Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-04-05, 18:24   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Lördagen 10 april - Jägersro V75 DD mm


Här pratar vi om lördagens tävlingar på

Jägersro

Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja

Aktuellt väder hittar ni här:

Jägersro travbana



V75:I Klass 1
1640 volt
3-åriga och äldre 250.001 - 500.000 kr.

V75:II Diamantstoet
2140 volt
3-åriga och äldre ston 100.001 - 1.800.000 kr.
Tillägg 20 m vid vunna 200.001 kr, 40 m vid 600.001 kr

V75:III Klass 2
1640 auto
3-åriga och äldre svenska 100.001 - 250.000 kr.

V75:IV Vårstayern
3140 volt
3-åriga och äldre 100.001 - 1.400.000 kr.
Tillägg 20 m vid vunna 350.001 kr, 40 m vid 700.001 kr

V75:V Silver
2640 auto
3-åriga och äldre 500.001 - 1.700.000 kr.

V75:VI Brons
2140 auto
3-åriga och äldre 500.001 - 900.000 kr.

V75:VII Guld - Paralympiatravet deltävling 1
2140 auto
3-åriga och äldre lägst 900.001 kr.



Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2021-04-05 klockan 18:35. Anledning: proppar
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-05, 18:42   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Vi kör på med den uppskattade lappen snackisen som baseras på diskussionerna i denna tråd fram till start!

Det är Viking som förtjänstfullt rattar ihop den och hela ombudsprovisionen går till Cancerfonden.

Ni hittar andelen här:
https://www.atg.se/pressbyrankarlstad/

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-05, 21:17   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Lite tidiga tankar för vi väl ha!
AvdI 6 Laradja Vrijthout borde ha en absolut toppchans här? Är den månne en klassklättrare? Det är väl bara voltstart som känns som ett frågetecken då den bara testat Auto i Sverige åtminstone. Näst senast var men dryga längden i mål bakom Oxidizer som på Lördag startar i Brons istället och snart uppe i Silver...

AvdII 15 Sharp Dream har ju varit jättefin 3 senaste starterna efter två tveksamma i nya regin. Kan biken ha varit hela förklaringen? Nu blir det vanlig vagn istället.
12 Kali Smart årsdebuterar, avslutade förra året superfint!

AvdIII 2 Classic Gal med Erik o bf.r.o känns spontant lite småroligt här.
Fel distans för 5 Valeria Wareco va? Spets och slut för Uhrberg med 3 Bravo Sabotage känns inte helt otänkbart efter fina insatsen senast.

AvdIV 14 Ganyboy gick runt 12.6 sista varvet senast ute i spåren, det är bra papper det tror man har bra chans här igen!

AvdV Nu måste det väl ändå bli för tufft för 3 Sweetman...2 Staro Leonardo gör kanske sin sista start i klassen om man kommer topp 4 då är det väl lika bra att avsluta med en seger på hemmaplan?

AvdVI 3 Pere Ubu vann Klass 1 finalen senast från spets på ny rekord tid, även Pere Ubu är nu uppe i högre klass. 2 Romero är anmäld med bike och barfota runt om båda två för första gången!?! Blir det så lär det bli rejält drag runt den va. 1 Demon Ima fick det tufft senast när det var sommarbana och skoryck på konkurrenterna precis som olle(om jag minns rätt) spekulerade i den gånge. Nu blir det nog svårt att komma till från spåret dessutom.

AvdVII Racing Mange såg ju väldigt fin ut senast och vann den tuffa vägen och har även kunnat start snabbt bakom bilen när Lövgren vill. Kan man hålla ute Cyber Lane och ta ledningen rent av? Eller har Wilhelm Paal/Marc Elias tänkt att köra i ledningen mot t.ex. Racing Mange?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), Bullo (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-06, 11:40   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Egentligen vill jag spika Sharp Dream (och kanske gör det). Det knepiga är att det är så många hästar på mellanvolten som kan komma i vägen. Ganyboy singlade jag förra gången och det lutar åt repris. Sista bör stå mellan Cyber Lane och Racing Mange.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-06, 11:56   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4769
Standard

Avd 1... enig me viking, nr 6 är tidiga tanken. Det har varit mycket omstarter på slutet tycker jag och slipper vi sådana och den går iväg utan att ha bränt krut i dessa så bör chansen vara god. Bör inte bli omstart för illa ledd volt detta lopp iaf med Persson och Adielsson som ledare, bara vanliga vagnar gör väl att det blir enklare att hålla rätt spår också - största risken är väl kanske att Elias blir ivrig och tjuvar.

Avd 2... spik Sharp Dream är min första tanke

Avd 3... nr 2 och 3 tidiga men även nr 9 som gör första med amerikansk och gjorde ett helt ok lopp från dåligt spår senast.

Avd 4... nr 8 lär väl bli favorit, men kommer nog inte bli högt upp i min rank. Bra häst men tjänat snabba pengar och jag tror inte den klarar att hålla undan från hästarna med 40m tillägg, av dessa ger jag nr13 och 14 störst chans idag.

Avd 5... öppen tycker jag, Farlander blir väl favorit men jag gillar Apapmand.

Avd 6.. fint lopp, första anblicken säger Oxidizer

Avd 7. Lås på 6 och 7 är första tanken, men det kommer jag säkert ändra när så fina hästar som de möter får ganska lite streck på sig antar jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7)

Senast redigerad av Bullo den 2021-04-06 klockan 11:59.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-06, 12:49   #6
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

Eftersom jag har ägarintresse i Nr.3 Lady Beluga avd.2 kan jag informera om:
De 2 galopperna kom med helstängt, blev för peppad
7:e platsen kom med öppet huvudlag, höll på somna :-)
4 vinster med stängt huvudlag med hål i, antar att det blir samma på lördag.
Har gått i mål med träningspuls samtliga gånger aldrig bottnad.
Tycks vara startsnabb iaf i auto men verkar så i volt också.
Har kunnat leverera 2 speeder i de två senaste loppen.
Emot:
Orutinerad minst starter.
Näst minst pengar i loppet.

Gör hon en tid 13,5-14,0 så vete fan om det inte kan gå. Hon kan nog göra en sådan tid.
Men förstår dom som vill spika Sharp Dream ,men vanlig vagn.
PS Programmet kom nu rankad 5:a, Sharp Dream inte med på 5 hästar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Tipsb (+5), Gus (+5), MattiasB75 (+5)

Senast redigerad av Nollkollolisten den 2021-04-06 klockan 13:25.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-08, 17:19   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 46
Sharp$: 3736
Standard

Några fasta odds lir som jag tyckte var bra:

Svenska spel
Scorpion Madness vinnare: 7.80 - barfota runt om ffg! Bara hoppas den står på benen.
Valeria Vareco vinnare: 6.00 - barfota runt om ffg och helstängt!

Nordicbet
Farlander Am vinnare 3.75 - skall bara vinna detta!
Under Armour vinnare 3.50 - grym senast barfota!

//David
daza är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-08, 17:29   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 187
Sharp$: 57188
Standard

Allsvensk premiär i helgen och på lördag eftermiddag krockar travet med den allsvenska premiären mellan MFF - Hammarby så ligger lågt med travet denna helgen.

Gjorde några förtidsspel för 50 kr styck hos svenska spel för att ha något.

Avd 2, La Paradeta plats till 17,50

Var väl ute i ett ännu tuffare lopp senast men ingen jätteplatschans. Men med en smygare på innerspår inte helt omöjligt och oddset är ju enormt högt .


Avd 3, Waleria Wareco vinnare till 6 ggr

Första barfota runt om och första med helstängt. Vässande jobb i veckan så här blir det åka av. Dock ingen spetsgaranti så kan bli överpacat lopp och helt fel också md kusk som inte vinner V75 lopp varje vecka direkt.

Avd 4, Tyson Dimanche plats till 5 ggr

Gått oerhört bra barfota runt om i de två senaste och nu blir det även norsk gas. Detta lopp håller ingen jätteklass direkt och platschansen känns god. Känns som klart mest troliga spelet att sitta.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-08, 23:38   #9
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

4 Arvid S.H (avd6) Perfekt startspår, 2%?! Visst kuskminus från Erik till Fredrik Persson själv men ryckte skorna första gången näst senast och vann från tufft läge och senast tog man till galopp på något stumma ben in på upploppet när Ivory di Quattro svepte förbi.
Han är ingen raket ut men inte heller seg som en traktor så bör kunna få en vettig position, jag kommer nog gardera brett i detta loppet då favoriten Demon Ima kan få det tufft att hålla ledningen. Johan säger att hästen kan spänna sig lite första 50m från innerspåret och det har man inte råd med när Pere Ubu laddas fullt utanför, Pere Ubu är själv också ganska påpassad här men det var en klass 1 Final man vann senast och nu uppe i Brons. Det är egentligen bara två hästar jag absolut inte kan se vinna detta loppet, 11 & 12. Dåliga lägen och sämre hästar helt enkelt.
7 Borups Racing med Goop upp och bike känns intressant på en 1%....


Han har bara jobbat i sanden efter den starten och känns väldigt pigg och glad. Han är ju som allra bäst när han slipper ryggar och jag skulle gärna se honom i ledningen här. Då tror jag han kan gå en 13-tid faktiskt. Nu är han ju osäker från start så det kanske blir svårt att komma dit trots ett perfekt spår. Den här gången vill vi inte sitta fast och hästen går bra i dödens också, men då blir det såklart svårare att vinna loppet.

