Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-08-08, 18:44   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 188
Sharp$: 57191
Standard

V75-Åby 14 aug


Åbys stora och V75 finaler gör detta till en fantastisk omgång rent sportsligt, men för egen del är krockarna med fotbollen olyckliga. På lördag kl 15 jättematch mellan MFF och IFK Göteborg som jag ev ska gå och se så får se i veckan nu när man dessutom ska börja jobba igen om jag ska läsa på eller inte.

Spelmässigt ser flera av loppen rätt ojämna ut.

V75-1

I stället för Ragnar Thorngrens la man in detta lopp på atgs V75 spel.
Det ser ut att finnas några som inte ska ha med segern att göra. Många spikar Johan Untersteiners megastjärna Maestro Crowe efter att den senast visat igen vilken häst det är. Hur det blir med spelvärdet återstår att se, men svårt att inte tro det är loppets klart troligaste vinnare . Dock är spåret svårt. Väldigt många som ska rundas.

På start är det väl Jimmy Arthur som kan tänkas. Hade tre raka vardagsvinster innan den inte presterade i klass 2 på V75 näst senast. Sen ser det ut som att Bordeaux Doc debuterar för Westholm från spår 1. Intressant.

Oracle Tile nu med Örjan från spännande läge. Lär få en maxresa.

Outstanding O skrällvann senast. Här måste man notera det gigantiska kuskpluset.

Mystic Mom och Mister Donald bra hästar men fått knepiga bakspår precis som favoriten.

V75-2

Här blir Redens nya megastjärna Erv Zet jättefavorit. Superlativen enorma efter utklassningsvinsten på Hagmyren . Men är inte lika klar här. Dels var det mycket skräp i det loppet. Nu är det final. Och bakspår gör ju att spets och slut denna gång kan glömmas.

Det är ett jämnt lopp bakom ser det ut som. Det brukar innebära att många därför spikar och kommer bli överspelad trots att den såklart har klart bra chans igen.

King Kong som var främsta motbud till Erv Zet i Hagmyren har nu fått kanonspår. Då skitspår. Pass upp. En riktigt bra häst.

Från spår 1 ger Goop Howdy Quick en fin resa och det finns open stretch.

Behind Bars snackas det om varje gång. Kanske inte nu vilket höjer spelvärdet.

Sen ringar man ju direkt in att Capital Gain CC efter fina prestationer nu är anmäld barfota runt om för första gången.

V75-3

Oj vilket spelvänligt lopp om nu inte Björn Goops nya megastjärna Svecak Palema bara är bäst igen. Borde bli favorit trots skitspåret. Vann enkelt försöket på Årjäng som klar favorit.

Motbuden dock många. Främsta är väl stallkamraten Nymke Brigadoon från springspår 20 meter före (som väl snarare är 50 meter om den kommer iväg bra). Svek lite senast men farlig att såga på det .

Behövs nog fler för att vara säker här.

V75-4

Här kan man nog bara spika Zion Font om den gör om insatsen senast. Var väl dagens utropstecken efter vinsten på Axevalla och herregud vad bra den var.

V75-5

Här kommer en ny jättefavorit som nog är en ännu bättre spik. Hur ska Born Unicorn från kanonläge torska denna inte alltför imponerande final?

V75-6

En oerhört bra, öppen och spelvänlig final. Här bör det bli rejäl körning och när jag ser att Don Cash nu är anmäld barfota runt om blir det omgångens skrällvinnare. Man skulle dra den växeln i Harpers men kom inte med där. Sen får man se i veckan om det blir barfota. Dom brukar informera om det redan i tidiga intervjuer.

Annars är loppet väldigt öppet vad jag kan se. Amonero Roc bli nog klar favorit med rätta. Det är nog mest troliga vinnaren men hoppas på rejäl tävling.

V75-7

Omgångens bästa lopp. Vilket race. Dessutom spelvänligt. Bengurion Jet blir väl loppets snackis efter loppet under Åbergskvällen. Men helt annat motstånd nu och hur passar tre varv?

Whos who ska springa dubbelt så långt nu som i Åbergs och här blir det inte spets , lunk och slut.
Hur bra är Carat Williams ? Startade i detta lopp för två år sedan . Räckte inte då. Inte startat i Sverige sedan dess. Den andra franska hästen fick spår 12. Inte koll på den men har finfin rad. Hur bra var inte Milligans School senast? Very Kronos också tänkbar .


En fantastisk omgång vad gäller sporten. Kolla vilka ramlopp som körs utanför atgs V75 spel också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+7), Henkezan (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-08, 19:03   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Åbys stora och V75 finaler gör detta till en fantastisk omgång rent sportsligt, men för egen del är krockarna med fotbollen olyckliga. På lördag kl 15 jättematch mellan MFF och IFK Göteborg som jag ev ska gå och se så får se i veckan nu när man dessutom ska börja jobba igen om jag ska läsa på eller inte.

Spelmässigt ser flera av loppen rätt ojämna ut.

V75-1

I stället för Ragnar Thorngrens la man in detta lopp på atgs V75 spel.
Det ser ut att finnas några som inte ska ha med segern att göra. Många spikar Johan Untersteiners megastjärna Maestro Crowe efter att den senast visat igen vilken häst det är. Hur det blir med spelvärdet återstår att se, men svårt att inte tro det är loppets klart troligaste vinnare . Dock är spåret svårt. Väldigt många som ska rundas.

På start är det väl Jimmy Arthur som kan tänkas. Hade tre raka vardagsvinster innan den inte presterade i klass 2 på V75 näst senast. Sen ser det ut som att Bordeaux Doc debuterar för Westholm från spår 1. Intressant.

