Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-06, 19:27   #16

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4210
Standard

Neelix

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Neelix var bra näst senast, då han vann överlägset. Senast hoppade han på sista bortre, då Adrian fick problem med checkremmen. Han hade då mycket krafter och var på väg att få rygg på Farlander Am genom sista kurvan. Han kan få en bra startrygg på Moses och kan mycket väl vinna. Bland de 3-4 främsta till 4 %.
Ja, jag gillar hästen. Var diskad måletta i ett av loppen ser jag, lite hopp finns.
Bra procent på en bra häst ut spelsynpunkt!
Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 21:38   #17

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3275
Standard

Har någon Berglund så skulle det uppskattas
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 21:45   #18

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Spridda skurar hos de största betaltjänsterna, Jensa och Berglund

Avd1) vågar ingen spika- lös första avdelningen och du får grepp på ”experterna”

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomakeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd3) finns 2 olika spikförslag. 3 Racing Brodda och 7 Hevin Boko

Avd4) 9 Global Winner

Avd5) 6 In Royalty Boko spikar av ett par

Avd6) 3 Vagabond Bi spikas av ett par

Avd7) delade grupperingar. 1 Zarenne Faz leder runt om eller 10 Heavy Sound spurtar hem sista avdelningen. Den som hittar en vinnare utöver dessa två har kopplat grepp på de flesta betaltjänster
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Yankee (+5)

Senast redigerad av Basse den 2020-11-07 klockan 01:41.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 21:49   #19

Reg.datum: okt 2020
Sharp$: 148
Standard

Känslan säger att det blir högre utdelning på 7 rätt nu än den gjorde tidigare i veckan... Kan det bli runt 100k?

Lite högt spelade favoriter, lite riskfyllda spår och bortglömda skrällar?

1 - 2,4,7
2 - 2
3 - 2,7,10
4 - 4
5 - 2,3,6,12
6 - 2,3,5,11
7 - 3

Tror det blir en superskräll i avdelning 6 med Mr Clayton J.F med
Per Lennartsson i sulkyn. 0%? Mumma!

Blir att lägga till lite fler sträck under morgondagen innan start.

Bästa spik... Hmmm... Kan det vara Gazza B.R i avdelning 4 med Björn Goop? Barfota första gången i karriären? Känns intressant till 16% i dagsläget

Dumstrut eller krona?
travspekulanten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 21:56   #20

Melanders avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 4784
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travspekulanten Visa inlägg
Känslan säger att det blir högre utdelning på 7 rätt nu än den gjorde tidigare i veckan... Kan det bli runt 100k?

Lite högt spelade favoriter, lite riskfyllda spår och bortglömda skrällar?

1 - 2,4,7
2 - 2
3 - 2,7,10
4 - 4
5 - 2,3,6,12
6 - 2,3,5,11
7 - 3

Tror det blir en superskräll i avdelning 6 med med
Per Lennartsson i sulkyn. 0%? Mumma!

Blir att lägga till lite fler sträck under morgondagen innan start.

Bästa spik... Hmmm... Kan det vara Gazza B.R i avdelning 4 med Björn Goop? Barfota första gången i karriären? Känns intressant till 16% i dagsläget

Dumstrut eller krona?
Mr Clayton J.F ????? varför? chanslös om du inte har annan info.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 22:01   #21

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3275
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Avd1) vågar ingen spika- lös första avdelningen och du får grepp på ”experterna”

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomekeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd4) 9 Global Winner

Avd7) delade grupperingar. 1 Zarenne Faz leder runt om eller 10 Heavy Sound spurtar hem sista avdelningen. Den som hittar en vinnare utöver dessa två har kopplat grepp på de flesta betaltjänster
Helt rätt Basse
Letar ofta spikar i andra avdelningar. Så ofta har dom inte rätt
Blir ofta förvånad över hur dåligt många av storspelarna på tillsammans spelar
Basse (+5)
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 22:11   #22

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61667
Standard

Inte hunnit med travet den här veckan heller. La ett 100 kr v spel i går kväll hos unibet på Gazza BR till 8 ggr i V75 -4. Nöjer mig så till lördagen.

- Love you avkomma från järnskor till första barfota runt ger ofta enorm effekt
- Lyssnade på björnkollen precis och låter oerhört bra. Sällan Goop lyfter en egentränad outsider så mycket där .

