|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Många som drar dojorna idag. Jag tror att det blir en hel del roliga lopp, inte bara av den anledningen.
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
Elian Web är nog en av de största skräphästarna som någonsin tävlat i guld!
|
|
|
|
#63 | |
|
Citat:
Elain Web ska lättas rejält i balansen. I veckans intervjuer stod det från vinter till sommarskor men idag på morgonen ändrat till barfota runt om ffg på länge. Ännu mer intressant att Stefan Melander aviserar skygglappar på Union Forces. Kikat lite i lopparkivet i veckan vad det kan betyda och fastnade för loppet i Gävle i sept i fjor där det tydligt går att se att skygglapparna, det helstängda huvudlaget, sitter på. Då fullkomligen flög den till spets från spår 6. Viktig info för spetsstriden. I morgon föreslår jag att spiken drar igång V75 slingan när startlistorna kommer och gör en första analys av loppen. Sen kommer jag in 6 dagar senare och påtalar vad han missat. |
||
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Kan bli snack och lite verkstad om körningen mot favoriten också, har verkligen hänt mer än en gång förr. Men håller Haugstad i handen till 60% på V75, det gör jag nästan inte oavsett vad.
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Vissa härinne påstår, att Heavy Sound är en startsnabb häst. Varifrån man får det fattar jag inte. Men vissa anser sig ju vara intelligentare.
Heavy Sound har startat 48 gånger i livet och haft spår 1 två gånger och inte tagit ledningen från start någon av dessa gånger. Han har tagit ledningen från framspår flera gånger men det har varit i andra skedet. Spår 1: Eskilstuna 16 juli 2016 oplacerad. Rättvik 1 augusti 2020 femteplats. Är Heavy Sound en startsnabb häst? I samtliga lopp har Haugstad varit kusk. |
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
V4
Inlämnat: 2021-03-20, 13:47 Mantorp Lördag 2021-03-20 Start: 14:45 Kostnad: 144,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 3, 14 (7, 15) 2: 3, 10, 12 (7, 15) 3: 2, 4, 6, 11 (10, 3) 4: 6, 12, 15 (9, 1) 2x3x4x3 = 72 rader. 72 x 1 x 2,00 kr = 144,00 kr. Totalt: 144,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
För egen del så garderar jag loppet och får Jorma spets så kör han nog där med Elian Web. De drar nog inte dojorna för femte gången i livet utan anledning. |
||
|
|
|
|
|
#69 | |
Eskil är väl bedrövligCitat:
Eskil är väl tillsammans med Peter A den största katastrofen till tipster. Dessutom dömd för stötkörning! |
||
|
|
|
|
|
#70 |
|
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Första 500m på 12.3 och första 1000m på 14.4 så kan vilken jävla skräphäst som helst vinna i spets ja!
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
"Jag tror även att han har gått framåt efter förra starten. Jag har aldrig kört honom i lopp men här hemma kan man bara kasta åt honom och då öppnar han obegränsat fort."
|
|
|
|
#72 |
|
Kort kort rapport Antonio! Ett jogg jobb plus i torsdags lättare rundbanejobb, som visade fortsatt form. jag tror att 5 kan ta spets och det gynnar väl AT, men kan tänka mig ett lugnt lopp innan finalen, men ,men ,men tar inte heavy spets så finns det chansen att AT går fram och `kanske´styr loppet därifrån. Bara tankar från mig .Kusken beslutar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), mackpeter (+5), tototorsten (+1), criba (+20) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Heavy Sound ramlade undan efter 15,7 första varvet senast. På vilket sätt har den varit bättre. All cred åt Melko som lyckats få denna "skräphäst" att springa in 9 miljoner. Inte många tränare som någon gång haft en häst som sprungit in dessa summor...
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Joker Boko hade vunnit plättlätt senast, om inte om varit, dvs i detta fall att hästen blev skrämd när tussarna rycktes...hade den travat senast så skulle den troligtvis varit favorit idag, nu är den 6% och ger 12,80 på svs...jag vet att Janne Soronen kör, men han är inte dålig och mycket talar för lite körning på vissa händer, sen lär spurten bita bra sista 700...vi får si...
|
|
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Citat:
Nio miljoner är en bra prissumma men anser fortfarande att det är en skithäst! Så fort den inte fått göra som den vill i spets är den ju hur blöt som helst! Men så är det med många favoriter som man bara låter springa i spets och sen är övriga fältet på någon semester!
|
|
|
|
|