Det där är orden om en häst som är spelad under 1% nu. Lägg därtill att hästen har gått i spets 3 gånger och vunnit alla. 1 Typhoon Face (avd4), jag vet dock inte hur tränaren motiverar att den ska gå en 13 tid. Enda gångerna hästen har nosat på 13-tider, höga dessutom 13.8 är i Autostart medel och sprint nu tror han på 13tid i volt över 3140...

Sen som Stekel har nämnt för ett tag sedan så har Ola Karlsson grymt bra facit på V75, Run Brodde Run (avd1), Panamera (avd4) & Red Mile Brodde (avd6) kanske kan vara intressant som platslir.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 04:29   #10
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Mystic Mom se upp.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 08:33   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Spickelback Face struken.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 08:55   #12
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Flera betrodda som känns lite extra utsatta och svårbedömda i voltstartloppen. Omstarts spöket flaxar rejält åtminstone i flervolts loppen.
Varningsflagg är hissad för dessa i min värld.
Scorpion Madness. Hästen har grym form men Örberg har en osäker och vass volthäst.
Laradja Vritjhout. Gör debut i kluriga voltsystemet.
Lady Beluga. Stallet varnar.
Under Armour. Vinna eller försvinna ?
Hoppar 2 av 4 eller alla ? Eller går dom felfritt hela böket. Svårbedömt som bara den.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 09:39   #13
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Allsvensk premiär i helgen och på lördag eftermiddag krockar travet med den allsvenska premiären mellan MFF - Hammarby så ligger lågt med travet denna helgen.

Gjorde några förtidsspel för 50 kr styck hos svenska spel för att ha något.

Avd 2, La Paradeta plats till 17,50

Var väl ute i ett ännu tuffare lopp senast men ingen jätteplatschans. Men med en smygare på innerspår inte helt omöjligt och oddset är ju enormt högt .


Avd 3, Waleria Wareco vinnare till 6 ggr

Första barfota runt om och första med helstängt. Vässande jobb i veckan så här blir det åka av. Dock ingen spetsgaranti så kan bli överpacat lopp och helt fel också md kusk som inte vinner V75 lopp varje vecka direkt.

Avd 4, Tyson Dimanche plats till 5 ggr

Gått oerhört bra barfota runt om i de två senaste och nu blir det även norsk gas. Detta lopp håller ingen jätteklass direkt och platschansen känns god. Känns som klart mest troliga spelet att sitta.
Tror också La Paradeta har hyffsad chans att ta en plats. Enklare emot nu och dessutom kuskförstärkt.
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 10:28   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Le Plus Belle är struken.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 13:37   #15
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

Lopp 2. Björn Goop kan väl forcera till ledning från springspår på tillägg med Laleh Pellini? Och sen rinner det bara undan. Har för mig han gjort det ett par gånger förr. Annars en annan som kan få iväg dem bra är ju Erik från bricka 1 med Domingoa. Vet inte vad det är för häst men kusk+ på den. Plus Lady Beluga och Sharp Dream så är det helgarderat!
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 14:04   #16
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Daniel Berglund V75 Jägersro på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 15:24   #17
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Spetsstriderna?
Avd1 - Storfavoriten måste väl ändå ses som den med störst chans till spets, men så klart lite osäkert med debut i Volten, blir det dessutom omstart så känns +50% genast lite högt. Skulle de strula så är väl främst 2 och 3 de som har speed att utmana om spets vid felfri avgång.
Avd2 1 Domingoa är min favorit till spets här och Dan Widegren verkar inte ha något emot att Erik testar att köra där men frågan är vad har gör om Goop för kanonstart från springen på tillägg och är framme tidigt och ställer frågan. 3 Lady Beluga är kvick i benen med Lövgrens snack låter inte som att han vill ta sig till ledningen och köra där i alla fall.
Avd3 3 Bravo Sabotage är min knappa favorit till spets här det kan bli tufft att ta sig förbi Classic Gal som man har invändigt om sig men Classic Gal ska testas bf.r.o (+ ev. helstängt) det kan väl slå åt båda håll kanske att det blir vassare ut eller galopp som de tidigare gånger den testat det. Men det luktar väl lite körning om det hela här. 5 Valeriea Wareco testas barfota runt om och är lite mer än medel ut så han testas säkert en bit med. Kanske öppnar körning upp det för nån som sitter 2/3 ytter.
Avd4 1 Typhoon Face vill dom ska köras i ledningen då den har 3 av 3 där. Svårt att räkna på vem av 1 eller 2 (inte så många voltstarter att syna...) som är snabbast ut oavsett så lär väl den av de två som hittar dit köras i ledningen om man ska lita på snacket om ettan.
Avd5 3 Sweetman lär väl spetsa här och visst kör man säkert där trots en ny klass och tufft motstånd. Men risk att stå i skamvrån imorgon kväll men det blir mitt avslag nog fan måste det ta slut på vinstraden nu. Jag trodde dock inte på den senast heller....
Avd6 3 Pere Ubu tror jag tar sig förbi Demon Ima och körs i spets, vann finalen ganska enkelt senast från spets men tyckte det var en del svaga insatser från konkurrenterna då tuffare emot nu.
Avd7 3 Giveitgasandgo gasar på men blir överrumblad av Night Brodde som släpper till Racing Mange tidigt. Eller?

Har jag missat nån startraket?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 16:12   #18
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Jens Sjödén V75 Jägersro på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), mazet (+10), Henkezan (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 21:34   #19
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Hej på er!

Tänkte att jag skulle göra en liten comeback efter ca 5 år utan offentliga sammanhang i travet på forumen. En gång härjade jag på andra forum och höll populära tävlingar samt gjorde många bolagssystem. Känner igen många här och många känner nog mig:-)

Efter period slutade jag med allt i det offentliga och började spela själv och efter flera framgångar så fortsatte jag med det. Men jag tycker det idag saknar väldigt mycket bra analyser på forumen. En del av charmen är ju att analysera loppen och hur och varför.

Nu har börjat med att skriva lite till vänner och flera som uppskattat mina analyser och efter några månader så har det blivit positiv respons. Jag lägger ner 30 timmar per vecka för just analysera och ranka och värdera loppen. Kör gärna loppen i badkaret fler många gånger än jag bör:-(

Så efter att prata med mod så tänkte jag att jag vill bjuda på mina tankar och rank av denna omgång så får ni välja om ni tycker att det är rätt eller fel.
Jag kommer tyvärr inte svara så mycket utan jag slänger ut och bjuder på mina tankar. Hoppas det kan uppskattas

/Jiwa

Här är min analys och tankar

V75 Jägersro och oftast vinner mellan 3-5 st vinnare från spets. Så spets är avgörande. Men sen ska man även ta med sig att blir det körning så öppnar det upp sig för hästar som 7, 9 10 också. Men det kan ge bra pengar på 7 rätt denna gång för det är en mycket öppen och svår omgång.

V75-1 En stor favorit som kommer bli mångas spik på Lördag.

6 Laradja Vrijthout 52% är en fin och rejäl häst. Men tänk om det blir eller en eller två omstarter. Då kan hästen bli het, samt ivrig. Blir det spets så är det mycket svårt att slå den. Men det finns en häst i form av 3an med en amatörkusk som är snabb ut och den kommer inte släppa. Det kan även bli dödens. Lite stor favorit i min smak.

9 M.T Oscar 6% är en favorit som jag nästan alltid har som tipsetta ni som följt mig. Hästen har en grym kapacitet och jag tror bakspår inte är så dumt för denna häst. Den här måste med alla dagar i veckan. Jag tycker det är mitt första val ändå.

4 Gazza B.R 13% tycker jag gjorde en fin årsdebut med bra spänst via 1,09.8 sista 600 senast. 4e spår är inte det bästa men hästen är kvickar ut än många tror. Jag tror Björn kommer chansa och ladda direkt och bli inte förvånad om Björn sitter i spets.

12 Lucky Truc 5% går visserligen upp en klass och spår 12 och volt är ju egentligen bara dumdristigt att spela normalt. Men jag pratade med travfolk efter senaste starten och man sa den här kommer klättra i klasserna och är bättre än många tror fast den varit hårt spelad varje gång. Se upp

5 Mystic Mom 5% är sjukt ojämn i prestationerna. Men kom ihåg att hästen brukar funka i volt och är rätt snabb ut och jag misstänker att man är sugen på att ladda med den här från start också.

Två skrällar kan vara 1 Gravity Space 2% samt 11 Lord Horse 0% som besitter bra kapacitet med bra lopp

3 Scorpions Madness 12% är snabb ut men har inte voltat sedan oktober förra året och då med en startgunga. Även hästen skulle gå iväg så kommer antagligen Goop eller Marc eller Magnus D köra emot han. Han kommer vara ett jagat byte. Därför tror jag inte den här behöver streckas i morgon. Volt, kusk och V75. Nej tack. (ps jag gillar verkligen Bo Örberg men analysen står jag fast vid)

Rank V75-1
A 9
B 6-4-12-5
C 1-11-2-8
D 3-7-10


V75-2 Diamantstoet och som vanligt svårt att analysera och försöka köra loppen i badkaret

14 Mellby Harrisa 9% såg grym ut inför sin årsdebut. Hon felade men fick ändå en genomköra som jag tror hon behövde. Jag tror den här märren är i stoeliten redan till sommaren. Det här är en häst som kommer få en mycket fint 2021. Tror det blir offensivt upplägg denna gång

3 Lady Beluga 14% är ju väldigt orutinerad med sina 7 starter. Men 4 segrar och väldigt svår att slå när hon står på benen så är hon tidig. Jag tror faktiskt det är spets efter 200m och jag tror faktiskt att Jocke håller ett hårt och jämt temp och siktar på en bit under 1,15.