Tror på vinst eller galopp. Galopprisken är nog rätt stor vid en sådan lättning från spår 4 i volten men till 8 ggr känns spelet bra trots det.

Lycka till ,
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 22:30   #23

Reg.datum: okt 2020
Sharp$: 148
Standard

Bra lopp på gång där igen, uppgifter, historik osv. Jag går alltid på min egen uppfattning och tycker Vagabond BI är överdrivet stor favorit här.

Överraskningar har skett förut och kommer även att fortsätta...

Sen säger jag som Olle Goop. Trav är trav
travspekulanten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 22:57   #24

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg

Avd2) finns 3 olika spikförslag. 2 PappaJonnys Ilse, 4 Timetomekeitrite och 7 Amorcer Levallo

Avd4) 9 Global Winner

Bra sammanfattning tack!
Alltid härligt då man märker man inte alls tänker som "experterna" utan har helt andra idéer för omgången, då vet man att man är på rätt spår =)

Avd 3 har jag inte ens med ngt av deras spikförslag.
Avd 4 har jag inte med 9an på tre hästar
Avd 5 har jag inte med Royalty Boko på kupongen heller.
Avd 6 Garderas Vagabond Bi till den fullkomligt galna procenten.

Får se vem som har rätt på lör, de som går på experternas idéer lär som vanligt få sämre betalt än de kanske borde ha.. tvärs om för oss andra som går emot.. =)

Vem spikar du själv på lör Basse?

Mitt bästa förslag måste helt klart vara Activated avd 3 till fin procent

Lycka till!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-06, 23:47   #25

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1. Draget är Dream Creation som har övertygat i sin nya regi. Skall lättas nu vilket är spännande. Blir det omstart så ökar chansen ytligare tror på en vettig chans att blåsa ner dem till slut. 14 procent. Favoriten är grov i gången men har tränats med volt hemma hos Daniel. Kommer den till spets är det nog spets och slut som gäller 3 av 3 därifrån. Men loppet är öppet.

avd2. Amorcer L blir troligen svårslagen om spets nås billigt har varit rejäl på slutet men det är lite hårdare emot och loppet är vidöppet. Opulent Tile kom bort senast bara att glömma kan annars öppna rätt bra och en position är att räkna med. nr 5 kan också öppna men verkar gå från den flesta positioner. Rejäl sort.

avd3. Omgångens bästa spik Mellby fee är knappt 47 procent och det ser jag som ett fynd. Detta ser onekligen lovande ut för spets och slut. Vi spikar utan tvekan!

avd4. Pinto bob är bergh mycket nöjd med.. Hästen har vunnit ett 3 km lopp i övertygande stil och bergh trodde på mycket bra segerchans för denna 5 procentare som troligen bubblar upp. Drag nr 2 är Carat du G som gör intressant debut i ny regi. Hade sitt bästa år i fjol. Är egentligen överkvalificerad till dagens start. Hästen har tagit 8 av 9 segrar med skor Om den nya tränaren hittar en nyckel till eller formen så är det game over för resten. Gazza br körs mot spets och försöker grilla konkurrenterna Björn är bra i långloppen. 13 procent. Electrical storm är spurtstark och har suttit fast 2 ggr på raken nu med klaff är han inte helt borta ur striden.

avd5. Ännu ett öppet lopp. Moses är bästa hästen och skall normalt vända in och ut på dessa. Har 2 av 3 barfota runt om. Föll tillbaka i gamla synder senast varpå loppet känns mer öppet. Vi målar för här kan det hända lite. Neelix är näst bästa hästen och intressant att Dante som är lite mjukare hoppar upp. Med klaff är Neelix bra nog att vinna den tunga vägen. Manounziou H är riktigt bra och har höga toppar. Med klaff är han helt klart en faktor här. Känslan att det kan skrälla. Nr 2 skall ladda rejält för spets men förra loppet kan ha satt sig i benen? Nr 6 kan också öppna rejält men nu blir det vanlig vagn och skor på vilket är ett minus. Betting rebell var grym senast i ett konstigt lopp med flera galopper. (loppet blev ryckigt) Bästa spåren är 4 och 5 och det brukar vara bra i just dessa typer av lopp men båda dessa är under 1 procent. Nej här kan det skrälla..

