Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-20, 20:43   #31
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

AvdI
Prickar Ingves från springspår så är det spets med 7 Rock my Dreams i rygg där tror jag Uhrberg sitter med 1 Quattro Töll (Töll ska med, ni som vet ni vet), får han lucka kan han verkligen skrälla till fin procent! 5 Procolate har också kvicka ben och kan hitta en fin position svårt att vinna här men den åker med till under 1%. Jag rankar dock 4 Rackham först som härdats i tuffa gäng i de sista starterna och vinner snart! 6 Exaudio Vici & 2 Eclipse Am får också plats!

AvdII
9 Devs Daffodil är min första rankade kuse här som var väldigt bra senast bakom riktiga stoeliten och Lugauer kommer nog göra allt för att hitta ut i andra spår! 13 Mily har äntligen börjat visa lite form sedan bytet till Bergh, kolla bara svepningen näst senast!
20m fållan har inget med detta att göra enligt mig och jag plockar som tredje häst med 1 Kirsi Boko där Örjan kanske kan trolla bort loppet med denna 3-åring från spets. (Ja det är en treåring, med hästen är född i Mars -17 och inte sen på hösten) Sovit på saken och tror nog trots allt att Kirsi Boko får det för tufft. med bara två på mellanvolten borde 40m hästarna vara framme tillräckligt snabbt...Låser på 9 & 13

AvdIII
Här tror jag bara 1 Ovation L.A spetsar och leder runt om, gjort två fina insatser i Sverige och senast tyckte jag hästen visade fin skalle när man höll undan framför Shapes.

AvdIV
Jag gör det enkelt för mig här och helgarderar!

AvdV
Här har jag fortfande lite att bena ut men jag är inne på att sätta ett A framför 3 Upper Face, men de flesta på framspår åker nog med förutom 2 Västerbo Imtheman som var väldigt bra senast men andra förutsättningarna nu tror inte man hittar till spets och då tycker jag några andra singelprocentare är roligare att plocka med!

AvdVI
Mycket talar väl för ett 2 Elian Web vinner detta men som några andra här på forumet är jag inte helt övertygad nu när det handlar om 2140m, så jag plockar med några lyxstreck i denna avdelningen! Felfri 4 Rajesh Face lär väl inte Adrian sitta still med går upp i dödens och pressar vilket kan öppna upp för att nån dyker upp i tredje spår över upploppet! Drömscenario givetvis när Harran Boko kommer travandes med sin ståtliga stil och plockar ner alla!

AvdVII
För att få ihop hela lappen måste jag troligen hitta en spik i avslutningen och jag tror det kan bli bra körning här när 3 Azimut försöker hitta till ledningen med 6 Night Brodde ska det verkligen satsas framåt med och Bergh med 4 Macelleria vill säkert vara med och leka också...9 Staro Leonardo ska Lövgren som har fin form lyckas vinna på hemmaplan där hästen trivs extra bra? Spår 9 på 1640m är ju inget man brukar vilja spika...Jaja fortfarande många timmar kvar till spelstopp...

Kan spelar reducerat i mitt tillsammanslag med en av tre av Rackham, Devs Daffodil och en till (just nu Upper Face)
Elian Web, Easy Cash och Good Vibes får varsit D framför sig och max en av dessa får vinna...Vinner två av dessa tillsammans med min Spik på Ovation LA och en av mina A hästar blir nog inte utdelningen jätte bra ändå...

Lycka till med era beslut imorgon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), NicklasA (+5), Lazlo (+7), Fagerdahlen (+20)

Senast redigerad av viking90 den 2020-11-21 klockan 08:29.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 20:59   #32
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Ang Elian Web och att det skulle vara för lång distans.....

Han har ju överlägset flest segrar över aktuell distans, så det argumentet tycker jag vi kan stryka helt. Sen om formen är så pass bra att han vinner låter jag vara osagt, men 1600m är iaf INTE hans bästa
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 21:06   #33
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Ang Elian Web och att det skulle vara för lång distans.....

