Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-07-31, 17:32   #166
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 2999
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Detta upplägg behöver man väl inte vara Nobelpristagare för att räkna ut med hänsyn till startspår och hästval. Björn har väl poängterat att Eriks styrning var klart tveksam gentemot sitt val. Och det visade ju sig på upploppet att Eriks häst hade slutsålt trots kanonresa.
Tröttsamt med allt tjafs om stallstyrningar. Självklart förekommer det men i detta fall var det väl helt förutsägbart.
Vad bra att det finns så mkt experter som vet exakt hur det kommer köras. Trav måste vara lätt för dig.
Hade Goop sagt innan att han styr på direkt och kör tills han kommer till ledningen och Rapunzel kommer släppa om den sitter i spets, ja då hade jag spikat. Och det antar jag att du gjorde som visste löpningsförloppet, att en häst på tillägg från snävt spår skulle sitta i spets efter 500m. Har inte hört någon expert spekulerat med detta och Rapunzel var därför mer streckad vilket jag aldrig sagt är logiskt eller korrekt. Och som sagt, på mitt system var Alexi en bättre vinnare, så det är inte därför jag skriver detta.
Jag är bara trött på stallkörningar, speciellt om det INTE har deklarerats tydligt att Rapunzel inte ska köra i spets.
I efterhand var det ju inget snack om att det var rätt att Erik släppte, det kan väl vem som helst se.
Tur att det finns experter som inte är efterhandkonstrukörer här inne som visste samma sak....

Den största tisteln idag går dock till Niklas Westerholm. Skulle köra i spets med Cristal M men gjorde ingen ansats att försöka svara. Skulle köra i spets med Trumpie men släppte välvilligt.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:35   #167
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Beror på hur man definierar årets bästa spik. Stämmer säkert att det var en av årets mest troliga klass 2 vinnare, men många väger ju även in spelvärde när man pratar om årets bästa spik och då är det väl mer tveksamt (eller var det innan loppet i alla fall med 78 procent av insatserna).

Problemet är att sådana spikar förutsätter rejäla skrällar i andra lopp för att det ska bli bra utdelning och hittills idag har ju sådana lyst med sin frånvaro.
Förlåt mitt ordval. Säkraste spik/vinnare var det jag syftade på. Spelvärdet är ju lika med noll i dessa favorit omgångar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
olle (+5)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:37   #168
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

Provar vinnare tale of jacks me kajjan 50 pix

Rättningskod LXS XTZ QVT


Jo,kajjan vann,om jag vänder dataskärmen upp och ner

Senast redigerad av Liisa den 2021-07-31 klockan 19:41.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:41   #169
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Provar vinnare tale of jacks me kajjan 50 pix

Rättningskod LXS XTZ QVT
Den känner jag också extra för- lycka till
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:42   #170
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Har inte sett edde's system

Trollsystem
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+3)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:47   #171
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Har det väl börjat så brukar det fortsätta på samma sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Och så tar vi en favorit till och lite jackpot.

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-07-31, 18:15
Hagmyren
Lördag 2021-07-31
Start: 18:20
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Titan Yoda
2: 3 The Bald Eagle

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: LZX NTX WVN
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), Liisa (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:49   #172
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Va?? Hur kan du få det där till ett gnäll?? Jag frågade dig hur du skulle utforma propparna om INGEN fick ha två hästar i samma lopp...

Håll dig du till Sportbladet. Det verkar vara din grej!

Mata inte trollen. Du gör hens dag
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:49   #173
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Vad bra att det finns så mkt experter som vet exakt hur det kommer köras. Trav måste vara lätt för dig.
Hade Goop sagt innan att han styr på direkt och kör tills han kommer till ledningen och Rapunzel kommer släppa om den sitter i spets, ja då hade jag spikat. Och det antar jag att du gjorde som visste löpningsförloppet, att en häst på tillägg från snävt spår skulle sitta i spets efter 500m. Har inte hört någon expert spekulerat med detta och Rapunzel var därför mer streckad vilket jag aldrig sagt är logiskt eller korrekt. Och som sagt, på mitt system var Alexi en bättre vinnare, så det är inte därför jag skriver detta.
Jag är bara trött på stallkörningar, speciellt om det INTE har deklarerats tydligt att Rapunzel inte ska köra i spets.
I efterhand var det ju inget snack om att det var rätt att Erik släppte, det kan väl vem som helst se.
Tur att det finns experter som inte är efterhandkonstrukörer här inne som visste samma sak....

