Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-09, 18:24   #211
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
lopp v75-2: Southwind Feji för 4.25 vinnare - Bet365. Känslan är att det blir tempo och då gynnas hon samt blir det dålig bana? Borde ha runt 30%+.
lopp v75-6: Bullyyoung tror jag hittar ner till andra spår relativt fort det var största dilemmat sedan får han gå med eller utan skor? Han har mött så mycket bättre motstånd än detta får han barfota runt om så har han en bra chans. 30ggr på betsafe
Fan vad trist 3 invändigt med Bullyoung och känslan är att han sitter med allt kvar.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 18:25   #212
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 673
Sharp$: 2388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nä. Ser att sexorna gav 47 kr trots halvskräll i sista så fanns nog inte en chans till femrättsutdelning inför sista. Hade väl tom blivit dubbel jackpot med favoriten i sista.
Exakt så.

Dubbel JP med favven och 5r-JP med alla andra.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 18:27   #213
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Fan vad trist 3 invändigt med Bullyoung och känslan är att han sitter med allt kvar.
Han behövde nog loppet och nästa start blir det spik och spel!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 18:40   #214
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Vad diskades han för? Vilken situation?
Horpestad diskades när han gick ut i tredje spår och "störde" Örjans häst tack vare den "trägningen" kunde Horpestad vinna. Utan den manövern hade han inte kunna vinna.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 18:55   #215
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har tittat på reprisen 100 ggr nu och det går inte säga annat än att det är fel domslut. Det finns ju plats! Horpestads häst är ju en längd före Örjans häst HELA tiden!

Solklar korruption bland domarna. Fy fan vad trött jag blir på att förlora pengar på sånt här!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TheZ (+10), Fulsprit (+10)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 19:03   #216
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 882
Sharp$: 3251
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Horpestad diskades när han gick ut i tredje spår och "störde" Örjans häst tack vare den "trägningen" kunde Horpestad vinna. Utan den manövern hade han inte kunna vinna.
ÖK:s häst vinglar till och luckan kommer, och det är ju långt ifrån kontakt. Så kalla det där för trängning är ju bara löjligt. Jag har kollat på loppets slutskede cirka 20 ggr och det vore intressant att höra hur domarna resonerade.

nr 11 hade också kunnat knipit en bättre placering om den följt med 3:an istället för följt ledaren. Kanske den vunnit istället för den enligt mig nu rättmätige nr 7.

Hur ser andra banors domare på denna diskning?

Tyvärr verkar detta vara något oärligt bakom denna bedömning, det tycker jag oavsett om jag spelat eller inte.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
TheZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 19:16   #217
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TheZ Visa inlägg
ÖK:s häst vinglar till och luckan kommer, och det är ju långt ifrån kontakt. Så kalla det där för trängning är ju bara löjligt. Jag har kollat på loppets slutskede cirka 20 ggr och det vore intressant att höra hur domarna resonerade.

nr 11 hade också kunnat knipit en bättre placering om den följt med 3:an istället för följt ledaren. Kanske den vunnit istället för den enligt mig nu rättmätige nr 7.

Hur ser andra banors domare på denna diskning?

Tyvärr verkar detta vara något oärligt bakom denna bedömning, det tycker jag oavsett om jag spelat eller inte.
Vill bara klargöra att jag inte tycker att den borde diskas men det var en förklaring till medlemmen som frågade varför den diskades.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), TheZ (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 19:44   #218
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

GRATTIS HELA SHARPSGÄNGET!!!


Spelade inte själv. Gav efter för sömnen, "bara en timme" innan jag skulle göra systemet. Vaknade för en timme sedan!
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-09, 21:09   #219
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Kan någon förklara vad Örjan gjorde med Hawk Cliff i starten? Misslyckades han helt eller varför tar han inte rygg på Super Zantos som är snabb ut? Helt plötsligt är han sist i fältet.

Nu fick weekend fun ledningen ändå då bland annat rushmore face galoppera, så örjan hade i vilket fall behövt köra fram i dödens. Hade dock inte weekend fun kommit till ledningen så hade ju Hawk cliff suttit mycket bättre till om han nu bara ryggat super zantos.

Spikade Hawk Cliff då jag räknade med att han skulle få ett bättre utgångsläge än Weekend Fun.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 14:38   #220
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Jag har tittat på reprisen 100 ggr nu och det går inte säga annat än att det är fel domslut. Det finns ju plats! Horpestads häst är ju en längd före Örjans häst HELA tiden!

Solklar korruption bland domarna. Fy fan vad trött jag blir på att förlora pengar på sånt här!
Kollade lite lopparkiv till kvällen o stöter på denna omgående kom jag att tänka på hur kunde dom släppa denna solklara diskning i så fall aaaaa det var ju Örjan förstås o han har ju företräde att gå ut där mmm så var det ca 500 kvar kan vara läge att börja kika, 220 m kvar händer det att dom möts så att säga

https://www.atg.se/video/archive/304...2019-03-05_5_1
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td