Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-10, 08:34   #16
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Semestertrav med massor av "vanligt folk", hur i h-e tänker dom som är ansvariga för detta???
De tänker så smart de kan. Förstår dem full ut. De som nu är där tvingas spela via mobilen. Det delas ut power bank etc. Så de normala semesterfirarna blir lite vana. Sen kan de fortsätta spela hemma. De som bara är på banan och leker med lite kontanter komer inte fortsätta spela hemifrån sen.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:12   #17
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

IMPORTEDFRMDETROIT. Stark och har nog fått lämpligt motstånd, om den är i form vill säga.
Trivs nog bäst när det är lite tungt men jag chansar på att den går. Inte gör den väl resan till Gotland för intet? Går lite på att den faktiskt stod rätt lågt i odds i senaste starten mot värre motstånd än idag. Men kanske svårt ta in tillägget på dagens torra och snabba bana?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:14   #18
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

IMPORTEDFRMDETROIT. Stark och har nog fått lämpligt motstånd, om den är i form vill säga.
Trivs nog bäst när det är lite tungt men jag chansar på att den går. Inte gör den väl resan till Gotland för intet? Går lite på att den faktiskt stod rätt lågt i odds i senaste starten mot värre motstånd än idag. Men kanske svårt ta in tillägget på dagens torra och snabba bana?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:26   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
De tänker så smart de kan. Förstår dem full ut. De som nu är där tvingas spela via mobilen. Det delas ut power bank etc. Så de normala semesterfirarna blir lite vana. Sen kan de fortsätta spela hemma. De som bara är på banan och leker med lite kontanter komer inte fortsätta spela hemifrån sen.
Jo, men hade dom haft en hjärna, så skulle dom ha en vagn med 4 kassor och sen ett antal ställen där dom "lär upp" folk, då skulle det kanske kunna bli ett bra resultat...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:39   #20
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jo, men hade dom haft en hjärna, så skulle dom ha en vagn med 4 kassor och sen ett antal ställen där dom "lär upp" folk, då skulle det kanske kunna bli ett bra resultat...
Njae, jag förstår det nostalgiska i det hela men jag är ingen bakåtsträvare. Det jag stör mig på är bara att alla måste identifiera sig i spelandet. Det är bakåtsträvande.

Sen skulle det så klart finnas snabba kontantkassor men inte av nostalgiska skäl Jag tror ATG vill tvinga in folk till mobilerna - vilket för mig var ett givet steg så fort det var möjligt. Att slippa köa för att spela var ju en jäkla fördel! Kunna sitta kvar vid sitt bord eller där man stod utan att springa fram och tillbaka.

Kassorna med kontanter tillför dock inget!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:54   #21
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Oj! Läste just att man kommer köra helt kontantfrittt på Skrubbs imorgon.

INGA totokassor kommer finnas öppna under kvällen.

Spännande!

Är kontantfritt exakt samma sak som toto-kasse-fritt?

Tänker mig att det är möjligt att spela i totokassorna med betalkort eller redan laddade ATG-konton?

Kontantfritt betyder ju normalt sett bara att man inte hanterar kontanter.

Edit: Inte bara kontantfritt. Utan hel-digitalt online. Såklart hade ni koll.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!

Senast redigerad av Strappa71 den 2019-07-10 klockan 09:57.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 09:57   #22
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

***
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 10:17   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
De tänker så smart de kan. Förstår dem full ut. De som nu är där tvingas spela via mobilen. Det delas ut power bank etc. Så de normala semesterfirarna blir lite vana. Sen kan de fortsätta spela hemma. De som bara är på banan och leker med lite kontanter komer inte fortsätta spela hemifrån sen.
Varför skulle man fortsätta hemma bara för att en bana/ atg drygar sig? Enda som händer är väl att de tappar omsättning på kort sikt.
Att spela via mobilen är iskallt då nätet ofta går segt kring banorna och atgs sida är instabil så ofta. Alternativet ska ju finnas men vad händer om atgs sida går ner som så många gånger förut?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 10:25   #24
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Varför skulle man fortsätta hemma bara för att en bana/ atg drygar sig? Enda som händer är väl att de tappar omsättning på kort sikt.
Att spela via mobilen är iskallt då nätet ofta går segt kring banorna och atgs sida är instabil så ofta. Alternativet ska ju finnas men vad händer om atgs sida går ner som så många gånger förut?
ATG har sina problem med sin sida. Men det är något de får jobba med. Det kommer inte påverka omsättningen alls med så få avbrott det varit.