12 Kali Smart 14% kör sin årsdebut här och är bara 4år. Normalt sett tufft för en sån märr men hästen visade förra året han hon kunde slå topphästar även om hon stod bättre till. Tror alla hennes lopp på slutet av förra året har givit henne en hårdhet och jag tycker hon ska räknas här med

11 Laleh Pellini 14% besitter bra kapacitet i grunden men får inte riktigt till det i loppen. Man har bra spår på tillägg och Björn kommer ha flera val i loppet. Given vid gardering även denna gång

15 Sharp Dream 18% gör alltid rejäla lopp då hon står på fyra ben. Men hon bäst enligt mig med auto och tätkänning. Man kan inte räkna bort henne men det är lite mycket och göra henne till favorit.

13 Miss Silver 1% har ju ett väldigt tufft läge här och även årsdebut. Men rapporter säger att hon tränar bra och man har förhoppningar på henne inför säsongen. Ta med vid större gardering

Två hästar som är lite tippade men jag tror de får tufft är 1 Domingoa 8% och 8 Eye on The hill 12%. Två nyblivna 4 åringar där en är stänkrädd och en har aldrig voltat. Dom får inte plats på mina kupong.

Rank V75-2
A 14
B 3-12-11-15-13
C 7-6-8-1-2
D 10-5-4


V75-3 Möjligt att vi har en av dagens bästa spetsvinnare här

3 Bravo Sabotage 37% är kuslig snabb ut. Tittar man i arkivet så här hon nästan direkt förbi alla sina motståndare. Sedan när den väl kommer till spets så är det svårt att se någon komma till dödens och trycka upp tempot för själv vinna på det. Sedan finns det kuskar som Tyler M och Ken Ecce som kan gasa bara för att.. Men Spets på Jägers och ingen med överkapacitet på pappret bådar gott.

Letar man motbud är 2 Classic Gel 16% första motbud tycker jag. Hästen står bra inne och tränaren tror på sin häst. Nu testar man barfota och ev helstängt som är intressant.

8 Sobel Nils 1% är totalt bortglömd här. Hästen har ju en rejäl fart i sig men sticker inte alltid nosen först. Men kommer Peter U ner i banan och det skulle bli körning så måste den här på en gardering

1 Aloha Chip 9% har ett bra läge och kan han få rygg på 3an så kommer han få bra lopp. Luckan kan komma och glöm inte bort att den kan avsluta.

10 Black Misson 6% omges av bra rykte och är bara en 4åring. Men man ska starta för man tror den har chans så vid större gardering absolut

Andrahandsfavoriten 5 Valeria Wareco 16% tror jag får dödens och jag tror inte den vinner därifrån. Skulle favoriten göra bort sig så kan den komma in men jag läser inte loppet så.

Rank V75-3
A 3
B 2-8-1-10-5-4-7
C 9-6
D 11-12


V75-4 Ett lurigt Stayerlopp där det finns olika tänkbara taktiska drag.

2 Under Armour 35% är ju hästen som kommer köras till spets och även köras där. Från stallet låter det uppåt och senaste insatsen var ju enorm. Men hästen har fått pengarna i billiga lopp och är en nybliven 4åring detta år. Historiskt i såna här lopp så är inte 3140m och 4åringar en bra komb

14 GanyBoy 18% är ju en tank som körts ganska snällt i Kolgjini mått. Den här gången tror jag man kör fram tidigare och jag tycker det här är första motbud emot favoriten.

13 Panamera 4% är stark och jämn hela tiden. Gör sällan ett dåligt jobb och är på plats 50% i sina lopp. Gillar att smyga med och kan få perfekt draghjälp här.

8 Rotate 30% är hårt spelad efter två topp insatser och det var debut senast på denna distans. Jag tycker den fått snabba pengar på sig nu och står lite hårt inne här. Vill inte dissa hästen men jag tycker den är överspelad till 30%

7 Quite Special 5%
är det svårt att inte gilla. Har bra form och är alltid med där framme. Kan mycket väl skrälla även nu.

Letar ni riktiga skrällar så tänk på 9 Adiago Trot 0% Har visserligen bara startat en gång på denna distans utan framgång. Men får den här ryggar hela vägen så är det en superskräll

Rank V75-4
A 2
B 14-13-7-8-9-5-6
C 10-1
D 11-4-3


V75-5 Glöm inte att spets är viktigt på Jägersro men här kan det skrälla!!

3 Sweetman 23% som gör debut i Silver. Men den tar spets och kommer köras där. Jag tycker ändå det är första hästen då ingen förutom favoriten kommer sätta press på Erik

9 Farlander Am 35% är en fantastisk häst som jag hade runt 12,5 runt 2400m senast med ännu lägre sista 2000m. Men det kommer bli ett tufft lopp och han kommer inte få något gratis. Går han upp i dödens och pressar så bjuder han in alla andra i loppet.

1 UbiQuarian Face 16% kan ju bli positionsvinnaren om han lyckas hålla sitt spår och få ryggen på 3an. Talang och fart finns men det han gjorde i senaste starten gör ju att man blir lite osäker

5 Mr Perfection 1% har ju lyckats att bli en nästagångare 5-6 gånger i år utan att vinna dessa gånger. Snart sitter segern och den kan faktiskt bli ett kanonlopp härifrån

2 Staro Leonardo 11% är en häst som är härdad med tuffa motståndare. Går ut klass och man går för segern. Är ju inte snabb ut så det är ju bra att den är i andraspår direkt.

10 Payet D.E 2% går bara bättre och bättre i Hannas Regi. Intressant med barfota bak nu. Den här är speedig som få.
Sista lilla varningen får bli 7 Zio Tom Jet 1% som gjort många bra lopp på V75. Hästen är i ordning och det kan bli ett sådant där lopp där de kommer bakifrån och då lär den här speeda.

Rank V75-5
A 3-9
B 1-5-2-10-7-11
C 4-12-8


V75-6 Blir det spets för favoriten eller blir den över från start? Många som gått upp i klasserna också

1 Demon Ima 33% har ju spåtts en lysande framtid och hyllas i varje start med all rätt .Johan tror inte han kan svara spets men tror han kan göra det även om det kommer gå fort första biten. Jag tycker det är en klar första häst i och med att jag tror den kan hålla spets.

8 Il Duce Boko 2% har ju ett sjukt dåligt läge. Nu jänkarvagn och barfota runt om för första gången i karriären. Den hästen har vunnit V75 förut och även från dödens. Se upp!

10 Oxidizer 25% går ju från klarhet til klarhet. Men spår 10 är ju inte det bästa på jägersro. Men rankar man den kanonhästen efter en häst från spår 8 så ska man nog vara tyst. Gillar hästen i alla fall.

9 Rackham1 12%
är väl den hästen som borde haft en miljon till på kontot men inte fått till det i de stora loppen och kvalen. Men spåret är inte det bästa för hästen heller.

4 Arvid S.H 2% tror jag kommer tjäna en miljon i år för den har styrka och speed mm. Blir det tempo tror jag den här kommer in i loppet och den ska med på en större gardering.

2 Romero 4% rycker man även skorna på och en jänkarvagn som kommer göra hästen riktigt intressant. Man har flera val här så spännande

3 Pere Ubu 16% är för mig ett riktigt dåligt spel här. Den är snabb ut och vill till ledningen. Kommer den förbi 1an så kommer det gå riktigt fort. Och ser hästarna bakifrån att favoriten sitter fast så kommer de sända tidigt och då kommer den här hästen få press. Inget streck för mig

Rank V75-6
A 1
B 8-10-9-4-2
C 3-6-5-11-12-7



V75-7 Härligt lopp där jag tror det är bara 3 hästar som kan vinna loppet

9 Floris Baldwin 7% är min första häst i loppet och den jag tror faktiskt vinner loppet. Den utvecklingen hästen har är enorm. Jag har ju stuckit ut hakan och sa innan året början att den här hästen är med i Elitloppet 2021. Jag står fast vid det och bra chans trots läge denna gång

7 Cyber lane 41% gör årsdebut och man har skor på. Men jag tror ändå man siktar på seger för att visa at man vill vara med i alla storlopp i år. Kan ju öppna som en blixt om den vill

6 Racing Mange 34% vill ju till spets och siktar ju på det även om det finns många invändigt som vill det också. Det låter uppåt från stallet.

10 Mellby Free 9% är kanske Sverige bästa sto men jag tror man kommer ge henne ett snällt lopp för det finns andra fina lopp framåt. Så inte denna gång får den plats på min bong

Rank V75-7
A 9
B 7-6
C 10-5-8
D 11-1-4-3-2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+10), viking90 (+7), Altoc (+10), Salkin (+20), ms (+20), SakanAA (+10), Gotland (+50), peozz (+10), Lazlo (+10), Henkezan (+5), MikaF (+10), Justitia (+10), eriks (+1), NAFETS (+20), Liisa (+25), znipstern (+5), NicklasA (+7), Sinba1 (+10)

Senast redigerad av Jiwa den 2021-04-09 klockan 21:40. Anledning: Glömde rankingen i avd 6
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 23:14   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Kanongenomgång Jiwa, välkommen och jag hoppas det blir mer! Märks att du gjort jobbet och köper det allra mest. Jag kör ganska sen inläsning denna omgång och har mest läst startlista och skummat intervjuer än så länge. Ger några kommentarer på saker jag värderar annorlunda i nuläget och öppnar för diskussion om det. Får se sen om man tänker annorlunda efter mer påläsning imorrn förmiddag och kanske mer tänkvärda inlägg på forumet här:

Örberg är ingen kanonkusk, har svårt att se det klaffa igen i stora sammanhang och att han ska ta någon spets med Scorpions Madness.

