Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-11-21, 16:16   #136
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Om Hombre har en kusk vinner den! Som Unter jobbar och Kylin Blom sitter som Kontio och vispar lite.... Fy fan för lallare!
Du såg att den galopperade i mål va?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:19   #137
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Du såg att den galopperade i mål va?
Visst är det konstigt att alla kuskar är värdelösa när dom inte vinner
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:20   #138
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Skulle vara trevligt att få in V5 också.

Avd
1: 6 Opulent Tile (1, 2)
2: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11 (4, 10)
3: 3, 4, 7, 10, 11 (2, 9)
4: 2, 6, 8 (4, 1)
5: 1, 3, 11 (9, 6)
1x8x5x3x3 = 360 rader.
360 x 1 x 1,00 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: SHS ZTJ ZMV
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:20   #139
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4109
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jo, det har ju pratats i årtionden om att de borde ha proffsdomare, men de styrande vill inte lyssna.
Tyvärr så är det bara omsättningen som styr om det ska bli förändring eller att allt ska vara som tidigare. Så länge allt rullar på så tycker dom styrande att det inte är något problem.

Ger upp nu. En Entrecote o ett glas rött sen Gävles V65a
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10), Ace (+5)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:23   #140
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Folk måste ju vara objektiva i sina bedömningar och inte bara titta efter sina egna spelkuponger. Att kalla Oskar värdelös kusk är att ta i... Han gjorde så gott som allt rätt. Fick dödens ett tag. Släppte varvet kvar. Kanske går ut lite för tidigt i tredje (?) Har inte koll om någon stötte från kön.. Jobbar enligt mig tillräckligt på upploppet. Hästen är trött och hoppar?

Sedan är Johan jävligt bra på att jobba in sina hästar som han kör. Han förlorar inte många finish.. Men mer synd om kretsen kring hästen som förlorar fina pengar för att den hoppar 5-10 meter före mål.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:28   #141
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Vad ska man säga? Domarna dömmer... Förra veckan tyckte jag att dem dömde fel. Även så denna veckan. Men är nästan mer lack denna gången.

Första blir omstart men inte andra som var helt värdelös voltning..

Sedan kan man ju undra vad Uhrberg tänker med? Man börjar tröttna på sånna iskalla styrningar.

Visst vi ska tävla och vi ska uppmuntra lite körning. Men detta är sabotage. Du har en åsna. Du kör inte för hästens bästa placering. Du kör loppet åt andra bara. Oavsett om den håller sig i trav är den inte ens i mål än...

Conny fick en gratis v7 seger efter att ha joggat från start till mål
Conny ”joggar” 1,13,0. På 2180 med voltstart, storm och regn samt halvseg bana. Topprestation tycker jag. Svårslagen oavsett start strulet.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:28   #142
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Vad ska man säga? Domarna dömmer... Förra veckan tyckte jag att dem dömde fel. Även så denna veckan. Men är nästan mer lack denna gången.

Första blir omstart men inte andra som var helt värdelös voltning..

Sedan kan man ju undra vad Uhrberg tänker med? Man börjar tröttna på sånna iskalla styrningar.

Visst vi ska tävla och vi ska uppmuntra lite körning. Men detta är sabotage. Du har en åsna. Du kör inte för hästens bästa placering. Du kör loppet åt andra bara. Oavsett om den håller sig i trav är den inte ens i mål än...

Conny fick en gratis v7 seger efter att ha joggat från start till mål
Har du ens sett loppet? Han är 4:a i mål. Minst 2:a utan galoppen. Man kan inte bara köra efter oddstavlan.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:30   #143
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Conny ”joggar” 1,13,0. På 2180 med voltstart, storm och regn samt halvseg bana. Topprestation tycker jag. Svårslagen oavsett start strulet.
Håller med dig Men sitter man i andra ytter i rätt så högt tempo med mestadels lusar framför sig. Blir allt mycket enklare.

