Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-02, 08:50   #31
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5125
Standard

Trav är ju roligt när man skriker ut Valkyria K på nyårsafton och det kan inte börja bättre på V75.
Men resten av dagen stryker vi ett streck över.
Nya tag och nya rackarrökare.

Avd 1 nr 11 MT Oscar. 5%
Har varit ute i tuff konkurrens och Malmkvist är uppåt, möter inga jättedjur.

Avd 2 nr 15 Ella Pace 1,5% Mitt bästa drag
Kommer från försöksvinst och final på Solvalla, Oscar låter uppåt,
åker från Gävle, den är given på kupongen.

Avd 4 nr11 Jori Boko 2,5 %
Erik Adielsson upp i sulkyn. Har gått bra och Svanberg verkar lite uppåt om Johan sitter och kör med bly i händerna och att man inte bara släpper favoriten till spets. Så biter Jori Bokos spurt med de krafterna han hade kvar sist.
Kör runt som Erik..

Bästa spiken
Avd 6 nr 15 Ultra Bright.

Erik igen, han får en bra eftermiddag.

God tur
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5), Gotland (+5)
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:51   #32
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Conrad har likt många andra tränare/kuskar börjat med att förmedla sina tankar om hästen form och dylikt via twitter...Finns en hel del tränare som ger utförliga "rapporter" numera på twitter!

Connie är optimistisk angående Gareth Boko (Connie är väl kanske överlag optimistik)..
"9 Gareth Boko (V75-3) blev stum till slut i comebacken, men har mått bra av loppet. Har känts betydligt bättre i jobben efter det, speciellt i sina två senaste, och han närmar sig sin toppformen. Norskt, rycktussar och amerikansk jänkarvagn. Ska räknas!"

Stefan Persson trodde på bra chans med Bravo Santana som nu dock är struken...Han varnar lite för Call me Brodda i sista. "7) CALL ME B fick välförtjänt utdelning på sin fina form sist. Snabb ut och obesegrad i ledn då taktik är given. Möter ju tuffare motstånd nu men hon är bra oxå! "

Johan Untersteiner har bytat bort sin röda dress?!?!?! Mot en svart med Cash Buddy logo så tar väl nåt lopp innan man vänjer sig med det...."Låna pengar utav oooooss, klicka in på Cash Buddy punkt se...."

Lycka till idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), NicklasA (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:56   #33
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8051
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Conrad har likt många andra tränare/kuskar börjat med att förmedla sina tankar om hästen form och dylikt via twitter...Finns en hel del tränare som ger utförliga "rapporter" numera på twitter!

Connie är optimistisk angående Gareth Boko (Connie är väl kanske överlag optimistik)..
"9 Gareth Boko (V75-3) blev stum till slut i comebacken, men har mått bra av loppet. Har känts betydligt bättre i jobben efter det, speciellt i sina två senaste, och han närmar sig sin toppformen. Norskt, rycktussar och amerikansk jänkarvagn. Ska räknas!"

Stefan Persson trodde på bra chans med Bravo Santana som nu dock är struken...Han varnar lite för Call me Brodda i sista. "7) CALL ME B fick välförtjänt utdelning på sin fina form sist. Snabb ut och obesegrad i ledn då taktik är given. Möter ju tuffare motstånd nu men hon är bra oxå! "

Johan Untersteiner har bytat bort sin röda dress?!?!?! Mot en svart med Cash Buddy logo så tar väl nåt lopp innan man vänjer sig med det...."Låna pengar utav oooooss, klicka in på Cash Buddy punkt se...."

Lycka till idag!
Johan U gör reklam för smslån när han kör travlopp, känns helrätt..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 08:59   #34
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Johan U gör reklam för smslån när han kör travlopp, känns helrätt..
Ja, reagerade också på det borde ju funnits betydligt bättre alternativ på företag att promota.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:07   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5125
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Ja, reagerade också på det borde ju funnits betydligt bättre alternativ på företag att promota.
Har ni koll på om det är mycket pengar som kuskarna får i reklamarvode?
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:16   #36
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Är lite orolig för distansen också vad gäller Cruise, vilket BG framhåller i Björnkollen. Nr 4 Jaxon VS har ju fått en "motorväg" att volta på iom strykningarna. Den är bättre lämpad för distansen. Vad gäller Kajan är väl hans körform under isen f n. - men någon gång vänder det ju.
Hur som haver kommer man långt med 2-4-6-7.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:20   #37
Gus
 