Lennartsson är visserligen en annan kusk bra lånehästar, inte lika defensiv då. Men är ju ändå ganska defensiv av naturen så jag gillar inte dubbla tillägg på den gubben. Örjan är lite likadan men han hade jag velat sett så mycket hellre, har en magisk förmåga på såna här uppgifter. Minns att spiken satt som gjuten när han satte upp bakom Ultra Bright på liknande läge häromsistens.

Ganyboy är väldigt osäker i volt som jag minns, känns inte så het. Har några felfria nu, får ta och kika igenom alla voltningar igen för att värdera närmare. Men magkänslan innan det är inget vidare för felfritt lopp och i trav känns han inte helt given som vinnare heller.

Staro Leonardo min klara andrahäst, tror den har bättre vinstchans än Farlander. Bör hamna 2 positioner bättre till och såg enormt fin ut i spurten senast. Och det var ju inte första gången direkt.

Pere Ubu tror jag du underskattar, ska inte mycket till att den piper någorlunda bekvämt till spets och då är väldigt mycket vunnet. De är ju ändå släkt på 1/3 och spets/rygg ledaren brukar ju vara storfavoriten som överenskommelse om man snackat ihop sig. Att göra det omvänt är ju väldigt mycket trassligare för dem än att Johan bara vinkar fram (så "snyggt" han kan givetvis, de kan det där).

Håller stick i stäv med statistiken Racing som bästa vinstchansen i avslutningen. Cyber årsdebuterar med skor och det luktar lugn dödens efter att den trillat ner dit och de två gör upp om det. Fördel då Mange med position och lopp i sig. Lite lurigt lopp annars, vad händer om Lövgren vill släpper/Johan tar sig förbi och den sen inte presterar? Kanske din vinnare Floris men känns som det kan bli ganska många om budet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-09, 23:29   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Så skulle man precis gå och lägga sig och tar en snabbtitt på H2H på bet365. De här tar jag innan man hinner ångra sig och oddsen korrigeras. Kanonspel allihop om jag inte är ute och seglar fullständigt med de tidiga tankarna!

Classic Gal/Piccadilly 2,00
Rotate/Ganyboy 2,15
Sweetman/Farlander Am 2,60
Pere Ubu/Rackham 2,00
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 05:09   #22
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Jag såg att Kolgjini stallet låg lågt med 5.Eclipse AM vilket jag inte köper.Jag köper snacket att hästen varit sämre med amerika vagn och barfota.Men nu går man tillbaks till det gamla utrustningen och då skall hästen räknas enligt mig.Inte skall väl Kolgjini lura mig att man tar ett andra pris i loppet på 55.000kr för att stanna kvar i klassen då den är på 900.000kr.Hästen har nu sprungit in 833.800 och närmar sig silverdivisionen.Eclipse AM är helt överlägsen på innsprungna pengar i loppet vilket många inte tittar efter när man synar ett lopp av den här klassen.

2% på en himmehäst ja det vattnas i munnen på en storskräll här.Spiken har tagit vinnare och platsen till skyhöga 33 gånger.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.

Senast redigerad av Spiken64 den 2021-04-10 klockan 05:13.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 07:30   #23
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

De här formuleringarna har jag läst tidigare från Untersteiners. De har helt klart snackat taktik i familjen och placerat sina friskrivningar därefter för att inte riskera få hett om öronen för det efteråt. Går inte ranka Ima före Pere med det där.

"Det är lite upp till hästen själv hur han öppnar, han är inte den typen som man ”kastar åt” första biten. Men jag tror att det blir svårt att hålla ut 3 Pere Ubu och skulle jag i sådana fall hamna i situationen att jag måste välja mellan att sitta kvar i rygg på den eller gå ut i dödens så väljer jag förmodligen att sitta kvar. Hästen har trots allt bara gjort tolv starter i karriären."

"Kanske är han också allra vassast i ledningen, även om han har gått bra bakifrån också. Jag kommer försöka snuva Johan och Demon Ima på ledningen. Häst mot häst är Demon Ima bättre än Pere Ubu, så jag får försöka ta mig förbi och stänga in honom. Det är min plan och jag tvivlar på att Johan kan hålla ut oss."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 09:06   #24
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tidigt litet system. Gick på första intrycket.

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 09:55
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (4, 3)
2: 3, 11, 13 (15, 12)
3: 3, 10 (2, 5)
4: 6, 8 (2, 14)
5: 2, 8 (9, 3)
6: 1, 11 (10, 3)
7: 6 Racing Mange (7, 10)

2x3x2x2x2x2x1 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: JRH JDX KNH
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 09:56   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Där ströks Il Duce Boko. Jag skulle ändå inte ha med den från åttonde.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 10:37   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Senaste veckorna har bolagssystemet betalat 2200, 10300 och förra veckan 2200 kr. Hade McGarrett vunnit skulle det blivit betydligt mer. Idag börjar vi med en spik och avslutar med två tvåhästarslås på favoriterna. Hoppas få en skrällar i andra och tredje avdelningarna. Systemet inlämnades kl 10.30.

1) 6 r9-3 (6 är loppets mest kapable häst, som klarat av årsdebuten galant. Nu för första gången voltstart från springspår. Inleder med en spik)

2) 1,3,8,11,12,14,15 r13-7 (1 tar ledningen med proffskusk och bff för första gången. 1 är en tänkbar spik. 3 streckas också från startfållan. Streckar de bästa på 20 m och båda från 40-fållan)

3) 1,2,3,4,5,7,9,10,11 r6-8 (storfavoriten 3 vinner om han når ledningen. Men det blir svårt att komma förbi 2 med Erik. Lyckas inte det är loppet vidöppet för en smygkörd. Lövgren låter uppåt på 7. Jag nästan helgarderar)

4) 2,8,14 r7-13 (Lövgren är uppåt på favoriten 2. Björn tror på god chans med 8, som kommer med ett staket av segrar. I Frankrike härdade 14 gillar lång distans. Kolgjini tror på toppchans om han håller sig på benen)

5) 1,2,3,9 r11-10 (3 kommer från två raka spetssegrar med Erik. I båda loppen skyddades han av tränarens gode vän Kolgjinis "livvakter". Man låter mycket uppåt på 1,2 och 9 från respektive stall. Dansken 11 skall inte räcka från bakspår)

6) 1,10 r3-9 (favoriten 1 är bättre hästmothäst än 3. 1 klarar sannolikt inte att hålla ut 3 från start och får nöja sig med att bli instängd i vinnarhålet. 10 var bra i dödens senast mot Sweetman. 3 går upp i bronsdivisionen och både 1 och 10 är hårdare emot)

7) 6,7 r (7 har besegrat 6 i samtliga elva möten. 6 har klarat av årsdebuten med glans och båda siktar mot större lopp)

Kostar 1512:-. Lycka till.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 11:13   #27
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Maharjah-dottern Mellby Harissa har god kapacitet att runda. Spelvärdet (9%) är i mina ögon högt, spik!


V75
Inlämnat: 2021-04-10, 11:57
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 9 (4, 12)
2: 14 Mellby Harissa (15, 11)
3: 2, 3, 5, 7, 9, 10 (1, 11)
4: 2 Under Armour (8, 14)
5: 9 Farlander Am (3, 1)
6: 1, 3, 9, 10 (2, 5)
7: 6, 7 (10, 9)
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 12:36   #28
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Skrällchanser idag

Avd 3 10 Black Mission Allt talar för högt tempo i loppet vilket gör att spurten biter bra för Julemannen.
Ingen Önas Prince med i loppet idag bara 6%


Avd 4 6 Imagine Boko Flera fina insatser över distansen på V75 Barfota runt om.
Eskil ville verkligen ha med den på expressen systemet utan att säga för mycket.

Lycka till alla
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 13:11   #29
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

7 Zio Tom Jet i avd5, går ner lite i klass till denna start. Nerstruken ett spår och är snabb i starten och kan hitta ett bra utgångsläge. Varken 1 Ubiquarian Face eller 3 Sweetman är helt att lita på och skulle någon av dem komma bort i starten kanske det t.o.m. kan bli ryggledaren. Under 2% just nu

9 M.T Oscar i avd1 kommer jag fortsätta jaga. Bättre distans nu och inga överdjur bland motståndarna. Kommer 6 Laradja Vrijthout till ledningen blir det nog svårt men den ska komma dit också....

6 Alert Vendil i avd3 är en annan skräll som kan vinna med lite flyt. Snabb ut men galopperade kort efter start senast men gjorde en bra upphämtning efter det. Lägsta klassen brukar det kunna hända grejer och bör kunna få en fin position.

Spiken just nu blir 10 Oxidizer i avd6. Hoppas 5 Pere Ubu tar ledningen och kör där. Sen kan UO kliva fram och reglera detta från dödens
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 13:40   #30
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
7 Zio Tom Jet i avd5, går ner lite i klass till denna start. Nerstruken ett spår och är snabb i starten och kan hitta ett bra utgångsläge. Varken 1 Ubiquarian Face eller 3 Sweetman är helt att lita på och skulle någon av dem komma bort i starten kanske det t.o.m. kan bli ryggledaren. Under 2% just nu
Hade lite bråttom och missade förra loppet, sorry.... men känslan står dock kvar
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 13:43   #31
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

V4
Inlämnat: 2021-04-10, 14:42
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 6, 9 (7, 8)
2: 2, 5 (3, 1)
3: 7 Bistro Oak (3, 10)
4: 1, 4, 7 (10, 5)

6x2x1x3 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.

