Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-24, 08:09   #241
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5128
Standard

Årets mest pinsamma tomte är herr Skarplöth
som inte kan få nån god tomtegröt.

Han struntar i oss som spelar gladeligen på trav
För att vara chef på ATG behövs inga större krav.

Han tog bort den perfekta travtiden halv tre
och förstod inte att nästan alla blev sne.

Han lyssnar inte med sitt döva öra,
för kritik det vill han inte höra.

Gömmer sig mitt i stormen och blundar
behandlar sina spelare som herrelösa hundar

Mitt förtroende för detta ATG monopol
har störtat ner i ett avgrundsjupt hål.

Man får se om de kan lyssna på oss där nere i hålet
för att få tillbaka förtroendet, måste det vara målet.

Att man fnyser åt detta återkommande problem i TV4
Ingen diskussion, men det ligger väl inte på Skoglunds lyra.

Annandagens fina V75 finaler står framför oss
Med Skarplöth fortfarande som oansvarig ATG boss

God jul
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), Bowery (+10), viking90 (+5), Torstens (+10), hoola (+10), kleb6 (+10), Migge (+10), big_dunder (+10), TOBYTYKE (+10), Dahle (+10), bokis29 (+10), DIF (+5), Spiritus (+5), Talmannen (+5), jomtien (+10), Gotland (+10), HuBBaBuBBa (+10)
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 08:25   #242
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3192
Standard

https://www.expressen.se/sport/trav/...g0Q4_UrSXZfnF4
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 09:36   #243
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 158
Sharp$: 1255
Standard

Och problemen fortsätter idag.....och nu kan de i vart fall inte skylla på överbelastning
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 10:31   #244
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Tråkigt när det inte är fri marknad, då hade ATGs USP, stora Potter och många spelare, snabbt försvunnit. För låt oss vara ärliga, enda sättet för ATG att faktiskt förstå problemet på riktigt och för dem att inse allvaret i det hela, är ju att inte använda deras produkter och tjänster.

Hela mitt liv har jag varit trogen ICA, liksom ATG. Om nu ICA strulat som ATG senaste året, hade mina inköpt successivt överflyttats till Coop och Hemköp. Med hopp om att ICA skulle bättra sig. Men droppen som får bägaren att rinna över blir nog när ICA, dagen innan julafton, inte ens kan öppna sina dörrar. Lägg där till total frånvaro av information, och en VD som i tidningen påvisar en totalt världsfrånvänd bild och förnekar att människorna svälter. Dom flesta håller nog med om att man inte bör försöka byta lås på dörren innan en dag där man förväntar sig många människor. Risken är ju alldeles för stor att låset krånglar och att de som vet hur nyckeln fungerar (utvecklarna/IT-ops) inte är särskilt tillgängliga.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-24, 10:54   #245
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 189
Sharp$: 57195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Tråkigt när det inte är fri marknad, då hade ATGs USP, stora Potter och många spelare, snabbt försvunnit. För låt oss vara ärliga, enda sättet för ATG att faktiskt förstå problemet på riktigt och för dem att inse allvaret i det hela, är ju att inte använda deras produkter och tjänster.

Hela mitt liv har jag varit trogen ICA, liksom ATG. Om nu ICA strulat som ATG senaste året, hade mina inköpt successivt överflyttats till Coop och Hemköp. Med hopp om att ICA skulle bättra sig. Men droppen som får bägaren att rinna över blir nog när ICA, dagen innan julafton, inte ens kan öppna sina dörrar. Lägg där till total frånvaro av information, och en VD som i tidningen påvisar en totalt världsfrånvänd bild och förnekar att människorna svälter. Dom flesta håller nog med om att man inte bör försöka byta lås på dörren innan en dag där man förväntar sig många människor. Risken är ju alldeles för stor att låset krånglar och att de som vet hur nyckeln fungerar (utvecklarna/IT-ops) inte är särskilt tillgängliga.
Om en dryg vecka upphör atgs monopol. Men i realiteten kommer det fortsätta. Legolas har misslyckats kapitalt med att erbjuda poolspel och begriper inte hur någon annan ska lyckas med tanke på att legolas inte ens lyckades locka många atg kunder till sina pooler ens när dom dopade P76 med en miljon och erbjöd återbetalningsprocent på minst 200 procent. Ändå satsade spelarna till 99 procent sina pengar hos atg trots en återbetalningsprocent på mellan 26-65 procent.

Hur ska då de stora spelbolagen som konkurrerar med atg lyckas anordna poolspel som skapar vettiga vinstpooler när det inte är tillåtet att salta poolerna med egna pengar ens för att få atgs kunder att prova något annat spelbolag? Atgs kunder älskar tyvärr sitt atg alldeles för mycket för att spela hos något annat bolag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+5), Spiritus (+2)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td