Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-14, 18:52   #166

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Maestro Crowe, Erv Zet, Zion Font och Born Unicorn är några av dagens storfavoriter, som om alla vinner ger V75 en låg utdelning. Dagens bolagssystem bygger på, att två av favoriterna fälls och att jag där har streckat för två mindre betrodda, som vinner, samt att systemet innehåller outsiders i övriga avdelningar.

1) 4,12,13 r9-11 (favoriten 13 - som är av ädel familj bl a Commander Crowe, Mack Peter...., , har bäst kapacitet. Han gör fantomjobb och Johan utnämner honom till sin bästa segerchans. Vädret ser idag ut att bli dåligt i Mölndal och han kan bli störd. Då öppnas chansen för norske 4 och Björn låter uppåt på 12. Men 13 är annars en sund spik, som vid vinst öppnar för flera streck i andra avdelningar)

2) 1,2,3,4,6,7,9,10 r5-8 (favoriten 10 har bara haft framspår i bilstart i hela sitt liv. Nu är det bakspår och därifrån tar han inte ledningen. 1 radade upp segrar och kommer från fem V75-lopp med bra resultat. Han är inte snabb från start, men med Björn i vagnen får han en fin resa och kan mycket väl vinna. Loppet är öppet för skräll)

3) 4,6,15 r12-9 (Örjan tar ledningen från springspår. Hästen var en besvikelse senast, men jobbar bra och är min vinnare. Björns egen 15 är överstreckad från bakspår på tillägg. Är dock mycket kapabel och streckas. Westholm har stall i god form och slinker också med)

4) 3 r2-5 (tar sin 19 seger idag på 22 starter. Spik)

5) 3 r9-5 (storfavoriten blir bara bättre och bättre och.....spikas)

6) 1,3,4,5,6,8,10,12 r11-9 (ledningen tar pilsnabbe 8. Han kan leda ända in i mål. Favoriten 4 kan vinna - men han ser knackig ut i travet. Här är det bäddat för skräll)

7) 5,6,10,11,12 r4-7 (blott fyraårige 5 tar ledningen med favoriten 6 i ryggen. Spelarna har glömt, att 12 vann storloppet i Finland och var tvåa senast bakom Face Time Bourbon. Ett fynd till 6 %. Streckar även formstarka 10 och 11)

Kostar 1440:- och inlämnades kl 10.30.
7 rätt på bolagssystemet. Inte så stor utdelning. men rätt i alla fall.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:53   #167

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
7 rätt på bolagssystemet. Inte så stor utdelning. men rätt i alla fall.
Synd att det inte gav mer, men grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:59   #168

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 3135
Standard

Är ingen större fan av Tarzan men jäkligt kul att Uffe Eriksson fick vinna storlopp. Milligans har alltid varit en underskattad häst. Nästan oslagbar i ledning.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 19:13   #169

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Är ingen större fan av Tarzan men jäkligt kul att Uffe Eriksson fick vinna storlopp. Milligans har alltid varit en underskattad häst. Nästan oslagbar i ledning.
Milligan’s är en grym tävlingshäst med rätt skalle som fått en nytändning. Pigg som en unghäst trots 111 starter och 15 mille på kontot. Har väl inte fått sitt erkännande i eliten trots många års kämpande i Sverige toppen. Grymt bra jobbat av Tarzan och Kattis.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 19:13   #170

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 659
Standard

Satte V5 och vinnarspel på 10 Milligans School. Några kronor tillbaka blev det.

Hade 8 Laradja Vrijhthout vunnit/kommit på plats, så hade det varit många tusenlappar tillbaka i dag. Dessvärre blev det inte så denna gång.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 19:16   #171

Standard

För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
Gammal 2021-08-14, 19:27   #172
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1262
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
ATG kan faktiskt inte välja när de ska konfiskera jackpottpengar. Även fast det är ett rimligt antagande.Det är när utdelningen är lägre än 15kr på 5 och 6 rätt det blir jackpott.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 19:46   #173
Banned

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 2735
Standard

Citat:

Inte vara negativ nu. Vilken rolig dag det blev. Ganska bra utdelning också, även för andelsspelen. Jag tycker att radpriset skulle sänkas till 10 öre så fler får vara med och vinna.
Tipsb (+10)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 19:47   #174

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18035
Standard

Citat:

Är du kompis med Skarplöth? Jackpott är i min värld en stöld från spelare som satsat pengar på en viss spel produkt men inte får utdelning utan det flyttas över till en ny spel omgång. Självklart skall alla satsande pengar delas ut i den spelomgång som insattsen gäller oavsett vinst summans storlek. I dagens data samhälle kostar det väl inte mer att föra över 1:- än 100 000:- till ett konto.
Om jag som privatperson startar ett spel och meddelar kunderna att det var så många deltagare med rätt spel så vi för över pengarna till en ny omgång där även nya spelare är välkomna tror jag nog att det bedöms som lurendrejeri och stöld.
Jackpott är och förblir en stöld och ett reklamtrick för att locka in nya spelare och även att locka lurade spelare att få tillgång till stöldgodset.
svepet (+5), Grovport (+5), znipstern (+5), ExtremtRik (+100), Strappa71 (+222), gnoffa (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-08-14 klockan 19:57.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-15, 00:18   #175

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Inte vara negativ nu. Vilken rolig dag det blev. Ganska bra utdelning också, även för andelsspelen. Jag tycker att radpriset skulle sänkas till 10 öre så fler får vara med och vinna.
Ja eller ett öre så att alla vinner!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-15, 15:08   #176

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Är du kompis med Skarplöth? Jackpott är i min värld en stöld från spelare som satsat pengar på en viss spel produkt men inte får utdelning utan det flyttas över till en ny spel omgång. Självklart skall alla satsande pengar delas ut i den spelomgång som insattsen gäller oavsett vinst summans storlek. I dagens data samhälle kostar det väl inte mer att föra över 1:- än 100 000:- till ett konto.
Om jag som privatperson startar ett spel och meddelar kunderna att det var så många deltagare med rätt spel så vi för över pengarna till en ny omgång där även nya spelare är välkomna tror jag nog att det bedöms som lurendrejeri och stöld.
Jackpott är och förblir en stöld och ett reklamtrick för att locka in nya spelare och även att locka lurade spelare att få tillgång till stöldgodset.
Det är jag som är Skarplöth.

Eller åtminstone Slark-löth.
Svara

td