Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-31, 18:04   #181
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Brakade hela ATG.se nu när alla ska in och rätta sina rader?

Försöker få upp kommande startlistor och resultatrader men sidan bara står och snurrar
Många som satte 7an idag så är nog tryck på att alla ska kolla att vinsterna kommit in på kontot.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 18:10   #182
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Tydligen strul med utbetalningar igen.

Min V75 vinst står som utbetald i listan över spelkvitton men inga vinstpengar insatta på mitt atg konto än.

Tvivlar inte på att jag ska få min vinst. Hoppas bara man slipper vänta 5-6 dagar som vissa fick göra sist det strulade


**** pengarna kom nu.

Hela ATG.se verkar bara ovanligt segt.

Senast redigerad av Basse den 2021-07-31 klockan 18:15.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 19:33   #183
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Fel av mig! DANNERO Kör sln V75-dag söndagen den 8 augusti, då kör vi bolaget nästa gång.......... sorry /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 19:41   #184
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4722
Standard

Jag är på SO
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 20:27   #185
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 375
Sharp$: 1481
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tydligen strul med utbetalningar igen.

Min V75 vinst står som utbetald i listan över spelkvitton men inga vinstpengar insatta på mitt atg konto än.

Tvivlar inte på att jag ska få min vinst. Hoppas bara man slipper vänta 5-6 dagar som vissa fick göra sist det strulade


**** pengarna kom nu.

Hela ATG.se verkar bara ovanligt segt.
Märklig historia. Särskilt som man påstod i direktsändning att den smålänning som satte Top 7 redan hade pengarna på kontot när Hans G ringde och gratulerade den förvånade vinnaren till miljonvinsten.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 21:58   #186
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 510
Sharp$: 17707
Standard



Såg att Lionel vann Norska Mästerskapen idag, en av mina favoriter genom åren så det värmde lite!

Men när jag gick in o kollade på rikstoto så såg jag att de hade en snygg detalj som jag saknar lite hos atg, nämligen målfoton ifrån varje lopp. Jag vet att Solvalla brukar lägga upp de på deras hemsida efter en tävlingsdag men annars är det väl svårt att få fram från andra banor?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 22:29   #187
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 375
Sharp$: 1481
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg


Såg att Lionel vann Norska Mästerskapen idag, en av mina favoriter genom åren så det värmde lite!

Men när jag gick in o kollade på rikstoto så såg jag att de hade en snygg detalj som jag saknar lite hos atg, nämligen målfoton ifrån varje lopp. Jag vet att Solvalla brukar lägga upp de på deras hemsida efter en tävlingsdag men annars är det väl svårt att få fram från andra banor?
Expressens bilaga och Sportbladet brukade publicera dessa i resultatrutor på söndagar tidigare, jag vet inte hur det är nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2)
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 23:32   #188
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Han har aldrig skrivit något vettigt innan loppen.
Kommer bara tramsar efteråt.
När en skräll vunnit så var det en spik och helt klar.
Nu vann en favorit och då var den också klar.
Han har nog aldrig bommat ett enda spel??

Har aldrig sett ett enda spel utlagt i förväg och inga analyser innan.

Men jättegrattis till Eddie som har klart för sig.
Förstår varför du håller på DIF en apa lös
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 23:35   #189
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Om Björn tror att Rapunzel skulle var en bättre chans , skulle då han inte kört den då ? Men han valde den bättre hästen. Erik körde för bästa möjliga placering o släppte när Alexi kom tidigt, precis som med Morotai i först även om inte stallkamraten där. Bara för att man startar i ett lopp så betyder det inte att man kan vinna. Alla vill naturligtvis det, sen är frågan om dom har kapaciteten. Det gäller att bygga hästarna för framtiden o alla lopp inte det viktigaste i en häst karriär.

