Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-19, 16:46   #31
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Gött Readly spår 7

Blir inte lätt därifrån.

Ingen blixt ut blir mkt intressant
Milligans School tog sista platsen, var inte helt oväntat och nog ett bra val. Tror Goop kör framåt direkt och tar över från spetsande Disco Volante. Men får nog köra en bit så kan kosta lite väl mycket. Discos anhängare lär nog inte vara ledsna efter spårlottningen, borde fixa en finalplats nu.
__________________
Trav är trav!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 16:59   #32
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Heavy Sound med spår 7 blev väl inte helt idealiskt trodde den kunde bli en luring i finalen om den tog sig vidare tämligen enkelt nu kanske det grävs lite grovjobb för att ta sig vidare.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:03   #33
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Kan Daniel Redén visa lite JÄVLA respekt till sporten och ALLA oss andra för den delen.

Jävla fjant! Tog ju död på stämningen!

Tycker synd om Skoglund som förtjänar bättre!

Nåväl får hålla på allt utom Redén tränat.



Å att han var trött skiter jag fullkomligt i.
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+1)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:05   #34
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Attans , sorbet spår 8...
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:15   #35
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Känns som Looking Superb kommer att göra ett topplopp likaså är det klar fördel 1 Aubrion Du Gers från bricka 1
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:18   #36
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4944
Standard

Den största fjanten av alla är väl Björn Goop som inte vill vara med Nadal Broline för att han då måste köra den och inte Readly Express.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:22   #37
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Undrar om vi inte har både RE o P lugnt fram och såsmåningom utvändigt ledaren, sen pressas ingen av dom för segern och spetshästen har en god chans att rinna undan...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:26   #38
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Den största fjanten av alla är väl Björn Goop som inte vill vara med Nadal Broline för att han då måste köra den och inte Readly Express.
Ja vad ska man hålla på?

Inte lätt hitta ett ekipage man verkligen vill se vinna.

Närmaste jag kommer är Makethemark med Ohlsson
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lobo (+1)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:28   #39
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Du kan hamna väldigt bra på det direkt från spår sju i ett elitloppsförsök. Blir inte Readly släppt till ledningen, krossar han varenda kombatant utvändigt om så krävs. Den enda hästen som kan tänkas bjuda upp till en ordentlig match av spetsaspiranterna, är om Looking Superb skulle vara först fram i en andravåg.

Propulsion likaså. Han krossar alla spetsaspiranter från utvändigt, utom då Aubrion du Gers som kan bli tuff att plocka ned i ett försök. Örjan brukar inte köra våldsamt mot en stark ledare i ett försök heller för den delen. Men som jag sagt innan, så betvivlar jag att Aubrionen är lika bra över kort distans och Propulsion kan möjligen ta honom på speed.

Jag har trott redan från första början att det är dessa fyra det står mellan i årets elitlopp, och högst troligt blir så fallet. Goop, Örjan, Svanen och Verbeeck är rutinerade killar i sammanhanget.

Senast redigerad av Piraten den 2019-05-19 klockan 17:31.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:29   #40
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Ja vad ska man hålla på?

Inte lätt hitta ett ekipage man verkligen vill se vinna.

Närmaste jag kommer är Makethemark med Ohlsson
Fredrik B Larsson med Milliondollarrhyme hade väl varit fräckt, travets "Åshöjden BK" denna säsong typ isåfall..

Inte särskilt realistisk men Underdogs brukar ju vara "skoj" att heja på.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:31   #41
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Instämmer i kör med viking där.. jag kommer heja på milliondollarrhyme samt sorbet , roliga underdogs som förmodligen bara är med för att se o lära men men
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:31   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Undrar om vi inte har både RE o P lugnt fram och såsmåningom utvändigt ledaren, sen pressas ingen av dom för segern och spetshästen har en god chans att rinna undan...
Mest troliga i min bok är att Björn tar det relativt lugnt från start med Readly från det läget. Och att Propulsion släpps till ledningen efter en bit.

Kollade lite statistik bakåt och spår 7 är inget roligt alltså. Jag tyckte att Readly var fel favorit från början men nu kan jag nästan säga det med säkerhet. Senaste 8 åren har spåret bara tre andraplatser och tre fjärdeplatser på de 16 loppen. Ingen som startat försöket från spår 7 eller 8 har vunnit finalen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:47   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mest troliga i min bok är att Björn tar det relativt lugnt från start med Readly från det läget. Och att Propulsion släpps till ledningen efter en bit.

Kollade lite statistik bakåt och spår 7 är inget roligt alltså. Jag tyckte att Readly var fel favorit från början men nu kan jag nästan säga det med säkerhet. Senaste 8 åren har spåret bara tre andraplatser och tre fjärdeplatser på de 16 loppen. Ingen som startat försöket från spår 7 eller 8 har vunnit finalen.
Verbeeck lär inte släppa om dom håller upp innerspåret...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 17:47   #44
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mest troliga i min bok är att Björn tar det relativt lugnt från start med Readly från det läget. Och att Propulsion släpps till ledningen efter en bit.

Kollade lite statistik bakåt och spår 7 är inget roligt alltså. Jag tyckte att Readly var fel favorit från början men nu kan jag nästan säga det med säkerhet. Senaste 8 åren har spåret bara tre andraplatser och tre fjärdeplatser på de 16 loppen. Ingen som startat försöket från spår 7 eller 8 har vunnit finalen.

Å andra sidan har det inte varit särskilt betrodda hästar som startat från dessa lägen heller.

Jag tror t o m du får gå tillbaka till 2002 för att hitta finalvinnare med 7-8 i försöket.

Då var det dock för femte året i rad som det hände. Från 1998 t o m 2002 hade blivande vinnaren 7 eller 8 i sitt försök.

Min poäng är att kanonerna brukar lösa det. Och de som haft 7-8 ( med fåtal undantag ) hade aldrig varit finalsegeraktuella från något försöksspår.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-19, 18:17   #45
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 2441
Standard

Jag har ju skrivit det tidigare och det låter som ett mantra, men Nurmos har aldrig fått fram en sprinter på tusen försök. Han tränar inte så helt enkelt. RE kan säkert gå 2100 i 09 fart, men här måste man speeda både i början och till slut om man vill vara med och det kan han inte. Han kom fort till slut och slog av Dijon i Cagnes,. Men det upploppet är mycket långt. Han är obesegrad på Valla men har aldrig gått på sprinterdistans där. Nu när alla försöker var politiskt korrekta och sitter och gungar i vagnen som i ett Norskt ponnylopp så har fransmännen ett stort övertag. Dom tänker visa pisken om det behövs.

Propulsion uppfattar jag som lite av en oturshäst när det gäller stora lopp. Det är alltid något som inte stämmer när det drar ihop sig till Elitloppet eller PdA. En glasbit och två lopp på samma dag?

Gudabenådade hästar naturligtvis. Men det är Aubrion de Gers också. Verbeeck i jollen från innerspår betyder bra spår i finalen.Han har ju vunnit två Elitlopp(och 5 PdA med outsiders)så han kan köra på Valla. Med pisk. 15 raka och fyra av dom med Jos.

Vi får se...

Senast redigerad av Billman den 2019-05-19 klockan 18:19.
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td