Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-22, 23:18   #241
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Totalt onödig info
Nej, absolut inte onödig info. Det var ju precis det där jag frågade efter.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-22, 23:26   #242
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde.
Grainfield Aiden är ju ett monster.

Och här kommer jag med ett tredje alternativ.

Det var varje bra eller dåligt betalt. Det gav ganska precis som det skulle räknat på vinnarnas V75%.

Ca 400k för 7r. Ca 2800 kr för 6r och ca 200 kr för 5r var vad som kunde förväntas. Och så blev det.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 00:01   #243
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Och här kommer jag med ett tredje alternativ.

Det var varje bra eller dåligt betalt. Det gav ganska precis som det skulle räknat på vinnarnas V75%.

Ca 400k för 7r. Ca 2800 kr för 6r och ca 200 kr för 5r var vad som kunde förväntas. Och så blev det.
Och då var det ändå två lappar som varvats en del varv...
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 06:32   #244
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Är det Stallan B?
Nä, vi var nog lite bättre, iallafall snyggare!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 08:02   #245
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Jag tänkte spontant tvärtom.. En favorit, två 7%:are och en 3%. Men vad vet väl jag
Bommade dessvärre alla tre spikarna och fick nöja mig med fyra rätt. Carlos Ken borde ha vunnit med det loppet, Cayucos trodde jag också skulle vinna 500 kvar och Velvet Gio var inte så klar som jag trodde.
Grainfield Aiden är ju ett monster.

Raden ser klart överkomlig ut men det är tack vare att flera av mina idéer satt och då, såklart, har egentligen inte utdelningen något med min upplevda känsla kring radens "enkelhet" att göra. Eller, blir det tvärtom, hehe?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 08:19   #246
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Du är ju en gammal pingisspelare så vi måste ju hålla ihop, man är ju härdad under pingistiden med psykningar för att få motspelaren att få "handske", så jag tar inte illa upp men det ligger lite i det du skriver, fast jag hoppas att han blir lite jämnare i år.
I slutet på 2017 matchade ni ju honom i två "enklare lopp" och han vann, sen kom två rikstoto-segrar av bara farten...kanske det han skulle behöva, för självförtroendet, två billiga snabblopp på orten och så krossar han dom i guld sen...samtidigt så tjänar han ju fina pengar ändå, även om det inte blir så många segrar...Hursomhelst så hålls det tummar och Lycka Till!...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 19:34   #247
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Förlåt en surgubbe men är det inte dags att öppna upp lite renodlade tipssidor till rikstravet.
Typ V64, V86 och V75. För nuvarande handlar inläggen på respektive spelform ju till stor del om andelsspel, systemuppbyggnad och reducerade upplägg. Det finns säkert stort intresse för detta oxå men det finns ju femtielva olika mappar på forumet så några till kanske inte stör så mycket.
Jag efterlyser rena speltipssidor och travsnack, inte redovisande av andelssystem och spelformen på dessa sidor.
Detta är min personliga åsikt och jag är ny på Sharps så man får kanske ta seden dit man kommer.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 19:44   #248
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förlåt en surgubbe men är det inte dags att öppna upp lite renodlade tipssidor till rikstravet.
Typ V64, V86 och V75. För nuvarande handlar inläggen på respektive spelform ju till stor del om andelsspel, systemuppbyggnad och reducerade upplägg. Det finns säkert stort intresse för detta oxå men det finns ju femtielva olika mappar på forumet så några till kanske inte stör så mycket.
Jag efterlyser rena speltipssidor och travsnack, inte redovisande av andelssystem och spelformen på dessa sidor.
Detta är min personliga åsikt och jag är ny på Sharps så man får kanske ta seden dit man kommer.
Nevermind

Senast redigerad av viking90 den 2020-02-24 klockan 10:21.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 20:04   #249
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förlåt en surgubbe men är det inte dags att öppna upp lite renodlade tipssidor till rikstravet.
Typ V64, V86 och V75. För nuvarande handlar inläggen på respektive spelform ju till stor del om andelsspel, systemuppbyggnad och reducerade upplägg. Det finns säkert stort intresse för detta oxå men det finns ju femtielva olika mappar på forumet så några till kanske inte stör så mycket.
Jag efterlyser rena speltipssidor och travsnack, inte redovisande av andelssystem och spelformen på dessa sidor.
Detta är min personliga åsikt och jag är ny på Sharps så man får kanske ta seden dit man kommer.
Jag tänkte faktiskt på om vi skulle be någon moderator lyfta ur reduceringsdiskussionen till en egen tråd.

Å andra sidan är just den här offtopic-urspårningen gjord efter att omgången sedan länge är över. Torde inte störa så mycket.

Men i sak håller jag med dig även om jag ibland är den skyldige.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-23, 22:19   #250
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tänkte faktiskt på om vi skulle be någon moderator lyfta ur reduceringsdiskussionen till en egen tråd.

Å andra sidan är just den här offtopic-urspårningen gjord efter att omgången sedan länge är över. Torde inte störa så mycket.

Men i sak håller jag med dig även om jag ibland är den skyldige.
Och dessutom initierad av mig. Men jag kan förstå känslan och håller egentligen med lite i sak så jag flyttar ur själva reduceringsdelen till egen tråd!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+20)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td