Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-22, 18:15   #226
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
jAnman, anmäl AT till Långfredagen på Färjestad. Så får vi se dig i vinnarcirkeln här!
Ja!!!!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 18:42   #227
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde.
Grainfield Aiden är ju ett monster.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Otroligt bra utdelning på denna rad! Knappa 400 000 kr är grymt bra...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 18:44   #228
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Sen insåg jag just det underhållande i att jag hade haft fyra rätt också om jag spelat mitt personnr..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+4)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 18:58   #229
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
jAnman, anmäl AT till Långfredagen på Färjestad. Så får vi se dig i vinnarcirkeln här!
Det skulle vara skoj, kan ju bli ett förhoppningsvis ett trevligt travår
jAnman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 19:09   #230
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Otroligt bra utdelning på denna rad! Knappa 400 000 kr är grymt bra...
Visst är det hög utdelning men streckprocenten 42-15-7-7-3-15-22 är väl inte helt enkel ? Åtminstone inte på förhand Över 200 spänn på 5 rätt är väl oxå en indikation på svårhetsgraden.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 19:58   #231
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Det skulle vara skoj, kan ju bli ett förhoppningsvis ett trevligt travår
Håller du inte med mig, om min "elaka" kommentar tidigare?...hehe, såg att du gett mig Sharps för det elaka, då tror jag att vi är någotsånär överens...

Senast redigerad av mikaels den 2020-02-22 klockan 20:02.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 21:39   #232
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Håller du inte med mig, om min "elaka" kommentar tidigare?...hehe, såg att du gett mig Sharps för det elaka, då tror jag att vi är någotsånär överens...
Du är ju en gammal pingisspelare så vi måste ju hålla ihop, man är ju härdad under pingistiden med psykningar för att få motspelaren att få "handske", så jag tar inte illa upp men det ligger lite i det du skriver, fast jag hoppas att han blir lite jämnare i år.
jAnman är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 22:21   #233
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Överskattade favoriter är (och detta kan man få äta upp totalt):

Zenzero Jet nr 2 avd 3. Krävdes bara 5-16temposista kilometern sist för att vinna, flera som underpresterade och såg bättre ut än vad det var den insatsen. Klart det är en fin häst, men möter bättre hästar nu, trög ut, och både 4 5 6 har absolut toppform och är väl så bra som favoriten tycker iaf jag. Dem tre går före i min ranking.

4an får ta över spets från 3an, 5an ärspurtstark som tusan och 6an kan mycket väl parkera i dödens tidigt.. vad ska då 2an göra?
Blir det för hårt tempo så kommer även 10 och 12, kanske även 7 8 9 göra sig gällande i spurten... nej här ska garderas!

Velvet Gio nr 2 avd 6.
Väl medveten om att det är bästa hästen så är det väldigt tydligt att han blir mycket sämre med skor, och det måste man ta med i beräkningen då han är 46% just nu.
Bakom lurar många bra hästar som vanligen är en klass sämre än favoriten men som alla kan slå till om den bara är 10 m sämre än vanligt med skor..
Jag kommer strecka alla utom nr 1 som jag inte kan se vinna loppet.

Först bakom tycker jag 7,6,8 är, men alla andra kan med vinna med rätt lopp! Här kan skrällen komma som fixar miljonerna.

Bränner båda dessa och man drar in säg en 5e rankade i båda loppen.. då ligger man bra till =)


Dessa var man ju rätt ute på, samt bästa spiken Grainfield Aiden, och ytterligare spik Burning Man...

Ändå får man bara 5 rätt.. Riktigt dålig systembyggnad idag av mig ser jag då man går igenom såhär i efterhand..

Hade 4-7 som utgångar i avd 2, de kom tvåa och trea, trodde inte lika mykcet på 11an trots överlägset bäste kusken, dåligt, bara att lära och komma igen! I jämna lopp är det oftast kusken som avgör trots allt, gör man färre misstag så vinner man troligare loppet också...

Tur det är GS75 imorn, nya tag!
Tänkte starta en tråd om den snart då jag kollat igenom loppen Hoppas några på forumet här kan dra in 7 rätt nu!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 22:41   #234
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Var kan man se hur de sena spelarna streckade?

Jag vet att det finns några här inne som kan sånt här och jag är mest intresserad över hur strecken i femte landade sista timmen.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 22:49   #235
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var kan man se hur de sena spelarna streckade?

Jag vet att det finns några här inne som kan sånt här och jag är mest intresserad över hur strecken i femte landade sista timmen.

Förlåt en yngling men vad vill du få ut av denna info ?
Och varför just avd 5. Misstänker du stötkörning ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-02-22 klockan 22:54.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 22:49   #236
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Du är ju en gammal pingisspelare så vi måste ju hålla ihop, man är ju härdad under pingistiden med psykningar för att få motspelaren att få "handske", så jag tar inte illa upp men det ligger lite i det du skriver, fast jag hoppas att han blir lite jämnare i år.
Är det Stallan B?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 22:55   #237
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Var kan man se hur de sena spelarna streckade?

Jag vet att det finns några här inne som kan sånt här och jag är mest intresserad över hur strecken i femte landade sista timmen.

Man kan se det i t.ex. HPT. I V75-5 nästan dubblade Martin Tooma sin streckandel sista timmen, och sista sex minuterna kom 10% av omsättningen in, där var den streckad på 8,3% vilket drog den upp till 3,33% totalt. Även Cayucos var det mycket mer spel på är snittet sista timmen.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 23:15   #238
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Man kan se det i t.ex. HPT. I V75-5 nästan dubblade Martin Tooma sin streckandel sista timmen, och sista sex minuterna kom 10% av omsättningen in, där var den streckad på 8,3% vilket drog den upp till 3,33% totalt. Även Cayucos var det mycket mer spel på är snittet sista timmen.
Totalt onödig info
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 23:17   #239
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Man kan se det i t.ex. HPT. I V75-5 nästan dubblade Martin Tooma sin streckandel sista timmen, och sista sex minuterna kom 10% av omsättningen in, där var den streckad på 8,3% vilket drog den upp till 3,33% totalt. Även Cayucos var det mycket mer spel på är snittet sista timmen.
Tack!

Precis det jag var ute efter.

Det bekräftar min känsla om att den steg rätt hårt på absolut sista spelet. Jag hade en siffra på 1,6% med en dryg timme kvar så att den mer än dubblades visste jag. Sista kollen med 30 min kvar var den fortfarande under 2%.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 23:17   #240
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Varför skulle det vara onödigt Melander? Yttert intressant att se hur de sena (mest pålästa) Spelarna tänker och spelar. Alla fattade det skulle bli fart i det loppet och då klev dem in på starka spurtstarka hästarna 2 och 8, inget konstigt med det. Själv gick jag enbart på 2an tyvärr, snål som man är...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td