Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-05, 19:03   #16
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Järvsö Fux har klarat smetig bana förr och kommer att stånka på därframme, kanske inte vinner men bör vara med på platsen, 3,25 på bet 365 känns mycket bra, själv får jag nöja mig med 3ggr på Unibet och 2,90 på svs......
Tappade travet till slut på Dannero, inte någonting som var positivt, vann ju på 26,0 räcker knappast till här tycker jag.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 21:53   #17
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Inte alldeles omöjligt att jag hittat en vinnare på Solänget, i kallblodsloppet dessutom. Har sett dom flesta hästar i lopparkivet idag och det är EN som verkligen imponerar på mej. 6 Delsbofax. 24.2 av Emilia Leo. Dessutom nu "lite" kuskförstärkt med Ulf Ohlsson. Kördes jämsides med Lukas Rauen hela sista varvet senast och det blev målfoto. De senare (och Don Viking) startar dessutom på bakspår nu.

Tycker inte att Järvsö fux imponerade vid vinsten på Dannero. Vi ska komma ihåg att många galopperade bort sig i det loppet. Vann på 26.0 och står nu visserligen 20 meter före. Kan fuxen verkligen vara så förbättrad att den motsvarar favoritskapet?? Jag undrar. Kolla gärna och tyck till!

Jag hade inte tänkt skriva mycket denna gång eftersom jag gör Sharps systemet SO NORRLAND men kan inte låta bli att kasta ur mig min idé. Jag kan omöjligen vara ute och cykla utan tror till och med att Delbofax kan vara förbättrad med senaste loppet. Det gnistrade om hästen i förra loppet och oddsen är ju tilltalande än så länge
SO du är den som kan kallbloden på dina fem fingrar, vilket jag högaktar. För krävs ordentlig hästkunskap för att läsa av dom.

Nu till vad jag skulle skriva, har varit på jakt efter ett kallblod ett tag, och fick då tips om Ove A, så nu hjälper han mig att leta. Pratade med honom idag och han kom in på V75 och var ordentlig uppåt på Don Viking och trodde den gör en låg 24 tid och kan gå rekord. Värsta motbudet var enligt honom Delbofaks som du nämner som står bättre till.

Sedan vet jag Diamanten har tränat mycket bra en längre tid, och är i bättre slag än vad man kan tro efter så långt uppehåll. Läget är givetvis ej bra med spår 8, men Erik sätter honom i tredje/fjärde utvändigt. Och blir det lite för högt tempo så tar han många sista 500m, så 4% är nästan ett skämt enligt mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
PinkiePie (+5)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 06:47   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Tappade travet till slut på Dannero, inte någonting som var positivt, vann ju på 26,0 räcker knappast till här tycker jag.
Är ju jämn och stabil, kommer troligtvis få en bra resa därframme, sen blir den väl förbisprungen av någon/några. En placering mellan 2 och 5 känns realistiskt och då tycker jag 3,25 på plats är taget...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 08:08   #19
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Zitor


Åkte jojo igår på svenska spel. Började på 7.25, ned till 2.25 och nu tillbaka igen till 7.25. Spelade raket till det oddset. Tror inte det blir högre. Just nu 4:e- rankad.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 11:51   #20
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Kallbloden avd 4

Tittade litet på loppet. Fastnade litet för 3 Järvsö Fux som står på första volten.
Han vann förra loppet från tilläggsvolten. Var värt 150K. Det var Ronden jag tittade i. Till min förvåning lyder kommentaren så här:
"Segrade i Guldtäcket senast före bland annat Don Viking.Står dock 40 meter sämre till den här gången och måste sänka ytterligare för att hålla undan. Har 2/3 från spets . Fidus
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 12:25   #21
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Kallbloden avd 4