Han har ju överlägset flest segrar över aktuell distans, så det argumentet tycker jag vi kan stryka helt. Sen om formen är så pass bra att han vinner låter jag vara osagt, men 1600m är iaf INTE hans bästa
Många av hans vinster över 2140 är tagna i Finland mot ja beskedligt motstånd. 8 av hans 14 vinster över 2140m är tagna i Finland när han stått i 2 gånger pengarna eller mindre. Men du har givetvis en poäng i att det är en häst som klarar av distansen men jag tycker trots det att han är mer sårbar över 2140 jämfört med 1640. Möjligt jag har fel där, jag blir ju inte direkt förvånad om han vinner i morgon med. (Statistiken är på de lopp som sin i resultaten hos ATG/ST)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+7)

Senast redigerad av viking90 den 2020-11-20 klockan 21:18.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 21:18   #34
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Många av hans vinster över 2140 är tagna i Finland mot ja beskedligt motstånd. 8 av hans 14 vinster över 2140m är tagna i Finland när han stått i 2 gånger pengarna eller mindre. Men du har givetvis en poäng i att det är en häst som klarar av distansen men jag tycker trots det att han är mer sårbar över 2140 jämfört med 1640. Möjligt jag har fel där, jag blir ju inte direkt förvånad om han vinner i morgon med.
Jag säger inte heller att han vinner utan vet bara att vi hade samma, fast omvänd, diskussion här i vår/somras. Att han skulle vinna plättlätt när det var kort distans.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 21:29   #35
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

Jag tycker nog inte Elian web är distanssvag. Av de loppen jag sett skulle i så fall Diamanten ha svårare för 2140. Lutar åt att det blir som i Olympiatravet med lågt tempo första varvet, eftersom ingen har häst nog att offra sig. Harran boko med skor. Nej, jag krånglar inte till det i detta lopp utan försöker gå utanför boxen någon annan stans.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 22:02   #36
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
AvdI
Prickar Ingves från springspår så är det spets med 7 Rock my Dreams i rygg där tror jag Uhrberg sitter med 1 Quattro Töll (Töll ska med, ni som vet ni vet), får han lucka kan han verkligen skrälla till fin procent! 5 Procolate har också kvicka ben och kan hitta en fin position svårt att vinna här men den åker med till under 1%. Jag rankar dock 4 Rackham först som härdats i tuffa gäng i de sista starterna och vinner snart! 6 Exaudio Vici & 2 Eclipse Am får också plats!

AvdII
9 Devs Daffodil är min första rankade kuse här som var väldigt bra senast bakom riktiga stoeliten och Lugauer kommer nog göra allt för att hitta ut i andra spår! 13 Mily har äntligen börjat visa lite form sedan bytet till Bergh, kolla bara svepningen näst senast!
20m fållan har inget med detta att göra enligt mig och jag plockar som tredje häst med 1 Kirsi Boko där Örjan kanske kan trolla bort loppet med denna 3-åring från spets. (Ja det är en treåring, med hästen är född i Mars -17 och inte sen på hösten)

AvdIII
Här tror jag bara 1 Ovation L.A spetsar och leder runt om, gjort två fina insatser i Sverige och senast tyckte jag hästen visade fin skalle när man höll undan framför Shapes.

AvdIV
Jag gör det enkelt för mig här och helgarderar!

AvdV
Här har jag fortfande lite att bena ut men jag är inne på att sätta ett A framför 3 Upper Face, men de flesta på framspår åker nog med förutom 2 Västerbo Imtheman som var väldigt bra senast men andra förutsättningarna nu tror inte man hittar till spets och då tycker jag några andra singelprocentare är roligare att plocka med!

AvdVI
Mycket talar väl för ett 2 Elian Web vinner detta men som några andra här på forumet är jag inte helt övertygad nu när det handlar om 2140m, så jag plockar med några lyxstreck i denna avdelningen! Felfri 4 Rajesh Face lär väl inte Adrian sitta still med går upp i dödens och pressar vilket kan öppna upp för att nån dyker upp i tredje spår över upploppet! Drömscenario givetvis när Harran Boko kommer travandes med sin ståtliga stil och plockar ner alla!

AvdVII
För att få ihop hela lappen måste jag troligen hitta en spik i avslutningen och jag tror det kan bli bra körning här när 3 Azimut försöker hitta till ledningen med 6 Night Brodde ska det verkligen satsas framåt med och Bergh med 4 Macelleria vill säkert vara med och leka också...9 Staro Leonardo ska Lövgren som har fin form lyckas vinna på hemmaplan där hästen trivs extra bra? Spår 9 på 1640m är ju inget man brukar vilja spika...Jaja fortfarande många timmar kvar till spelstopp...

Kan spelar reducerat i mitt tillsammanslag med en av tre av Rackham, Devs Daffodil och en till (just nu Upper Face)
Elian Web, Easy Cash och Good Vibes får varsit D framför sig och max en av dessa får vinna...Vinner två av dessa tillsammans med min Spik på Ovation LA och en av mina A hästar blir nog inte utdelningen jätte bra ändå...

