Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-26, 10:39   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

V75 28/3 Solvalla snack


Slänger in en trippel på Unibet till 12,55...King of Everything(1,70) sos, Disco Volante(2,05) sos och Star Costashorta(3,60 plats) spets och släpp till Burning Man och kommer den bort så finns en god platschans i spets...trav är lätt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 11:26   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser inte ut att bli några väderleksproblem till lördagen, några plusgrader, ingen nederbörd och måttlig vind...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 12:21   #3
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

hmm drömde redan i måndags att jag fick 7 rätt på lördag.
Vaknade dock efter 6:e avdelningen och kunde inte somna om för att veta utdelningen, men hade heltäckt i 7:e avd.
Spikade 2* Marc Elias med American Hill samt Garath Boko.

Det blir mina spikar och heltäckt i sista
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 13:08   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
hmm drömde redan i måndags att jag fick 7 rätt på lördag.
Vaknade dock efter 6:e avdelningen och kunde inte somna om för att veta utdelningen, men hade heltäckt i 7:e avd.
Spikade 2* Marc Elias med American Hill samt Garath Boko.

Det blir mina spikar och heltäckt i sista
Hade tänkt köra en kuskreducering på högst en av dom...kanske måste tänka om...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 13:45   #5
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Ser det inte lite favoritbetonat ut..?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 14:04   #6
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

maestro Crowe struken nu också. Det var värsta hotet emot king of everything.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 16:02   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
hmm drömde redan i måndags att jag fick 7 rätt på lördag.
Vaknade dock efter 6:e avdelningen och kunde inte somna om för att veta utdelningen, men hade heltäckt i 7:e avd.
Spikade 2* Marc Elias med American Hill samt Garath Boko.

Det blir mina spikar och heltäckt i sista
Haha ja det känns kanske dumt att spela efter drömmar, men samtidigt skulle det vara snopet om man inte gick på det och det slår in!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 16:43   #8
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Med Maestro Crowe struken känns King of Everything och Disco Volante som två bra favoriter. Det är väl Jorma som kan tänkas svara om han lyckas nå tät, men annars verkar varenda en vilja släppa till Claes Svensson.

Sedan har vi Disco och där är det samma visa, även om han sannolikt brakar till ledningen oavsett. Har han tagit loppet senast på rätt sätt och formen fortsatt är intakt, bör segerchanserna vara goda från ledningen såvida han inte blir het.

Mina drag i omgången är I Love Paris, som fick en lagom genomkörare senast i dödens på Lucifer Lane. Hon är härdad mot tuffa guldhästar genom åren och möter nu enbart ston. Med en ryggresa och lite tempo på loppet tror jag ekipaget kan bli farliga över upploppet.

Ett varningens finger höjs även för Dom Perignon. Hästen är rejält startsnabb och det är bara att ladda för ”Sir Toby” från start. Hästen kan vinna både från spets och rygg ledaren och hamnar nog lite i skymundan då det blir skrik på Niky Flax.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 17:26   #9
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Med Maestro Crowe struken känns King of Everything och Disco Volante som två bra favoriter. Det är väl Jorma som kan tänkas svara om han lyckas nå tät, men annars verkar varenda en vilja släppa till Claes Svensson.
5 King of Everything är solklar favorit förstås. Men jag gillar också 1 Ikaros Di Quattro och 3 Martin Tooma – som väl båda kan komma till spets? Sedan är det ju frågan om de vågar gå för det.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 20:06   #10
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Börjar mer och mer vara inne på I Love Paris. Medan resterande av gänget i fältet nästan uteslutande tävlar i stolopp, har vi här segrarna i de loppen Goops tioåriga Steinlager-märr varit ute i sedan 2018 (Endast felfria starter inräknat).

LUCIFER LANE
VIKING D’HERMES
CALASKA DE GUEZ
COLONEL
CLEANGAME
TESSY D’ETE
BELINA JOSSELYN (Galopp men poängteras bör att hon deltog i PdP)
NADAL BROLINE
ANTONIO TABAC
LOVE MATTERS
I LOVE PARIS (Vann enkelt i ett STOLOPP på 1.10,0 över korta häcken)
DARLING MEARAS
CALINA
HEAVY SOUND
CAID GRIFF
LIONEL
PINGUS VANG

Skapligt härdad med andra ord och om vi även lägger in de faktorerna att hästen har presterat mycket väl tidigare i stolopp över kort distans på svensk mark, stärker det aktierna ytterligare. Hon har med lätthet besegrat Spoil Me och Indoor Voices, samt utmanat Treasure Kronos in på linjen.