Oracle Tile nu med Örjan från spännande läge. Lär få en maxresa.

Outstanding O skrällvann senast. Här måste man notera det gigantiska kuskpluset.

Mystic Mom och Mister Donald bra hästar men fått knepiga bakspår precis som favoriten.

V75-2

Här blir Redens nya megastjärna Erv Zet jättefavorit. Superlativen enorma efter utklassningsvinsten på Hagmyren . Men är inte lika klar här. Dels var det mycket skräp i det loppet. Nu är det final. Och bakspår gör ju att spets och slut denna gång kan glömmas.

Det är ett jämnt lopp bakom ser det ut som. Det brukar innebära att många därför spikar och kommer bli överspelad trots att den såklart har klart bra chans igen.

King Kong som var främsta motbud till Erv Zet i Hagmyren har nu fått kanonspår. Då skitspår. Pass upp. En riktigt bra häst.

Från spår 1 ger Goop Howdy Quick en fin resa och det finns open stretch.

Behind Bars snackas det om varje gång. Kanske inte nu vilket höjer spelvärdet.

Sen ringar man ju direkt in att Capital Gain CC efter fina prestationer nu är anmäld barfota runt om för första gången.

V75-3

Oj vilket spelvänligt lopp om nu inte Björn Goops nya megastjärna Svecak Palema bara är bäst igen. Borde bli favorit trots skitspåret. Vann enkelt försöket på Årjäng som klar favorit.

Motbuden dock många. Främsta är väl stallkamraten Nymke Brigadoon från springspår 20 meter före (som väl snarare är 50 meter om den kommer iväg bra). Svek lite senast men farlig att såga på det .

Behövs nog fler för att vara säker här.

V75-4

Här kan man nog bara spika Zion Font om den gör om insatsen senast. Var väl dagens utropstecken efter vinsten på Axevalla och herregud vad bra den var.

V75-5

Här kommer en ny jättefavorit som nog är en ännu bättre spik. Hur ska Born Unicorn från kanonläge torska denna inte alltför imponerande final?

V75-6

En oerhört bra, öppen och spelvänlig final. Här bör det bli rejäl körning och när jag ser att Don Cash nu är anmäld barfota runt om blir det omgångens skrällvinnare. Man skulle dra den växeln i Harpers men kom inte med där. Sen får man se i veckan om det blir barfota. Dom brukar informera om det redan i tidiga intervjuer.

Annars är loppet väldigt öppet vad jag kan se. Amonero Roc bli nog klar favorit med rätta. Det är nog mest troliga vinnaren men hoppas på rejäl tävling.

V75-7

Omgångens bästa lopp. Vilket race. Dessutom spelvänligt. Bengurion Jet blir väl loppets snackis efter loppet under Åbergskvällen. Men helt annat motstånd nu och hur passar tre varv?

Whos who ska springa dubbelt så långt nu som i Åbergs och här blir det inte spets , lunk och slut.
Hur bra är Carat Williams ? Startade i detta lopp för två år sedan . Räckte inte då. Inte startat i Sverige sedan dess. Den andra franska hästen fick spår 12. Inte koll på den men har finfin rad. Hur bra var inte Milligans School senast? Very Kronos också tänkbar .


En fantastisk omgång vad gäller sporten. Kolla vilka ramlopp som körs utanför atgs V75 spel också.
Kul att du hyllar Åbys omgång
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-08, 20:32   #3
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Söndagstankarna:

V75-1: Tokspik på 13 Maestro Crowe. Körs offensivt, rundar alla, övertar ledningen med varvet kvar och vinner med 6-7 längder.
V75-2: 10 Erv Zet fick bakspår – och därifrån kan det definitivt häxa. Lär dock bli storfavorit och gå upp emot 60% på strecken. Andrahandaren borde bli 8 Versace Broline. Dock inget vidare spår då han står längst ut på vingen. Mina förstahästar såhär på söndagen blir 1 Howdy Quick, samt 7 Upside Face som står på tur för vinst.
V75-3: 14 Alexi Quick och 15 Svecak Palema lär dela på favoritskapet. Jag tycker spontant att förutsättningarna ser ganska fina ut för 1 Marble Arch och 8 Darah Bibo. Dags nu?
V75-4: 3 Zion Font lär bli bombfavorit. Motbuden är dock många. Min skrällvarning är 12 Bravo Santana som gör det bra mest hela tiden, men som ständigt får kassa spår.
V75-5: 3 Born Unicorn lär också bli en bombfavorit. Körs till ledningen och därifrån blir han ruggigt svårfångad. Enda sättet för Örjan att förlora detta är ifall någon sätter sig i dödens och drar upp tempot något oerhört. Men vem ska det vara? 2 Ingo och 6 Final Dream körs till ledningen, sedan får Örjan överta. Enda riktigt tunga motbudet är 9 Rotate som är i ruggig form.
V75-6: 4 Amornero Roc lär också bli favorit på senaste insatsen. 8 Laradja Vrijthout är dock otroligt kapabel. 12 Easy Cash är grym. Garderingslopp på förhand.
V75-7: Åby Stora Pris. Ruggig startlista. 6 Bengurion Jet var helt otrolig senast, men då var distansen 1640 meter. 10 Milligan's School verkar vara i sitt livs form, men frågan är hur bra han är över 3140? 6 Who's Who står väldigt bra till. Svårlöst.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-09, 08:02   #4
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5160
Standard

6 hästar från stall Goop i stoloppet på V75

möjligt något stall har haft det innan - men i en Final ?

