|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Och detta med galopp i ledning, hahaha
Har man den i ryggen då galopperar de inte undan, utan det tas upp och man åker dit på att hästen dras med. Har man inte den i rygg på galopperande häst då gasar man undan och då vinner den som sitter i rygg. Marginalerna är aldrig på ens sida. Irriterande och lite komiskt |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Inga stora pengar att prata om men funderar allvarligt igen att lägga ner travet helt. Det är för osäkert med alla dessa efterhandsbeslut vem som ska vinna loppen helt enkelt - samtidigt som ATG är ett av de sämsta bolagen.
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10) |
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Citat:
De är ju inte ATG/svensk travsports fel att vissa kuskar kör som idioter. Ja jag kan hålla med om att beslutet blir fel ibland, mest färskt i minnet Tale Of Jacks på V86... Och diskningen av Tom Horpestad på V75... |
||
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banned
|
Sobel Conway märkligt hårt spelad från sitt läge. Under 5 ggr pengarna från sämsta läget bakom bilen, må vara barfota runt om.
Och särskilt med förra loppet i åtanke. |
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#52 |
|
Hur svårt kan det vara att få till ett extraspår innanför bangränsen för såna här situationer?
Då har galopperande ekipage alltid någonstans att ta vägen. Galopperat? Ur vägen och in på det extra innerspåret om det inte går att ta ur sin häst ur loppet åt höger. Minskar olycksrisken också. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5) Senast redigerad av Basse den 2019-03-26 klockan 20:49. |
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Så är det tyvärr, har själv varit förbannad på en del domar beslut, men bara jobba vidare. Nästa lopp Per N. som favorit, det kan väl aldrig gå, eller?? |
||
|
|
|
|
|
#54 |
|
Får man läsa i Expressen imorgon att någon spikat SIROL AXE och självklart analyserat att det skulle bli omstart 3 ggr och galopp på upploppet. Samt vinna efter måldomar-beslut.
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Citat:
Men i efterhand kommer du alltid tänka för många tankar för att det egentligen ska bli bra och det är ju inte ens säkert att de är överens om sina beslut - dvs blir det mer lotto av det hela. Självklart finns det fördelar med att se något på en repris och studera om och om igen, men då ska det vara saker som är svarta eller vita. Inom travet finns det väl inte så mycket sådant mer än vem som är först i mål eller om det var tjuvstart. Möjligen innanför bangränsen etc... |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Testar väl en DD så man har något att kolla i halvlek. Partizan har ju toppform och bra spår så testar jag med Floalts cesna trots hakan med tanke på hur den gick i förra starten och Livi Magic som jag gillar och som har lillchans på spets om de släpper med MP nu när det är lite längre distans
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
Nu blev det ju kalkon helt den här omgången på travet men det är inte det jag bryr mig så mycket om. Blev ju fel där för mig men även här där andrahandaren fick typ 40%-enheter extra streck på sig... |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#60 |
|
6-11 på DD via ATG är väl det enda spelbara. Finns ett par som ger 150-300 i odds också som känns spelvärda.
De mest sannolika kombinationerna är helt sönderspelade dock. 5-11 är väl exakt på gränsen att det går att spela dock tycker jag! Dock tror jag bägge ovan slaktas än mer. 6-11 har ju redan rasat från 69 till 44 i odds och den andra från runt 12 till 10. |
|
|
|
|
|
|