Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-21, 12:52   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Allt verkar bra och jag är nöjd med hästen för dagen. Han går ingenting bakom hästar och med öppet huvudlag som det var senast och den insatsen är inget att säga om. Den här gången blir det helstängt huvudlag och barfota runt om, vilket kommer göra en hel del. Han är ganska stark och borde passa bra över den lång distansen. Jag tror han gör bra lopp, men vet inte vad han möter och kan därför inte säga något om segerchansen. Vilken vagn är inte bestämt än, det kan bli jänkarvagn trots att det är voltstart, säger Stefan Melander.
Testar platsen till 5,90 på svs...Till spets Örre och sedan bara visa att du kör där!...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 12:54   #92
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
De var väl ordentlig med snack om det inför senast då det var första starten i ny regi hos Nurmos då galopperade den ju bort sig men Nurmos har ju fått ytterligare veckor att förbereda den nu då

Kan tänka mig det är en anledning möjligen, inte läst på nåt alls själv så kanske finns nåt mer där bakom vassen som lurar.
Ok.

Som jag resonerar så är Dexter Brick lika tveksam som andrahandare. Har förvisso tre raka, men vilka billiga gäng han har varit ute i...!

4 och 12 var ute i derbyuttagningarna, ingen av dem gjorde väl nån kanoninsats men 2640 är alltid 2640 och 4 Moneykeeper gick riktigt bra i starterna innan. Kan favoriten avsluta 1.08 i 800 meter? Trots AE - sitter inte den i spets? Eller laddar MJA m 6 Damien?

Den riktiga stänkaren är 7 Norma B. Verkar ha sin bästa bit in mot mål och gick nåt jävulskt när hon vann på tattarbanan (Jägersro). Grr över 6 ggr pengarna på plats på SvS, taget alla ggr i veckan.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:04   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Rygg på platsen och testar även vinnare på Micke J, 8,10 på svs...- Han har visat väldigt fin form på sistone och det ska bli spännande att se honom den här gången. Jag tror inte Jepson visste hur bra han var senast för han körde lite väl mycket på chans med honom. Spurten bet riktigt bra när han väl fick fritt och det var kanske lite bättre än vad vi själva också trott. Med den insatsen tyckte jag han visade att han är en kapabel häst som kan gå såväl fram- som bakifrån. Den här gången ser det bättre ut med framspår och bilstart och jag skulle tro att Mikael laddar från start för att försöka få en position i främre träffen. Om det lyckas har han har god chans att vara med och göra upp om det. Barfota runt och helstängt huvudlag som senast, men vi byter till jänkarvagn nu igen när det är autostart, säger William Ekberg hos Magnus Dahlén.

Senast redigerad av mikaels den 2019-09-21 klockan 13:07.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:05   #94
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
4.Moneykeeper – André Eklundh


- Han var helt okej utan att vara på topp senast och vi fick väl maxutdelning med tredjeplatsen, men han var okej ändå. Efter det har han blivit behandlad och missade väl två jobb i samband med det, men han har tränat i kapp och är där jag vill ha honom för dagen. Läget blev bra för hans del med tanke på att han är lite trång i gången och inte helt till sin fördel från innerspår som det var senast utan spår fyra som nu passar bättre. Hur det blir med taktiken får vi däremot se närmare start. Han har tjänat en del pengar nu, men är under utveckling och står sig bra i klassen. Inga ändringar är aktuella utan det blir barfota runt om, can’t see back och jänkarvagn som senast, säger André Eklundh.
Ny Info

4.Moneykeeper V75-5 – André Eklundh (Ekl An)
Balans: Barfota runt om
Vagn: AM jänkarvagn
Huvudlag: Can’t see back
- Han har tränat på bra i veckan. Vi fräschade upp honom inför det här och han känns bättre nu än inför senast, han är där jag vill ha honom. Spetsstriden? Jag kan hästarna invändigt lite för dåligt, men han är inte spetsberoende även om han lärt sig öppna allt bättre. Vi försöker i alla fall komma iväg bättre än tidigare vilket jag också tror att vi kommer göra då han öppnar från den här typen av lägen än från innerspår som han hade senast, sedan får vi se vad det blir. Så länge som han håller sig lugn kommer jag köra i spets, men börjar han tävla måste jag nästan släppa för annars kommer han lägga bort för mycket krafter. Det blir inga ändringar utan barfota runt om, can’t see back och jänkarvagn, säger André Eklundh.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:12   #95
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

bäste V4 spike i dag är Global Vision i afd 4.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:18   #96
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Mattias Djuse har problem med skit i stallet. Hans hästar har inte gått som bäst på slutet.
Kommer nog skippa 9 Dexter Brick.
Källa på det?
Har en polare som spikar
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:21   #97
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Min V75-kompis sedan många år avled i onsdags. Så här blir bolagssystemet till hans minne:

1) 2,3,6,7,11 r10-5 (hoppas verkligen min gamle tränare och vän KallePåTrappas 6 vinner. Spikade honom då han vann i mars pga att först i mål diskades tveksamt. Min förstahäst är egentligen 11. Öppet lopp, där jag inte fick plats med 10)