starkt jobbat,
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-09, 14:47   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Avd 1, 9 Outstanding O. har springspår och toppkusk. Rekordtid 13,9 L. Men när jag tittar i lopphistoriken hittar jag inget lopp med 13,9. Hur kommer det sig tro? Är alla lopp inte med i historiken. Någon på Sharps har säkert en förklaring.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-09, 14:51   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
6 hästar från stall Goop i stoloppet på V75

möjligt något stall har haft det innan - men i en Final ?

starkt jobbat,
Jo han är duktig Goopen. Men ska det vara tillåtet? Nu måste man
ju ha med alla sex för att försäkra sig mot stallkörning.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-09, 14:52   #7
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 1, 9 Outstanding O. har springspår och toppkusk. Rekordtid 13,9 L. Men när jag tittar i lopphistoriken hittar jag inget lopp med 13,9. Hur kommer det sig tro? Är alla lopp inte med i historiken. Någon på Sharps har säkert en förklaring.
Jag vet inte vad som avgör men alla lopp ifrån Norge finns inte med i lopparkivet. Har de nåt att göra med om atg har anordnat spel på loppen eller icke? (Den tesen försvann direkt då loppet här under var en V75a från Bjerke som ATG var med och spelade på....)

Oavsett hästen du nämner gick en 13.9 tid ifjol. Dessutom var det över 3160m och inte 2640m. Hästen blev sexa bakom dunderfina hästar som Tessy d`Ete, Floris Baldwin och Ragazzo da Sopra t.ex.
http://www.travsport.no/Andre-elemen...sokId=30267590
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-10, 19:16   #8
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Born Unicorn blir nog svår att rå på igen ja, trumf på hand mot Rotate som inte kan ta sig förbi med de lägena.

Megafavven Zion Font är man desto mer sugen på att syna, står inte spets på den och även om han är lika bra som sist ska det inte mycket felklaff till för att inte räcka i en final.

Svecak kunde man inte välta på Årjäng då den var riktigt bra. Här är svårighetsgraden ett snäpp värre, men han blir inte mer än knapp favorit heller. Åby känns ju som ett ganska klart minus också. Luktar syn men vi får se.

Erv Zet blir det absolut syn på från bakspår och Åby. Kan väl räcka med att fylla på med 3 och 4 kanske.

Oracle Tile gillas som motbud till Maestro i första, trivs med Örjan som han gjorde ett helgrymt sistavarv för i vintras. Omöjlig uppgift senast, form finns.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-10, 19:54   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Väldigt förvånande att Zarenne är så hårt spelad på tidiga liret. Kan väl vinna på speed via OS men ser inte hur det ska kunna gå vägen annars. En hel del klaff som ska till.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-10, 20:45   #10
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

I avd 3 hade jag gärna spikat 13 PappaJonnys Ilse men känner mig tvingad att ta med
Goops sex hästar. Får väl bli spik på PappaJonnys Ilse på mitt lilla 24-kronors mot-system.

The Bald Eagle och Who´s Who är i alla fall avslutande spikar och den givna dubbeln.
22 ggr insatsen just nu. TACKAAAAAR sa Eskil!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-11, 21:12   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lyssnade just på Lördag hela veckan del 1 på atgplay.
Vad har dom rökt?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-12, 22:28   #12
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Your Dreamlove (avd3) ser ut att bli streckvärd på lördag, "bara" streckad på 9% just nu. Galopperade efter 500m senast men avslutade sista 1400m ruskigt vasst i trakterna runt 1.12-tempo om jag har klockat rätt?! Och det med sista 800m i tredjespår.
Står 20m bättre till mot andrahandaren Nymke Brigadoon i denna starten.

I samma lopp är Darah Bibo spelad till under 2%, inte visat sina fulla kapacitet i år men stämmer positionerna någorlunda under loppet blir jag inte förvånad om Johan är med på fotot!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 10:20   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Tips


Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Your Dreamlove (avd3) ser ut att bli streckvärd på lördag, "bara" streckad på 9% just nu. Galopperade efter 500m senast men avslutade sista 1400m ruskigt vasst i trakterna runt 1.12-tempo om jag har klockat rätt?! Och det med sista 800m i tredjespår.
Står 20m bättre till mot andrahandaren Nymke Brigadoon i denna starten.

I samma lopp är Darah Bibo spelad till under 2%, inte visat sina fulla kapacitet i år men stämmer positionerna någorlunda under loppet blir jag inte förvånad om Johan är med på fotot!
SSSCH....!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 11:06   #14
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Omgångens intressantaste häst är i mitt tycke Ce Bello Romain. Har ju mött franska tulltoppen och gjort det bra. Distansen passar fint och det bör kusken klara fint. Han vann ju i Finland.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 14:23   #15
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Daniel Berglund och Jens Sjödén V75 Åby Stora Pris på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), mazet (+25), tvablaa (+10), asgaya3141 (+10)

Senast redigerad av hoola den 2021-08-13 klockan 14:26.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 16:06   #16
 