Lycka till med era beslut imorgon!
Ser att vi har samma A-hästar i Devs och Upper Face Om det är bra eller dåligt för dig vet vi först imorgon Lycka till själv
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-20, 23:21   #37
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 94
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Ang Elian Web och att det skulle vara för lång distans.....

Han har ju överlägset flest segrar över aktuell distans, så det argumentet tycker jag vi kan stryka helt. Sen om formen är så pass bra att han vinner låter jag vara osagt, men 1600m är iaf INTE hans bästa
Många av vinsterna har kommit då hästen fått sitta och bestämma i front
Tror inte Adrian accepterar detta på himmeplan
Skulle inte bli ett dugg förvånad om han kastar in handduken då
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
Yankee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 03:34   #38
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yankee Visa inlägg
Många av vinsterna har kommit då hästen fått sitta och bestämma i front
Tror inte Adrian accepterar detta på himmeplan
Skulle inte bli ett dugg förvånad om han kastar in handduken då
Har galopperat sju senaste gångerna Adrian kört. Är väl svårt att sätta upp tempot om han sladdar 20m bakom fältet? Han har aldrig galopperat i monté och inte gått felfritt i ett travlopp sedan sin första montéstart. Så vad Rajesh tycker om att göra är inte så svårt att lista ut.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 04:15   #39
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Spårsjukan på Jägersro är skön att se på.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 04:23   #40
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Känslan idag är att många tappat bort 9.Mahara Gutha vi hugger direkt kan va ensam om den.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 05:16   #41
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Att Adrian skall släppa spets till favoriten 7.Easy Cash på Pappas gata finns den?
Nä nu skall jag flagga för Peter Ingves med 6.Leon Zon som kommer få loppet och avgör sist 200 metrarna då Robban synar dödens och Adrian i ledningen.Leon Zon har två segrar på något tung bana det måste man ha med sig när man läser loppet.


Spikens vinnare 6.Leon Zon till 25 gånger.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 09:45   #42
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Adrian


Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Att Adrian skall släppa spets till favoriten 7.Easy Cash på Pappas gata finns den?
Nä nu skall jag flagga för Peter Ingves med 6.Leon Zon som kommer få loppet och avgör sist 200 metrarna då Robban synar dödens och Adrian i ledningen.Leon Zon har två segrar på något tung bana det måste man ha med sig när man läser loppet.


Spikens vinnare 6.Leon Zon till 25 gånger.
Tror att Isco Boko kan tråckla sig loss och bli farlig. Men jag kryssade faktiskt
Leon Zon tidigt. Vi får se. Om du ändå tittar i lopparkivet, kolla Iscos senaste vinst...(efter galopp också). Men såg att AB haussade den, inte bra.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 09:59   #43
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Dagens chansning.
Proculate Nr.5 avd.1 känns väl lite klent spelad på 0,4% bättre chans än så är det väl. Durello Nr.9 lopp 5 om di gasar därframme. Avd.6. Nr5 Snow.Hanover har jag alltid med(fråga mig inte varför)Borde väl snart ha lärt sig gulddiv. Eldorado B på Jockeform.
V75
Inlämnat: 2020-11-21, 10:50
Jägersro
Lördag 2020-11-21
Start: 16:20
Kostnad: 54,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6 (4, 10)
2: 13 Mily (9, 10)
3: 1, 2, 4, 6, 7, 9 (5, 3)
4: 5 Ain't Misbehavin (1, 2)
5: 1, 4, 9 (7, 3)
6: 2, 5, 10 (6, 8)
7: 9 Staro Leonardo (3, 6)

2x1x6x1x3x3x1 = 108 rader.
108 x 1 x 0,50 kr = 54,00 kr.
Totalt: 54,00 kr.
Rättningskod: XLR PQH SFP
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 10:37   #44
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Känslan idag är att många tappat bort 9.Mahara Gutha vi hugger direkt kan va ensam om den.
Tänkte precis samma sak nu. Klaffar det där kan det bli bra. Hoppar inte över Jeans heller. Becker däremot står jag nog gärna över med de här förutsättningarna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 10:52   #45
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vet inte vad du grundar det på.

Visst, 7 rätt gav bara 23 tkr senast, men derbylördagen 1,7 miljoner.

Derbysöndagen och Hugo Åbergskvällen knappt 200 tkr på 7 rätt.

Ingen femrättsjackpot de fyra senaste gångerna det körts V75 på Jägersro.

Är det generellt oftare det blir favoritparader när V75 körs i Norrland?
Den här omgången har under 10 av de 13 senaste åren genererat en 7r-utdelning under 25k.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td