Guss avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 127
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Har ni koll på om det är mycket pengar som kuskarna får i reklamarvode?
För de större kan ett sponssamarbete dra in en halv miljon och uppåt. Inte bara kanske i reda pengar. Det kan vara leasingbilar, inköp av dresser och material mm.
Gus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 09:33   #38
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6134
Standard

Mkt omdömeslöst i min bok. Sell-out a la Zlatan.

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Johan U gör reklam för smslån när han kör travlopp, känns helrätt..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 11:07   #39
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Nytt V75 år och 52 nya system till en årskostnad om 78', då systemen ligger kring 1500 kr. Dagens system blir - som Basse säger - två favoritspikar och hopp om att några av skrällarna i systemet höjer utdelningen.

1) 2,4,6,7,11,12 r10-5 (mycket talar för att Li Hanné tränade 6 leder SoS. Han har fått snälla lopp/haft otur och senast punka i tre km. Ser formstark ut och är efter strykningarna tänkbar spik till 15 %. Stallet tror mycket på 2. Favoriten 7 är möjligen ute på för lång distans. Vill inte åka ut i första och garderar ordentligt)

2) 1,3,7,9,10,13,14 r5-6 (har inte kollat hur Uhrberg tippar sig själv med 1 - men den är tidig. Även favoriten 3 skall med från startfållan, men hon har bara gjort fyra starter i livet och skall garderas. Tror att några med tillägg är vassast över upploppet. Garderas)

3) 1 r2-9 (Roger är bra som tränare och Erik passar perfekt på 1 Dragster. Får bli spik. Den som vill känna sig säker tar även med 2 och 9)

4) 7 r10-2 (endast galopp emot dagens största favorit 7. Jag spikar för att kunna få med skrällar i andra lopp)

5) 1,3,9 r4-7 (1 har blivit favorit. Westholm säger, att han är stallets bästa vinstchans. 3 har tagit två raka segrar i ny regi - har dock aldrig vunnit på lång distans. 9 har jag jagat länge)

6) 4,5,8,10,11,15 r2-1 (15 är tuffaste stoet och kan runda alla. Favoriten 4 är härdad i hårda sällskap men vinner inte ofta. Björn menar, att 8 är stallets bästa vinstchans. Detta är ett svårlöst stolopp, som skall garderas)

7) 2,3,5,6 r1-11 (1 håller inte ledningen och kommer därför inte med på lappen. 3 eller 6 tar ledningen. Favoriten 2 kommer från två raka segrar. 5 trampade av sig en sko och kan återuppta segerraden om formen sitter där)

Kostar 1512:-. God Tur Alla Sharpsare! Det här blir vårt år!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 11:16   #40
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 127
Sharp$: 3255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Mkt omdömeslöst i min bok. Sell-out a la Zlatan.
Cash Buddy ett i mängden av bolag som erbjuder snabba små-lån till
astronomiska räntor, hela affärside’n är att låntagaren inte skall
kunna betala tillbaka i tid, då växer skulden exponentiellt på mycket
kort tid och mycket snart hamnar låntagaren i livslång skuldsättning.
Och med hjälp av Kron-Calle sköts indrivningen månadsvis automatiskt.
Vi talar enorm ROI på utlånat kapital till klienter som med all sannolikhet
aldrig blir skuldfria efter att ha blivit kund hos Cash Buddy.

Bolag som Cash Buddy mfl lever i symbios alla de privata spelbolag som
poppade upp som svampar ur marken efter det att civilminister Ardalan
Shekarabi avvecklade statens spelmonopol, istället för att som i Norge
hota banker och kreditinstitut med skyhöga böter om de tillät de
privata spelbolag och deras kunder att använda krreditinstitutens
betalningstjänster.

Då jag absolut noll förtroende för Ardalan Shekarabi (googla den
mannens hantering av medel i SSU, att han undgick åtal har
enl mig bara att göra med att man ville begränsa skandalen)

Jag vet vilka enorma summor (vi pratar miljarder) det handlade om för de privata
spelbolagen på Malta och Cypern mfl platser att få Ardalan Shekarabi att
lobba för en avveckling av spelmonopolet.