Reg.datum: aug 2020
Inlägg: 6
Sharp$: 259
Standard

Hans Adielsson på Expressen har skrivit att ATG inte redovisat alla lopp den gjorde ifjol. Outstanding O tjänade 200000 Kr ifjol och inte bara 19000 kr.
Tadeuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 16:32   #17
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jo han är duktig Goopen. Men ska det vara tillåtet? Nu måste man
ju ha med alla sex för att försäkra sig mot stallkörning.
Nja stallkörning i ett 15 hästars volt lopp med tillägg är nog svårt att arrangera. Men självklart är det en fördel häst mot häst när positionerna är intagna. Men jag tror det räcker med tre st Goopare 6-14-15.
Dessutom är stallkörning lite överreklamerat i min värld och ofta en efterhands fundering. Ok visst kan det lyckas att sänka en favorit med två stall andrahandare. Men det är ju helt beroende på hur loppet utvecklar sig.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-08-13 klockan 16:43.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 16:40   #18
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Ce Bello Romain:s senaste lopp, Grand Prix de Wallonie.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 16:56   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tadeuz Visa inlägg
Hans Adielsson på Expressen har skrivit att ATG inte redovisat alla lopp den gjorde ifjol. Outstanding O tjänade 200000 Kr ifjol och inte bara 19000 kr.
Såpass. Och på vilken bana skulle han fått in dessa prispengar ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:28   #20
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
Söndagstankarna:

V75-1: Tokspik på 13 Maestro Crowe. Körs offensivt, rundar alla, övertar ledningen med varvet kvar och vinner med 6-7 längder.
Nja, nog är det bästa hästen, och jag spikade när han var ute sist. Men 15 hästar, voltar nästan för sig själv därbak, även om Untersteiner vill så undrar jag om han kan köra så offensivt han vill. Det är inte värsta motståndet, ska erkännas, men sannolikheten att det häxar härifrån, minst hälften av gångerna är väl ganska rimlig? Kul med en sån som Outstanding O, 5 vinster under fjolåret men inte en enda av dem syns i raden.

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-2: 10 Erv Zet fick bakspår – och därifrån kan det definitivt häxa. Lär dock bli storfavorit och gå upp emot 60% på strecken. Andrahandaren borde bli 8 Versace Broline. Dock inget vidare spår då han står längst ut på vingen. Mina förstahästar såhär på söndagen blir 1 Howdy Quick, samt 7 Upside Face som står på tur för vinst.
Nej, den lär hamna kring 30%. Efter att alla ha läst på, särskilt att den nu står med bakspår och att den nästan bara vunnit från ledningen. 8 Versace Broline är rankad tia i dagsläget. Den kommer inte att vara bland de fem förstarankade eftersom den har så taskigt utgångsläge (och inte är särskilt bra, heller). 1 Howdy Quick är bara "trög" och kommer inte att kunna svara upp nån spets. Har redan torskat mot 6 Global Beware, med ungefär liknande förutsättningar, så nej, den tror vi inte på. 7 Upside Face? Nä.

Här räcker det förmodligen med Johan Untersteiners båda. En riktig stänkare kan 5 G.K.Justus vara, han har harvat rätt länge nu mot rätt bra motstånd och har bästa spåret. Gick 10 sista 700 senast på bra sluttid (12,4 full väg).

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-3: 14 Alexi Quick och 15 Svecak Palema lär dela på favoritskapet. Jag tycker spontant att förutsättningarna ser ganska fina ut för 1 Marble Arch och 8 Darah Bibo. Dags nu?
Klass-skillnad mellan 14 Alexi Quick och 15 Svecak Palema. Alexi Quick kommer inte att vara top5-rankad. 8 Darah Bibo fick regelrätt stryk av 12 Xantis Delicious senast och visade ingen spurtgeist alls. Nä, henne står jag över. Här får Mikel J Andersson agera stänkare med 7 Blue Frontline. Klart godkänd från start och hade väl rubbet kvar senast, när den följde ryggen på Westholms Your Dreamlove? Spets/vinnarhålet nu så kan det vara en kul stänkare, om inte Svecak Palema är för bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-4: 3 Zion Font lär bli bombfavorit. Motbuden är dock många. Min skrällvarning är 12 Bravo Santana som gör det bra mest hela tiden, men som ständigt får kassa spår.
Stor risk för att det inte blir nån körning alls, i det här loppet. Duschdraperi Sjunnesson kommer att vara så nöjd, så nöjd med vinnarhålet, så favoriten kommer att få styra och ställa i spets. Tyvärr. Kan 2 Fromheaven Idzarda avgöra på ren snabbhet, sista 150? Tveksamt, men det kanske är det man får gå på. För spika går ju inte....

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-5: 3 Born Unicorn lär också bli en bombfavorit. Körs till ledningen och därifrån blir han ruggigt svårfångad. Enda sättet för Örjan att förlora detta är ifall någon sätter sig i dödens och drar upp tempot något oerhört. Men vem ska det vara? 2 Ingo och 6 Final Dream körs till ledningen, sedan får Örjan överta. Enda riktigt tunga motbudet är 9 Rotate som är i ruggig form.
Tja, 60% kommer säkert att stå sig. Och kan bli enkel väg till ledningen, om inte Magnus A. Djuse får för sig att köra i spets med Vikens High Yield? Born Unicorn var ruggigt bra senast men det är liiite bättre motstånd den här gången. Tycker jag. Och Bergharn har flera till start. Svåra beslut!