Sen gäller det som spelare att analysera rätt.
Nej Erik hade aldrig släppt om det var nån annan. Men nu var det Björn och det borde vara förbjudet och ha med flera hästar från samma stall i ett och samma lopp och göra såhär. Bättre och ge andra chansen då eller lägga ner det vi kallar för trav. Varenda människa som förstår och är inbiten i hur lopp körs fattar att Erik släpper på grund av stallkörning.
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 10:18   #190
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 234
Sharp$: 3044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Om Björn tror att Rapunzel skulle var en bättre chans , skulle då han inte kört den då ? Men han valde den bättre hästen. Erik körde för bästa möjliga placering o släppte när Alexi kom tidigt, precis som med Morotai i först även om inte stallkamraten där. Bara för att man startar i ett lopp så betyder det inte att man kan vinna. Alla vill naturligtvis det, sen är frågan om dom har kapaciteten. Det gäller att bygga hästarna för framtiden o alla lopp inte det viktigaste i en häst karriär.

Sen gäller det som spelare att analysera rätt.
Det här inlägget? Rapunzel mer streckad än Alexi. Goop deklarerade ganska likvärdig chans innan. Spets på Myren med första barfota runt om. Att Alexi är en bättre häst är ju givet, men så stod den 20 bakom också så det var tydligen inte klart för spelarkåren att dryga 20-procentaren inte kunde vinna. Nu vet jag vem jag ska lyssna på i fortsättningen. Spelare som har sån koll som du är få.

Den värsta meningen är dock den med bygga karriär. På V75 som omsätter mångmiljonbelopp???? Travets Sk elitserie? Tänk om fotbollslag skulle gå ut till en match o resonera att vi skiter i att gå in i närkamper, vi tar det lugnt o torskar matchen trots att vi möter ett lag efter oss i tabellen? Vi har ju ett viktigare derby nästa vecka typ. Ett fotbollslag kan då rotera spelare inför en match å på så sätt ha en sämre chans än vanligt. Precis som en tränare kan slå på skor o deklarera passivt upplägg. Bägge helt ok för då finns infon i förväg. Men de som spelar på plan lär ändå ge allt för att vinna. Vilket inte alltid sker i travet…
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:15   #191
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Hatarna : Sista Stallskriket,fulsprit,Viking 90,Gotland,Asgaya,Liisa,DIF,Efterhandaren samt Nollkollolisten,Fagerdahlen. De sköna och bästa : Melander,Scandalplay,Shooter,Jiwa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+100)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:26   #192
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 510
Sharp$: 17707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Hatarna : Sista Stallskriket,fulsprit,Viking 90,Gotland,Asgaya,Liisa,DIF,Efterhandaren samt Nollkollolisten,Fagerdahlen. De sköna och bästa : Melander,Scandalplay,Shooter,Jiwa
Hata är ett väldigt starkt ord, men vi kan nog komma överens om att vi inte ligger på riktigt samma våglängd jag och du.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:35   #193
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hata är ett väldigt starkt ord, men vi kan nog komma överens om att vi inte ligger på riktigt samma våglängd jag och du.
Ne men så fort man går emot era åsikter så blir man bara matad med hat precis som hela Sverige. Du röstar på MP också ?
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:39   #194
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 510
Sharp$: 17707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Ne men så fort man går emot era åsikter så blir man bara matad med hat precis som hela Sverige. Du röstar på MP också ?
Nej där har du nog fel, de gånger jag har ifrågasatt dig är när du kommer med efterhands konstruktioner "precis som jag sa vann den enkelt", rätt drygt beteende när det inte finns nån sanning att du sagt det, i alla fall inte här på sidan. Om du anser att man skickar ut hat bara för man frågar något så klart då kryllar det med hat.

Jag vet inte hur du får in mitt ev politiska röstande i denna historian men vi kan säga så här: Jag bor på landet och har dryga 3 mil till mitt jobb, jag kör en bensindriven bil. Nej jag röstar inte på MP.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-01, 13:50   #195
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 879
Sharp$: 8565
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
Ne men så fort man går emot era åsikter så blir man bara matad med hat precis som hela Sverige. Du röstar på MP också ?
Och efter en kortare diskussion på PM säger vi nu även tack och hej till Edde för en tid framöver.

Att ha olika åsikter är inget konstigt. Men att bete sig illa mot andra är inget vi accepterar.

Kan vi inte ta och få fram den där goda stämningen nu igen som vi alla vet att vi kan ha härinne??

Med hopp om bättring!

//Gotland
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+50), Skaegget (+50)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td