Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-18, 21:47   #166
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14791
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Grattis Jimmy
Tack
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-18, 21:55   #167
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Snyggt komponerat system Zimonsson! Utom just kanske tredjestrecket i första som ju ändå bar frukt. Men det är ju så, man ha lite flax som boostar på skickligheten som ligger i grunden. Hemmabana var det också som lite extra skön känsla, visst? Saknas bara att man kan vara på plats och fira i så fall
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimonzzon85 (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-18, 22:04   #168
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14791
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Snyggt komponerat system Zimonsson! Utom just kanske tredjestrecket i första som ju ändå bar frukt. Men det är ju så, man ha lite flax som boostar på skickligheten som ligger i grunden. Hemmabana var det också som lite extra skön känsla, visst? Saknas bara att man kan vara på plats och fira i så fall
Tack ! Ja den i första var jag inne på länge ! Men som du säger hade varit extra kul o varit på plats en sådan dag som denna när de var hemmaplan !
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-18, 22:57   #169
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6131
Standard

Ja precis. Förstår nog bara inte riktigt poängen att på ett tipsforum posta system i efterhand?

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Vad menar du? Vill du att jag lägger ut mina system innan ?... lägger oftast ut innan men varit upptagen hela dagen ?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-18, 23:16   #170
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Ja precis. Förstår nog bara inte riktigt poängen att på ett tipsforum posta system i efterhand?
Håller med till del här. Givetvis är ju troligtvis största delen av att posta sånt att man vill ha ryggdunkningar och gratulationer.

Men värdet i att se att "så här kan man göra och nå framgång i kommande omgångar" är inte att underskatta. Vi vill ju alla utvecklas och det är ju de där systemen som tar de stora pengarna som är facit på ett sätt. Att se hur de är uppbyggda är lite intressant tycker jag iallafall. Man måste spela lite utanför ramen för att göra riktig framgång, annars blir det bara nötande för att få tillbaka insatserna eller kanske en gnutta till. Jag tror de flesta här vill sikta högre än så, och då kan det nog hjälpa att se på "facit" emellanåt. Och fundera över hur man kan blanda det med sin egen spelstil för att nå mer framgång i sitt spelande.

Så oavsett motiv så är jag iallafall intresserad av att se vinnande system i efterhand. Några gånger är det uppenbart en blixt som slagit ner, ren och skär tur som lett till vinsten. Men oftast är det ju en välgrundad tanke bakom systemet som leder till vinsten (ofta ihop med en liten portion tur såklart). Enda jag kunde önska är kanske en liten "efterhandare" om hur man tänkte när man komponerade systemet också. Ifall man inte postat det innan
Helst ofriserad såklart utefter vad som faktiskt hände. För tankarna bakom konstruktionen av systemet är ju minst lika (eller mer) intressant som systemet självt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Fefaifb (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-19, 09:23   #171
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Så oavsett motiv så är jag iallafall intresserad av att se vinnande system i efterhand. Några gånger är det uppenbart en blixt som slagit ner, ren och skär tur som lett till vinsten.
99,9% av efterhandarna är blixtar. Det är det som är tråkigt.
Däremot går det ju att skriva lite kommentarer till efterhandare
av den som lägger in den för ryggdunk. Vad lärde du dej själv
av denna senaste efterhandare?

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td