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-6: 4 Amornero Roc lär också bli favorit på senaste insatsen. 8 Laradja Vrijthout är dock otroligt kapabel. 12 Easy Cash är grym. Garderingslopp på förhand.
Nja, jag tror inte att 4 Amornero Roc blir favorit på senaste insatsen, den såg inte rolig ut över mål. Snarare näst senaste insatsen, där den var riktigt bra. Man får hoppas på att Conny gasar från start, nu när han blivit nerstruken ett hack, att även de andra med framspår gasar, så att det blir lite körning in i första sväng, men inte gasa så mycket att de kör loppet i halsen på favoriten. Men så att 12 Easy Cash kan få komma in i matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
V75-7: Åby Stora Pris. Ruggig startlista. 6 Bengurion Jet var helt otrolig senast, men då var distansen 1640 meter. 10 Milligan's School verkar vara i sitt livs form, men frågan är hur bra han är över 3140? 6 Who's Who står väldigt bra till. Svårlöst.
6 Bengurion Jet har 2 vinster på 24 starter, innan bytet till Gocciadoro. Efter tränarbytet? Kolla själv. Säger inte att den bara vinner men Gocciadoro har städat av det svenska motståndet tidigare....6 Who's Who måste väl få loppet kört i halsen för att vinna, nu för tiden? Får han det? Jag tar med 1 Ble du Gers och 12 Ce Bello Romain, hoppas på att de två favoriterna kör som idioter och att distansen tar ut sin rätt. Det skulle inte vara första gången.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+20)

Senast redigerad av Stankarn den 2021-08-13 klockan 17:33.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:39   #21
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Såpass. Och på vilken bana skulle han fått in dessa prispengar ?
Forus, Sörlandet, Bjerke och Bergen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:40   #22
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

”6 Who's Who måste väl få loppet kört i halsen för att vinna, nu för tiden? Får han det?”

Nu för tiden ? Hm hästen har väl aldrig varit bättre än nu ?
Men jag säger inte att han vinner. Åbys Stora är dagens öppnaste lopp i min värld.
1-4-5-6-10-12 kanske räcker.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:42   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Forus, Sörlandet, Bjerke och Bergen.
Ok har du datum, placeringar och vinstpengar oxå ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:52   #24
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
”6 Who's Who måste väl få loppet kört i halsen för att vinna, nu för tiden? Får han det?”

Nu för tiden ? Hm hästen har väl aldrig varit bättre än nu ?
Men jag säger inte att han vinner. Åbys Stora är dagens öppnaste lopp i min värld.
1-4-5-6-10-12 kanske räcker.
Sprang in i väggen förra gången han gästade Åby. Borde ha vunnit Harpers.

Fick bestämma i spets, första 1000 efter 12 senast, över 1600 meter. Fick en behaglig resa i tredjepar näst senast, där de i ledningen körde första 1500 efter 12. Visst, han sprang som ett skållat troll, när Örjan lossade, nedåt 06 sista 400, så form och spurt har han. Men jag tror inte att han bara går fram och mosar favoriten från dödens. Som han kunde tidigare. Kanske jag som har för stora krav....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 17:53   #25
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ok har du datum, placeringar och vinstpengar oxå ?
Du har länk i mitt tidigare inlägg.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 18:18   #26
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Du har länk i mitt tidigare inlägg.
Tack för den. Mycket märkligt att inte alla starter och vinster redovisas på ATG i dagens cybervärld. Meningslöst med halvdana redovisningar. Men det verkar väl som insprungna pengar trots allt är under 800 000:- .
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 18:21   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Sprang in i väggen förra gången han gästade Åby. Borde ha vunnit Harpers.

Fick bestämma i spets, första 1000 efter 12 senast, över 1600 meter. Fick en behaglig resa i tredjepar näst senast, där de i ledningen körde första 1500 efter 12. Visst, han sprang som ett skållat troll, när Örjan lossade, nedåt 06 sista 400, så form och spurt har han. Men jag tror inte att han bara går fram och mosar favoriten från dödens. Som han kunde tidigare. Kanske jag som har för stora krav....
Nja jag tycker Who’s Who varit ojämn tidigare och lite överskattad men senaste året har han visat grym kapacitet och skalle.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 18:40   #28
 
Reg.datum: aug 2020
Inlägg: 6
Sharp$: 259
Standard

ATG är dåliga på att redovisa utländska hästars starter.
Ingen aning vart han gjort dessa starter.
Tadeuz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 18:51   #29
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tadeuz Visa inlägg
ATG är dåliga på att redovisa utländska hästars starter.
Ingen aning vart han gjort dessa starter.
Kolla Stankarns inlägg #20. Där finns en länk till korrekt redovisning av startlistan från de norske guttarna.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 19:50   #30
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Första barfota aviserat på Don Cash. Finns att handla till 25ggr på svs. Borboletta 33ggr också...

Edit: 9,70 på The Bald Eagle kanske inte är dumt heller...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2021-08-13 klockan 19:53.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 19:53   #31
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Märkligt uttalande i Björnkollen.
"1 Howdy Quick som jag kör är ju bra men han vinner ju inte särskilt ofta."
5 vinster på 11 starter är väl inte jättesällan? Dessutom 2 andraplatser och 3 tredjeplatser.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 19:54   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 188
Sharp$: 57191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Första barfota aviserat på Don Cash. Finns att handla till 25ggr på svs. Borboletta 33ggr också...
Ja. I guidenintervjun aviserades järnskor men Adrian twittrade om skorycket för några timmar sedan. Den stod i nästan 50 ggr innan dess. Jag la ett spel hos unibet när den infon kom till 33 ggr hos unibet. Oddset hos svenska spel rasade innan jag hann. Dom sa ju inför Harpers som den inte kom med i att det skulle ge en enorm effekt och skulle de bli så känns det bra med ett spel till dessa odds.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-13, 23:10   #33
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir relativt lätt i alla fall i tre av avdelningarna. Den som tror att Erv Zet torskar är galen. Kommer slakta detta gäng - ÖK är suverän att hitta position från bakspår och kommer sitta sämst tredje ytter. När sedan de andra lekt rommen av sig kör han fram i dödens varvet kvar och reglerar fältet, såsom brukligt är.

