Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-23, 09:12   #181
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen lägger jag alltid ett litet spel på hästen med samma nr som loppnummret

Lopp 7 Örebro igår vanns av ?
I Femte loppet oavsett bana land osv brukar häst nr 5 vinna ofta har jag märkt.
Insatsen beror helt på oddset såklart. Står en häst i 50ggr degen med samma nr som loppet så slänger jag en tia på den för det är lugnt att avvara, så jag går inte all in med dem oddsen.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 09:26   #182
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hade jag själv haft en spelkassa på 5000 igår så sätter jag också den. Men det vet man ju inte före och det är mest att rycka på axlarna och hoppas ens spelkassa räcker nästa gång.

Men 11 med Westerholm måste helgarderas, då är jag uppe på 490*2.4=1176 kronor. Sen får jag tredubbla i sista så kommer lennart med. 3528 kronor. Sen ev någon häst i de övriga garderingsloppen. Bara hoppas man där hade gjortvsom ovan och inte börjat hitta på andra upplägg. Det är så små marginaler för att ta rätt beslut. Man har ofta tio eller fler tänkbara upplägg i sitt huvud på resans gång. Något av dessa brukar vara rätt på det.
Jo jag håller med för det du säger är logiskt såklart.
Man får göra avvägningar såklart. Men har man med i åtanke dessa faktorer jag rabblade upp underlättar det för en. Det hade varit enkelt att helgardera stoloppet eftersom dem är svåra att lösa och det är där det skräller ofta men där hade man kunnat gått på egentränat. Och som jag sa så hade jag inte ändrat spikarna och låset. Hade vi gjort systemet tillsammans i ett och samma rum med en budget på 3000 kr hade det garanterat suttit vill jag hoppas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 09:28   #183
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Har du spelat Australien?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 10:11   #184
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Har du spelat Australien?
Menar du mig? Jag spelar aldrig där. Har inte orken att sätta mig in i det. Håller mig mest till de södra banorna i Sverige samt V75/V86 när det ser ut som jag har något att komma med.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 10:15   #185
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Menar du mig? Jag spelar aldrig där. Har inte orken att sätta mig in i det. Håller mig mest till de södra banorna i Sverige samt V75/V86 när det ser ut som jag har något att komma med.
Ok satte precis en tvilling till 15 ggr degen där nyss. Har lärt mig under dagarna vilka kuskar och hästar som är bra där borta. Lite roligt tidsfördriv när man är hemma om dagarna. Tills lunchen börjar hehe. Vilken travnörd jag är
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 11:52   #186
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2381
Standard

Av alla "nummer"-hokuspokus som finns att välja på har jag hittat ett som det åtminstone finns ett litet teoretiskt stöd bakom.

Och det är minst 2 lika nummer i raden. ( Gamla Jokersystemet hade med det som reduceringsprincip. Man kunde välja mellan "minst 2 lika" eller "minst 2+2 lika eller minst 3 lika". )


Tanken är att förutsättningarna under en tävlingsdag ofta gynnar "liknande lägen" och det gör att startnummer tenderar att klumpa ihop sig ( åtminstone en smula ).
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-23, 11:55   #187
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Efterhandare


Sifferlekar å travspel kan nog vara helt OK däremot är dom
precis som i andra fall lättare att sätta som efterhandare.

Som Jokerspelare handlar mycket av jobbet just om sifferlekar
men det är inte så lätt ändå.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td