Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-10, 16:57   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
WE kan ju faktiskt vara helt överlägsen också...
Ja men en häst som:
-inte är snabb iväg
-historiskt haft stora problem med auktionen som gör att han antingen hoppar eller inte kan köras hursomhelst.

Det är inget annat än definitionen av en dålig favorit från bricka 6 bakom bil i ett halvtufft V75-försök. Låt vara att just Åby kan vara en fördel för att kunna hitta ner utan alltför mycket vigel.

Förutsättningarna är inte ens nära vad de var förra gången när de kunde ge hästen ett eget lopp utan hänsyn till övriga ekipage som sprang sitt lopp på behörigt avstånd utan att störa genom att vara i närheten eller lägga sig i tempot.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 17:15   #32
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
WE kan ju faktiskt vara helt överlägsen också...
Känns knappt att man kan använda "favorit i fara" när den är spelad på 23%. Läst på lite olika ställen att folk sågar den.Vingel är givet. Eventuellt kanske man kan trycka sig till spets vid ett senare skede. Sen vann den faktiskt bakifrån på axevalla för ett tag sedan. Med tanke på prestationen senast tycker jag nog den bör ligga runt 20%. Mer "avslag" och den kanske bli riktigt spelvärd..
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 18:06   #33
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Känns knappt att man kan använda "favorit i fara" när den är spelad på 23%. Läst på lite olika ställen att folk sågar den.Vingel är givet. Eventuellt kanske man kan trycka sig till spets vid ett senare skede. Sen vann den faktiskt bakifrån på axevalla för ett tag sedan. Med tanke på prestationen senast tycker jag nog den bör ligga runt 20%. Mer "avslag" och den kanske bli riktigt spelvärd..
Ja, Whipped Eggs är streckad till 23 %. Nästa är streckade till 14 %. Då tycker jag, att det är korrekt att använda uttrycket "favorit i fara".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
GGS (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 18:12   #34
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
v75-2: 1 Global Undecided finns någon info om han rycker bakskorna? 3.35 plats känns högt vinnare 11ggr dsamma.
Nurmos sa i intervjun i atg.se i eftermiddags, att Global Undecided körs bfro. Jag kommer att strecka honom bland flera i morgon.

Någon som har sakliga synpunkter på om man behöver strecka 8 Vienvia Font i andra?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 18:51   #35
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Nurmos sa i intervjun i atg.se i eftermiddags, att Global Undecided körs bfro. Jag kommer att strecka honom bland flera i morgon.

Någon som har sakliga synpunkter på om man behöver strecka 8 Vienvia Font i andra?
Jämnspelad med Ultimaluna Grif i Milano och spöade henne. UG skulle nog duga hyggligt i ett bronsförsök
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 19:01   #36
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jämnspelad med Ultimaluna Grif i Milano och spöade henne. UG skulle nog duga hyggligt i ett bronsförsök
"Spöade" jo klart Vienvia Font vann loppet men Ultimaluna Grif gick hela loppet i dödens medans Vienvia slickade Gocciadoro i nacken hela loppet fram till upploppet då den gick förbi tämligen enkelt, med det loppet den fick var väl det nästan ett krav med tanke på att de var jämnspelad.

Kommer strecka Vienvia Font jag med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 19:14   #37
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
"Spöade" jo klart Vienvia Font vann loppet men Ultimaluna Grif gick hela loppet i dödens medans Vienvia slickade Gocciadoro i nacken hela loppet fram till upploppet då den gick förbi tämligen enkelt, med det loppet den fick var väl det nästan ett krav med tanke på att de var jämnspelad.

Kommer strecka Vienvia Font jag med.
Kanske lite dumt av mig att använda just det ordet, speciellt som jag inte letat upp videon än. Men vann gjorde den och oavsett hur så måste 2% i ljuset av det vara mycket lite! Tack för facit också, nu slipper jag titta på loppet
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 19:20   #38
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Kanske lite dumt av mig att använda just det ordet, speciellt som jag inte letat upp videon än. Men vann gjorde den och oavsett hur så måste 2% i ljuset av det vara mycket lite! Tack för facit också, nu slipper jag titta på loppet
Det var inte mening att vara spydig eller nåt åt det hållet, (om det tolkades så) antog att du inte sett loppet så vill bara delge det

Men helklart en av de mest spelvärde imorgon som det ser ut just nu på strecken!
(tillsammans med Zio Tom Yet)

Senast redigerad av viking90 den 2019-05-10 klockan 19:22.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 19:27   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det var inte mening att vara spydig eller nåt åt det hållet, (om det tolkades så) antog att du inte sett loppet så vill bara delge det

Men helklart en av de mest spelvärde imorgon som det ser ut just nu på strecken!
Nejnej, så tog jag det inte.

Italienare har varit spelvärda hittills i år, man gör nog klokast i att inte hoppa över någon speciellt när de är ospelade
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 20:11   #40
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Kuskändring på Baron Gift
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 20:13   #41
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Kuskändring på Baron Gift
Behöver inte alls vara någon nackdel, beroende på vem som ersätter givetvis.
Eller vet du nu vem som kör istället? Hittade ingen info om det när jag kollade lite snabbt.
(Jag tror dock Baron Gift får svårt att vinna oavsett kusk)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 21:00   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Har vevat igenom min tänkta spik Bear Hope ordentligt nu och blev bara ännu mer övertygad. Förutom vid novemberstarten har han varit riktigt bra precis varje gång och senast vid comebacken hade han en omöjlig uppgift att jaga ikapp ledaren, men det var på vippen att han fixade det ändå. Det som är lite problematiskt är hur det blir i starten, för det är ingen katapult. Men eftersom de andra också är så långsamma borde det vara hygglig chans till ledning och blir det inte ledning kommer han sitta bra till i främre träffen.

Attraversiamo känns också bra, även om jag gärna sett att de boostat honom med Goop eller något imorrn.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 21:03   #43
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Oklart än. Adielsson är ledig.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 21:08   #44
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50021
Standard

Jens Sjödén V75 Åby på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-10, 21:18   #45
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Mailade och frågade en delägare i bear hope.
Brukar vara väldigt minimal info ifrån BG stallet.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td