Den största tisteln idag går dock till Niklas Westerholm. Skulle köra i spets med Cristal M men gjorde ingen ansats att försöka svara. Skulle köra i spets med Trumpie men släppte välvilligt.
Varit borta nästan hela dan.Snabbsett nästan alla lopp i efterhand (utom det sista,alldeles nyss) och måste bara nämna att jag håller med dig till punkt och pricka vad gäller Westerholms insatser.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:50   #174
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Fina hästar idag som vann men utdelningen på V75 blev som förväntat usel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:50   #175
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Mata inte trollen. Du gör hens dag
Mata inte asgayaaaa
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:51   #176
 
Reg.datum: aug 2017
Ort: Härliga Hälsingland
Inlägg: 1 011
Sharp$: 823
Standard

V7 1403 kronor

26.273 system

Senast redigerad av Liisa den 2021-07-31 klockan 17:57.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:54   #177
Banned
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 777
Sharp$: 822
Standard

V75 raden : Avdelning 1 : 5 Born Unicorn (2,9)
Avdelning 2 : 3,6,8,10 (7,1)
Avdelning 3: 8 Click Bait(1,9)
Avdelning 4 : 1,3,4,6,7,9,10,11,12,13,14,15.(2,8)
Avdelning 5 : 4,6,9(2,1)
Avdelning 6 : 5 Titan Yoda(6,3)
Avdelning 7 : 1,2,3,9,10(7,11)
Edde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:56   #178
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Nästa lördag är det i alla fall ”riktig” jackpot. 26 mkr flyttas från dagens femrättspool
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+3)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 17:59   #179
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Brakade hela ATG.se nu när alla ska in och rätta sina rader?

Försöker få upp kommande startlistor och resultatrader men sidan bara står och snurrar
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-07-31, 18:04   #180
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 657
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Vad bra att det finns så mkt experter som vet exakt hur det kommer köras. Trav måste vara lätt för dig.
Hade Goop sagt innan att han styr på direkt och kör tills han kommer till ledningen och Rapunzel kommer släppa om den sitter i spets, ja då hade jag spikat. Och det antar jag att du gjorde som visste löpningsförloppet, att en häst på tillägg från snävt spår skulle sitta i spets efter 500m. Har inte hört någon expert spekulerat med detta och Rapunzel var därför mer streckad vilket jag aldrig sagt är logiskt eller korrekt. Och som sagt, på mitt system var Alexi en bättre vinnare, så det är inte därför jag skriver detta.
Jag är bara trött på stallkörningar, speciellt om det INTE har deklarerats tydligt att Rapunzel inte ska köra i spets.
I efterhand var det ju inget snack om att det var rätt att Erik släppte, det kan väl vem som helst se.
Tur att det finns experter som inte är efterhandkonstrukörer här inne som visste samma sak....

Den största tisteln idag går dock till Niklas Westerholm. Skulle köra i spets med Cristal M men gjorde ingen ansats att försöka svara. Skulle köra i spets med Trumpie men släppte välvilligt.
Mitt inlägg som du reagerade på är väl lite klantigt formulerat ser jag nu i efterhand. Det jag hängde upp mig på var att du tycker att Björn borde informerat om hur loppet kommer att köras till 100%. Som du påpekar är väl spår 2 på tillägg lite lurigt och i min värld trodde jag Erik skulle få bestämma ganska länge men trav är trav.
Ber om ursäkt för mitt tveksamma inlägg och skall inte komma med några efterhands kommentarer hädanefter.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td