Testar en v4.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 13:44   #32
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

V4
Inlämnat: 2021-04-10, 14:43
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Thrust Control (6, 5)
2: 2, 5 (3, 1)
3: 1, 3, 7, 8, 10, 11 (5, 12)
4: 2, 7, 11 (1, 10)

1x2x6x3 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: MWC FHQ GPD
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 13:45   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Mina uppdaterade tankar på det jag kommenterat tidigare:

Kliver ju iväg väldigt bra när han får runt den Scorpions men det är ju 50/50 med den saken och det är inga duvungar runtom nu, står nog kvar vid att det är långsökt att den piper till ledningen idag.

Harissa var mindre spelad än jag trodde, ska ju vara mer tippad än Kali Smart till exempel och kan nog köpa förstarank till den procenten!

Ganyboy såg ju rätt stabil ut för Dante, krånglade lite i starten senast men gick iväg. Gissar 50/50 på felfritt och ligger nog i chans som den är streckad någonstans.

Ingen seger än för Staro i silver men 10: 0-4-2 är rätt tunga papper i den klassen. Jämnt i mål mellan den och Farlander när Farlander gjorde sitt enda lopp i silver i december. Dagens lägen ger att de borde få liknande positioner i det här loppet som då. Snedstreckat här! Håller Sweetman som bästa chansen på att det blir ett någorlunda lugn tillställning och att han blir svårluggad i spets då.

Pere Ubu före Demon Ima alla dagar i veckan om de inte oväntat kör på annat sätt än vad det tyder på.

Mange favorit nu och inte lika rolig längre men spikar nog ändå när snacket om körningen från spetskandidaterna är som det är. Annars tror jag fortfarande det kan smälla rätt rejält där.

Lägger nog de flesta streck i tilläggsvoltloppen. Sen är frågan om man ska göra kamikaze-öppning med att lita på Lugauer i första eller om man hittar annan lösning. Men hade jävligt gärna sett autostart där för att känna att 52% är ok egentligen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:20   #34
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Med tanke på de snabba banorna nu och att det är på Jägersro dessutom så går jag inte på mina första spikbud, utan kör en annan variant. Finns många spikar att välja bland, men ingen som känns klar på förhand.

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 15:14
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Laradja Vrijthout (9, 12)
2: 3, 11, 14, 15 (8, 12)
3: 2, 3, 5, 7 (10, 9)
4: 2 Under Armour (14, 8)
5: 1, 2, 3, 9, 11 (7, 10)
6: 1, 2, 3, 4, 9, 10 (5, 11)
7: 7 Cyber Lane (6, 9)

1x4x4x1x5x6x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: JXD BHW HPK
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:27   #35
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 574
Sharp$: 1379
Standard

V75

6
1,3,11,14
2,3,5,10
2,8
9
1,3,10
6
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:32   #36
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

V75 1

Scorpion’s Madness ser lugn och fin ut i värmningen. Men brukar bli lite stissig i volt. Körs barfota fram. Jag bevakar.
Laradja ser lite taggad ut i värmningen. Är nog oxå lite vass i volten.
Lucky Truc ser kanonfin ut i värmningen. Måste streckas trots läget. Kan få loppet i halsen om de två förstnämnda faller ur ramen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:39   #37
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

Hoppas på lite högre utdelning :o

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 15:37
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 8, 12 (9, 2)
2: 1, 11 (14, 15)
3: 3, 7, 10 (2, 1)
4: 14 Ganyboy (2, 8)
5: 2, 3, 7, 9, 10 (1, 11)
6: 10 Oxidizer (1, 3)
7: 5, 6, 7, 9 (10, 1)

5x2x3x1x5x1x4 = 600 rader.
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: MQG JHS JZG
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:41   #38
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Laradja Vrijthout är en väldigt fin häst exteriört och ser dessutom fin ut i rygg före tävlingarna. Det är nog en bra favorit. S&S.

Cyber Lane är ju bästa hästen i sista loppet i grunden, men bara andrahandsfavorit. Har slagit Racing Mange varje gång de mötts (11 eller 12 ggr). Får kanske trava utvändigt den i dag, men det är värt ett försök.

Under Armour gjorde ett grymt starkt lopp förra gången. Här var jag dock inne på att spika Ganyboy från början, men har lagt om tvärt. Vet inte om Armour står emot den eller Rotate. Vi får se. Jag testar.

Senast redigerad av Shooter den 2021-04-10 klockan 14:46.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:46   #39
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Laradja Vrijthout är en väldigt fin häst exteriört och ser dessutom fin ut i rygg före tävlingarna. Det är nog en bra favorit.
Ja det är väl galopp emot. Men 51% är lite högt tycker jag. Bra rens vid favoritfall. 3-6-12 är mina måstestreck.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:49   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ja det är väl galopp emot. Men 51% är lite högt tycker jag. Bra rens vid favoritfall. 3-6-12 är mina måstestreck.
Vid gardering skulle jag ha haft 2,3,4,6,9 och 12. Jag tror att den går under 50 % innan loppet går och man måste ha några spikar på ett litet system.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:57   #41
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Snyggt Preben och vilken stark insats av Stig Brodde!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 14:58   #42
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt, Preben! Ytterligare ett bevis på att VÅGA, fucking, VINN!!! Svarade favoriten och vad skedde, jo vinst med favoriten bland de slagna...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:00   #43
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Mitt bidrag till potten!

V75
Avd
1: 9 M.T.Oscar (6, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 14, 15 (8, 7)
3: 3 Bravo Sabotage (2, 5)
4: 2, 6, 8, 14 (7, 13)
5: 1, 2, 3 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (4, 6)
7: 2, 5, 7, 9 (6, 10)

Rättningskod: CPM FHP BZH

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:04   #44
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:03
Jägersro
Sharps Snackisen
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 1 176,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Laradja Vrijthout (3, 4)
2: 1, 3, 8, 11, 12, 14, 15 (7, 6)
3: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 10 (1, 11)
4: 2, 6, 7, 8, 13, 14 (5, 4)
5: 9, 11 (2, 1)
6: 10 Oxidizer (1, 9)
7: 5, 6, 7, 9 (10, 1)

1x7x7x6x2x1x4 = 2352 rader.
Insamlat till Cancerfonden: 70,56 kr
Totalt: 1 246,56 kr

AvdI 6 Laradja Vritjhout (bullo,mackpeter,shooter)
AvdII 1 Domingoa (mackpeter) 14 Mellby Harissa (jiwa,ms,stekel)
AvdIII 5 Valeria Wareco (daza,olle) 6 Alert Vendil (NicklasA) 9 Filip Winner (bullo) 10 Black Mission (northlad)
AvdIV 6 Imagine Boko (northlad) 13 Panamera (jiwa) 14 Ganyboy (stankarn)
AvdV 9 Farlander AM (Jiwa,daza,ms) 11 Apamand (bullo)
AvdVI 10 Oxidizer (NicklasA,bullo,makro123)
AvdVII 5 Night Brodde (stankarn) 9 Floris Badlwin (jiwa)

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:05
Pressbyrån Karlstad, Chansen s andelsspel
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 1 192,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 9 (5, 4)
2: 1, 11, 15 (14, 12)
3: 3, 5, 6, 7, 9, 10 (4, 2)
4: 2 Under Armour (14, 8)
5: 1, 2, 7, 9, 10 (4, 11)
6: 1, 4, 5, 9, 10 (3, 2)
7: 7 Cyber Lane (6, 5)

5x3x6x1x5x5x1 = 2250 rader.

Senast redigerad av viking90 den 2021-04-10 klockan 15:11.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:04   #45
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade Preben släppt så hade han suttit kvar och troligtvis ännu letat lucka med en fullpumpad kuse med massor med krafter kvar och kanske en andraplats som bäst. Nu svarade han och det blev vinst! En storfavorit, eller vilken häst som helst såklart, skall vara 20 meter bättre då den går i dödens gentemot ledaren. Hur ofta är favoriten det?

Fasiken, vad kul! Har inte spelat denne, tycker bara om detta med tävling...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:10   #46
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 173
Sharp$: 2319
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 15:22
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 756,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 9 (3, 4)
2: 1, 14, 15 (11, 3)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 (11, 8)
4: 2, 8 (14, 7)
5: 9 Farlander Am (3, 1)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10 (6, 7)
7: 6, 7 (10, 9)

2x3x9x2x1x7x2 = 1512 rader.
1512 x 1 x 0,50 kr = 756,00 kr.
Totalt: 756,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:11   #47
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:10
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 135,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 9, 12 (3, 4)
2: 1, 3, 8, 11, 14 (15, 12)
3: 3, 7, 10 (2, 5)
4: 2, 14 (8, 7)
5: 9 Farlander Am (3, 1)
6: 10 Oxidizer (1, 3)
7: 6, 7, 9 (10, 5)

3x5x3x2x1x1x3 = 270 rader.
270 x 1 x 0,50 kr = 135,00 kr.
Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: BSL KHW JZK
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:17   #48
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Så här spelar vi BCB idag!