Zion Font och Born Unicorn de andra spikarna... Oracle Tile och Strong Pepper norska rysare som bara måste med...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 00:04   #34
 
Reg.datum: okt 2020
Inlägg: 43
Sharp$: 280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Avd 1, 9 Outstanding O. har springspår och toppkusk. Rekordtid 13,9 L. Men när jag tittar i lopphistoriken hittar jag inget lopp med 13,9. Hur kommer det sig tro? Är alla lopp inte med i historiken. Någon på Sharps har säkert en förklaring.
Om du vill se loppet tror jag denna länk funkar? Hästen har startnummer 6.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+7)
gnoffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 09:53   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5127
Standard

Åby och favoritrad att vänta... Eller?
Måste ju hitta några ekipage som kan
ställa till det för favoriterna.

Avd 1 - 13 MC stor favorit och blir svårfälld Omgångens bästa spik.

Avd 2 - 10 Erw Zet fantastiskt fin senast, men här tror jag att det kan skrälla och der
ekipage jag tror till och med kan sitta i spets efter halvvarvet är nr 8 Versace Broline med Jocke Lövgren som såg bländande ut sist 2%...

Avd 3 - 15 Svecak Palema favorit, men 14 Alexi Quick från samma stall lär ju vara ifatt start hästarna omgående och då får 15 vara bra... 3% Glöm inte den gott folk.

Avd 4 - Zion Font, kan den fällas av en hård regnig bana. Ja faktiskt så tror jag det och här har jag haft koll på en häst som körs av Erik Adielsson nr 11 Digital Races 0,4% sparade krafter i två sista starterna.

Avd 5 - Born Unicorn fälls inte omgångens andra spik, spela en tvilling med Beartime kan nog ge 25 ggr

Avd 6 - Armonero Roc svag favorit, här hoppas jag att den amerikanska sulkyn sätter extra fart på 10 Golden Guard 2%. Ständigt underskattad.

Avd 7 - Whos Who har aldrig varit nån favvohäst för mig här tror jag 12 CE Bello Romain är bäst efter ett lopp som gått i stenhårt tempo kommer han längst ut i banan och vinner enkelt.

Lycka till
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:01   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Det är väldigt vad alla verkar vara inne på Rackham idag. Det är väl Örjan-effekten.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:08   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2905


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Intressant läge för Jimmy Arthur i första efter strykningen.
Första barfota vad jag kan se. Hemmabana, trivs på långt.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:18   #38
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Maestro Crowe, Erv Zet, Zion Font och Born Unicorn är några av dagens storfavoriter, som om alla vinner ger V75 en låg utdelning. Dagens bolagssystem bygger på, att två av favoriterna fälls och att jag där har streckat för två mindre betrodda, som vinner, samt att systemet innehåller outsiders i övriga avdelningar.

1) 4,12,13 r9-11 (favoriten 13 - som är av ädel familj bl a Commander Crowe, Mack Peter...., , har bäst kapacitet. Han gör fantomjobb och Johan utnämner honom till sin bästa segerchans. Vädret ser idag ut att bli dåligt i Mölndal och han kan bli störd. Då öppnas chansen för norske 4 och Björn låter uppåt på 12. Men 13 är annars en sund spik, som vid vinst öppnar för flera streck i andra avdelningar)

2) 1,2,3,4,6,7,9,10 r5-8 (favoriten 10 har bara haft framspår i bilstart i hela sitt liv. Nu är det bakspår och därifrån tar han inte ledningen. 1 radade upp segrar och kommer från fem V75-lopp med bra resultat. Han är inte snabb från start, men med Björn i vagnen får han en fin resa och kan mycket väl vinna. Loppet är öppet för skräll)

3) 4,6,15 r12-9 (Örjan tar ledningen från springspår. Hästen var en besvikelse senast, men jobbar bra och är min vinnare. Björns egen 15 är överstreckad från bakspår på tillägg. Är dock mycket kapabel och streckas. Westholm har stall i god form och slinker också med)

4) 3 r2-5 (tar sin 19 seger idag på 22 starter. Spik)

5) 3 r9-5 (storfavoriten blir bara bättre och bättre och.....spikas)

6) 1,3,4,5,6,8,10,12 r11-9 (ledningen tar pilsnabbe 8. Han kan leda ända in i mål. Favoriten 4 kan vinna - men han ser knackig ut i travet. Här är det bäddat för skräll)

7) 5,6,10,11,12 r4-7 (blott fyraårige 5 tar ledningen med favoriten 6 i ryggen. Spelarna har glömt, att 12 vann storloppet i Finland och var tvåa senast bakom Face Time Bourbon. Ett fynd till 6 %. Streckar även formstarka 10 och 11)