Det är inte samma häst idag som när hon var som bäst, men jag är övertygad om att hon är tillräckligt bra för att vinna om det bara klaffar lite.

Senast redigerad av Piraten den 2020-03-26 klockan 20:09.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 20:33   #11
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Det är dock 2 år sedan Disco vann på längre än korta häcken (1640)
Sedan var det ingen som ville ha Örjan som kusk i V75 2 det var lite märkligt.

Senast redigerad av orroz den 2020-03-26 klockan 20:37.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 20:56   #12
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Det är dock 2 år sedan Disco vann på längre än korta häcken (1640)
Sedan var det ingen som ville ha Örjan som kusk i V75 2 det var lite märkligt.
Ja, statistiken ljuger inte. Men ser man till loppen och tiderna kan man ändå dra slutsatsen att han duger fullgott även över den distansen. I höstas gick han i mål på 1.11,4 med lite sparat, bakom hästar som Global Trustworthy, Nadal Broline och Sorbet i en tuff guldfinal.

Det är tufft att vinna i de där klasserna, och när man inte kommer till spets över två varv är det ännu tuffare, vilket har inträffat en del gånger de sista åren i starterna över två varv. Nu är det i det närmaste spetsgaranti och hästen är bättre än någonsin. Disco är god för en 11-tid i ledningen om så krävs och besegrar någon honom får den hästen vara riktigt, riktigt bra.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 21:39   #13
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 638
Sharp$: 12716
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Börjar mer och mer vara inne på I Love Paris. Medan resterande av gänget i fältet nästan uteslutande tävlar i stolopp, har vi här segrarna i de loppen Goops tioåriga Steinlager-märr varit ute i sedan 2018 (Endast felfria starter inräknat).

LUCIFER LANE
VIKING D’HERMES
CALASKA DE GUEZ
COLONEL
CLEANGAME
TESSY D’ETE
BELINA JOSSELYN (Galopp men poängteras bör att hon deltog i PdP)
NADAL BROLINE
ANTONIO TABAC
LOVE MATTERS
I LOVE PARIS (Vann enkelt i ett STOLOPP på 1.10,0 över korta häcken)
DARLING MEARAS
CALINA
HEAVY SOUND
CAID GRIFF
LIONEL
PINGUS VANG

Skapligt härdad med andra ord och om vi även lägger in de faktorerna att hästen har presterat mycket väl tidigare i stolopp över kort distans på svensk mark, stärker det aktierna ytterligare. Hon har med lätthet besegrat Spoil Me och Indoor Voices, samt utmanat Treasure Kronos in på linjen.

Det är inte samma häst idag som när hon var som bäst, men jag är övertygad om att hon är tillräckligt bra för att vinna om det bara klaffar lite.
Har oxå lite små feeling för Paris MEN oavsett vinnare i det senaste 20 månadernas tävlingar så har ju märren varit oplacerad i de flesta av loppen. Och formen känns väl sådär. Hm jag står nog över.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 23:01   #14
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Vågar man sig på att spika Adrian i första avdelningen och hoppas på skräll direkt. Så inleder vi med trippel 5 eller vad säger du hubbabubba..?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-26, 23:21   #15
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Har oxå lite små feeling för Paris MEN oavsett vinnare i det senaste 20 månadernas tävlingar så har ju märren varit oplacerad i de flesta av loppen. Och formen känns väl sådär. Hm jag står nog över.
Hon har levererat bra i gulddivisionerna på svensk mark och även vid några starter i Frankrike. Efter att inte ha mäktat med Cleangame och gänget var hon tvåa bakom Tessy d’Ete, före bland andra Mindyourvalue W.F.

Nu har hon inte haft sin bästa vinter i år och märren är tio år. Men det jag vill lyfta fram är den hårdheten hon har skaffat sig. Den har också visar sig gett effekt tidigare när hon bara tävlar mot ston. Årsdebuten tyckte jag var fullt godkänd och jag tror och hoppas att hon har lite mer kvar att ge.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td