Vi gör ju sällan som alla andra och går på spik i andra i stället!
Grym potential om det ramlar på några kantbollar!

Nu jobbar vi!

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:15
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:19
Kostnad: 1 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 9 (12, 3)
2: 11 Laleh Pellini (15, 12)
3: 2, 3, 5, 7, 10 (9, 1)
4: 2, 5, 7, 8, 14 (1, 13)
5: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (11, 7)
6: 9, 10 (1, 3)
7: 5, 6, 7, 8 (9, 1)



__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:17   #49
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jocke Lövgren har flera bra vinstchanser på sin hemmabana. Vinner nog minst två av Lady Beluga, Piccadilly, Under Armour, Staro Leonardo och Racing Mange.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:19   #50
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:13
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 2 337,30 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Laradja Vrijthout (3, 9)
2: 1, 8, 14 (11, 12)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 10, 11 (5, 1)
4: 2, 8, 14 (13, 7)
5: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 11 (10, 4)
6: 1, 3, 5, 9, 10 (2, 4)
7: 6, 7 (10, 9)

1x3x7x3x7x5x2 = 4410 rader.
4410 x 1 x 0,50 kr = 2 205,00 kr.
Rättningskod: GVM CHQ DZH

________________________________


V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:15
Sundbyholms Travbana, Stallskriket skrälls andelsspel
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 1 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6, 9, 12 (4, 8)
2: 1, 8, 11, 12, 14 (15, 3)
3: 2, 3, 4, 7, 10, 11 (5, 1)
4: 2, 8, 14 (13, 7)
5: 1, 2, 3, 5, 7, 9, 10, 11 (4, 12)
6: 3 Pere Ubu (10, 9)
7: 7 Cyber Lane (6, 10)

5x5x6x3x8x1x1 = 3600 rader.
3600 x 1 x 0,50 kr = 1 800,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:22   #51
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Mystic Mom till 7 ggr fläsket??

Nu är folk packade tidigt på lördagseftermiddagen....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:23   #52
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Fan, är Sjunnesson ute efter spets igen? Blir nog en spänn.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:25   #53
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Goop i front? Det var ju inte direkt min tanke....
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:26   #54
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Bo Örberg V75-vinnare..... Stort!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:26   #55
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:27   #56
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Skön manöver av Örberg! Även om det gav mig torsk som spikat favoriten värmer det att se! Sen pisken käckt i mun i sista sväng han hade nog att stå i där
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:27   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Det var ju synd att Marc inte kunde köra sig till ledningen. Hästen gör ett kanonlopp.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:28   #58
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Härligt Bosse!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:28   #59
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Åkte på första reserv. Trodde det skulle bli svårt att upprepa senaste insatsen.

Hade 4, 6 och 9.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:29   #60
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Med facit i hand så borde Marc ha kört till och fått överta ledningen av Goop, men vem trodde det?
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:30   #61
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

2,5,6 sjävklart åker man på första reserv och den man hade från början löjligt det här börjar bli
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:30   #62
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Har inte pluggat till V75:an idag men slängde in en rad i sista stund.
Enda spiket gick in.

V75
Inlämnat: 2021-04-10, 16:19
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 16:23
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Scorpion's Madness (6, 4)
2: 3, 12 (15, 11)
3: 1, 2, 3, 5, 7, 11 (10, 9)
4: 2, 14 (8, 7)
5: 1, 3 (9, 2)
6: 1, 3 (10, 9)
7: 6, 7, 9 (10, 5)

1x2x6x2x2x2x3 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: GVK FHV FZG
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:31   #63
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Björns häst inte helt klockren i stilen under loppet. Troligen därför han släppte. Örberg kanske såg det i kurvan och valde då att köra till.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:32   #64
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Med facit i hand så borde Marc ha kört till och fått överta ledningen av Goop, men vem trodde det?
Nej det kan inte vara många som trott att han skulle släppa frivilligt till varken Bosse eller Marc i det läget. Släpper Goop ledningen någonsin utan strid mitt i loppet när han har en hygglig häst där?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:34   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Björns häst inte helt klockren i stilen under loppet. Troligen därför han släppte. Örberg kanske såg det i kurvan och valde då att köra till.
Måste ju ha varit något sånt, såg det inte på livebilderna hade full blick på att kika på hur favoriten betedde sig. Ska bli kul att se segerintervju med Bosse nu!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:36   #66
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Provar en tvilling, hoppas på ledaren/rygg ledaren

TVILLING
Inlämnat: 2021-04-10, 16:33
Jägersro Lopp 6
Lördag 2021-04-10
Start: 16:42
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 11

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: JRF CHX DZL
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:36   #67
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu spelas Witty PLATS till 8.75 på nätet...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:39   #68
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Efter lång och trogen tjänst tar B tränaren Örberg sin andra raka V75 vinst på sin hemmabana. Visst är kul med svenska modellen när småtränarna sätter storfräsarna på plats. Perfekt styrning med bästa hästen. Jäklar vilken skalle på häst och kusk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:39   #69
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Efter lång och trogen tjänst tar B tränaren Örberg sin andra raka V75 vinst på sin hemmabana. Visst är kul med svenska modellen när småtränarna sätter storfräsarna på plats. Perfekt styrning med bästa hästen. Jäklar vilken skalle på häst och kusk.
Nja, aldrig kul att åka i sista stegen på en spik.

Senast redigerad av Shooter den 2021-04-10 klockan 15:44.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:42   #70
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Det är bara att berömma Bö Öbergs beslutsamhet! Totalt sett är han nog som kusk sämre än Goop,Adielsson och Untersteiner och det gjorde att jag lämnade honom utanför (som många andra,förmodar jag).
När Goop tog sig till täten med Sjunesson i ryggen steg mina förhoppningar på nedanstående tvilling.Det bidde dock ingenting av det..

TVILLING
Inlämnat: 2021-04-10, 16:12
Jägersro Lopp 5
Lördag 2021-04-10
Start: 16:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
4, 6
Utgångshästar
2 Run Brodde Run

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: BSL DHX FZK
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:47   #71
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Få som är bättre än Erik A att köra i spets. Helt överlägsen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:47   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Tog 3 istället för 1. Värdelöst. Får hoppas på V5 istället.

V5
Inlämnat: 2021-04-10, 16:30
Jägersro
Lördag 2021-04-10
Start: 17:05
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 7 (10, 9)
2: 2 Under Armour (8, 14)
3: 1, 2, 3, 9, 11 (10, 7)
4: 1, 2, 3, 4, 9, 10 (5, 6)
5: 7 Cyber Lane (6, 9)

4x1x5x6x1 = 120 rader.
120 x 1 x 1,00 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: HNG LHS GZF
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:51   #73
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg

2) 1,3,8,11,12,14,15 r13-7 (1 tar ledningen med proffskusk och bff för första gången. 1 är en tänkbar spik. 3 streckas också från startfållan. Streckar de bästa på 20 m och båda från 40-fållan)

.
Man skulle följt sitt eget råd och inte lagt sju streck
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:55   #74
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 32
Sharp$: 935
Standard

Och jag gjorde tvärtom. Banta ner till 1-11.

Fast i lopp 1 tog jag inte med amatören fast hästen så härlig ut i uppvärmingen.
Dumstrut på!
makro123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 15:59   #75
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hanna Ls. Quite Special så helläcker ut!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:05   #76
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

Vi får vara nöjda med Lady Beluga 2:a plats i första V75starten. Skillnaden var nog Voltstartslegendaren Erik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:08   #77
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Hur bra var inte värmningsavslaget??? Fan Lövgren du är så jävla mör när du driver!!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:09   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Nog sjutton vann favoriten med Uhrberg i V5-1. Har ju med den, men Piccadilly hade suttit betydligt bättre.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:09   #79
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Vad skönt. Jag visste att Bravo skulle ta det. Lövgren brukar missa täta slutstrider
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:09   #80
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Så ska en spik se ut...sista 200.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:11   #81
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Lövgren får ta revansch direkt i nästa.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:12   #82
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Mitt bidrag till potten!

V75
Avd
1: 9 M.T.Oscar (6, 3)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12, 14, 15 (8, 7)
3: 3 Bravo Sabotage (2, 5)
4: 2, 6, 8, 14 (7, 13)
5: 1, 2, 3 (9, 11)
6: 1, 2, 3, 5, 9, 10 (4, 6)
7: 2, 5, 7, 9 (6, 10)

Rättningskod: CPM FHP BZH

Lycka till!
Snygg spik!
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:15   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Lövgren får ta revansch direkt i nästa.
Det får vi hoppas, men det hade givit betydligt mer om inte favoriten vunnit loppet nyss.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:16   #84
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Ska inte Imagine Boko kunna skrälla här?
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:18   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Ska inte Imagine Boko kunna skrälla här?
Det får vi verkligen hoppas...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:19   #86
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Jägershästarna levererar. Jäklar vilken grym kontring av Bravo Sabotage efter att ha öppnat snabbt och sedan lunkat i dödens. Ola S har skött vinter träningen.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:19   #87
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det får vi hoppas, men det hade givit betydligt mer om inte favoriten vunnit loppet nyss.
Jo jag hade gärna tagit Lövgren i förra då den fanns med på lappen men i nästa är det spik på just Lövgren.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:29   #88
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Oj vilken start Adrian fick! Nu vinner Ganyboy LÄTT!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:32   #89
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Dahlén, 2% är precis ALLTID för lite!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:32   #90
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Oj vilken start Adrian fick! Nu vinner Ganyboy LÄTT!
Äcklad!! Vare sig Goop eller Adrian ska ta stryk av den!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:32   #91
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Där samarbetade de rejält för att knäcka Under Amour. Ibland tävlas det inte alls och ibland ska alla vara med. Omöjligt att lista ut hur de ska ha det.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:33   #92
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