Min helt personliga undran är på vilket sätt smörjde de honom?

Har kursare som blivit miljadärer på avvecklingen av statens spelmonopol
glädjen saknade gränser när dagen kom och när monopolet försvann,
det finns helt klart ett intresse från spelbolagen, om tillgång på snabba
krediter och flera ägs direkt eller indirekt av bolag på Malta och Cypern.

Tanken är att speltorskarna som spelat bort sitt liv till ekonomisk ruin
lätt skall få låna tillbaka små summor av dina bortspelade pengar till
ocker-ränta och då fortsätter de generera pengar fast de tvingats stänga
av sig själva från fortsatt spel och leva på existensminimum medans
kronofogden fortsätter plockar av dem pengar till spelbolagen
via bolag som Cash Buddy som gäldenär livet ut eller fram till en
skuldsanering.

Att Ardalan Shekarabi bistod spelbolagen i avvecklandet av monopolet var förväntat och
är en sak, men att Johan Untersteiner skulle låta sig köpas som reklampelare
åt ockrare hade jag aldrig trott.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), incitatus (+11), asgaya3141 (+4), basiak (+20)
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 11:19   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Fredrik Persson säger sig ha sin bästa chans i första (och var det även innan strykningarna), att UO kör gör det inte sämre...tycker 7,50 på bet365 går att prova...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 11:20   #42
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

V75-1: Två viktiga strykningar gör att det blivit gott om plats för 7 Cruise längst ut. Han står bäst inne i loppet, han har form, motståndet ser inte skräckinjagande ut, jag spikar!

V75-2: Ett öppet lopp, jag rankar Briljant Sensation först, men när strecken målas ut har jag alla de fyra favoriterna, precis som kollektivet. Jag fyller på med 5 och 9, och kostar dessutom på mig ett lyxstreck på Ella Pace som från ett helt omöjligt läge säkert kommer göra ett bra jobb och kriga om en plats, men drömma kan man ju.

V75-3: Erik Adielsson och Dragster kommer förhoppningsvis fortsätta genom vintern att skörda framgångar. Det här är en oerhört bra häst som körts av en lallare av helt ofattbara dimensioner i sulkyn tidigare. Solklar spik idag.

V75-4: Många spikar Demon Ima, men inte jag. 1, 2, 4 & 10 åker med på kupongen, Demon Ima lämnas utanför! I mina ögon borde Demon Ima ha 45-50% streck på sig, inte nästan 80%.

V75-5: Jag och kollektivet är överens. 1, 3, 4 & 9

V75-6: Orlando var länge ett spikalternativ innan strykningarna i första som öppnade för Cruise istället. Nu hoppas vi att stona gör sin plikt och skräller lite lagom. 4, 8, 10, 11, 14, 15.

V75-7: Jag må ha en annan inbördes ordning på dem än kollektivet, Inertial först i ranken, men vi är överens om vilka sex som är främst. 1, 2, 3, 5, 6, 9 är dem jag förlitar mig på när säcken skall knytas samman och pengarna fördelas.

Systemet
V75-1: 7 Cruise
V75-2: 1, 3, 5, 7, 9, 14, 15
V75-3: 1 Dragster
V75-4: 1, 2, 4, 10
V75-5: 1, 3, 4, 9
V75-6: 4, 8, 10, 11, 14, 15
V75-7: 1, 2, 3, 5, 6, 9
4032 rader
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 11:53   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 822
Sharp$: 37798
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Cash Buddy ett i mängden av bolag som erbjuder snabba små-lån till
astronomiska räntor, hela affärside’n är att låntagaren inte skall
kunna betala tillbaka i tid, då växer skulden exponentiellt på mycket
kort tid och mycket snart hamnar låntagaren i livslång skuldsättning.
Och med hjälp av Kron-Calle sköts indrivningen månadsvis automatiskt.
Vi talar enorm ROI på utlånat kapital till klienter som med all sannolikhet
aldrig blir skuldfria efter att ha blivit kund hos Cash Buddy.