avd6. Vagabond bi är omgångens näst bästa spik. Har varit helt lysande på slutet med 2 raka segrar och detta ser enklare ut än på riktigt länge. Toppchans!

avd7. Det låter väldigt uppåt på Timro. Jorma kommer ladda tufft och troligen släpper troligen till nr 6 (Espirit är inte enkel kan hoppa) Ellian Web som visat sig även kunna vinna från dödens och ute i spåren. Fart som räcker gott i sammanhanget men läget suger. Heavy Sound är ett fart monster och Kenneth skall köra mer offensivt än vanligt. Espirit sisu om spets och lugnt mellan varv då kan det gå undan. Zarenne fas var rejäl senast och får troligen ett fint lopp igen. Milligan S kan aldrig räknas bort dessutom brukar 7 åringarna dominera detta i Guld på Eskilstuna.

Mot 7 rätt..

Senast redigerad av Klanke den 2020-11-07 klockan 00:27.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-07, 00:23   #26
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg

avd3. Omgångens bästa spik Mellby fee är knappt 47 procent och det ser jag som ett fynd. Detta ser onekligen lovande ut för spets och slut. Vi spikar utan tvekan!

Mot 7 rätt..
Få se nu. Björn släppte senast över 2140. Men ska nu försvara spets över 2640?

Ja, så kan man ju också tänka....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-07, 00:33   #27

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Få se nu. Björn släppte senast över 2140. Men ska nu försvara spets över 2640?

Ja, så kan man ju också tänka....
Du är medveten om vilken bana de körde på då va? Men visst, även på Åby var det ett knepigt beslut. Jag ser det som hästen med bästa vinstchansen imorrn iaf.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-07, 01:39   #28

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Vem spikar du själv på lör Basse?
Jag har inte haft tid att plugga V75 Lördag ordentligt den här veckan. Vid en första snabb genomgång hittade jag inget jag kände extra för. Tror faktiskt jag skippar lördagens V75 och ägnar Lördagen åt att gå igenom söndagens extra V75 istället.

Söndagens omgång är nog inte lika sönderpluggad och det är nog många som gör ett system till söndagen på ren slentrian utan att ha pluggat ordentligt.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-07, 02:09   #29

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 258
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Neelix senaste på 1640 auto: d, d, d, d...såg jag först när jag kryssat den och den får stå kvar...
Fast tror ändå den är gynnad av kort. Diskningarna har varit i tur och ordning:

Galopp på väg in på upploppet mot seger på runt 11.0
Påkörd i spetsrusning utan egen förskyllan.
Galopp i början av upploppet mot överlägsen seger på 12 tid
Galopp mitt på upploppet som tvåa bakom super war horse...

Som treåring var den obesegrad över kort i två starter på 12-tider... Tror inte det behöver vara ett dåligt streck för fart finns för att vinna.
valo (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-07, 02:17   #30
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Dagens stänkare.

Generellt sett ser det lite halvspännande ut. Vagabond Bi, som de siktar mot finalerna med, som närmast skentravade senast och väl som inte kommer till spets är streckad över 70%.

Den måste gå att fälla.

Skulle inte förvåna mig om Örjan leder runt om med 2 Coogan (13%) eller om 4 Sir Henry P.Hill kommit upp från svackan och återigen bara är bäst (4%).

Bedövaren är 7 Ad Hoc som jag tycker gått lite under radarn. Har varit ute mot Missle Hill, bra från dödens näst senast. Har väl slagit Randemar i så gott som alla lopp? Slog guldfavoriten i St Léger ifjol.

Nä, kanske ingen spik från det här läget, även om den är hyggligt startsnabb, men ett platsspel ger hyggliga 6,60 på SvS.

Funderar på att spika Kolgjinis 5 Upper Face i V75:1. Vad jag har sett i arkivet är det här en vessla från start i volt. Med tröga och osäkra konkurrenter omkring sig kan det här vara en traditionell spets och slut. 30ggr/6,40ggr på SvS är iaf taget. Och bra spik till 2% att börja omgången med.

Skulle ha varit nice att hitta en stänkare i långloppet. Men Björn lovar vinst med sin uppsittning i björnkollen och Nurmos lät väldigt positiv om sin.

Vågar man hoppas på att Ohlsson får iväg 10 Hurricane Silas från springspåret? Till 8%.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td