Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-08, 20:57   #136
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Härligt där var man rätt ute iallafall! Nesligt att ryka på Björns överstreckade värmningsvinnare bara, och torska halva challenge-potten på en coin-flip.

Bra jobbat Hubba och ni andra som iallafall fixade 8 rätt och några kronor in!

Tack Stekel! Tråkiga deg men det va kul att sätta den ändå på nåt sätt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 20:57   #137
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Snyggt Hubba, alltid en bedrift att sätta en V86:a.... utdelningen går ju inte att påverka, nya tag nästa vecka...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:03   #138
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Snyggt Hubba, alltid en bedrift att sätta en V86:a.... utdelningen går ju inte att påverka, nya tag nästa vecka...

Tack
Pengarna tillbaka ganska exakt ...
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:04   #139
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tack
Pengarna tillbaka ganska exakt ...
Grattis !
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:06   #140
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Då får vi se facit om "snackisloppet" också då, släpper Jorma? Knappast säger jag. Men gubben har överraskat förr!
Du hade rätt Stekel...sillmjölkarna skänkte bort loppet till Jorma..hehe !!
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:08   #141
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Du hade rätt Stekel...sillmjölkarna skänkte bort loppet till Jorma..hehe !!
Japp! "Laddningen" som Djuse gjorde från start är ungefär så tufft som han orkar köra från start. Om han mot förmodan tar sig till ledning ibland så kan man lita på att han släpper, livrädd för att sitta i bästa position. Fantastiskt vilken enorm skillnad det är på kuskförmåga mellan den där och brorsan Magnus A till exempel.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:09   #142
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Ja, jag får också gratulera Hubba, synd bara på dålig återbäring. Men det stärker alltid självförtroendet med åtta rätt och du är duktig på att tippa.

Själv landade jag på ynka fem rätt då jag spikade Digger Lord, Concrete Dee samt låste på Bastian och Borin i tredje. Men jag åker hellre på egna drag än någon annans och så ska förbli, men förhoppningsvis sätter jag fler framöver.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:17   #143
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Ja, jag får också gratulera Hubba, synd bara på dålig återbäring. Men det stärker alltid självförtroendet med åtta rätt och du är duktig på att tippa.

Själv landade jag på ynka fem rätt då jag spikade Digger Lord, Concrete Dee samt låste på Bastian och Borin i tredje. Men jag åker hellre på egna drag än någon annans och så ska förbli, men förhoppningsvis sätter jag fler framöver.
Tack!

Såg att mitt system inte hade vidare chans på stora deg men några kantbollar skulle kunnat gå in och gett rätt bra. 3an och 11 i femte 1an i dd1 11an i 4e 11 i 3e... det hade kunnat ge bra om man har lite stolpe in även om 2 Surf n Turf vann.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 21:19   #144
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Och mot förmodan 1an i första och 3an i sista... kan man ha sina kantbollar rakt igen så skulle det gett riktigt bra. V86 är bästa spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-09, 17:51   #145
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Härligt där var man rätt ute iallafall! Nesligt att ryka på Björns överstreckade värmningsvinnare bara, och torska halva challenge-potten på en coin-flip.

Bra jobbat Hubba och ni andra som iallafall fixade 8 rätt och några kronor in!
De var snyggt av dig, jag trodde som sagt inte ett piss på Lexington den har svikit mig från spets på 1640m tidigare men de var nog mot tuffare motstånd men du hade det rätt och klart för dig igår!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td