Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-01, 11:18   #91
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2131
Standard

"Spelvärdiga" spikarna idag, om någon vet, tack.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 11:22   #92
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 411
Standard

Hur många lopp kör Robert Bergh sönder idag?.. Känns som han "gillar" alla hans uppsittningar idag och när han tror att han har chans att vinna kör han ju hänsynslöst och kör sönder både sin plus andra hästar.. inte alltid men det händer ju allt för ofta.
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 11:28   #93
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Nu är ju förvisso Civilion struken, MEN, om din tanke var att spika honom och sen utgång på två favoriter..ja då råder jag dig till att satsa på stryket resten av ditt liv ist.


Vae Victis dunder klar. Reden sa för 2v sedan efter ett jobb "torskar den här första starten vet jag inte vad som är fel" Den spikades självklart rakt ut på allt förra veckan. Idioti att gardera den imorgon, den torskar inte förens guld.
Det kan vara så enkelt. Överväger att spika, men han klättrar på strecken nu och har bakspår med tuffa hästar runt sig. Sättet han vann på i lördags visade ju absolut att det inte kommer "ta emot" i silver som det gör för många. Visste jag att Örjan tar i högertöm tidigt så skulle jag spika. Kan bli så ändå. Man hatar ju att vara tvåa på bollen dock, senast man fick betalt på allvar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 11:31   #94
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Hade Civilon som tidig spik likt många. Nu krävs det en ny och jag börjar likt flera landa i att Vae Victis Club känns sund även idag. Redén låter fortsatt mycket belåten och flera av konkurrenterna ska köras passivt. Känns som en bra uppgift och jag kan nöja mig med V/P på Sir Henry P.Hill istället, Westholm ligger lite lågt.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:16   #95
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sundling Visa inlägg
Hur många lopp kör Robert Bergh sönder idag?.. Känns som han "gillar" alla hans uppsittningar idag och när han tror att han har chans att vinna kör han ju hänsynslöst och kör sönder både sin plus andra hästar.. inte alltid men det händer ju allt för ofta.
Ja, bergharn är oftast bäst med de hästar han mörkar egentligen.
När han tror på det kör han som du säger, och oftare än inte blir vinnaren någon svårfunnen
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:18   #96
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hmm, missar bara kuskarna med kallbloden som står med trippla tillägg enkom med lite så är de vips, 60 och 80 meter bakom - kan bli ytterst svårt att hinna ikapp, 1 och 6 över denna distans och med detta korta upplopp. Robban och PL vet självklart om detta och kommer köra på klockan, vem av dem som än kommer till spets, efter 500 körda...

Hmm, lutar ändå åt Robbans - har tyvärr inte råd att dubbla systemet, måste ha en spik...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:22   #97
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Dagens sju picks på H2H (bet365). Sitter inte minst fem av dessa blir jag riktigt besviken:

Van Gogh/Marvellous Tooma 1,90
Expensive/Matadoren Eme 1,80
Elian Web/Diamanten 2,00
BW Rune/Reime Kongen 2,00
Bastian Boom/Enge Eros 2,15
Man At Work/Jaques Noir 1,75
Vae Victis Club/Mr Marvelous 1,65
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:22   #98
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Mina spikar får bli Jackson Avery, Våler Nikolai och Vae Victis Club. God tur!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:28   #99
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hmm, missar bara kuskarna med kallbloden som står med trippla tillägg enkom med lite så är de vips, 60 och 80 meter bakom - kan bli ytterst svårt att hinna ikapp, 1 och 6 över denna distans och med detta korta upplopp. Robban och PL vet självklart om detta och kommer köra på klockan, vem av dem som än kommer till spets, efter 500 körda...

Hmm, lutar ändå åt Robbans - har tyvärr inte råd att dubbla systemet, måste ha en spik...

Så klart kan det va tufft o plocka de tillägg, men det är bara 10 hästar med i loppet, sen är det två-tre som hoppar bort sig, typ GG Pugh, Klack Alva, Bäcklös T.
Efter ett varv är de ifatt och då är det nån av de på 60m tillägg som är starkast till slut. Jag hoppas så klart på Reime Kongen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:34   #100
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Dagens sju picks på H2H (bet365). Sitter inte minst fem av dessa blir jag riktigt besviken:

Van Gogh/Marvellous Tooma 1,90
Expensive/Matadoren Eme 1,80
Elian Web/Diamanten 2,00
BW Rune/Reime Kongen 2,00
Bastian Boom/Enge Eros 2,15
Man At Work/Jaques Noir 1,75
Vae Victis Club/Mr Marvelous 1,65

Tror tyvärr du åker på första och femte spelen - hur i helsicke kan EW stå i två ggr fläsket???

Hde jag lirat hade jag gått hårt in på en H2H med EW och Man at Work...

Lycka, till!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:36   #101
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Victoria Tilly i monteloppet till 11ggr på svs, var helt överlägsen i näst sista starten på 14,2 volt full väg. Senast i försöken till detta lopp så var den storfavorit men galopperade...Lena Fritz som rider har på 22 starter 5-2-0, så hon verkar ju segersugen...

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-01 klockan 12:42.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:39   #102
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Tror tyvärr du åker på första och femte spelen - hur i helsicke kan EW stå i två ggr fläsket???

Hde jag lirat hade jag gått hårt in på en H2H med EW och Man at Work...

Lycka, till!

Ja man kan ju vikta, men jag tycker de känns relativt jämnbra ändå och kör fyrlingar på hela rasket. Sitter fem är det bra redan, sen blir resten extra bonus! Tror de tre på 2ggr och över är de bästa egentligen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:46   #103
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Så klart kan det va tufft o plocka de tillägg, men det är bara 10 hästar med i loppet, sen är det två-tre som hoppar bort sig, typ GG Pugh, Klack Alva, Bäcklös T.
Efter ett varv är de ifatt och då är det nån av de på 60m tillägg som är starkast till slut. Jag hoppas så klart på Reime Kongen

Lome Storm krossade Mjölner Apollo för 2 starter sedan (Bergsåker 26/6) och då varvade Per L. på 1.28 och då klev Lome Storm (stod 20 meter efter) bara förbi över upploppet och vann med 15 meter - nu kan och kommer nog PL köra snabbare, frågan är om detta gynnar denne eller Lome Storm - jämfört med Bergsåkers långa upplopp är ju Rättviks ytterst kort? Tror faktiskt inte de hinner i kapp, där bak. Lome Storm är den som sett klart finast ut av 1 och 6, de därbak har jag lämnat därhän...

Faan, vet slutar väl med att jag spikar någon därbak ändå...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:52   #104
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Bellfaks har ett knepigt fjärdespår i fjärde loppet, tycker ändå man kan testa till 10ggr på svs. Går han felfritt så lär dom på 20 få jobbigt att ta in på kort distans, så värst mycket sämre än dom är han ju inte...

Senast redigerad av mikaels den 2020-08-01 klockan 12:56.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-01, 12:56   #105
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 457
Sharp$: 17406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Bellfaks har ett knepigt fjärdespår i tredje loppet, tycker ändå man kan testa till 10ggr på svs. Går han felfritt så lär dom på 20 få jobbigt att ta in på kort distans, så värst mycket sämre än dom är han ju inte...
10 ggr på att hästen travar hela vägen hade varit spelvärt med det spåret på den kortare lite hetsigare distansen.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td