Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-29, 21:06   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, jo...den kommer det att gås på imorgon, dåligt spelvärde i kvadrat...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:09   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Vem är pokerspelaren ?
Bergh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:10   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, jo...det lär vara den dom går på, spelvärde noll (nästan), på detta "fynd"...oops, vart tydligen ett inlägg där...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-29 klockan 21:11.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:11   #19
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Morgondagens storsnackis lär bli Religious i sista, slutar det med att vi får över 3ggr på Nurmos?...skulle inte förvåna om vi får 3,50...
Bara att spela allt du har på 11 imorgon.. Örjan kommer bara glida fram i dödens om han nu inte får överta sen är det slut.

3,5 är gratis pengar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:11   #20
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4703
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Håller nog på Miss Sober här. Var i hälarna på Racing Brodda och Conrads Rödluva i derbystoet tidigare i år. Några sådana kusar finns inte i detta lopp. Trots 20 extra tillägg på favoriten tror jag MS snart är uppe denna. Stenhård märr som går ända in i mål. Spikas!
Du måste skämta,Vinner den kommer jag att gå naken i Sholms tunnelbana dyngnet runt året ut! Ge mig ett motbud....nej orkar inte skrattar så jag fått kramp.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:12   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Bara att spela allt du har på 11 imorgon.. Örjan kommer bara glida fram i dödens om han nu inte får överta sen är det slut.

3,5 är gratis pengar
Schhh, Hubba...grabbarna har inte fattat det här än...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:15   #22
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Du måste skämta,Vinner den kommer jag att gå naken i Sholms tunnelbana dyngnet runt året ut! Ge mig ett motbud....nej orkar inte skrattar så jag fått kramp.
det gör väl du ändå väl
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:17   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Du måste skämta,Vinner den kommer jag att gå naken i Sholms tunnelbana dyngnet runt året ut! Ge mig ett motbud....nej orkar inte skrattar så jag fått kramp.
Måste hålla med dig för en gångs skull...känns som att den har samma vinstchans som Forspärla...dvs väldigt liten...men plats skulle någon av dom kunna ta, men knappast troligt det heller...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-29 klockan 21:20.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:20   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Tror också ganska hårt på Fromdusktodawn. Var lite tveksam först med tanke på att Reijos fick ett så bra läge. Men så såg jag att stallet har en hjälpryttare på springen på start, det avgjorde saken! Herrejösses-öppet bakom som vanligt vid den här lopptypen, utgång på Dusken och alla bakom är den givna vägen tycker jag. Från att ha haft svårt att bära pengarna har väl kusen plötsligt nästan överkapacitet för klassen han harvat i efter att ha hamnat i Wallins magiska händer.

Kavata Käll sticker ut lite bakom känns det som, intressant häst och läge...

Femte avdelningen är en riktig skrällproposition också, lägsta klassen och kort distans. Favoriten ser ut att ha en hygglig uppgift, men gå inte i fällan att det är så ojämnt som det är streckat! Startrusningar, utrustningsändringar, vässningar och galopper. Ingen går säker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:23   #25
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Mathias Andersson fick ju ihop några mille på pokern som han omsatte i travet genom att skaffa gård + kusar + licens.
Samma som inte är så snäll mot kvinnor va?
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:23   #26
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tror också ganska hårt på Fromdusktodawn. Var lite tveksam först med tanke på att Reijos fick ett så bra läge. Men så såg jag att stallet har en hjälpryttare på springen på start, det avgjorde saken! Herrejösses-öppet bakom som vanligt vid den här lopptypen, utgång på Dusken och alla bakom är den givna vägen tycker jag. Från att ha haft svårt att bära pengarna har väl kusen plötsligt nästan överkapacitet för klassen han harvat i efter att ha hamnat i Wallins magiska händer.

Kavata Käll sticker ut lite bakom känns det som, intressant häst och läge...

Femte avdelningen är en riktig skrällproposition också, lägsta klassen och kort distans. Favoriten ser ut att ha en hygglig uppgift, men gå inte i fällan att det är så ojämnt som det är streckat! Startrusningar, utrustningsändringar, vässningar och galopper. Ingen går säker.
Jag tänkte spik på Dusken direkt när jag såg startlistan men nu blir den uppsnackad säkert av allt och alla och blir väl favorit om den nu inte redan är det. Men jag tror den har bra chans ändå.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:25   #27
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Äntligen dags efter 1½ månad UTAN norrlandsomgångar. Men desto mer taggad, vi avslutade ju perioden med 7 rätt och klarade av målsättningen 20% (minst) av spelen ska sluta med 7 rätt. Och man log när startlisan kom, finns ju TVÅ STENKLARA (!) förutom MILLIGAN. JAG TROR NÄMLIGEN STENHÅRT PÅ 9 Dusktodawn Sisu i avd 2. Ingen av Sjödén och Berglund har hästen som etta vilket jag tackar för.

Jag fick ganska snart upp ögonen för kusen som Mats Bucht hade. I många lopp kördes hästen bara från sista kurvan och vet inte hur många hästar som hon blåst förbi. I febr körde Ulf Ohlsson och de låg absolut sist i sista kurvan men vann med 10 meter minst.
Nu verkar nye tränaren Fredrik Wallin ha hittat ännu en växel. Kaj Widell vann med henne senast från 12;e spår, snabb start till 4;e ytter, vann sedan ganska okörd. Glad att det blev Rickard som kusk. Han kör bra och har visat toppform på slutet.

Nu är det stora favoriter i garderingsloppen och risken är stor att flera av dom ramlar in och utdelningen blir därefter. Skulle nog inte skada att göra en vinnarraket på några av dom. Som givetvis får spricka till förmån för rensningen.
Vem vinner kallblodsloppet? Du är ju enorm på kallblod...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:26   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Dagens Dubbel 4-11

Jag tänker att 4 Flash Håleryd kanske kan spetsa och vinna första avd?

Örjan upp är ju rätt intressant
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:26   #29
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4703
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
det gör väl du ändå väl
Förklara gärna om du nu kan!
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-29, 21:27   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Testar faktiskt Forspärla till 12,50 på plats(svs)...Jens kommer köra snålt invändigt och kommer luckan sen, så kan han mycket väl ta platsen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td