|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 | |
|
Citat:
![]() Får se om det blir 3/3 efter Magnificent Tooma sprungit sitt lopp. Medans vi väntar fick vi se Zante Grif vinna sitt lopp som även den stod med på SV:s lista över de fem mest ”överspelade” Senast redigerad av Basse den 2021-04-01 klockan 21:32. |
||
|
|
|
|
|
#107 |
|
Var ju ingen vidare omgångens bästa spik som samtliga betaltjänster levererade i avd 6 idag.
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Banned
|
Och Jens trodde inte på den tydligen inte jag heller det fick man äta upp
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Citat:
Och så deras (mångas) spik som inte levererade. Spelvärde har varit under isen under lång tid nu. Enligt mina källor är det inre stridigheter som påverkar.Ju fler kockar desto sämre soppa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#110 |
|
Banned
|
4,45 ggr degen?
Gudarna måste vara tokiga.... Vinnare, över 2 papp: GTC FHD CFR Tvilling, nästan 3 papp: CTL GHD MFZ Senast redigerad av Stankarn den 2021-04-01 klockan 21:43. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Nu jobbar vi in megaskrällen 9 Amarcord L.G så att det blir lite småslantar för femmorna iallafall.
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Administrator
|
Citat:
Åtta streck och några riktiga stänkare! ![]()
|
|
|
|
#113 |
|
Banned
|
Eller kan det vara ren och skär inkompetens?
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Dom var ju helt fel ute redan innan dom började leverera sina drag när dom skrev att det var en mycket spelvänlig omgång med stor skrällpotential och att dom skulle bli väldigt förvånade om det levererades några extra pengar till multijackpotten. Efter 6 avdelningar har ingen med under 10 procent av insatserna vunnit och V75 värdet inför sista inte ens 1500 kr.
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
svs ger 3,05 på MT, undrar om inte det är jättebra...väl medveten om att stängt spår på kort är svårt, men är väl uppgiften att ta sig ut och det tror jag Örre fixar...så är väl han överlägsen...
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|