|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Försöker med den här. Har en annan, dyrare rad också men den här är bättre.
V75 Inlämnat: 2019-04-27, 15:43 Åby Lördag 2019-04-27 Start: 16:20 Kostnad: 2,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 15 Juan (13, 10) 2: 1 Victory Island (9, 6) 3: 4 Heart of Steel (3, 6) 4: 5, 8 (12, 3) 5: 5 Mellby Free (4, 12) 6: 5, 9 (10, 7) 7: 7 Propulsion (5, 10) 1x1x1x2x1x2x1 = 4 rader. 4 x 1 x 0,50 kr = 2,00 kr. Totalt: 2,00 kr. Rättningskod: JTF FTR MZN Lycka till alla! |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Vanlig vagn på Mellby Free.
Bike på Kees Bokma, Kennedy, Pelle Baroso, Gina Schermer. Svensk bike på Cyber Lane och Dayornightin.
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Citat:
Tyvärr för dig så tror även jag på Juan i första.
|
|
|
|
|
#124 |
|
Rosengård leder med 3-0 i ht, min sambo tyckte att det var diskriminerande att dom inte skrev ut namnen på målskyttarna, det stod bara "Utland"...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Ge inte upp! Jag har trott på den flera gånger i år men den har svikit mig x antal gånger och har denna gången dissat den har inte med den alls så då lär väl den vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Banned
|
Dagens bidrag till botten:
Avd 1: 11, 13 (10, 3) (rak tvilling till drygt 10ggr pengarna) 2: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (12, 11) 3: 3, 4, 6 (2, 11) 4: 8, 9 (5, 12) 5: 2, 4 (5, 12) 6: 3, 10 (5, 9) 7: 3, 5 (7, 10) Lycka till! Senast redigerad av Stankarn den 2019-04-27 klockan 16:16. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Jänkarvagnsanalys baserad på twitterinfo från Åbytravet. Förändringar baserat bara på fem senaste då jag inte har travfakta guld.
Avd 1 Day Sun Dream amerikansk bike ffg. Avd 2 Rajan Silvio vanlig vagn två senaste. Idag amerikansk jänkarvagn Zaffiro G Z O amerikansk bike. Vet inte hur den gått i Italien Kees Bokma amerikansk bike ffg någonsin. Avd 3 Varieta Luis amerikansk bike men vet inte hur den gått i Italien . Avd 4 Kennedy amerikansk bike ffg. Vanlig vagn fem senaste. Mycket intressant. Avd 6 Amerikansk bike istället för vanlig vagn i alla tidigare starter både på Pelle Barosso och Gina Schermer. Amerikansk bike på Vlad Del Ronco mot vanlig vagn i de tre senaste loppen. Avd 7 Amerikansk bike på Cokstile . Ska ha gått i vanlig vagn i alla starter förutom en enligt stallet . Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Måste spika i 5e . Nr 4 eller 5. Vad tror ni?
|
|
|
|
#133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Iom årsdebut på LillGoopens så jag skulle tagit italienaren, men det är jag det...
|
|
|
|
#135 |
|
Då var det inlämnat och klart, spänningen stiger för att troligtvis brisera i ett fiasko om ett par timmar. Men hoppet lever och miljonpotential finns i allra högsta grad i de inlämnade systemen! Och om inte flytet är med för dagen blir det iallafall grym sport att få se på. Lycka till nu ni som kliver in på liret!
|
|
|
|
|
|