Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-10, 18:10   #151
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Al Pacino STENKLAR i sista...!!!

Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.


VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF


Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:21   #152
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Blir så trött på att, i detta fall Matteus, ställer ledande frågor för att de vill frammana tårar hos särskilt skötarna. Denna tjej var dock väldigt cool och hade koll på ting - härlig tjej!

Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25), Hansin (+5)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:31   #153
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Jag vet en del som gillar Nybrink ,Per S och Tillman när de rattar sändningen men allvarligt.. Per står där med alla sina bokstavskombinationer och tjatar sönder om allt och alla och tokhyllar dåliga favoriter och bla bla sen står Nybrink och Tillman där och tjafsar sönder. Som Nybrink idag ”Cyber har 11-0 bla bla” ja men nån gång torskar den och det var idag. Trött på enögda tjommar i tv.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:37   #154
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.


VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF


Jag kollade in denna innan jag hörde studion började yla och hade jag tänkt spela så hade jag hoppat det - man ser på oddset och denne blev ju ospelbar med halverat odds från då jag skrev att den skulle vinna...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:41   #155
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt
Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 19:05   #156
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

Jag har sett den och det är regisserat. Ett tag jagade de skötare, ofta då unga tjejer. Först berömde de hästen och arbetade systematiskt fram känslorna. Sen när tårarna var på väg så kom över alltid frågan- hur känns det inombords?
Gråt-tv var väldigt trendigt för några år sedan, trodde det var på väg bort. Precis som att det ett tag var väldigt trendigt att kvinnor kysste eller hånglade med andra kvinnor på scen Likaså så står Per Skoglund varje Lördag och säger alltid det smakar så fantastiskt, det godaste han ätit i livet. Tycker bara det är jobbigt med påklistrad yta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
glimman (+15), glimman (+150), glimman (+800), glimman (+100), glimman (+30), glimman (+10), glimman (+4)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td