Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-27, 06:02   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

V75 Rättvik 1/8


Guldloppet lite bättre än det vi hade på Bollnäs några stora favoriter har svåra spår.Kommer lägga upp minna 1a hästar lopp för lopp igen före tidningarna kommer igång.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-27, 06:14   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

AVD1:3.Jackpot Vrijthout* (BE)
AVD2:9.Expensive
AVD3:1.Heavy Sound
AVD4:7.Våler Nikolai* (NO)
AVD5:6.Civilon
AVD6:7.Giant Shadow (NL)
AVD7:14.Racing Brodda


Tror inte tidningarna rankar 14.Racing Brodda 1a skulle bli mycket förvånad om det blir så.

Då väntar vi in procenten på hästarna bara som syns rätt bra på torsdag-fredag vart det nu bär hän.Tidningarna kommer också att ha Love You avkomman 10.Faster Than You högt upp då det vankas skoryck från Robert Bergh.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2020-07-27 klockan 06:26.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-27, 07:41   #3
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Min utgång lördag
1) mr clayton j.f
2) vien ici
3) snowstorm Hannover
4) våler nikolai
5) civilon
6) flash Håleryd
7) vagabond bi
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-27, 08:18   #4
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 652
Sharp$: 12762
Standard

Måndagsdragen.

1) Sandsjöns Enzo.
2) The Bald Eagle
3) Ural
4) Våler Nikolai
5) Uncle Töll. ( med hjärtat) Adriatic Kronos (med hjärnan)
6) Jaques Noir.
7) Vagabond Bi.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-28, 05:14   #5
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Värsta ranken av mig om man skall va lite ironisk.När banprogrammet kom ut igår kväll så hade dom samma tipsettor rätt över.Ranka tipsettor kanske inte är så svårt nu försår jag lite mer hur dom gå tillväga.


https://cdn.travsport.se/racecards/t...ort/585288.pdf
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-28, 22:48   #6
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Som det ser ut nu blir det spik på Civilon som får Örjan i vagnen från bra läge. De värsta konkurrenterna har bakspår och står han bara på benen bör det bli tidig ledning och därifrån mycket god vinstchans.

Heavy Sound och Våler Nikolai potentiella utgångar. Heavy given spik från ett hyggligt spår, men innern här kan bli en fälla. Diamanten med första jänkarvagn från spetsläge är väldigt intressant och det första motbudet. Lyckas Elian Web ta längden leder även han länge. Det får inte strula för Heavy Sound.

Våler Nikolai får Goop i vagnen liksom näst senast och det är en mycket tung faktor. Får han iväg honom bra ska det vara en god segerchans trots tuffa tillägg. Hästen är riktigt vass och har farten och hårdheten som krävs för uppgiften. Men som alltid så ska inte tilläggen underskattas, speciellt inte när det står bra hästar där framme. Om Lome Storm kan forceras tidigt till spets lär Bergh dra på och då ska det till en låg tid för att slå den.


...men om vi ska sluta prata favoriter så är ett av mina drag Sir Henry P.Hill i sista. Racing Brodda siktas mot Sto-EM och Bythebook mot derbyt, så där lär man köra lite passivt. Kommer Westholm iväg hyggligt lär det bli avancemang framåt när röken lagt sig och då är det inte så många som står emot Henry. Hästen står ruggigt bra inne i loppet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
exlee (+5)

Senast redigerad av Piraten den 2020-07-28 klockan 22:55.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-29, 22:38   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Haugstad till närmare 60% känns helt intuitivt fel, även om han skulle sitta med Ecurie D i ett ponnylopp skulle jag känna att det var fog nog att ta en närmare titt på det innan jag hamrade in spiken. Min tidiga hypotes är faktiskt att Elian Web är en bra andrahandsspik. Men det är länge kvar och mycket info som kommer. Civilon kan nog vara en lampa lämplig att svälja dock, kalasförutsättningar!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-29, 22:40   #8
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Med risk för att få äta upp detta så ser inte omgången otroligt "enkel" ut?

1: Garderingslopp, 1an inte bra med galopp sist, kan missa spets, många som kan vinna bakom, här hittar vi en fin skräll under 10%

2: Garderingslopp , spontant känns alla utom 7 och 10 aktuella. Ska jag lyfta ngn är det Matadoren Eme som var 3a bakom Bythebook och Tabasco CD senast, stor marginal till övriga fältet... De båda hade varit 70/60 % här.