Har Imagine Boko kommit i mål än?
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:34   #93
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Jaja, ska man spricka så ska de väl vara på en 2%. Tyson trivs ju på långdistans men var inte särskilt tidigt vid gardering heller.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:34   #94
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 823
Sharp$: 37801
Standard

Slänger in en rak DD: 10-7 och kopplar ner.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:34   #95
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sista hästen jag plockade bort av ekonomiska skäl, som "tur" är missade jag favoriten Bravo Sabotage då jag spikade Valeria Wareco som bara var skitdålig!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:35   #96
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Första gången jag tar med Rotate och dessutom en spik sjävklart kommer en 2%are och vinner.. nu kan det bara bli 5
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:36   #97
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Härligt med tävling och inte favoriten får bestämma i kallbloddtempo fram till upploppet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:41   #98
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Härligt med tävling och inte favoriten får bestämma i kallbloddtempo fram till upploppet
Ja synd bara att de som satte upp tempot inte fick med sig pengar knappt va?
Lähdekorpi fick väl mig sig lite kronor...
Svårt att räkna på att Hanna Lähdekorpi och Per Lennartsson I SAMMA LOPP ska upp o sätta lite tempo det är väl annars två kuskar som man lägger in i gruppen "defensivare kuskar".
Men som sagt uppfriskande denna gången föll det inte till min favör.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:45   #99
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Härligt med tävling och inte favoriten får bestämma i kallbloddtempo fram till upploppet
Absolut, men tycker någonstans att man bör ha lite fog för det dock. Mest grinig iofs då den fanns med på ramen men den tåldes inte pga att Scorpions Madness vann första. Men som sagt, håller med dig imorgon
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:48   #100
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Absolut, men tycker någonstans att man bör ha lite fog för det dock. Mest grinig iofs då den fanns med på ramen men den tåldes inte pga att Scorpions Madness vann första. Men som sagt, håller med dig imorgon
Jo jag är själv borta efter Scorpions Madness och definitivt nu, kan bli några 5or.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:49   #101
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Jag tror Farlander blåser till dom. Dags för en bakspårs vinnare.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:49   #102
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard



Varje Lördag när Hultman ska behöva uttala massa konstiga hästars namn tänker jag på följande klipp.... Jag är inget språkgeni heller så hade säkert blivit en del skratt när jag skulle rabbla upp namn.


https://www.youtube.com/watch?v=3a8ZW63bHwc
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasA (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:51   #103
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Obegripligt släpp...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:51   #104
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

VARFÖR kör inte Adrian till??? Otroligt dåligt påläst!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:52   #105
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Liverpool har flyt.......
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:54   #106
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Liverpool har flyt.......
Första gången denna säsongen typ. Målet på tillägg i första var verkligen på mm offside om ens de, man såg ju inte exakt vilken hundradel bollen slogs.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:55   #107
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Joakim Lövgren borde fan få körförbud.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:56   #108
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Varje Lördag när Hultman ska behöva uttala massa konstiga hästars namn tänker jag på följande klipp.... Jag är inget språkgeni heller så hade säkert blivit en del skratt när jag skulle rabbla upp namn.


https://www.youtube.com/watch?v=3a8ZW63bHwc
Det var faktiskt roligt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:57   #109
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

7 streck och favoriten vinner patetiskt
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:59   #110
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Joakim Lövgren borde fan få körförbud.
Tycker du? Har kört in 201500:- inom V75 so far!
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 16:59   #111
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Joakim Lövgren borde fan få körförbud.
Han har en förmåga att bränna sina chanser. Det måste ju såklart vara bättre chans att slå favoriten om den är i dödens. Men det är problemet, kompisar och hästägare styr
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:01   #112
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Vafan tävlas det inte i alla lopp för? Få köras till spets från bakspår och sen fisa runt i ett par varv! En fin häst, absolut, men inget demon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:02   #113
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Tycker du? Har kört in 201500:- inom V75 so far!
Hade väl utan problem kunnat vara det dubbla.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+100)
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:03   #114
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

Travtränare har sin första prioritet till hästägare och hästen inte till DIG.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:04   #115
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Tycker du? Har kört in 201500:- inom V75 so far!
Ja, finns det ingen regel som säger att man måste ha ryggrad för att sätta sig i sulkyn? Då tycker jag att det är dags att STC börjar fundera på det..
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:09   #116
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Få se nu hur unters ska lösa vinst här? Jag har min andra spik på oxidizer.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:10   #117
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Varje Lördag när Hultman ska behöva uttala massa konstiga hästars namn tänker jag på följande klipp.... Jag är inget språkgeni heller så hade säkert blivit en del skratt när jag skulle rabbla upp namn.


https://www.youtube.com/watch?v=3a8ZW63bHwc

Hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahah hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahah ahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahaahahahaha hhahahahahahahahahahahahhahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

Tack, för årets skratt, mer sådant!!! Detta var inget skämt heller, eller?! Åh, herregud, tårarna sprutar!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:18   #118
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9040
Standard

Nu vinner väl ändå Oxi?
Om inte röda armadan kör i team vilket det finns risk för...

Nåväl, jag tar Oxi på DD och går på skräll i andra.

10 - 5,8

Låg insats!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+2)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:18   #119
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Travtränare har sin första prioritet till hästägare och hästen inte till DIG.
Utan oss spelare behöver vare sig hästägare, tränare eller kusk någon som helst prioritet! Då skulle dom mest hängivna syssla med bygdetrav!

GLÖM ALDRIG NÅGONSIN BORT DET!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+100)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:20   #120
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Vafan tävlas det inte i alla lopp för? Få köras till spets från bakspår och sen fisa runt i ett par varv! En fin häst, absolut, men inget demon
Tja kanske inte det tuffaste Silver lopp som körts men 13,6 på 2640 är väl helt ok
Och du måste väl erkänna att bästa hästen vann ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:25   #121
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Faan, trodde Arvid FH skulle ta det till 27 ggr på nätet!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:25   #122
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Dagens bästa platsspel, över 4 ggr degen:

PLATS
Inlämnat: 2021-04-10, 18:19
Jägersro Lopp 10
Lördag 2021-04-10
Start: 18:20
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Arvid S.H.

1 x 250,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Rättningskod: JZB HHZ FVJ
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), hoola (+25)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:26   #123
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Faan, trodde Arvid FH skulle ta det till 27 ggr på nätet!
Ja jag trodde fan det med tog bort både favoriten och näst favoriten så jäkla trist
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:28   #124
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Dagens bästa platsspel, över 4 ggr degen:

PLATS
Inlämnat: 2021-04-10, 18:19
Jägersro Lopp 10
Lördag 2021-04-10
Start: 18:20
Kostnad: 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

4 Arvid S.H.

1 x 250,00 kr = 250,00 kr.
Totalt: 250,00 kr.
Rättningskod: JZB HHZ FVJ
Helt klart - jag var dock dum och spelade bara vinnarspel. Synd att denne tappade en längd runt sista kurvan då FP fick korrigera lite - hade säkerligen vunnit annars!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:29   #125
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3452
Standard

Spikarna satt ju fint, synd man chansa bort bo örtberg eller vad amatören hette i första. 6,7,9 i sista för 6st 5or

Senast redigerad av virre82 den 2021-04-10 klockan 17:31.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:29   #126
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Kör en tvilling i sista, hoppas och tror att Night Brodde hittar till rygg ledaren.

5 mot 2,6,7,9 - minst 3 ggr degen tillbaka.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:30   #127
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Ja jag trodde fan det med tog bort både favoriten och näst favoriten så jäkla trist
Hade vunnit om den inte tappat en längd runt sista kurvan. Antingen så sov FP, eller så korrigerade han kusen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:30   #128
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja kanske inte det tuffaste Silver lopp som körts men 13,6 på 2640 är väl helt ok
Och du måste väl erkänna att bästa hästen vann ?
Bästa hästen kanske det är, men hade den vunnit från dödens? Tror inte det, och det bör väl även Adrian förstå och styra på innan!
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:31   #129
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Helt klart - jag var dock dum och spelade bara vinnarspel. Synd att denne tappade en längd runt sista kurvan då FP fick korrigera lite - hade säkerligen vunnit annars!
Yes, det hade varit en riktig stänkare. Fredrik Persson vinner på V75 till 25 ggr degen....från vad var det, tredje eller fjärde utvändigt?

Men bra tänkt!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:31   #130
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Utan oss spelare behöver vare sig hästägare, tränare eller kusk någon som helst prioritet! Då skulle dom mest hängivna syssla med bygdetrav!

