Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-08, 13:51   #31
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det där med att de snackat ihop sig eller att Haugstad släpper välvilligt när Örjan kommer är ju spekulation såklart, en kvalificerad gissning. Får jag det bekräftat på minsta sätt spikar jag Örjan utan att blinka. Trendar Haugstads uppåt spikar jag nog också.
"Blyfoten" Klaus Kern är ju också med i loppet med ganska startsnabb häst i 8 Puketorps Julius. Inte omöjligt att han förstör loppet för 1 Concrete Dee och loppet blir kört i halsen på Örjan och 2 Surf´n Turf.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 13:51   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser inte ut att bli några problem med vädret ikväll...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 13:57   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Hade Örjan kört Dompan så skulle den troligen vara rejält mycker mer streckad. Klart intressant som spikbud.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:00   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

- Han har inte startat på länge, men har känts fin i jobben utan att ha gått några snabbare tider. Det kan så klart kanske komma att fattas lite, men jag tror ändå att han gör bra lopp direkt. Sedan hur långt det räcker återstår att se. Han kan öppna bra, men kan till exempel inte hålla ut en sådan som Lexington Hall om denne laddas iväg. Utrustningsmässigt blir det inga ändringar - öppet huvudlag och vanlig vagn, säger Clas-Göran Björkroth hos Timo Nurmos...Arrow Hoss verkar inte vara någon spetskandidat i detta läge heller, fördel DP om Djusepojken kör från start(vilket han troligtvis gör), dock är kanske DP lite överstreckad, så det blir kanske dagens vinnarspel i slutändan...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:01   #35
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 669
Sharp$: 50089
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:01   #36
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
"Blyfoten" Klaus Kern är ju också med i loppet med ganska startsnabb häst i 8 Puketorps Julius. Inte omöjligt att han förstör loppet för 1 Concrete Dee och loppet blir kört i halsen på Örjan och 2 Surf´n Turf.

Det kan man nästan räkna med om inte Erik kan hålla ut Kern och skicka upp han på sargen.... Det man ska tänka på är att Surf blev just 4 år och möter äldre motstånd nu. 70% och 1,08 i odds ... kommer ju stiga mot start. 4 favoriter sist och ändå 3 millar Kanske ska spika och hitta skrällbud nån annanstans?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:03   #37
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Hade Örjan kört Dompan så skulle den troligen vara rejält mycker mer streckad. Klart intressant som spikbud.
Min känsla är att 10 Urgent Call är värst emot Dompan. Men kan ha fel såklart, har hänt någon enstaka gång förut.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:04   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Roliga skrällbud 1 Walter LPC 11 Hennesy Boko ... Jag vet att 3an Dallas ska ladda mot spets och han tror på hyfsad chans men räkna med körning i detta lopp... frågan är om nån från spets vinner detta lopp??
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:09   #39
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Urgent Call är ju lite intressant ... gillar inte när 3 betrodda har spår bredvid varann ... risk för nånting dem emellan men Nurmos har två med i loppet och man har ju lärt sig vad det betyder
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:30   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Kuskändring på Tengil Face till Anders Svanstedt. Det kan ju inte gå.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:34   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Min känsla är att 10 Urgent Call är värst emot Dompan. Men kan ha fel såklart, har hänt någon enstaka gång förut.
Urgent och Arraw (om den skulle ha bra form) är motbuden vid gardering.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:44   #42
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 690
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Urgent Call är ju lite intressant ... gillar inte när 3 betrodda har spår bredvid varann ... risk för nånting dem emellan men Nurmos har två med i loppet och man har ju lärt sig vad det betyder
Jäpp, kan bli Araw i spets för att ta emot Dom Perignon och "ge loppet" till Lexington, eller släppa till Lexington i ett andraläge. Men det kanske också gynnar 10 Urgent Call i så fall. Lurigt !

Om jag inte missminner mig var det många superlativer kring Araw för några år sedan, och kapacitetsmässigt är den kanske huvudet högre än de andra i loppet.
Vet inte vad som hänt med Araw sedan dess men det har nog inte blivit riktigt som man hoppats och tänkt med den...inte hittills i alla fall.
__________________
Inom travet spelar galoppen ofta en avgörande roll !
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:51   #43
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bluesmith66 Visa inlägg
Jäpp, kan bli Araw i spets för att ta emot Dom Perignon och "ge loppet" till Lexington, eller släppa till Lexington i ett andraläge. Men det kanske också gynnar 10 Urgent Call i så fall. Lurigt !

Om jag inte missminner mig var det många superlativer kring Araw för några år sedan, och kapacitetsmässigt är den kanske huvudet högre än de andra i loppet.
Vet inte vad som hänt med Araw sedan dess men det har nog inte blivit riktigt som man hoppats och tänkt med den...inte hittills i alla fall.
Kommer ihåg sist när den startade hur snabb den va ut och bara drog i hårt tempo hela vägen (12,8 tid i volt) men orkade ju såklart inte. Kan den hushålla med krafterna denna gång så är det helt klart 1a hästen i loppet. Men dom kanske bara vill få igång hästen? Nurmos hästar brukar ju prestera bra direkt.
Det har man jag bevittnat många ggr.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:52   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag hoppas de flesta resonerar som er att Lexington spetsar och släpper till Dom Perignon. Glöm inte att det är Jorma som kör, inte Classe Björkroth. Senast han körde till spets med en betrodd häst och sen välvilligt släppte till Mattias Djuse. Vänta, det har nog aldrig hänt någonsin tror jag. Glöm inte att Djuse ska vilja köra till ledning också, han är ju livrädd för att bestämma. Älskar rygg ledaren eller köra för sent från kön. Tyvärr lär vi ju inte få någon taktik från Nurmos. Djuse brukar de få fatt i, men att få något klart ur de intervjuerna är inte det lättaste. Oftast är det 1 X 2-svar som gäller tyvärr.

Nåja, lite raljerande och det kanske låter som att jag bara försöker intala mig själv att min spik är bra. Så är det inte, jag har inte spikat än. Men än så länge har inget framkommit som får mig att ändra mig.

Urgent Call tycker jag är iskall från det spåret, även om det är ett lite ihåligt fält. Det är tufft att vinna på lång distans med spår på vägen. Och han har nog V75-planer med den där och kommer köra till slut (för sent).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-08, 14:54   #45
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Ska jag vara helt ärlig så tror jag faktiskt Jorma kan ta spets med 4 One Two Beat ... snabbaste kortdistanstiden och äldre mot yngre en fördel. Skulle inte bli förvånad.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td