Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-07, 22:01   #136
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

TT satte sitt spelförslag och Guiden satte sin reducerade.
Ändå rätt ok betalt på en långt ifrån omöjlig sjua.

De stora streckspelen är ALLTID intressanta!

I alla fall i min bok!



__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:03   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nja, egentligen inte. Stepping hade inte startat på fem månader och minst en betaltjänst gick på Betting Gangster som utgång. Kan ju ha få en del att lämna den utanför...

Hur gick hockeyn?
Och vad säger du om situationen i sista?
Löven vann med 4-3 efter straffar...situationen kan jag inte bedöma från den här vinkeln(men ser ut att vara ok, dock är jag ju lite färgad, då jag hade en slant på NB), ni har kanske fått se översiktsfilmen?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:08   #138
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har sett det hela några gånger till, ser ut som att MAW bromsar till...men som sagt, ni har kanske sett översiktsfilmen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:08   #139
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Löven vann med 4-3 efter straffar...situationen kan jag inte bedöma från den här vinkeln(men ser ut att vara ok, dock är jag ju lite färgad, då jag hade en slant på NB), ni har kanske fått se översiktsfilmen?

Det här är det enda jag sett. Jag kan för lite av sånt här för att uttala mig och hade spik på NB jag med men hade inte blivit förvånad om man bytt ordningsföljd där.


Citat:
Ursprungligen postat av Drphilsner Visa inlägg
https://twitter.com/hubbesjostrand/s...74763252572161

Här ser man bättre framifrån vad som händer när dom krokar i varandra.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:13   #140
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det här är det enda jag sett. Jag kan för lite av sånt här för att uttala mig och hade spik på NB jag med men hade inte blivit förvånad om man bytt ordningsföljd där.
Som det ser ut på "översiktsfilmen", så skulle man nog bytt ordningsföljd där...men som vanligt så är jag bandomare och inte måldomare, men som vanligt(återigen), så har jag viss insyn i den sysslan också...funderade dom länge innan resultatet kungjordes?

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-07 klockan 22:15.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:18   #141
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Som det ser ut på "översiktsfilmen", så skulle man nog bytt ordningsföljd där...men som vanligt så är jag bandomare och inte måldomare, men som vanligt(återigen), så har jag viss insyn i den sysslan också...funderade dom länge innan resultatet kungjordes?
Det tog en stund ja. Jag antar att man gjorde bedömningen att NB vunnit oavsett störningen där men det måst gått under parollen "hellre fria än fälla"...

Nu hade jag endast två sexor på spel men hade som sagt inte blivit vare sig ledsen eller upprörd om man valt att fälla...

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:19   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Men har kikat några gånger till och då är det inte alls glasklart...svår situation...men jag hade nog valt att flytta om, OM jag varit måldomare...och som du skrev, "bättre fria än fälla", är ju dock möjligt att "kompromissa"(tycker dock att man skulle kunna utöka detta till sista 500, istället för 200 som idag) idag...mmm...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-07 klockan 22:25.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:28   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Men är detta Åbys måldomarnämnds bilder rakt framifrån?, inte säker på det...dom skulle kunna ha andra...är ganska säker nu, på att det här inte är måldomarnas bilder från översiktskameran, dom ger en annan vinkel "högt uppifrån", normalt sett...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-07 klockan 22:32.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:47   #144
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Såg ju Lövens-match idag och tyckte domarna gav lättvindiga utvisningar till Modos fördel i avgörande lägen(samtidigt som man släppte Modoiters förseelser), är ju dock lite färgad här...man får nog köpa att "domaren dömer" generellt...hehe, men även här är jag ju "färgad"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:51   #145
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Såg ju Lövens-match idag och tyckte domarna gav lättvindiga utvisningar till Modos fördel i avgörande lägen(samtidigt som man släppte Modoiters förseelser), är ju dock lite färgad här...man får nog köpa att "domaren dömer" generellt...hehe, men även här är jag ju "färgad"...
Domaren dömer. Så är det alltid!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 22:55   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Minns när vi på Umåker hade en passgångssituation för en häst som tog platsen, vi såg den aldrig då det är nästan omöjligt att se detta med häst innanför och normal bildhastighet...men tv4 hade en annan kameravinkel och körde detta i slow-motion och där syntes det...vi skulle få vänta länge på resultatet i många lopp om man skulle vrida och vända på allt som händer i ett travlopp, från en massa olika vinklar...men visst skulle man kunna ha det så, men konsekvenserna då?!?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 23:04   #147
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Det är redan idag svårt att rekrytera domare och respekten för att "dom gör också fel", måste nog finnas...annars blir det svårt att få tag i domare överhuvudtaget och det gäller oavsett sport och nivå...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-07 klockan 23:06.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 23:09   #148
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Det är redan idag svårt att rekrytera domare och respekten för att "dom gör också fel", måste nog finnas...annars blir det svårt att få tag i domare överhuvudtaget och det gäller oavsett sport och nivå...
Precis så! Dags för mig att sova lite!

God natt kompis!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 23:13   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Precis så! Dags för mig att sova lite!

God natt kompis!

Sov Gott!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 23:19   #150
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 69
Sharp$: 1060

Lemon Dra
Stats: 1569 - 4934 - 219
ROI: 110.71%
Vinstprocent: 24.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Men är detta Åbys måldomarnämnds bilder rakt framifrån?, inte säker på det...dom skulle kunna ha andra...är ganska säker nu, på att det här inte är måldomarnas bilder från översiktskameran, dom ger en annan vinkel "högt uppifrån", normalt sett...
På tv så vissa dom måldomarnämndens film, och den var inte till Conrads fördel, så väldigt konstigt dom inte bytte plats på hästarna.
Du kan gå in på tv4 play och titta på programmet.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td