|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Solvalla 30 mars
Herregud vilka lopp men herregud vilken svår V75 känns det som. Sporten inleds med 4 fantastiska lopp på lunch V4 och begriper inte varför man inte kör dessa onsdag istället för att dom ska få den uppmärksamhet dom verkligen förtjänar. Hur många kommer nu bry sig om dessa lopp?
V75 spelet hur svårt som helst utan en enda klockren spik innan det kommit info om utrustningsändringar. Blir det fin och snabb bana är nog Perfect Dynamite en storfavorit i fara. Då kommer det köras rejält när det är V75 finaler på Solvalla . Piraten känns bortlottad . Prepare inför Finland ? Megastjärnan Double E spår 8 i stoeliten. Kommer Örjan köra offensivt då i årsdebuten? Vlad Del Ronco får väl tävla barfota och med biken igen nu som vid försöksvinsten men motståndet är ju ruggigt. Kommer inte legolas med någon dopad pool får man nog nedgradera ambitionerna till att försöka hitta lite tvillingar för känslan är att det blir närmast omöjligt att få till en vettig V75a hos atg för max en femhundring på lördag, men det kan som sagt vid den här tiden på året komma hyperintressant utrustningsinfo som gör att det kan gå. Ska bli kul att läsa på dessa fina lopp oavsett . |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan bara hålla med dig olle, känns som väldigt kluriga lopp hela högen...
Svårt med spikar som du säger så här tidigt i alla fall. 2 Harran Boko bör väl hitta till ledningen och nu verkar den ha lugnat ner sig lite så Conny kan bestämma tempot lite... |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lugauer i andra från perfekt spår 5 över medel möjlig spik kanske? Bergharns häst har ju fått många lovord och streck på sig när han startat, men inte levererat. Varit ganska bra för oss som inte tagit med den... Spår 12 nu dock så kanske inte så lockande för kollektivet.
Randemar fick väl lite skrik om sig senast också |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fantastiska lopp som kryddats med en riktigt bra spårlottning för att göra loppen ännu bättre.
Lite skillnad mot helgens omgång på momarken...
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Double Exposure hade varit klar från ett bättre spår, men jag tror nästan hon sänker dem här ändå. Illuminati gillar jag, men det känns ändå som ett jämnt lopp. Eelis ser ut att bli favorit, men står hårt inne och första spåret kanske blir en fälla. Harran Boko mot Vlad del Ronco borde räcka som sparlopp. Handsome Brad, Milligan's School och On Track Piraten ser också ut som ett bra sparlopp. Handsome kan dock bli av med ledningen då Västerboonthehews står fint till. Så kanske ska man ta med Örjans häst. Elian Webb tvivlar jag på. Sammantaget väldigt roliga lopp och det lär bli perfekt bana och svårt för dem med dåliga spår att komma in i matchen. Har man bakspår så bör man nog köra till i tid.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tog ut en bunt hästar i morse. Ska bli intressant att se på lördag...
Avd 1: 2, 8 Avd 2: 5 Avd 3: 1, 2 Avd 4: 2, 3, 5, 6 Avd 5: ? Avd 6: 2, 3 Avd 7: ? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Double exposer spår 8 och kortlopp. Det brukar inte sluta bra. Unrestricted blir bortglömd. Kommer troligtvis laddas för ledning och därifrån bra chans att vinna. Chansspik?
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lär bli kaffestålar el typ jackpott på 7an... Men roligare spel denna lördag ialf.
Avd 1 Lär Örjan hamna utvändigt ledaren och sedan bli släppt till ledning. El så vinner den från dödens. Förlorar om den är sjuk el om Örjan inte vill vinna å kommer köra snällt.. Får man väl höra på intervjuer på lördag samt se värmning Men man kan ju inte låta bli att tänka på när Proppen bara skulle vinna... 2-7 är väl några emotAvd 2 Bra spår och form, kommer det ens bli svårt för 5. Tror inte det ![]() Avd 3 Öppet och kan nog smälla här. 6-11 ska ialf med på min bong. ILLUMINATI 23% vilket skämt ![]() ![]() Avd 4 Ston, volt & tillägg. Lär det hända saker med värdet, gärna lite omstarter också. 15-14 roliga där bak. Ja bli en drös med hästar på framvolten.. ![]() Avd 5 Harran Boko, med tanke på hur snabb 1 är så luktar det dödens. El strid mellan dessa om ledning. Lär öppna för bakspår el att Harran tar till gamla synder med galopp. 6 9 3 1 åker med och hoppas på galopp... ![]() Avd 6 Bakspår, piraten lägger sig i ryggar och på upploppet säger hästen hejdå till alla skeptiker. Men ska den falla så är det på lördag och även jag tar på mig dumstruten.. 1 2 3 4 6 åker med och när kommer 5 vinna?![]() Avd 7 Klantio favorit . Vet ialf vem som tar spets nr 4. Men lär köras och det gynnar Örjan och Adrian samt Jepson vill man gärna också ha med i finaler.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Känns som Elian Web pang till spets, sedan ser det inte ut som om någon enda är beredd att göra ett grovjobb och en trudelutt till slut...7,25 på Unibet känns taget för detta scenario...
