Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-12, 23:27   #31
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Säger redan nu att dagens bästa lås är Västerbo Grosbois och Apollon De Kacy i guld på lördag!
Kör de inte mot Västerbo så håller den hela vägen. Kör Heavy Sound och Elian Web mot den så vinner Apollon från perfekt spår och barfota runt om!

Kom ihåg var ni hörde det först =)
Pudlar på mitt eget tips här Man ska erkänna då man tänkt fel. Ny info har dock inkommit då jag läst på mer =)

Det var baserat på att jag dels trodde att 2 Skulle svara spets mot 4 och 6 denna gången då den har så bra form , men tydligen ska den släppa, och då dessutom 6 inte ska laddas så är vägen till spets och slut öppen för 4 Heavy Sound.
Känns dessutom bättre i träning i år än förra året enligt Reden, då ska ingenting här kunna fälla den då värsta konkurrenterna har bakspår.

5 Appollon De Kacy är en galet bra spurtare men då krävs tempo och det blir det inte här, då är den med körd tyvärr.

Bara att lira Komb med på 4-2 och hämta ut!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 00:07   #32
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Pudlar på mitt eget tips här Man ska erkänna då man tänkt fel. Ny info har dock inkommit då jag läst på mer =)

Det var baserat på att jag dels trodde att 2 Skulle svara spets mot 4 och 6 denna gången då den har så bra form , men tydligen ska den släppa, och då dessutom 6 inte ska laddas så är vägen till spets och slut öppen för 4 Heavy Sound.
Känns dessutom bättre i träning i år än förra året enligt Reden, då ska ingenting här kunna fälla den då värsta konkurrenterna har bakspår.

5 Appollon De Kacy är en galet bra spurtare men då krävs tempo och det blir det inte här, då är den med körd tyvärr.

Bara att lira Komb med på 4-2 och hämta ut!
Skalman är svår att räkna på. Det skulle inte förvåna mig om han får för sig att han ska "köra snyggt" med Heavy Sound, tar det dramatiskt lugnt från start, hamnar i tredje- kanske fjärdepar utvändigt. Och förtvivlat försöker spurta 400 kvar med en bortdansande Disco i spets. Det är ju bara att titta i lopparkivet och försöka få tag på nåt lugnande när man ser kuskinsatserna.

ADK förstår jag inte överhuvudtaget att man lyfter fram. 11-årig föredetting som, som bäst, slagit Selmer I.H., tre billiga vinster 2020 och före det inte gjort nått vettigt på travbanan sedan 2017. Han skulle inte ens få till det på lunchloppen på dannero eller bergsåker.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 00:16   #33
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Varnade senast för 7 Love Håleryd, men det blev inte som jag hoppats (trott) på med utdragen körning och kom då aldrig in i matchen. Avslutningen var ju dock väldigt bra och hade väl en av de snabbaste avslutningarna den tävlingsdagen. Inget kanonspår imorgon heller, men ändå framspår och öppnar ganska bra. I ett öppet lopp, och om han hittar en bra position och har en liknande avslutning som sist så kan det gå Just nu 2,2%
08,6 sista 600 senast. Men hamnar var?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 00:30   #34
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Skalman är svår att räkna på. Det skulle inte förvåna mig om han får för sig att han ska "köra snyggt" med Heavy Sound, tar det dramatiskt lugnt från start, hamnar i tredje- kanske fjärdepar utvändigt. Och förtvivlat försöker spurta 400 kvar med en bortdansande Disco i spets. Det är ju bara att titta i lopparkivet och försöka få tag på nåt lugnande när man ser kuskinsatserna.

ADK förstår jag inte överhuvudtaget att man lyfter fram. 11-årig föredetting som, som bäst, slagit Selmer I.H., tre billiga vinster 2020 och före det inte gjort nått vettigt på travbanan sedan 2017. Han skulle inte ens få till det på lunchloppen på dannero eller bergsåker.
Haugstad är Haugstad men de 2 senaste årsdebuterna har han satsat resolut mot spets, lär göra samma sak här nu med alla hoten från bakspår och då hn lär ha koll på att 2 ska släppa välvilligt, allt annat är rent tjänstefel.
Iofs har kuskar gjort korkade grejer innan som man inte begriper alls, men till o med Kenneth ska inte missa detta, spel mot ett mål helt enkelt.