3: Spik Heavy Sound

4: Spik Våler Nikolai

5: Spik Civilion

6: Spik och givet drag sen 2 senaste starterna 6 Jaques Noir. Helt Obegripligt att den inte är favorit här. Lär äl bli skrik på den sen, men inte ens topp-3rankad hos flera speltidningar såg jag, galet! Får den chansen vinner den denna gången. Jag hade spikat den upp till iaf 35%.

7: Garderingslopp. Spontant lyfter jag 1 Mr Marveolous och 4 Vagabond Bi på form och läge. Men här krävs nog minst 10 streck.


Lilla Lappen:
8x8x1x1x1x1x10 (ca antal rader jag tycker behövs i nuläget).

Men det är ju minijackpott så jag lär spela utgång i avd 3 4 och 5 där 2 av 3 ska sitta.... faller en av de 3 blir det fint betalt!
Jaques Noir omgångens givna spik.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 06:58   #9
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

AVD1:3.Jackpot Vrijthout* (BE) 24.82% favorit
AVD2:9.Expensive 24.56% Favorit
AVD3:1.Heavy Sound 58.15% Favorit
AVD4:7.Våler Nikolai* (NO) 34.83% Favorit
AVD5:6.Civilon 61.96% Favorit
AVD6:7.Giant Shadow (NL) 29.39% Favorit
AVD7:14.Racing Brodda 14.53% Andrahandsfavorit


Vem kunde tro det här när man rankade innan streckprocenten och tidningar kom ut.Nu betyder ju inte min rank att jag spikar dessa här kusar på lördag.Lite kul bara att göra en tidig prognos på vilka som blir favoriter respektive lopp så tidigt på måndagsmorgonen.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 21:32   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Snart lördag, kom igen med tankarna nu jag vet att ni kan! Kliv fram, om ändå analys av bara en enda häst/ett lopp! Inte haft tid att läsa sönder omgången själv, imorrn kväll ska jag försöka lägga ut en loppanalys. Nyckelhästarna känns intill vidare info fortsatt som heta spikbud, Civilon (väldigt trolig och motiverad stori) och Elian (både trolig och rolig spik).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 21:42   #11
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4685
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Min utgång lördag
1) mr clayton j.f
2) vien ici
3) snowstorm Hannover
4) våler nikolai
5) civilon
6) flash Håleryd
7) vagabond bi
Många namn har du
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 21:46   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 1192
Standard

Vad tror ni om lopp 1? Kan det bli körning mellan Goop och Bergharn om spets med nr 3 & 1? Bergh kan ju tokköra ibland såg man ju senast i tisdags med Vikens. Kanske kan öppna upp för 8:an även om spåret inte är det bästa så är det ju en bra häst.
mazet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 22:21   #13
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mazet Visa inlägg
Vad tror ni om lopp 1? Kan det bli körning mellan Goop och Bergharn om spets med nr 3 & 1? Bergh kan ju tokköra ibland såg man ju senast i tisdags med Vikens. Kanske kan öppna upp för 8:an även om spåret inte är det bästa så är det ju en bra häst.
Tycker inte Van Gogh är tillräckligt snabb för att hålla spets, utan att jag kollat riktigt noga. Tror Mr Clayton är den som är snabbast ut, men om den tar sig förbi BGs är svårt o säga. Robban siktar in sig bara för att komma ut i andra spår.
Att han kommer sända fram och trycka upp tempo oavsett vem som sitter i spets, det är garanterat.
Öppet lopp, vilket spelprocenten visar.
Jag kommer strecka på
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-30, 23:46   #14
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
AVD1:3.Jackpot Vrijthout* (BE) 24.82% favorit
AVD2:9.Expensive 24.56% Favorit
AVD3:1.Heavy Sound 58.15% Favorit
AVD4:7.Våler Nikolai* (NO) 34.83% Favorit
AVD5:6.Civilon 61.96% Favorit
AVD6:7.Giant Shadow (NL) 29.39% Favorit
AVD7:14.Racing Brodda 14.53% Andrahandsfavorit


Vem kunde tro det här när man rankade innan streckprocenten och tidningar kom ut.Nu betyder ju inte min rank att jag spikar dessa här kusar på lördag.Lite kul bara att göra en tidig prognos på vilka som blir favoriter respektive lopp så tidigt på måndagsmorgonen.
För dom som ofta spelar på hästar var det väl ganska givet att de hästar du rankat skulle bli favoriter

Så nej det var ingen överraskning
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-31, 06:55   #15
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yankee Visa inlägg
För dom som ofta spelar på hästar var det väl ganska givet att de hästar du rankat skulle bli favoriter

Så nej det var ingen överraskning
Rankas tidigt på måndag morgon innan odds och procent har kommit så inget är givet utan facit
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td