Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-11, 20:20   #46
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Haha fan jag vankade framåt tillbaka i andra avd där ja sprack på 6 10.. men trodde mer på 1 och 9 framför vinnaren så hade krävts några streck för att få med den
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:20   #47
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Eller så är den helt enkelt bara bäst. . Jag tycker den har 50% vinstchans ca
Du hade rätt!

Skönt att man sprack i förra avd när det ändå gick åt skogen i sista.

Olle hade vässat upp hästen mer än han brukar inför start efter vila.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:22   #48
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Hade kunnat glädja mig själv plus 6 andra väldig mycket ikväll om jag hade hittat rätt i andra , skit
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:23   #49
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

1

123710

22

610

43

12691011

14

4SCARLETS MIRAKEL

45

123456789101112

66

2M.T.INSIDER

2=5 RÄTT

VINSTBERÄKNING

6 rätt: 0 x392 616 kr5 rätt: 2 x1 495 krVinst!4 rätt: 40 x87 krVinst!

Min vinst: 1 617,50 kr

Total vinst: 6 470,00 kr


Bra återbäring på 90 satsade kronor dock
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:24   #50
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Grattis ni som rygga andel av mig idag , blev i alla fall dryga 700 netto vinst
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:27   #51
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Grattis ni som rygga andel av mig idag , blev i alla fall dryga 700 netto vinst
Och alltid lika komiskt när man vinner mer på fyra rätt än vad man gjorde på femmorna Även om jag förstår anledningen så blir det komik
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:28   #52
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 158
Sharp$: 1255
Standard

Kanon! Sitter där när som helst

Keep up the good work
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+10)
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:29   #53
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
V4 är riggat idag... först att en andrahandare gör att värdet blir hälften av vad favoriten gett. Sedan kommer den andra treprocentaren och gör att värdet... bara sexdubblas?! Oavsett vad kommer V4 att ge skräppengar idag jämfört med vad det borde gett. Sitter någon på en Alla-4-Alla-Nånting gånger flera hundra?
Kändes som nån kupong sprack på favven i sista
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:29   #54
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Och alltid lika komiskt när man vinner mer på fyra rätt än vad man gjorde på femmorna Även om jag förstår anledningen så blir det komik
Haha som alltid.. nu kommer man ju inte sova gott inatt , fan så retligt i andra alltså, aja.. formen är på uppåtgående. 24 krs galopp lunch igår gav dryga 1500 , v86 7st 6or och debaclet nu då..
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:30   #55
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av big_dunder Visa inlägg
Kanon! Sitter där när som helst

Keep up the good work
Självklart det smäller snart. Är ett tagsen det satt en 6 siffrig , känns som det är dags !
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 20:37   #56
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
V4 är riggat idag... först att en andrahandare gör att värdet blir hälften av vad favoriten gett. Sedan kommer den andra treprocentaren och gör att värdet... bara sexdubblas?! Oavsett vad kommer V4 att ge skräppengar idag jämfört med vad det borde gett. Sitter någon på en Alla-4-Alla-Nånting gånger flera hundra?
V4 gav lite MER än det "borde gett". 19k vs förväntade knappa 17k på den raden. Helt klart inom felmarginalen.

Misstaget att försöka lista ut "bra eller dålig utdelning" mha renset från avdelning till avdelning är det många som gör. Alla borde sluta med det och istället bomba ATG med önskemål om RAD-nedräkning istället. Då skulle man kunna se avvikelser från det förväntade på ett mycket bättre sätt redan under omgångens gång.

Det enda som har betydelse är vad utfallet ger jämfört med det förväntade värdet för det utfallet. Och det vet man nu som tidigast inför sista avdelningen på spelformen. ( Om utdelningen är riktigt hög går det bara att räkna på i efterhand. )


EDIT: Såklart stor anomali på andrahandaren i sista som skulle gett bedrövlig utdelning pga någon vild rackare som överspelade sin idé. Övriga gav lite eller mycket över normalt pga det.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2018-10-11 klockan 20:41.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 21:01   #57
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4928
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
V4 gav lite MER än det "borde gett". 19k vs förväntade knappa 17k på den raden. Helt klart inom felmarginalen.

