|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#121 |
|
Yes we do!
Ha en trevlig kväll o vecka tills dess
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1) |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Banned
|
Spår 2 i voltstart gick bäst på Mantorp sa de dumfan som man är tar man bort den...
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Att en av favoriterna i främre ledet hoppar i stressen kan jag köpa men jag undrar: vad sysslade Stefan Persson med under hela loppet?
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Banned
|
Håller med
hoola (+2) |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Alla de bra hästarna i loppet underpresterade. Inget man kan förutspå.
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Bra att kliva av på en man aldrig hade ens i närheten av kartan när man ska kliva av iallafall, dessutom skräll. Man behöver inte banka huvet i bordet och det kan ju bli rätt bra pengar ändå på så vis.
Olle Karlsson fixade en till plats såklart.
|
|
|
|
#128 |
|
Har i alla fall ett litet "skitspel" att hoppas på+en trippel plats med Grinneby med. Men oddset här som vinnare var ju inte så kul
Kanal: Internet Ditt val Spelobjekt Datum Odds Status 2 Grinnebys Orion Vinnare - 2140m Volt Travsport Mantorp - Lopp 5 Vinnare 20/03/2021 16:25 29.00 Öppen 14 Ganyboy Vinnare - 3140m Volt Travsport Mantorp - Lopp 11 Vinnare 20/03/2021 18:47 27.00 Öppen |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#130 |
|
Jag tycker inte Grinneby verkar särskilt mycket sämre än någon annan i gänget, åtminstone inte på papperet. Kanske är det åldern som gör att man inte streckar?
Har en platsraket med Grinnebys - Religious - Ganyboy till 248 ggr. 20 kr. Senast redigerad av valo den 2021-03-20 klockan 16:37. |
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Verkligen konstigt lopp där ju typ de minst streckade gjorde upp om det. Själv hade jag vinnaren sistarankad. Kul också att Sjödén nämnde just den hästen som en han inte trodde på.. ������
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Citat:
Men absolut. Det händer är ju sånt som händer ibland. |
||
|
|
|
|
|
#133 |
|
Språkpolisen är närvarande - ja!
viking90 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|