Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-06, 22:24   #76
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3447
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, det var tydligen i fredags och inte i lördags. Lätt blanda ihop omgångarna men det var det inlägget jag menade.

Det är ju du som inte förstår något och dessutom undviker att svara på det jag skriver utan du fortsätter mala utan något som helst grepp om koder!

Den enda du slog på i dag verkar du fortfarande inte ha begripit var mr_stylez. Jag är som en gås när det gäller sådana saker! Visst, skulle jag missat en miljon och någon likt dig börjar håna - _efter_ loppen är körda, ja då hade även jag tagit åt mig.

Du förstår inte skillnaden mellan att du inte skrivit ner ditt system och jag jobbar in en skräll på _mitt_ system som jag postat. Antagligen går det inte att förklara för dig heller med tanke på så många floskler du spyr ur dig. Det enda som saknades var väl "foliehatt" också för att du skulle få med ett helt hattrick!

Jag döljer knappast min identitet medan jag inte ser att du lagt ut ditt namn! Sen har du mage att kalla mig troll? Jag blir mållös faktiskt!

Jag kommer fortsätta skriva "fäller favoritspelarna" och tål du inte det så är lösningen - sluta spela idel favoriter eller se till så favoriterna vinner istället. En mer lättkränkt person måste vara svårt att hitta med tanke på att du inte ens hade postat ditt system. Du lyckades ändå ta åt dig vilket jag finner oerhört märkligt!

Men du får nog hitta någon annan att "slå på" än mig då jag inte brydde mig för egen skull om favoriten vann i sista eller inte - utan som jag nämnt, den enda du lyckades köra in ett "järnspett i magen på" var mr_stylez. Snacka om att du inte ens befinner dig på samma spelplan som de flesta andra!
Vilken lång geggpöl.
Jag stannar vid koder. Ja du verkar inte begripa dem men helt ärligt så verkar du ha större bekymmer med bokstavskombinationer. Du är bara en provokativa idiot

Senast redigerad av virre82 den 2020-07-06 klockan 22:27.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 22:29   #77
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Vilken lång geggpöl.
Jag stannar vid koder. Ja du verkar inte begripa dem men helt ärligt så verkar du ha större bekymmer med bokstavskombinationer. Du är bara en provokativa idiot
Jaja, whatever! Sluta med dina personliga påhopp så blir det nog enklare!

Och som jag nämnde så slår du rakt ut utan minsta reflektion!

Det är som jag nämnt inte jag som gömmer mig bakom en skärm utan är väldigt öppen med vem jag är!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+20)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-07, 11:56   #78
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Städa upp i personangreppen med modell fotboll.
Gult kort och alla ska se att det varnats.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td