Jag säger att ADK vinner guld i år, så får vi se vem som har rätt =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 06:49   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5414
Standard

AT rapport: Inte mycket att säga, spåret kasst men långt upplopp. Han har efter senaste vinsten tränat på och stallet är helnöjda, tittar man på anmälningslistan till finalen, så är AT anmäld dit, så en bra insats är väl att förvänta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
korpo (+1), mackpeter (+5), viking90 (+5), criba (+50), Gotland (+5), NicklasA (+5), Gus (+5), The_Helgon (+10)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 07:04   #36
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 115
Sharp$: 1244
Standard

1: 4,5
2: 2, 6, 8, 11, 12, 13
3: 3, 6, 7, 8, 9, 12
4: 5, 6, 7, 9, 13, 14
5: 12
6: 2, 9, 11
7: 4

Minst en A häst ska vinna
Avd 3:12
Avd 4: 13
Avd 6: 9

Minst en E häst ska vinna
Avd 2: 11, 13
Avd 4: 5, 9
Stimmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 09:02   #37
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Eftersom jag är med på Vikings "Snackis" så lyfter jag några brandfacklor från Travsnack i går, i hopp om att få med ngn av dem:

Betting Rebel - bara spåret emot? Ubiqarian årsdebuterar, men lär få spets. Kan Uffe bara komma till från åttonde spåret och hoppas på ordentligt tempo kan han bli jobbig till slut.

Valkyria K - uppåt från tränarhåll.

Lyx Håleryd - måste få vinna snart. Nu BFRO desutom och ngt bättre spår.

Night Brodde - räcker med att Haugstad vill köra lite snyggt, så sitter Connie där och är med på linjen.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+4)

Senast redigerad av Gotland den 2021-03-13 klockan 09:34. Anledning: länk
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 09:03   #38
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag har inte själv läst på omgången ordentligt med följer ju travet "ganska" mycket så slänger ut lite tankar jag får genom att ögna igenom listorna, läs och kasta det i papperskorgen eller dubbelkolla idéerna

V75-1 9 Toddler - 2,26% 3e rikast i fältet, var inte tom i mål senast. Högst segerprocent av alla i fältet.
Jag provade honom på plats. (SvS 6.80ggr) Fått ett passande smygläge och Lugauer låter nöjd och tycker att han ska sluta långt fram.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+6)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 09:16   #39
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ni som kan få in något på bet365, tycker jag absolut ska prova 9,00 på Joker Boko...det här är en riktig jäkla kanon i vardande...
Hoppade ner i ryggsäcken med V/P till 8.50 och 2.50
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 09:54   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 822
Sharp$: 37798
Standard

Det här är en sån där omgång då det finns för många spikbud att välja bland.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 10:34   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 822
Sharp$: 37798
Standard

Appaloosa struken.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 11:48   #42
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Darrah Bibo står att den ska tävla med skor på V75 men går man istället in på V5 så ska den tävla barfota runt om...? I intervjuer har Peter sagt barfota.
Edit:Nevermind nu står det barfota på V75 med...glömde nog att uppdatera V75 fliken

Senast redigerad av viking90 den 2021-03-13 klockan 11:49.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 12:09   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Darrah Bibo står att den ska tävla med skor på V75 men går man istället in på V5 så ska den tävla barfota runt om...? I intervjuer har Peter sagt barfota.
Edit:Nevermind nu står det barfota på V75 med...glömde nog att uppdatera V75 fliken
– 7 Darah Bibo (V75-4) känns bara fin och ska gå med skor runt om nu. Jag tar av skorna när det är bättre underlag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 12:12   #44
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

För stor favorit? Condior har två raka men jag tycker den ser lite småseg ut även om den ärligt skubbar på...Nej, tror inte den kan stå emot Kontios på det här långa upploppet. Joker Boko känns som en som "klättrar vidare". Lås på de här blir det ändå. Lite fegt kanske? Man måste ju våga i trav ibland...Joker är en bra rakethäst förresten.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-13, 12:16   #45
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
– 7 Darah Bibo (V75-4) känns bara fin och ska gå med skor runt om nu. Jag tar av skorna när det är bättre underlag.
Hos Travronden låter det såhär...
Hon har haft en lite lugn period och fått träna på. Det har inte varit några fel på henne utan jag siktar på att ha henne i form under året och hon duger i de flesta sammanhang. Hon känns jättefin och jag tror på en bra insats samtidigt är det tufft att stå med tillägg. Hon tävlar barfota nu, vanlig vagn och öppet huvudlag som vanligt, säger Peter Untersteiner.

Rörigt, Peter brukar ju vara den som i min mening gör klart för alla hur hästarna ska gå i god tid.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td