Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-06, 13:36   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ska iväg och döma trav ikväll, sen blir det lite julhandling mm imorgon följt av Löven-MODO, sen hem till Hoting...innebär att jag inte har möjlighet att följa utvecklingen, som brukligt är...tar därför streckfavoriten El Gumpert i andra, det ska ju dras där på Beartime bl.a….EG ger 6,60 på svs och det är möjligt att den kan stiga ytterligare, spelvärdet lär hursomhelst vara bra...vi får si och lycka till imorgon pojkar(även flickor ifall det råkar vara någon här)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 15:09   #17
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Isemannen i sjätte avdelningen och Slide so easy är ute igen,
ett stort nästa gångar antecknat i blocket.

Jag vet 8e spår, Åby, mm.
Men 18.22 på lördag kommer han åka fram i dödens och reglera hela fältet
och vinna enkelt
Spik på V75 och DD.
Då hästen redan är nämnd kan jag bara säga att jag håller med om att 8 Slide So Easy borde vinna imorgon. Mitt drag i omgången, hoppas den nu inte kliver upp som favorit. Risken är väl att hästen skriks ut överallt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+8)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 16:08   #18
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Daniel Berglund V75 Åby lördag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 16:10   #19
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Jens Sjödèn V75 Åby lördag på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:07   #20
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1803
Standard

Tre spikar till lördagen:
3 Island Life i första avd. Berghs bästa chans i helgen enl honom själv.Fungerar fint m skor, bra spår även om han inte är spetsberoende. Med Berghs stallform och optimism kring hästen är detta en bra spik runt 20%.
12 Wild Love i femte avd. En häst som fortsätter att utvecklas. Bästa hästen i loppet och kan vinna detta både från dödens eller rykandes längst ute i banan. Inga problem med skor eller täta starter och 15% mot 60% på favoriten är ett fynd!
9 Man At Work i avslutande avdelningen har tagit majoriteten av sina segrar med skor. Känns fortsatt fräsch och fin enligt skötaren och denna gång är planen ett offensivt upplägg. Vinner detta och blir garanterat en gedigen guldhäst.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:09   #21
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Night Brodde måste vara ett bra drag i morgon.

Jag ser att ingen nämnt avd 2 ännu (jo, det hade Mikaels ser jag nu.....). Här finns det två hästar som måste med:
No Limit Royalty och Get Ready On Tour. Fördel den sist nämnde....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:23   #22
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tänk på vem som är gynnad av att gå med skor nu... inte samma tryck i hästar som är vana att gå barfota (kanske inte funkar alls).

Nån som är intresserad av gratis travtips så kan jag rekommendera podden på sidan Travcash. Ärliga bra grabbar som är väldigt duktiga tycker jag och som inte tar betalt för sina drag o tips. Många som uppskattar dom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:43   #23
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Då hästen redan är nämnd kan jag bara säga att jag håller med om att 8 Slide So Easy borde vinna imorgon. Mitt drag i omgången, hoppas den nu inte kliver upp som favorit. Risken är väl att hästen skriks ut överallt.
Det går dock inte att spika Flemming för hux flux sladdar han 30 meter bakom fältet och då lär det bli för långt fram

Men gillar teorierna om loppet i tråden, bra fynd!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:57   #24
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Night Brodde måste vara ett bra drag i morgon.

Jag ser att ingen nämnt avd 2 ännu (jo, det hade Mikaels ser jag nu.....). Här finns det två hästar som måste med:
No Limit Royalty och Get Ready On Tour. Fördel den sist nämnde....
Kommer nog spika Get Ready On Tour om den inte trendar för mycket uppåt. Hoppas på spets o slut. Peter lät uppåt också. 11.50 ggr pengarna hos SVS har jag även tagit. Beartime verkar dock dra en del spel...verkar vara mångas drag. Under 3 ggr degen hos bolagen t.ex.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5)
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 17:59   #25
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Night Brodde måste vara ett bra drag i morgon.

Jag ser att ingen nämnt avd 2 ännu (jo, det hade Mikaels ser jag nu.....). Här finns det två hästar som måste med:
No Limit Royalty och Get Ready On Tour. Fördel den sist nämnde....
Get Ready on Tour open stretch och slut :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 18:04   #26
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1245
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tänk på vem som är gynnad av att gå med skor nu... inte samma tryck i hästar som är vana att gå barfota (kanske inte funkar alls).

Nån som är intresserad av gratis travtips så kan jag rekommendera podden på sidan Travcash. Ärliga bra grabbar som är väldigt duktiga tycker jag och som inte tar betalt för sina drag o tips. Många som uppskattar dom.
Minns snacket förra vintern om vår kära stålmormor Speedy Foxy Vicane "Den har inte gått med skor på åtta år och aldrig vunnit med dojjor". Alla köpte snacket oså kunde man spika till låg procent.

Känns mycket svårt o räkna på hur vissa barfota-hästarna missgynnas att gå med skor. Sen är det givetvis lite fördel för de som alltid går med skor

Senast redigerad av ab5 den 2019-12-06 klockan 18:06.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 20:00   #27
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: All over the Place
Inlägg: 303
Sharp$: 1896
Standard

Ahos i fjärde är klart bra. 4%
Wolfman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-06, 21:27   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Minns snacket förra vintern om vår kära stålmormor Speedy Foxy Vicane "Den har inte gått med skor på åtta år och aldrig vunnit med dojjor". Alla köpte snacket oså kunde man spika till låg procent.

Känns mycket svårt o räkna på hur vissa barfota-hästarna missgynnas att gå med skor. Sen är det givetvis lite fördel för de som alltid går med skor
Jo man får väl inte bli skofetisch galen direkt men just när dom får på skorna kanske det känns knepigt men dom kan ju ha haft på skorna i massa träningsjobb och låtit hästen trava in sig med skor så man ska nog inte gå för hårt på det..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 02:17   #29
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Tippar att dessa två slutar som favoriter i sina respektive lopp:

Avd 2) 3 Beartime 23% just nu och andrahandare - mot 30% och favorit?

Avd 3) 3 Take the A.Train 18% just nu och andrahandare - mot 27% och favorit?


Lär nog snackas upp lite över allt i morgon ( pga betaltjänster och följa john mentalitet)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-07, 07:16   #30
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Favoriten El Gumpert kan man få till 7,50 nu på SvS. Lär nog stiga ytterligare under dagen.


Andra streckfavoriter som det redan börjat dras hårt emot (procent inom parentes):

Martin de Bos 3,50. Reverend Vine 3,05 (36 mot 23)
Västerbo Lexington 4,80. Take the A train 4,95 (23 mot 18)
Stonewashed 3,05. Wild love 3,05 jämnt skägg!! (59 mot 14)
Betting Gangster 4,85. Slide so Easy 4,95 (30 mot 20)



Är verkligen vinstchanserna så jämna i dessa lopp eller kommer Mikaels att få ånyo en framgångsrik eftermiddag på att ha is i magen och lira streckfavoriterna som vinnare sent inpå start?


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2019-12-07 klockan 07:52. Anledning: la in procenten
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td