Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-27, 10:45   #76
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 2899
Standard

Är det någon som spelat 100.000 kronor plats på Propulsion ?
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 10:55   #77

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Två spikar idag: Propulsion och Heart of Steel. Det blir nog fina lopp att titta på och med lite tur kan det komma upp i femsiffrigt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 10:59   #78

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schadow Visa inlägg
Det ljusnar över västra Göteborg/Åby jag tror inte på regn i några större mängder ..
Nog kommer det att regna ordentligt i Mölndal idag, så fel kan inte en prognos så nära inpå slå.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:04   #79

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

På tal om Gocciadoro så blir däremot Valchiria OP understreckad idag som det ser ut. Vann inte senast, men ursäktad att hon inte kunde stå emot Hevin Boko tycker jag. Dokumenterad form till skillnad från frågetecknet Mellby Free som inte startat på ett halvår och är dubbelt så hårt spelad.

Och Europhile Am då såklart som var nästan jämnspelad med Valchiria senast men hoppade bort sig i starten och bara kördes runt sen.

För er som lirar annat än vanliga ATG-liret idag kan jag rekommendera dessa odds på bet365. Och även Challenge på SvS som har 100 lax extra i potten idag, och kommer dela ut nästan allt eller kanske till och med mer än vad det spelas för.

Carna Sensei före Dibaba @1,95
Läget. Årsdebut för Dibaba.

Zizou före Kennedy @1,95Läget. Kennedy en skuttburk, Zizou jämn och säker och hoppar aldrig.

Staro Leonardo före Harran Boko @1,75
Läget. Staro Leonardo snabb ut och kommer köras sansat. Medan det luktar vingel för Harran (som även är en osäker individ med för dagen medioker kusk).

Cyber Lane före Milligans School @1,65
Hästarna är nog ungefär jämnbra, men läget gör enorm skillnad här. MS ska högst troligt plocka in 20 meter på Cyber med spår på vägen sista varvet och det ska mycket till.

Ett vinnarodds utan motivering i varje avdelning som är fina också, hög varians men jag sticker ut hakan och garantera övervärde på alla de här:
Bullyoung 25ggr
Aquamarin 40ggr
Stepping Spaceboy 30ggr
Remarkable Feet 25ggr (har gått upp till och med!)
Europhile Am 25ggr
Cobbys Olifant 30ggr (fick 50ggr igår med 30 är fortfarande bra!)
Cyber Lane 7ggr

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:12   #80

Stekels avatar

Standard

Max 2mm/timme under tiden travet håller på idag säger timme för timme-prognosen nu nära inpå start. Det är väl inte duggregn direkt men knappast heller några störtskurar. Så någon katastrofbana kan jag inte tänka mig att det blir, någorlunda "normala" förutsättningar ska de nog klara att få till.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-04-27, 11:15   #81

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Nog kommer det att regna ordentligt i Mölndal idag, så fel kan inte en prognos så nära inpå slå.
Göteborg är en knepig stad och spå i inte ofta dom har rätt.Men jag tittar bara på himlen ,så vi får se
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:16   #82

Sharp$: 11975
Standard

Björn rankar sina etta i både första och femte, då lär dom vara i ordning...Norrbaggen sa ju igår att han räknar med att köra 14 i första(lär inte gå idag, iofs), då får nog dom på 40 ganska tufft...och Burning Man lät ju mer eller mindre stenklar, från Christofer...

Senast redigerad av mikaels den 2019-04-27 klockan 11:19.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:32   #83

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av schadow Visa inlägg
Göteborg är en knepig stad och spå i inte ofta dom har rätt.Men jag tittar bara på himlen ,så vi får se
Danska DMI har fantastiska radarbilder. Där kan man se att det kl 11 finns rejält med regn både väster och söder om Göteborg som närmar sig men hur mycket omöjligt att säga. Pratas om allt från lite till lokalt 50 mm i regionen under eftermiddagen. Är ju 5 timmar till V75 drar igång så det finns nog all idé att frekvent kolla hur det utvecklar sig.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:38   #84

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Många verkar ha snöat in på väderprognosen idag av någon outgrundlig anledning. Jag kan meddela att himmeln fortfarande är ljus och skulle det komma regn blir det knappast i sådana mängder att banan påverkas något nämnvärt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 11:53   #85

Nicklass avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 1671
Standard

Vad tror ni om propulsions chanser?

Handsome brad till ledning. Cyper lane utvändigt. Propulsion som tar över dödsposition?
Björn goop är ju en taktiker av rang kommer han försöka hålla ut örjan så länge de går ? Tredje spår första kurvan är nog inte otänkbart. Och att backa bakåt kommer nog inte hända. då ger man bort loppet. Handsome brad känns spontant som mest spelvärd vid gardering.

Häst 1 o 2 vet jag inget om.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 12:07   #86

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Vad tror ni om propulsions chanser?

Handsome brad till ledning. Cyper lane utvändigt. Propulsion som tar över dödsposition?
Björn goop är ju en taktiker av rang kommer han försöka hålla ut örjan så länge de går ? Tredje spår första kurvan är nog inte otänkbart. Och att backa bakåt kommer nog inte hända. då ger man bort loppet. Handsome brad känns spontant som mest spelvärd vid gardering.

Häst 1 o 2 vet jag inget om.
Johan vill köra i spets säger han. Vore jag Johan så skulle jag släppa till Örjan och få open strech-hålet. Har Propulsion en sämre dag och Cyber Lane en betydligt bättre än senast så är det nog hans chans. Annars finns ett fint andrapris att ta hem.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 12:20   #87

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2152

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Många verkar ha snöat in på väderprognosen idag av någon outgrundlig anledning. Jag kan meddela att himmeln fortfarande är ljus och skulle det komma regn blir det knappast i sådana mängder att banan påverkas något nämnvärt.
Nu började det regna bara för det Visserligen bara lite duggregn.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 12:24   #88

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Johan vill köra i spets säger han. Vore jag Johan så skulle jag släppa till Örjan och få open strech-hålet. Har Propulsion en sämre dag och Cyber Lane en betydligt bättre än senast så är det nog hans chans. Annars finns ett fint andrapris att ta hem.
Hoppas verkligen att han kör i spets så det iallafall blir tävling i årets första storlopp. Att se Proppen spänsta undan efter att ha fått loppet till skänks vore ju jävligt trist för precis alla inblandade. Hoppas vi får hylla honom efter loppet för en regelrätt tredjespår och dödenskross!

Gammal 2019-04-27, 12:26   #89

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 1496
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LeBanner Visa inlägg
Nu började det regna bara för det Visserligen bara lite duggregn.
Ja det blötte ner asfallten sen slutade det..
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 12:36   #90

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Vet inte om jag kommer ihåg helt fel , men...

Regnet hur mycket eller lite det än blir missgynnar open stretch spåren mest?

Minns en tävlingsdag då det hade regnat , inte tokmycket men en hel del över 1-2 timmar. Tillräckligt för att banan skulle bli genomvåt. Den dagen var det tog det stopp för de som vek ner på stretchen .

Känns ju ganska logiskt att det skall vara blötast längst in på en doserad bana.

Ledarna höll ok den dagen , fick de stryk var det av hästar som kom i tredje , fjärdespår över upploppet, INTE av de som normalt hotar - rygg ledaren och tredje invändigt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td