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ont om tid för att plugga till omgången så blir endast ett system med jobbarkompisarna då det är löningshelg.
Lutar nog åt spik på trion Double Exposure - Harran Boko - Global Trust sen gardera på i resterande lopp. Global Trust såg ju riktig vass ut senast och spurtade till en andraplats knappt slagen av Rushmore Face och var gått gåendes över mål, dessutom har jag alltid sett Global Trust som en riktigt spets häst så med den formintrycket som senast från bakspår borde den ha toppchans nu från ett bra spår... |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
0-6 står det mellan den å favoriten. Å när vann chansspiken senast över 1640? 2-4 lär slåss om spets å Örjan sitter utvändigt å förmodligen vinner lätt. Men är väl om Örjan å Daniel bara ska ut å lufta hästen å säger att de ändå ska köra för vinst. Har man ju sätt å hört förr. Men då får man nog ta många å då har man förmodligen garderat ut sig med sitt tv-system på lördag. Men intervju å värmning lär ju va viktigt att höra å se, 2-7 ser jag ändå som strået vassare bakom favoriten ialf Senast redigerad av kire1111 den 2019-03-29 klockan 07:33. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lopp 7 2st sticker ut Global trust o Weekend Fun. Hawk cliff 16% kan inte förstå det han får 2st dåliga ryggar att välja på och kommer hamna i dåligt läge.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Avd 1 Tror det bara är tre hästar det handlar om, Double Exposure, Shadow Gar samt In Toto Sund. Kommer ta med Unrestricted mest för att han förtjänade att vinna senast då Shadow Gar knuffade sig fram till seger.
Avd 2 Ratar Randemar R.D, tror mest på Quite A Quality men även Tony Africa och Terminator Face biter ifrån bra. Kommer Tony Africa till spets blir den jobbig att tugga ner, både Terminator Face och Quite A Quality tål att göra jobbet utvändigt. Känns inte som att det finns så många andra i loppet som kan vinna. Lite för bra och tuffa på framspår för att typ Magic Cash eller Victory Lee skall hinna fram. Avd 3 Draget får bli Legend Brodde samt Leader Brodde. Tar med dom mest betrodda också och köper loppet. Adiago Trott räcker inte till och jag ser inte riktigt vem eller vad som skall kunna komma bakifrån och utmana. En riktig luring är Havbergs Knight som kan spurta vasst. Avd 4 Typ alla, orkar inte gå igenom och det känns som omgångens öppnaste lopp. Kanske Havefunwithme med Johan duger här? Avd 5 Tre hästar som kan vinna, Vlad, Harran och Thriller. Skulle bli oerhört förvånad om det hamnar utanför dom. Avd 6 Spikar Piraten, form och har varit igång under hela vintern. Möter inte jättemycket och även om Milligan och Handsome Brad gått fram med loppet senast tror jag Piraten är huvudet högre och sveper förbi dom lätt. Avd 7 Jag kommer inte glömma bort Rushmore Face denna gången även om ett lås på Global Trust och Weekend Fun känns stabilt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Luktar bakspår i silver. Lär gå snabbt där fram å många om spets. Lär klantio köra i galopp till o börja med. Global trust
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lopp 6. Milligan school vinnare leovegas 3.6. elian web spetsar, on track piraten körs fram och milligan ick en fin spurt sist. Värsta emot 11-3-1
Lopp 7. Weekend fun vinnare svenska spel 6.5 borde stå ca 5. I samma lopp hittar jag västerbo exact bet365 30ggr borde stå i ca 15 har tagit den i plats 6ggr. Jag tror weekend spetsar kör inte jorma allt för hårt så är det hygglig chans. Västerbo exact tro jag hamnar efter hawkCliff och har en bra spurt blir det körning där fram så har han chans om det klaffar med position.. han verkar vara lite sämre i start på bakspår och blir långt fram men han är bäst emot 3-4 och 1. Thomas Uhrberg har vinst förhoppningar m klaff. DD Svenska spel 22.75 för dd1: 6 dd2:4 Senast redigerad av pelleplutt den 2019-03-29 klockan 18:43. |
|
|
|
|
|
|
|