Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-03, 21:13   #91
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 131
Sharp$: 265
Standard

Ytterligare skäl att spela 7:an i avd 8 (i efterhand) enligt Jens Sjöden om dagens V86:a:
"V86-8: Spårtrappa, medeldistans, ston i mellanklass
Väldigt mycket bättre klass i den här spårtrappan. 6-8 är alltså de som gynnas mest, och även de som visar bäst ROI. Spelarna behandlar nämligen spårtrappor som de gör med lopp som har vanliga propositioner, och skyr alltså spel på dessa spår. Här är alla tre streckvärda.
Allra bäst är dock spår 5. 5 Livi Memory (21 procent) har dessutom spetschans. Hon var jättebra sist och att ett par skor ska åka på är knappast något hon blir bättre av.
Favoriten 4 Fossens Wally (37 procent) är kanske bästa hästen och har även rimlig spetschans. Given!".
Grovport är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:13   #92
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Fast du hade den inte på ditt system...
I stället skrev du: "Kommer lägga allt på Jorma i sista. Allt jag äger och har. Panta allt jag äger och gå all in. Nurmos går inte tomhänt."
Mitt system kostade 3 kr och 36 kr hehe ... Såg efter v86 när jag tittar efter vinnare och jag lirade 8an 7an 11an och 14 i sista. Lite bitter eller?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:15   #93
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Den vann ju från dödens... Va det bara jag som såg att den kunde skrälla? Måste ju se vad den mött och vilka tider den kan. Sen att den inte vunnit dem loppen säger väl inte så mycket.
Jag har gillat den många gånger tidigare och var absolut en av de jag tänkte på,. När du skrev det där tänkte jag en andra gång Nu vann den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:16   #94
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Bitterheten ligger tung, är väl bra att folk här delar med sig av sina vinnande drag, oavsett hur dessa kommer fram.. Trevligt för er som vann
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:19   #95
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Mitt system kostade 3 kr och 36 kr hehe ... Såg efter v86 när jag tittar efter vinnare och jag lirade 8an 7an 11an och 14 i sista. Lite bitter eller?
Jag är inte bitter...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:24   #96
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag är inte bitter...
Du vet ju att man kan upptäcka saker under spelens gång när man letar vinnare. Skrev att jag skulle lägga allt på Jorma med glimten i ögat och sen såg jag Saga Doc och skrev det sen i nästa inlägg. Inte så konstigt men jag delade med mig den iallafall så får ju folk göra som dem vill. Men jag la en 20a på den bara.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-03, 21:33   #97
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Spårtrappa gynnar ju spår 7,8 så jag hoppas Jorma laddar i sista och trycker sig till spets . 7ggr degen ser lockande ut. DD 1,9-8
Detta är anledningen till att jag kollade upp 7an
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td