Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-01, 13:53   #196
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Hatarna : Sista Stallskriket,fulsprit,Viking 90,Gotland,Asgaya,Liisa,DIF,Efterhandaren samt Nollkollolisten,Fagerdahlen. De sköna och bästa : Melander,Scandalplay,Shooter,Jiwa
Nollorna?
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 14:21   #197
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Hatarna : Sista Stallskriket,fulsprit,Viking 90,Gotland,Asgaya,Liisa,DIF,Efterhandaren samt Nollkollolisten,Fagerdahlen. De sköna och bästa : Melander,Scandalplay,Shooter,Jiwa
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 15:19   #198
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Såg att Lionel vann Norska Mästerskapen idag, en av mina favoriter genom åren så det värmde lite!

Men när jag gick in o kollade på rikstoto så såg jag att de hade en snygg detalj som jag saknar lite hos atg, nämligen målfoton ifrån varje lopp. Jag vet att Solvalla brukar lägga upp de på deras hemsida efter en tävlingsdag men annars är det väl svårt att få fram från andra banor?

Och dessa målfoton kommer lika snabbt som resultaten (i princip), så spelar du H2H kan du ibland direkt gå in och smyga på i vilken följd dina spelade kusar har - om inte fältet är för utdraget då... Mycket bra av baggarna!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td