Man fortsätter spela hemma eftersom de redan har spelat via mobilen. Det steget är ju redan avklarat. Alla gör ju inte det men det ökar chansen att göra det. Har du inte gjort det steget på banan första gången, då är det steget oerhört mycket större att göra hemma. Visst, de mest intresserade kommer så klart att fortsätta ändå.

Det gäller att få folk att börja med en vana. Samma som att erbjuda en liten extra bonus via mobilspel som många gjort. Det kommer öka folks spelande via mobilen i framtiden, dvs mer tillgängligt och det kommer mer spel.

Och när det strular för ATG så har det inte bara varit sajten utan även ombuden drabbas. Förr i tiden var det vardagsmat att det strulade och var segt vid spelstopp. De senaste åren framstår som helt felfria jämfört med 90-talet t ex.


EDIT: Ska även tillägga att det inte var några problem med täckningen eller bandbredden på Olympiatravet. Övriga banor vet jag inget om, men vet att det vid stora folksamlingar brukar slå ut nätet.

Vad gäller banornas wifi är det inget jag använt!

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-07-10 klockan 10:46.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 10:37   #25
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
ATG har sina problem med sin sida. Men det är något de får jobba med. Det kommer inte påverka omsättningen alls med så få avbrott det varit.

Man fortsätter spela hemma eftersom de redan har spelat via mobilen. Det steget är ju redan avklarat. Alla gör ju inte det men det ökar chansen att göra det. Har du inte gjort det steget på banan första gången, då är det steget oerhört mycket större att göra hemma. Visst, de mest intresserade kommer så klart att fortsätta ändå.

Det gäller att få folk att börja med en vana. Samma som att erbjuda en liten extra bonus via mobilspel som många gjort. Det kommer öka folks spelande via mobilen i framtiden, dvs mer tillgängligt och det kommer mer spel.

Och när det strular för ATG så har det inte bara varit sajten utan även ombuden drabbas. Förr i tiden var det vardagsmat att det strulade och var segt vid spelstopp. De senaste åren framstår som helt felfria jämfört med 90-talet t ex.
Var på Halmstadtravets restaurang i lördags.

Banans Wi-Fi under all j....a kritik.

De skyllde på att något kört av en ledning.

Där satt vi och blev ett oreducerat system i panik.

Fyyy skam vad dåligt.

Nån som vet om HPT kommer mrd nån mobilvariant?

F.ö fanns perfekta bord för två personer som vetter ner mot banan.

Mvh Tornado
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 10:48   #26
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tornado Visa inlägg
Var på Halmstadtravets restaurang i lördags.

Banans Wi-Fi under all j....a kritik.

De skyllde på att något kört av en ledning.

Där satt vi och blev ett oreducerat system i panik.

Fyyy skam vad dåligt.

Nån som vet om HPT kommer mrd nån mobilvariant?

F.ö fanns perfekta bord för två personer som vetter ner mot banan.

Mvh Tornado
HPT finns i webversion. Oklart om exakt alla funktioner finns med då jag aldrig skulle få för mig att använda något annat än pc-klient.

För den som vill vara mobil och reducera rekommenderar jag att skaffa en ChromeBook och fjärrstyra den hemmavarande "riktiga datorn" mha 4G-mobilt bredband och Chrome Remote Desktop. Det har fungerat fläckfritt för mig vid alla banbesök hittills.

Banornas wifi är på tok för dåligt för att räcka till något seriöst. Men å andra sidan fungerar som sagt 4G så bra numera ( till försumbar extrakostnad ) att jag inte längre stör mig på det usla WiFi-t.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 12:48   #27
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 354
Sharp$: 1034
Standard

2 sidor med idéer och tankar inför kvällen, grymt!

Läser närmare...

10 inlägg om något annat... flashback varning <3
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 12:54   #28
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 354
Sharp$: 1034
Standard

Stora systemet
864 kr (3456 rader)
V86-1: 1,3,8 (9,12)
V86-2: 6 Fleet Admiral (7,3)
V86-3: 1,2,4,7,9 10 (3,8)
V86-4: 1,2 (5,3)
V86-5: 2,3,4,6,8,9,10,15 (7,5)
V86-6: 1 Llama Tooma (4,9)
V86-7: 3,10,13 (12,7)
V86-8: 2,5,7,8 (1,9)

Så ser travrondens prel tips ut
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 13:01   #29
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
2 sidor med idéer och tankar inför kvällen, grymt!

Läser närmare...

10 inlägg om något annat... flashback varning <3
Så, vad tror du om kvällens tävlingar?
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-10, 13:11   #30
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Måste ju säga att 14,4 över 2620am på Visby är en bra tid av 9 Enjoys Topnotch.
Med rätt ryggar blir han livsfarlig i sista.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td