2) 1,2,4,5,6,7,9,10 r8-12 (ett jämnt lopp och många streck)

3) 8 r3-2 (8 är en bra spik till 12 %. Han susar från spår 8 till spets - SoS. Favoriten 3 går med skor för att spara hovarna till finalen. 2 finfin i jobben. 6 har också chans)

4) 5 r1-7 (dagens största favorit 5 möter inte mycket till motstånd)

5) 1,3,4,6,9 r5-12 (streckar de jag tror kan vinna)

6) 2,5,6,12,14 r1-10 (Kråkan tar hem stayerloppet med Bo C. Ojämne favoriten 14 och fyraprocentaren 6 är dock måsten på kupongen. Strecka på....)

7) 1,7,10 r4-2 (favoriten 1 kan bli över från spår 1. 7 har dunderform. 10 platsar i de stora loppen)

Kostar 1500:-.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:23   #98
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Källa på det?
Har en polare som spikar
- Han har gjort bra lopp hela tiden och med lite klaff förra året hade han nog kunnat vara med i Kriteriefinalen det året. Men, han har varit lite lättstörd och haft sina egenheter, men sedan ett par månader tillbaka har han fått en egen utebox på gården och det känns som han mognat med detta. Mattias tycker att han mognat och jag håller med i det, han ser lugnare ut i loppen och hela hästen känns mer mogen nu kan man säga. Visst har det varit enklare lopp, men han har segrat på sätt med oryckta tussar. Nu blir det lite tuffare motstånd tillsammans med ett bakspår, men vi hoppas och tror att han ska kunna vara med och duga. Loppet är rätt svårbedömt tycker jag och någon direkt som skulle vara värst emot är svårt faktiskt, det är öppet tycker jag, säger Svante Andersson som äger hästen.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:29   #99
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Källa på det?
Har en polare som spikar
Krille "Krukan" Eriksson nämnde det i podden Andelskungen. Väldiga problem med infektioner tydligen.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-09-21 klockan 13:33.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:32   #100
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Källa på det?
Har en polare som spikar
Sen som sagt kan han ju ha haft hästen i egen box separerade från övriga såklart och kanske just den inte har drabbats.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:35   #101
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travbonus Visa inlägg
Ny Info

4.Moneykeeper V75-5 – André Eklundh (Ekl An)
Balans: Barfota runt om
Vagn: AM jänkarvagn
Huvudlag: Can’t see back
- Han har tränat på bra i veckan. Vi fräschade upp honom inför det här och han känns bättre nu än inför senast, han är där jag vill ha honom. Spetsstriden? Jag kan hästarna invändigt lite för dåligt, men han är inte spetsberoende även om han lärt sig öppna allt bättre. Vi försöker i alla fall komma iväg bättre än tidigare vilket jag också tror att vi kommer göra då han öppnar från den här typen av lägen än från innerspår som han hade senast, sedan får vi se vad det blir. Så länge som han håller sig lugn kommer jag köra i spets, men börjar han tävla måste jag nästan släppa för annars kommer han lägga bort för mycket krafter. Det blir inga ändringar utan barfota runt om, can’t see back och jänkarvagn, säger André Eklundh.
Så.

Han var inte som bäst, senast?

När det verkligen gällde?

Den tränaren sätter man ju gärna sin häst i träning hos...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:37   #102
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Mattias Djuse har problem med skit i stallet. Hans hästar har inte gått som bäst på slutet.
Kommer nog skippa 9 Dexter Brick.
Svante och jag är bra kompisar och äger hästar tillsammans + att vi delar stambord på Axevalla: Han tror inte att Dexter kommer svika i loppet, sen behöver det som alltid lösa sig i loppförlöp, men inget skit ännu på Dexter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:39   #103
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

– Ulf Ohlsson

Om jag tror Odd Herakles bara vinner? Nja, alltså jag körde Roli Eld där i Bollnäs och då kändes han riktigt fin samtidigt som vi inte var långt ifrån Odd Herakles, säger Ulf Ohlsson.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:40   #104
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Så.

Han var inte som bäst, senast?

När det verkligen gällde?

Den tränaren sätter man ju gärna sin häst i träning hos...
Ägarna kanske inte hade en tanke/plan på att komma till final. Skaffa lite hårdhet i hästen bara. Bra prispengar dessutom. Vet inte.
Går väl ner i klass nu då kan man ju säga iallafall. Sen vinner väl inte André Eklund på löpande band direkt heller på v75 men dem borde sätta upp nån toppkusk på den nån gång.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-21, 13:59   #105
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2019-09-21, 14:44
Färjestad
Lördag 2019-09-21
Start: 14:45
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 5, 8 (6, 2) (här borde man spikat storfavoriten och inte garderat)
2: 1, 2, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (7, 3)
3: 6 Hope of Joy (1, 9)
4: 2, 4, 6, 13 (14, 9)

4x8x1x4 = 128 rader.
128 x 1 x 2,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: Speldeg till V75
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td