Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-06, 16:41   #136
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 169
Sharp$: 741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drn85 Visa inlägg
Dagens rad. Max två av B-hästarna får gå in.

Avd
1: 4, 6, B: 3, 10
2: 2, 5, 6, B: 1, 4, 8
3: 3 Diana Zet
4: 1, 9, B: 7
5: 1, 2, 6, B: 4, 12
6: 5, 8, B: 1
7: 5 Bucks to Burn
Surt med första loppet, då den fanns i tankarna och skisserna efter att Goop nämnde den i Björnkollen. Men någonstans måste man ju spara streck.

Hoppas det ger en liten slant i alla fall.
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 16:47   #137
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Inte ens Klanke fick rätt...

avd6. Inte ens favorit och det tar jag betalt för Örjan vinner oavsett spår hästen kommer från en annan planet ett monster som tuggar ner vem som helst från dödens. Tror på toppchans och spikar alla dagar i veckan.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 17:27   #138
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vi behöver en travets Erik Niva!

Möjligt, men framför allt behövs en Olof Lundh – en kritiskt granskande journalist som inte är rädd för att göra sig ovän med sportens makthavare.

Problemet är dock strukturellt snarare än personellt. All travmedia är på olika sätt i första hand beroende av intäkter genom leverans av tipsinformation. Då blir intresset för att vara obekväm gentemot Redén och Goop med flera begränsat.

Lennart Persson hade förresten en intressant anekdot i ett av de senaste avsnitten av Trottosport. Han berättade om när han för länge sedan skrivit något kritiskt om Stig H Johansson och denne nästa gång de träffades helt enkelt lät meddela att "Persson, du är avstängd en månad".
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 18:14   #139
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Gick ej på Service Plays

Jens Sjödén: "Statistikanalys V75 söndag"
Jag har skrivit det några gånger förut, men gör det igen (och jag vet inte var jag ska skriva det):
Om det inte fungerar att posta i Service Plays beror det troligen på att texten du vill lägga in innehåller ordet "tack". Ta bort det så tror jag att det ska fungera. Jag gissar att den som designat och satt reglerna för forumet en gång i tiden inte direkt är något skarpsinne i systemarkitektsvängen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+20)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 18:18   #140
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Möjligt, men framför allt behövs en Olof Lundh – en kritiskt granskande journalist som inte är rädd för att göra sig ovän med sportens makthavare.
Hjälp. Olof Lundh, tidigare mest känd för att vara lätt mutbar med svarta pengar om du ville ha något vinklat i media. Han är inte direkt kritiskt granskande, om han inte får betalt för det då... Kanske inte vad som behövs här!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 18:57   #141
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Blev verkligen en värdig vinnare av Derbyt. Robert har inte bara gjort ett fantastiskt tränarjobb, utan det som kanske inte många vet är att tidigt var han inne på detta med Googoo skulle bli succé.

Jag och många med mig ångrar sig nog nu, när chansen fanns där 2016 och kommer ihåg så väl videon han visa när han som 2-3år vann ett lopp med typ 40 längder, och Robert sa detta är framtiden.

Jag kan bara svara för mig själv och dom som var med mig, att vi tänkte att i Usa har dom knappt användt honom i aveln, så vi tog bevisligen nu fel beslut som ej lyssna på Robert och köpte in oss då i ngn av Googoo avkommorna som Robert köpte.


Vet många av er ser Robert som en kusk som kör som det är vilda västen, och visst gör han det. Men alltid ringer han då och ber om ursäkt och fixar ngt med månadsräknigen. Men i första hand är Robert en fantastisk hästkarl som är intresserade av vad är "framtiden" och som hästägare som inte har plånbok för att köpa Muscle Hill osv är just Robert stora kunnande fantastiskt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+5), Gotland (+5), Efterhandaren (+5), Viroid (+10)
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 19:53   #142
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 339
Sharp$: 5218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piraten Visa inlägg
Det blir ju lätt så där i sådana här lopp när man har en startrygg häst från spår tre. Då blir man lätt kvar i tredjespår och tvingas backa sist. Magnus gör sedan helt rätt och lyckas knipa tredjeplatsen. Hästens framgångar kommer, framförallt nere på Vincennes.
Nope, Galantis hoppar direkt, Champ Lane följer Lexington och Djuse söker sig inte ner i banan utan hamnar utanför ByTheBook och där är han rökt!

Ev segrar på Vincennes är såklart positivt men det var idag som han hade
den enda chansen. Dessutom från ett närmast perfekt startspår.

Så Efterhandaren, om du menar att en mer storloppsrutinerad kusk hade
gjort det bättre så är vi helt överrens.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-06, 23:15   #143
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Nope, Galantis hoppar direkt, Champ Lane följer Lexington och Djuse söker sig inte ner i banan utan hamnar utanför ByTheBook och där är han rökt!

Ev segrar på Vincennes är såklart positivt men det var idag som han hade
den enda chansen. Dessutom från ett närmast perfekt startspår.

Så Efterhandaren, om du menar att en mer storloppsrutinerad kusk hade
gjort det bättre så är vi helt överrens.
Jag har sett om loppet nu och visst har ni lite rätt. Tar han upp ordentligt direkt kan han ju kanske ta rygg på Champ Lane och då är mycket vunnet. Men kanske svårt för Magnus att hålla koll på galoppen där bakom? Tror det är många kuskar som överskattar spår tre när de har starttröga hästar och tror att de trillar ned i andraspår tidigt. Det är så små marginaler idag och då gäller det att ha klart för sig och inte vela. Goop bjuder inte på en centimeter och går knappast ned på innerspåret för att släppa ned en av huvudkonkurrenterna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Ace (+5)
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td