Bolag som Cash Buddy mfl lever i symbios alla de privata spelbolag som
poppade upp som svampar ur marken efter det att civilminister Ardalan
Shekarabi avvecklade statens spelmonopol, istället för att som i Norge
hota banker och kreditinstitut med skyhöga böter om de tillät de
privata spelbolag och deras kunder att använda krreditinstitutens
betalningstjänster.

Då jag absolut noll förtroende för Ardalan Shekarabi (googla den
mannens hantering av medel i SSU, att han undgick åtal har
enl mig bara att göra med att man ville begränsa skandalen)

Jag vet vilka enorma summor (vi pratar miljarder) det handlade om för de privata
spelbolagen på Malta och Cypern mfl platser att få Ardalan Shekarabi att
lobba för en avveckling av spelmonopolet.

Min helt personliga undran är på vilket sätt smörjde de honom?

Har kursare som blivit miljadärer på avvecklingen av statens spelmonopol
glädjen saknade gränser när dagen kom och när monopolet försvann,
det finns helt klart ett intresse från spelbolagen, om tillgång på snabba
krediter och flera ägs direkt eller indirekt av bolag på Malta och Cypern.

Tanken är att speltorskarna som spelat bort sitt liv till ekonomisk ruin
lätt skall få låna tillbaka små summor av dina bortspelade pengar till
ocker-ränta och då fortsätter de generera pengar fast de tvingats stänga
av sig själva från fortsatt spel och leva på existensminimum medans
kronofogden fortsätter plockar av dem pengar till spelbolagen
via bolag som Cash Buddy som gäldenär livet ut eller fram till en
skuldsanering.

Att Ardalan Shekarabi bistod spelbolagen i avvecklandet av monopolet var förväntat och
är en sak, men att Johan Untersteiner skulle låta sig köpas som reklampelare
åt ockrare hade jag aldrig trott.

Jajjan
Innan dess att man införde ett licenssystem så var det fritt fram för utländska spelföretag att håva in pengar från svenska spelare. Då var det grönt ljus för ännu fler företag som Cash Buddy att dundra på utan någon som helst kontroll, och de behövde inte skatta i Sverige. Nog om detta.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 12:04   #44
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Conrad har likt många andra tränare/kuskar börjat med att förmedla sina tankar om hästen form och dylikt via twitter...Finns en hel del tränare som ger utförliga "rapporter" numera på twitter!

Connie är optimistisk angående Gareth Boko (Connie är väl kanske överlag optimistik)..
"9 Gareth Boko (V75-3) blev stum till slut i comebacken, men har mått bra av loppet. Har känts betydligt bättre i jobben efter det, speciellt i sina två senaste, och han närmar sig sin toppformen. Norskt, rycktussar och amerikansk jänkarvagn. Ska räknas!"

Stefan Persson trodde på bra chans med Bravo Santana som nu dock är struken...Han varnar lite för Call me Brodda i sista. "7) CALL ME B fick välförtjänt utdelning på sin fina form sist. Snabb ut och obesegrad i ledn då taktik är given. Möter ju tuffare motstånd nu men hon är bra oxå! "

Johan Untersteiner har bytat bort sin röda dress?!?!?! Mot en svart med Cash Buddy logo så tar väl nåt lopp innan man vänjer sig med det...."Låna pengar utav oooooss, klicka in på Cash Buddy punkt se...."

Lycka till idag!
Det är ju kanon!! Och en som är grym på info är just Stefan Persson, som du nämnt. Kortfattat om sina uppsittningar och även ibland en snabb kommentar om andra hästar i loppen om han har kört dem tidigare. Även Wäjersten gör det bra (har säkert glömt flera andra)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-02, 12:45   #45
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Jag spikar 9 Gareth Boko och 1 Sir Henry P. Hill idag. Båda tränarna låter positiva och hoppas 1 SHPH kan hålla ledningen och spåra runt om. Är ju ändå ganska snabb ut, men kommer oavsett få en perfekt resa. I guld hoppas jag 9 GB har tillräckligt med form för att ta ner dessa hästar. 1 Dragster och 2 Sevilla är ju bra men tycker ändå de fortfarande känns lite som ”silverhästar” och hoppas 9 GB kan utnyttja det, bara det klaffar lite.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td