan ju faktiskt visa sig duga i detta gäng också.

Är jag rätt ute enligt er?

Senast redigerad av Fagerdahlen den 2018-05-09 klockan 12:33.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-09, 12:46   #30
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Försöker reda ut avdelning 4.

Mustle Hustle spetsar intialt med Rajesh Face på utsidan som hänger på(?)
Diamanten kan ta det lugnt och försöka hitta en bra utvändig position.
Om Ludde vill överta spets med Rajesh Face så kommer väl Bergh förmodligen släppa med tanke på att Mustle Hustle debuterar på distansen. (?)

Diamanten måste därför köra offensivt för att ha chans att plocka ner Rajesh från ledningen och lägger sig då i dödens..
Diamanten krossar Rajesh Face från dödens?? Vettefan.

Sir Q.C är ju ute mot mycket hårdare motstånd nu så jag tror inte att han vinner denna gång.

Allt detta lutar åt spik på Rajesh Face enligt mig..


Ähhh blir galen.. JH Mannerheim kan få världens smygresa.
Sir Q.C kan ju faktiskt visa sig duga i detta gäng också.

Är jag rätt ute enligt er?
Smygresan får nog Handsome Brad... om inte Jepson testar i ledningen?

Rajesh går inte att spika då troligen Ludde hittar på något sätt att köra galopp.

Våta drömmen är väl Milligan's School i rygg på Brad, men det stannar nog vid en dröm..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td