Tittade litet på loppet. Fastnade litet för 3 Järvsö Fux som står på första volten.
Han vann förra loppet från tilläggsvolten. Var värt 150K. Det var Ronden jag tittade i. Till min förvåning lyder kommentaren så här:
"Segrade i Guldtäcket senast före bland annat Don Viking.Står dock 40 meter sämre till den här gången och måste sänka ytterligare för att hålla undan. Har 2/3 från spets . Fidus
OK, men att Don Viking stod 40 efter har inget med insprungna pengar att göra utan en fri handicap som sportchefen gjort. Så ska vi komma ihåg att många i det loppet galopperade bort sig, så prestationen är inte guldkantad. Utan en utrustningsmiss hade tii och med Norrlands Scott (nu 3;a) vunnit säger John Östman. Gullkongen och N Scott tog oerhört mycket på Järvsö fux på upploppet. Järvsö fux tappade dessutom travet till slut. Däremot tycker JOP att hästen borde kunna rekordsänka lite denna gång, vad det nu betyder.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 12:34   #22
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
OK, men att Don Viking stod 40 efter har inget med insprungna pengar att göra utan en fri handicap som sportchefen gjort. Så ska vi komma ihåg att många i det loppet galopperade bort sig, så prestationen är inte guldkantad. Utan en utrustningsmiss hade tii och med Norrlands Scott (nu 3;a) vunnit säger John Östman. Gullkongen och N Scott tog oerhört mycket på Järvsö fux på upploppet. Järvsö fux tappade dessutom travet till slut. Däremot tycker JOP att hästen borde kunna rekordsänka lite denna gång, vad det nu betyder.
Det var inte det jag fäste mig vid utan att kommentatorn skriver att han (Järvsö Fux) står 40 meter sämre till! Det gör han ju inte! Nu står han på första volt!!! Förra starten stod han på tillägg!!!
Var ju en helt idiotisk kommentar. Ska väl vara av Linus Eriksson eftersom han är på bild i spalten.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 13:05   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 777 Visa inlägg
Det var inte det jag fäste mig vid utan att kommentatorn skriver att han (Järvsö Fux) står 40 meter sämre till! Det gör han ju inte! Nu står han på första volt!!! Förra starten stod han på tillägg!!!
Var ju en helt idiotisk kommentar. Ska väl vara av Linus Eriksson eftersom han är på bild i spalten.
Den som skrev det menar väl att Järvsö Fux står 40 meter sämre till gentemot Don Viking, vilket är helt korrekt. På Dannero skiljde det 60 meter, nu 20 meter.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 13:08   #24
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 13
Sharp$: 2242
Standard

Han står 40 m sämre till mot bland annat Don Viking. Förra gången startade de på 2160 respektive 2220 och nu 2140 mot 2160. Norrlands Scott står t ex 40 sämre till mot Don Viking men står 20 efter Jävsö Fux precis som på Dannero. Summasummarum så står Don V väldigt mycket bättre till än när dessa tre ekipage möttes på Dannero.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
gertove65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 14:05   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Don Viking känns som att den skulle kunna vara gynnad av smet, men tittar man på starterna där, så finner man en tredjeplats som bäst och resten 0 eller d på fem försök...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 14:46   #26
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

4 Kahlua Bishop (12%) ska
eventuellt gå barfota runt om
för första gången, vilket givetvis
är intressant.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 17:06   #27
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Ort: Stockholm
Inlägg: 84
Sharp$: 14
Standard

Avd 1


Ska visst regna i Ö-vik. Favoriterna har 1 och 2 på kort. Kan gå undan värre om ingen får ledningen gratis. Räknar med det och hoppas Elsa Mearas kommer till slut. Megaskräll!
Kilroy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 18:20   #28
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Nu finns Jensa på Service Plays - lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Knyss (+1)
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 18:49   #29
 
Reg.datum: nov 2018
Inlägg: 138
Sharp$: 732
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Nu finns Jensa på Service Plays - lycka till!
Har du tid att lägga upp Berglund?
Protesgoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-06, 20:27   #30
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Åkte jojo igår på svenska spel. Började på 7.25, ned till 2.25 och nu tillbaka igen till 7.25. Spelade raket till det oddset. Tror inte det blir högre. Just nu 4:e- rankad.
Var Zitor vinnarspelad till 2.25?
rilleg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td