Kostar 1440:- och inlämnades kl 10.30.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:27   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är väldigt vad alla verkar vara inne på Rackham idag. Det är väl Örjan-effekten.
Lirad som den brukar ungefär ändå va? Tokbra kuse, kanske bästa i loppet till och med, men får sällan vara etta pga får oftast göra jobbet själv och aldrig gå innerspår. Påminner om en Nurmos-kuse för ett tag sen, var det Man At Work? När alla hade tröttnat och sagt att den kommer aldrig bli etta så började den plocka pinnar i silver. Skulle kunna bli samma på den här, plussar han bara på startsnabbheten någon pinne till så kommer det börja trilla in en hel del förstaplatser. Tänkte först att han inte är så startsnabb, men inte helt tokig faktiskt. Andra ytter är väl en halvtrolig position.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:38   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Very Kronos ändrat till skor runt om, men det gör nog inte så mycket. Han vinner ju ofta med den balansen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:40   #41
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Tja jag tror inte Rackham rår på The Bold Eagle (trots klurigt spår) och Armonero Roc (trots knöligt trav ) dessutom kan Kamikaze piloten Conrad överraska och stå emot länge.
Rackham är ingen finalvinnare i min värld.
Stall Gocciadoro är inne på att Armonero är stallets bästa chans.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:45   #42
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Very Kronos ändrat till skor runt om, men det gör nog inte så mycket. Han vinner ju ofta med den balansen.
Vinner nog inte idag oavsett hovbeklädnad. Får nog svårt mot dessa distansgynnade tuffingar. Inte tidig på min kupong.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:49   #43
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja jag tror inte Rackham rår på The Bold Eagle (trots klurigt spår) och Armonero Roc (trots knöligt trav ) dessutom kan Kamikaze piloten Conrad överraska och stå emot länge.
Rackham är ingen finalvinnare i min värld.
Stall Gocciadoro är inne på att Armonero är stallets bästa chans.
Som det ser ut nu så får jag bara råd med två streck och det är Laradja och Easy Cash. Den ena hoppas jag får ledningen och den andra gynnas om tempo.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:51   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Vinner nog inte idag oavsett hovbeklädnad. Får nog svårt mot dessa distansgynnade tuffingar. Inte tidig på min kupong.
Jag garderar sista loppet lite då jag inte vill åka om jag tar mig dit. Jackpot och det är bara sju rätt som gäller.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:53   #45
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag garderar sista loppet lite då jag inte vill åka om jag tar mig dit. Jackpot och det är bara sju rätt som gäller.
Så är det. Jag bevakar 1-4-5-6-10-12 i Åbys Stora. Hoppas det räcker.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 10:58   #46
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är väldigt vad alla verkar vara inne på Rackham idag. Det är väl Örjan-effekten.
Vilka spikar du idag?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:02   #47
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2638
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 12:02
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 9, 11, 12, 13 (6, 3)
2: 8, 9, 10, 12 (6, 1)
3: 15 Svecak Palema (6, 4)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3 Born Unicorn (9, 5)
6: 1, 4, 8, 9, 11 (3, 12)
7: 5, 6, 7, 10, 12 (11, 4)

6x4x1x1x1x5x5 = 600 rader.
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: SBC CHZ PQH
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:03   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag garderar sista loppet lite då jag inte vill åka om jag tar mig dit. Jackpot och det är bara sju rätt som gäller.
Ingen jackpot idag - va.....
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:07   #49
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vilka spikar du idag?
Det är inte bestämt ännu. Hoppas att hitta någon som inte är favorit, men det finns flera som ser starka ut idag och några måste man försöka fälla.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:08   #50
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 124
Sharp$: 3572
Standard

Så blev dagens matematiska, något större än brukligt. Som vanligt finns reducerat system oxå som är något större o där de två störrsta fav. är spik lr potenta A-hästar.
Lycka till alla
V75
Inlämnat: 2021-08-14, 12:04
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 2)
3: 4 Your Dreamlove (15, 6)
4: 1, 2, 3, 6 (5, 4)
5: 2, 3, 8, 11 (9, 5)
6: 4 Amornero Roc (3, 8)
7: 5, 7, 12 (6, 10)

1x6x1x4x4x1x3 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: TBG BHV VQD
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:08   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Ingen jackpot idag - va.....
Den som det visste. Det är så många klara favoriter att risken finns, och några av dem lär ju hålla.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:11   #52
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Så jävla sjukt svårbedömt Bengurion är idag. Det SKA ju liksom inte gå, men å andra sidan är den ju verkligen extra extra och står bra till för ledningen. Min egna första tanke i veckan att Zarenne var väl betrodd backar jag nog på. Står nog till för rygg ledaren och har nu dessutom sjunkit från 9% till 6%. Zarenne och Who's kan bli låset. Carat Williams är man ju sugen på till 2% också men får nog stå över.

"Väldigt förvånande att Zarenne är så hårt spelad på tidiga liret. Kan väl vinna på speed via OS men ser inte hur det ska kunna gå vägen annars. En hel del klaff som ska till."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:19   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Jag undrar om Westholm verkligen får iväg Your Dreamlove från fjärde.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:23   #54
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hårda bud i silver. Zaps facit räcker bara till 2% nu. Ännu inte den häst Unicorn är, tre raka regelrätta stryk mot den. Men säg att den hoppar eller inte är som bäst för dagen? Springer ju kringlor runt stora delar av övriga fältet.

Bronsförsök 2: 1-0-1 plus femma i finalen

Silverförsök 8: 3-1-1 plus 3: 0-1-1 i finalerna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:25   #55
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Blue Frontline får bli min skräll i omgången, kanske hittar till spets eller rygg ledaren.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:36   #56
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Intressant läge för Jimmy Arthur i första efter strykningen.
Första barfota vad jag kan se. Hemmabana, trivs på långt.
Allmänt trög och har inte sett så spänstig ut, direkt, i de två senaste. Senast så såg den dessutom ut att ta ett par galoppsteg 700-800 kvar. Det håller inte mot det här gänget. Krävs nog att skorycket ger resultat eller att Bergharn har fått till stallformen för att den ska räcka.

Ingen som tror på Goops andrahäst i det här loppet? Öppnar väl hyggligt jämfört med de flesta av långtradarna? Var i och för sig ett tag sedan han vann, ett år sedan, rätt precis. 13-tid över 2640. Men 6 ggr på plats kan väl vara spelbart, åtminstone?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:40   #57
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Läste precis Jensa och det här tror jag han är rätt ute på. Gick i linje med vad jag tänkte innan och går nog på det fullt ut. Hade ett par utanför innan men blir fullgaddning om jag får ihop det. En stänkare här och sen lyckats fälla Zion, då står det inte många sen.