GLÖM ALDRIG NÅGONSIN BORT DET!!
Väl medveten om detta. Men Svenska modellen av travsport innebär ju också att vi inte kör ihjäl hästarna på 20 lopp ca: bara för att du ska få in vinnaren.
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:35   #131
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är penningpungen slut för dagen och då kan jag väl bjuda på en vinnare då det varit skralt med dessa under dagen - kan ge mig faan på att Floris Baldwin nu vinner när penningarna är som bortflugna, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:35   #132
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Bästa hästen kanske det är, men hade den vunnit från dödens? Tror inte det, och det bör väl även Adrian förstå och styra på innan!
Menar du att någon skulle offrat sin häst och toksvarat för att fälla favoriten och låte en tredje vinna ? Farlander är ingen behaglig häst att ha i dödens.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:41   #133
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Menar du att någon skulle offrat sin häst och toksvarat för att fälla favoriten och låte en tredje vinna ? Farlander är ingen behaglig häst att ha i dödens.
Tror väl olika, men tror inte Adrian hade behövt offra sin häst om han gått före Persson.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:42   #134
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Menar du att någon skulle offrat sin häst och toksvarat för att fälla favoriten och låte en tredje vinna ? Farlander är ingen behaglig häst att ha i dödens.
Och du tror att Stefan Persson skulle ha tokpressat i dödens för att krossa Staro Leonardo, om Lövgren tydligt hade visat att han ville köra spets?

Ja, alla har ju rätt till sin åsikt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:46   #135
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 434
Sharp$: 4335
Standard

11-1 men det händer inte igen..... En MYCKET sämre häst än Cyber Lane!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:49   #136
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 187
Sharp$: 57188
Standard

Bara sett de två sista avdelningarna i dag. Ska kolla övriga lopp i efterhand senare. Men vilka fantastiska lopp det varit i DD loppen. När två av världens bästa hästar duellerar i dd-2 ryste man verkligen. Det där med Jägersrolunken verkar inte finnas längre. Härlig efterrätt till den fantastiska matchen mellan Malmö FF och Hammarby.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:49   #137
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Ja nu är sommaren här. Speedwaytrav. Var bland de tre första i sista sväng annars är du körd. Bra lopp idag men banan har varit snabb
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:50   #138
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bara sett de två sista avdelningarna i dag. Ska kolla övriga lopp i efterhand senare. Men vilka fantastiska lopp det varit i DD loppen. När två av världens bästa hästar duellerar i dd-2 ryste man verkligen. Det där med Jägersrolunken verkar inte finnas längre. Härlig efterrätt till den fantastiska matchen mellan Malmö FF och Hammarby.
Missade mellantiderna men sådär rasande fort kan inte det där loppet ha gått. Kom de i mål på under 12,5 ens?

Edit: 12,2. Då var det nog en del lunk i ca 1200 meter under vägen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2021-04-10 klockan 17:51.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:51   #139
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Och du tror att Stefan Persson skulle ha tokpressat i dödens för att krossa Staro Leonardo, om Lövgren tydligt hade visat att han ville köra spets?

Ja, alla har ju rätt till sin åsikt.
Tja krossa vet jag inte men Stefan hade nog plockat ner vem som helst i fältet med en döden resa. Farlander var ju helt i överlägsen och lever ju på sin styrka.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:52   #140
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 187
Sharp$: 57188
Standard

Cyber Lane lär få ett wildcard till paraolympiatravet. Gjorde ju en ruggig prestation i dödens med träningsbalans i årsdebuten.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:53   #141
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Skaplig dag för Lövgren. Fyra pallplatser inom V75, inräknat Racing Manges seger.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:54   #142
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bara sett de två sista avdelningarna i dag. Ska kolla övriga lopp i efterhand senare. Men vilka fantastiska lopp det varit i DD loppen. När två av världens bästa hästar duellerar i dd-2 ryste man verkligen. Det där med Jägersrolunken verkar inte finnas längre. Härlig efterrätt till den fantastiska matchen mellan Malmö FF och Hammarby.

Jodå. Ta en titt i Avdelning 5. När det är Jägersrokuskar som är med och styr så blir det en klassisk Jägersrolunk.

Lövgren gav precis Jägersrolunken ett ansikte. Eller ryggrad.

Det behövs lite blod utifrån för att det ska tävlas lite. Men på torsdag är det lunk igen, på Jägersro, för alla er som älskar det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+100)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:55   #143
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir så trött på att, i detta fall Matteus, ställer ledande frågor för att de vill frammana tårar hos särskilt skötarna. Denna tjej var dock väldigt cool och hade koll på ting - härlig tjej!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:56   #144
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 187
Sharp$: 57188
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jodå. Ta en titt i Avdelning 5. När det är Jägersrokuskar som är med och styr så blir det en klassisk Jägersrolunk.

Lövgren gav precis Jägersrolunken ett ansikte. Eller ryggrad.

Det behövs lite blod utifrån för att det ska tävlas lite. Men på torsdag är det lunk igen, på Jägersro, för alla er som älskar det.
Tja. På vad man sett senaste veckorna på landets banor vad gäller tävlande så var i alla fall dagens dd lopp raka motsatsen. Där tävlades det och även om favoriterna vann så gjorde dom inte det för att det blev blufflopp. Har ju varit för många favoriter som vunnit på det senaste tiden.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:56   #145
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 122
Sharp$: 3615
Standard

356.000:-
Nollkollolisten är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 17:57   #146
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Bara sett de två sista avdelningarna i dag. Ska kolla övriga lopp i efterhand senare. Men vilka fantastiska lopp det varit i DD loppen. När två av världens bästa hästar duellerar i dd-2 ryste man verkligen. Det där med Jägersrolunken verkar inte finnas längre. Härlig efterrätt till den fantastiska matchen mellan Malmö FF och Hammarby.

Haha, jo då, Jägersrolunken lever i allra högsta grad, tro inget annat och du är sjukt underbar när du skriker ut "världens bästa hästar", i parti och minut, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jessi82 (+100)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:01   #147
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja krossa vet jag inte men Stefan hade nog plockat ner vem som helst i fältet med en döden resa. Farlander var ju helt i överlägsen och lever ju på sin styrka.
"nog"?

Frågan var ju om Lövgren som gjorde rätt att släppa eller inte. Och om jag tolkar dig rätt så gjorde han rätt att släppa spets eftersom favoriten "nog" ändå skulle ha vunnit?

Istället för att testa och köra i spets, där man vinner 40% av loppen på Jägersro och där statistiken visar att det dessutom blir bättre och bättre ju längre loppet är?

Tja, då är vi överens. Helt värdelöst att strecka Lövgren om han inte är megafavorit.

En av travskolans första regler:

"Lövgren släpper alltid spets med en andrahandare eller sämre rankad eftersom favoriten nog vinner ändå. Och då blir det bra pengar till stallet."
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:01   #148
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Al Pacino STENKLAR i sista...!!!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:02   #149
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Haha, jo då, Jägersrolunken lever i allra högsta grad, tro inget annat och du är sjukt underbar när du skriker ut "världens bästa hästar", i parti och minut, hehe!

Och NY MEGASTJÄRNA hit och dit....så fort en treåring vunnit 10 papp....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10), jessi82 (+50)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:08   #150
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lennartsson på Bergh-tränat är oftast en bra kombo!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:10   #151
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Al Pacino STENKLAR i sista...!!!

Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.


VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF


Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:21   #152
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Blir så trött på att, i detta fall Matteus, ställer ledande frågor för att de vill frammana tårar hos särskilt skötarna. Denna tjej var dock väldigt cool och hade koll på ting - härlig tjej!

Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+25), Hansin (+5)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:31   #153
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Jag vet en del som gillar Nybrink ,Per S och Tillman när de rattar sändningen men allvarligt.. Per står där med alla sina bokstavskombinationer och tjatar sönder om allt och alla och tokhyllar dåliga favoriter och bla bla sen står Nybrink och Tillman där och tjafsar sönder. Som Nybrink idag ”Cyber har 11-0 bla bla” ja men nån gång torskar den och det var idag. Trött på enögda tjommar i tv.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:37   #154
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Jag spelade emot. När hela studion skriker ut en Kolgjinihäst från femtespår volt, gäller det att ta betalt.

Nog dagens vinnarodds. Men jag går inte in tyngre än så på hästar som jag inte sett förut.


VINNARE
3 Kagan

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: FTM MHQ MXF


Jag kollade in denna innan jag hörde studion började yla och hade jag tänkt spela så hade jag hoppat det - man ser på oddset och denne blev ju ospelbar med halverat odds från då jag skrev att den skulle vinna...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 18:41   #155
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Ja det är väldigt tröttsamt med att det ska göras i tv om vartannat. Per Skoglund idéer. Ibland försöker han få fram en tår själv, som förra veckan när Djuses körning började blöda ur munnen. Vad fan är det? Varför ska det lipas för, jävligt patetiskt. Tänk om syror och läkare börjar gråta varje gång de får en dålig patient de inte känner. Jävligt falskt och jävligt patetiskt
Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-04-10, 19:05   #156
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Jepp, så är det! Har ni sett den videon när Per Skoglunds häst vinner, "Lille plutten", eller vad han kallar den och springer omkring och skriker och gråter krokodiltårar om vartannat - det är så regisserat som det kan bli! Äkta glädje som inte är framtvingat bara älskar jag, men denna falskhet som skall frammanas är bara skit!

Jag har sett den och det är regisserat. Ett tag jagade de skötare, ofta då unga tjejer. Först berömde de hästen och arbetade systematiskt fram känslorna. Sen när tårarna var på väg så kom över alltid frågan- hur känns det inombords?
Gråt-tv var väldigt trendigt för några år sedan, trodde det var på väg bort. Precis som att det ett tag var väldigt trendigt att kvinnor kysste eller hånglade med andra kvinnor på scen Likaså så står Per Skoglund varje Lördag och säger alltid det smakar så fantastiskt, det godaste han ätit i livet. Tycker bara det är jobbigt med påklistrad yta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
glimman (+15), glimman (+150), glimman (+800), glimman (+100), glimman (+30), glimman (+10), glimman (+4)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td