Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-31, 15:57   #46
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Observera att de sätter upp Jansson på
Elian Web. Detta är inte att maxa direkt! Jansson är lika kall på varmblod som på kallblod just nu. Snackade med Haugstad via Messenger och då var han säker på att hålla ut Elian Web. Personligen är jag sugen att låsa på HS med 6. SNOWSTORM HANOVER....
Snackats toppform länge nu och sist var det ett rejält steg framåt. 4-5% är taget!
Nä, HS håller inte ut EW. Det är ett som är säkert.
Sen om EW vinner och ska streckas är ju en annan fråga.
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 16:03   #47
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jo, den sitter du nöjd med i minst 25h...eller egentligen oavsett resultat, bra spel lönar sig alltid i längden och då är utfallet av dom enskilda tämligen ringa...
Ja du Mikaels ett enstaka mycket bra förhandsspel oddsmässigt lönar sig väl aldrig om det mot förmodan misslyckas ? Ett bra spel är i min värld när jag kan hämta ut pengar. Men du tänker att på 10 ”bra” spel är det kanske 3 som sitter och då är du nöjd ? Och visst detta är ju travspel och spel i ett nötskal.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 16:11   #48
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Observera att de sätter upp Jansson på
Elian Web. Detta är inte att maxa direkt! Jansson är lika kall på varmblod som på kallblod just nu. Snackade med Haugstad via Messenger och då var han säker på att hålla ut Elian Web. Personligen är jag sugen att låsa på HS med 6. SNOWSTORM HANOVER....
Snackats toppform länge nu och sist var det ett rejält steg framåt. 4-5% är taget!
Jasså minsann Kenneth är så kaxig. Ok med hjälp av Diamanten kan han kanske dra nytta av solfjädern. Men säker låter lite överkurs i min värld men staketkuskar finns det gott om
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 16:25   #49
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 663
Sharp$: 50022
Standard

Dags för nån annan att fixa Sjödéns och Berglunds tips.
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 16:54   #50
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Dags för nån annan att fixa Sjödéns och Berglunds tips.
Var ju nån som la upp Berglunds avslag tidigare åtminstone, så det finns de som har tillgång till dem iaf
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 17:02   #51
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Ang 7 Elian Web.... har reflekterat över hur pass dålig statistik han har över kort distans, 3/19 starter varav 2st togs 2014. Lägg därtill T Jansson upp så drar jag öronen åt mig, iaf som typ 20% och stigande. Skulle heller inte vilja spika K Haugstad som så stor favorit (även om det gick vägen senast) utan kommer absolut ha med 6 Snowstorm Hanover och 5 Globalsatisfaction från toppspåret. 4 Diamanten är så himla svår att räkna på, inte alls gått något efter flytten till Stig-H, men bfro och jänkarvagn kanske får den att hitta tillbaka?!
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 17:02   #52
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4107
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Var ju nån som la upp Berglunds avslag tidigare åtminstone, så det finns de som har tillgång till dem iaf
Nu kan du kolla
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 17:05   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ja du Mikaels ett enstaka mycket bra förhandsspel oddsmässigt lönar sig väl aldrig om det mot förmodan misslyckas ? Ett bra spel är i min värld när jag kan hämta ut pengar. Men du tänker att på 10 ”bra” spel är det kanske 3 som sitter och då är du nöjd ? Och visst detta är ju travspel och spel i ett nötskal.
Jo, så är det...min sambo fattade inte till en början, varför jag oftast satt med ett "stenansikte", när kusarna vann...spelar ingen roll, sa jag. -Det viktigaste är att man lägger bra spel, då vinner man alltid över tid...så när man lagt ett bra spel, så spelar det ingen roll hur det går, enkelt, eller hur?!?...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 18:34   #54
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är inte Ebony Boko ett bra SOS-spel? Tar spets relativt enkelt och leder in i mål. MT Insider tror jag aldrig tar en hel längd, sida vid sida. Med några hästar emellan så hade det varit en annan sak, men inte nu, anser jag. Ebony B. var kusligt snabb ut senast efter lång vila och bör vara än kvickare i benen nu.

Motbudet är ju Rose Run Sydney som går ned i klass, rejält. Från guld till detta. Men, lär få backa och då blir det långt fram, eller fram i dödens och då har hon redan lagt sitt krut och ingen speed kvar till slut...

Nej, detta vinner Ebony Boko!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 18:36   #55
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Har banprogrammet du länkat in nåt samband med det du skriver och i så fall, hur hänger det ihop?
Jag va först ut och ranka V75 loppen utan att ha set ranken från banprogram och tidningar.Som jag sa tidigare att det är inte svårt att ranka 1orna i varje avdelning.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 18:37   #56
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Är inte Ebony Boko ett bra SOS-spel? Tar spets relativt enkelt och leder in i mål. MT Insider tror jag aldrig tar en hel längd, sida vid sida. Med några hästar emellan så hade det varit en annan sak, men inte nu, anser jag. Ebony B. var kusligt snabb ut senast efter lång vila och bör vara än kvickare i benen nu.

Motbudet är ju Rose Run Sydney som går ned i klass, rejält. Från guld till detta. Men, lär få backa och då blir det långt fram, eller fram i dödens och då har hon redan lagt sitt krut och ingen speed kvar till slut...

Nej, detta vinner Ebony Boko!


Finns ingen tråd till ikväll- inget vidare intresse för fredagtravet tydligen.

Men ja- ebony kan leda runt om. Men jag tror mest på Örjans som kommer profitera på att 1 & 2 kör mot varandra.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 19:05   #57
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

MTI spetsar väl...tror den kan hålla undan om den är som i Arvika...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 19:06   #58
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Finns ingen tråd till ikväll- inget vidare intresse för fredagtravet tydligen.

Men ja- ebony kan leda runt om. Men jag tror mest på Örjans som kommer profitera på att 1 & 2 kör mot varandra.

Haha, ursäkta - jag var så inne i att skriva detta så jag tänkte inte ens på i vilken tråd jag var - sorry! Skulle skapat en egen, normalt sett, men inte för ett spel...

Lycka till, alla!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 19:26   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ofattbart att bet365 har kvar 2,45 på Valle Hugo, men dom är lite sega...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 19:33   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

7,40 på Nordby Elde(svs), är väl ett bra komplement...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td