Misstaget att försöka lista ut "bra eller dålig utdelning" mha renset från avdelning till avdelning är det många som gör. Alla borde sluta med det och istället bomba ATG med önskemål om RAD-nedräkning istället. Då skulle man kunna se avvikelser från det förväntade på ett mycket bättre sätt redan under omgångens gång.

Det enda som har betydelse är vad utfallet ger jämfört med det förväntade värdet för det utfallet. Och det vet man nu som tidigast inför sista avdelningen på spelformen. ( Om utdelningen är riktigt hög går det bara att räkna på i efterhand. )
Yes, självklart är det bara de slutliga möjliga utfallen som kan jämföras på det sättet, men nu avsåg jag den inkrementella utvecklingen efter det startvärdet. Jag tycker inte direkt att det är ett misstag att följa med i utvecklingen på sin bong, jag tycker det gör det roligare även om det inte är hundraprocentigt korrekt. För mig är det naturligt att ha en förväntan om värdeökning när man sneglar på procenten utan att behöva reflektera över system, streck och flerdimensionella matriser. Och då tycker jag det är roligare att se en bättre värdeutveckling på kupongen.
Men det är procenten jag spelar efter, och det är därför jag reagerar när det blir så otroligt snett i hoppen när mina ädla procentriddare möter värdets stokastiska kaniner. På ett så litet spel så får ju multibongar eller liknande spel galet genomslag, vilket i detta fall syntes tydligt. Och utan att räkna på raden är jag hundrafyrtioprocentigt övertygad om att utdelningen vid seger för Valley Brodde var bra mycket lägre än den förväntade. Men nu ordnade det faktiska utfallet upp sig och blev normalt och fint ändå med MT. Vägen dit var dock fylld av inkrementella krumsprång. Vilka jag aldrig hade sett om inte jag följt värdeutvecklingen.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-11, 21:09   #58
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
Yes, självklart är det bara de slutliga möjliga utfallen som kan jämföras på det sättet, men nu avsåg jag den inkrementella utvecklingen efter det startvärdet. Jag tycker inte direkt att det är ett misstag att följa med i utvecklingen på sin bong, jag tycker det gör det roligare även om det inte är hundraprocentigt korrekt. För mig är det naturligt att ha en förväntan om värdeökning när man sneglar på procenten utan att behöva reflektera över system, streck och flerdimensionella matriser. Och då tycker jag det är roligare att se en bättre värdeutveckling på kupongen.
Men det är procenten jag spelar efter, och det är därför jag reagerar när det blir så otroligt snett i hoppen när mina ädla procentriddare möter värdets stokastiska kaniner. På ett så litet spel så får ju multibongar eller liknande spel galet genomslag, vilket i detta fall syntes tydligt. Och utan att räkna på raden är jag hundrafyrtioprocentigt övertygad om att utdelningen vid seger för Valley Brodde var bra mycket lägre än den förväntade. Men nu ordnade det faktiska utfallet upp sig och blev normalt och fint ändå med MT. Vägen dit var dock fylld av inkrementella krumsprång. Vilka jag aldrig hade sett om inte jag följt värdeutvecklingen.

Om du hade fått se utvecklingen RAD-nivå istället för SYSTEM-nivå lopp för lopp så hade du kunnat analysera det ännu bättre.

Min poäng är att alla som är intresserade av att kunna följa utvecklingen längs med utfallets utveckling borde bomba ATG med önskemål om radnedräkning ( gärna parallellt med systemnedräknaren ). Idag svarar de att det inte är ett önskemål från kunderna. Men jag VET att massor av kunder vill följa värdeutvecklingen på bästa möjliga sätt. Att de flesta kunder inte vet att det ens finns ett bättre sätt än systemnedräkning är en annan femma.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2018-10-11 klockan 21:11.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td