Säger inte att det var något fel på prestationen. Men man ska inte stirra sig blind på tider heller. För det var inte som att han gjorde något jobb någon gång under loppet.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:30   #144
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 92
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Khiarshoor Visa inlägg
Vad ska man säga? Domarna dömmer... Förra veckan tyckte jag att dem dömde fel. Även så denna veckan. Men är nästan mer lack denna gången.

Första blir omstart men inte andra som var helt värdelös voltning..

Sedan kan man ju undra vad Uhrberg tänker med? Man börjar tröttna på sånna iskalla styrningar.

Visst vi ska tävla och vi ska uppmuntra lite körning. Men detta är sabotage. Du har en åsna. Du kör inte för hästens bästa placering. Du kör loppet åt andra bara. Oavsett om den håller sig i trav är den inte ens i mål än...

Conny fick en gratis v7 seger efter att ha joggat från start till mål
Uhrberg var fyra, en läpp från ett tredjepris trots galoppen. Är väl inte otänkbart att han är tvåa utan galoppen, han hade helt enkelt en bättre häst än oddset visade. Så att den inte är i mål än är väl en överdrift?
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:33   #145
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 863
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Har du ens sett loppet? Han är 4:a i mål. Minst 2:a utan galoppen. Man kan inte bara köra efter oddstavlan.
Minst tvåa i loppet utan galoppen?? Haha skojar du med mig? Detta loppet hade fan bara 8 hästar i mål om ens det.... Hästen var helt chanslös på vinsten och än körde verkligen inte för den bästa placeringen. Lite det jag skrev också i mitt tidigare inlägg eller? Hade han tagit rygg ledaren någon gång. Hade hästen haft bättre chanser. Men visst, gasa på i ledningen med din åsna. Så vinner du på v75

Och folk undrar varför vissa kuskar vinner och vissa inte gör det.

Men det kanske bara är jag som tänker på bästa placering o få så mycket pengar som möjligt med en häst. Än att gasa på i ledningen med varje häst jag kör. Bara för att det är kortaste vägen till mål

Senast redigerad av Khiarshoor den 2020-11-21 klockan 16:35.
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:37   #146
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

KÖNSORD
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:38   #147
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6128
Standard

Det är tamejfan inte sant. Mellby Jinx är ju överlägsen. Blir ordentligt störd i starten och sen krånglar den på upploppet
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:39   #148
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5203
Standard

Bra! Nästan 3 papp efter 4 avdelningar. Nån skräll i återstående avdelningar så är det 5 siffrigt i allafall....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:46   #149
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 400
Sharp$: 4267
Standard

Luffaren till domare skyller på Bergh!!!

Fy fan vilka jävla lallare!!! Han skyller på Bergh!! Huvudstarter "Mats".... Amatör!! Dessutom finns inget värre än "Trump-figurer" som vägrar ta eget ansvar. Då kan man heller aldrig utvecklas. Pinsamt!

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2020-11-21 klockan 16:48.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-11-21, 16:50   #150
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Jag har länge tyckt att svenskt trav är något av en bonnsport sett till uppbyggnaden. Hästarna och många tränare kan hålla världsklass, men banorna, personalen, domarna med flera är buskisnivå.

Om en V75-omgång omsätter 100 miljoner kronor måste det tas proffsigt från alla inblandade. Då ska vi ha proffsdomare med mera. En SHL-match, vad kan den omsätta totalt? 0,5-1 miljon? Men där är det proffs rakt igenom (även på journalisterna).

Jag tycker att svenskt trav ska delas upp mer som jag tror det är i Frankrike. Kör alla stora lopp på Solvalla och ha Solvalla, Åby och Jägersro som de tre huvudbanorna med riktigt bra utbildad personal och anläggningar. Även att inte alla kuskar får starta på de här banorna. Visst att bredden kan urholkas, men det är bättre att dela upp banorna också och vilka hästar och tränare/kuskar som får starta.

Jag älskar tex Lindesberg, men där ska man inte ha tex V86 om inte faciliteterna och domarna är proffs.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td