|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Kan glädja Amarilde och Melander att jag gick back idag, men det var inte så farligt mycket...
...
Senast redigerad av mikaels den 2020-08-01 klockan 18:52. |
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Synd att Jepson inte fick luckan tidigare...
TVILLING Inlämnat: 2020-08-01, 18:39 Rättvik Lopp 11 Lördag 2020-08-01 Start: 18:42 Kostnad: 40,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 11, 14 Utgångshästar 4 Vagabond Bi 2 x 20,00 kr = 40,00 kr. Totalt: 40,00 kr. Rättningskod: NLL LHK FJN Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Så fint o se när Örjan drar ner skygglapparna hur hästen växlar till. Riktigt fin häst denna
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Drygt att man inte körde med det där DD-spikskonceptet rakt ut idag. Då hade sjuan suttit som en smäck! Nu bara några tröstfemmor
|
|
|
|
#201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Citat:
...
|
||
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Citat:
Men de är väl du som snott alla mina vinster kanske :( Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+50) |
||
|
|
|
|
|
#205 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Man lägger ner tid och hoppas att nån Persson,Haugstad eller Rennevik vinner.
Och så heter vinnarna Goop (2), Ohlsson (2), Adielsson,Jansson och Kihlström... |
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
Du pratar om dina +siffror och nämner "firmor" som inte ska veta. Snälla, behåll dina växelpengar och stressa inte upp folk till vansinne här inne. Okej? Grattis till vinsterna MEN snälla... |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
Tror inte att du fattar, finns dock inget som är negativt tänkt...men visst är jag lite kontroversiell, det förstår jag också...
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Citat:
Jag skiter fullständigt i hur mycket du vinner. Kom igen med seriösa travtips och blanda inte in alla möjliga preskriberade spel och vinst redovisningar på travlinan. Tack för ordet. |
||
|
|
|
|
|
|