"Det här loppet har avgjorts den här dagen de tre senaste åren och det har skrällt varenda gång.
Totalt har det skrällt fyra gånger av sex i sådana här lopp på Åby.
Vi vet även från andra banor att lopp av den här typen genererar en hög andel skrällvinnare. I år har sex av de 16 största V75-skrällarna kommit i snarlika lopp.
Med bred marginal är detta omgångens skrällopp nummer ett.

Allra sist, med mindre än en tredjedel så mycket förtroende som någon annan häst, hittas favoritens stallkamrat 11 Make More Cider (0,32 procent). Det bedömer jag är orimligt. Nog vinner hon loppet oftare än en gång på 300. 46 gånger erbjuder Svenska Spel, det är mer rimligt. Det är en duglig häst för klassen och nu blir det barfota igen.

Som ofta när jag hittat ett tydligt skrällopp: Det blir streck för ALLA."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:44   #58
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Allmänt trög och har inte sett så spänstig ut, direkt, i de två senaste. Senast så såg den dessutom ut att ta ett par galoppsteg 700-800 kvar. Det håller inte mot det här gänget. Krävs nog att skorycket ger resultat eller att Bergharn har fått till stallformen för att den ska räcka.

Ingen som tror på Goops andrahäst i det här loppet? Öppnar väl hyggligt jämfört med de flesta av långtradarna? Var i och för sig ett tag sedan han vann, ett år sedan, rätt precis. 13-tid över 2640. Men 6 ggr på plats kan väl vara spelbart, åtminstone?
Ja 1% på den och 5% på Arthur är bara bakvänt. Om det vore ryck på alla dojor på Arthur kanske jag kunnat köpa skriket, men nu är det bara bakskorna och det ger knappast det som behövs. Står med tre ben i ledningen, men riktigt uselt till för att vinna med 10/12 hästar en halvmiljon mer härdade och tre varv.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 11:47   #59
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Så blev dagens matematiska, något större än brukligt. Som vanligt finns reducerat system oxå som är något större o där de två störrsta fav. är spik lr potenta A-hästar.
Lycka till alla
V75
Inlämnat: 2021-08-14, 12:04
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 2)
3: 4 Your Dreamlove (15, 6)
4: 1, 2, 3, 6 (5, 4)
5: 2, 3, 8, 11 (9, 5)
6: 4 Amornero Roc (3, 8)
7: 5, 7, 12 (6, 10)

1x6x1x4x4x1x3 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Rättningskod: TBG BHV VQD
Jag spikar förmodligen också Dreamlove. Första hästen som jag kollade in tidigt i veckan
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 12:01   #60
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spiklöst idag.


1: 6, 13
2: 8, 10
3: 4, 8
4: 3, 5
5: 4, 9
6: 4, 5
7: 6, 12

Rättn.kod: ZCL JHT RKW

Blir några raketer också. Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 12:02   #61
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 403
Sharp$: 5765
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 12:47
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 12, 13 (2, 9)
2: 1, 6, 9, 10 (4, 3)
3: 4, 6, 12, 13, 15 (14, 9)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 9, 11 (8, 7)
6: 1, 3, 4, 5, 8, 12 (10, 6)
7: 6 Who's Who (12, 10)

3x4x5x1x3x6x1 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.
Rättningskod: XGL BHS QTD

Tidig inlämning, då det ska fiskas kräftor.

Spikar:

Zion Font, vinnarmaskin med bra läge. Får åka på den som många andra isåfall.

Who´s Who, har sett riktigt fin ut på slutet och vunnit tillsynes på ett bra sätt. Örjan brukar sluta långt fram i dessa lopp. Jag menar han vinner ju liksom 8/10 sådana här lopp. Det är väl bara att fortsätta spika. Här vet jag åtminstone lite vad jag får och troligen en vettig chans. Åker man, så åker man. Garderar hellre i övriga lopp.

Skrällar:

Capital Gain C.C. 4%. Varit en värmningsvinnare och har sett riktigt bra ut på slutet. Fint smygläge här. Barfota för första gången som det ser ut.

Pappajonnys Ilse 4%
. Gillar hästen skarpt och har den dagen kan den vara riktigt bra. Springspår och kan hamna bra till. Två raka vinster.

Beartime 2%. Avslutade ruskigt senast. Hann nästan dit då. Känns som det kan bli rejäl körning inledningsvis om täten med flera startsnabba på framspår (Ingo, Final Dream och Adde S.H. som jag ser det till en början). Kan få en fin resa och biter spurten lika bra tror jag den blir livsfarlig.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 12:41   #62
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 704
Sharp$: 4090
Standard

V75 Lopp 3


Om vi ska tro Jens att det skräller i lopp 3 så har jag två hästar som tidigt kommer med på min kupong.

2 Keely Queen Er 2%
Crebas varnar för hästen i flera intervjuer, står bra inne i loppet.

13 Pappajonnys Ilse 4%
Körs alltid offensivt och brukar göra bra lopp, kommer med två raka segrar. Dags för seger på V7?
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 12:52   #63
 
Reg.datum: apr 2019
Inlägg: 23
Sharp$: 108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Åby och favoritrad att vänta... Eller?
Måste ju hitta några ekipage som kan
ställa till det för favoriterna.

Avd 1 - 13 MC stor favorit och blir svårfälld Omgångens bästa spik.

Avd 2 - 10 Erw Zet fantastiskt fin senast, men här tror jag att det kan skrälla och der
ekipage jag tror till och med kan sitta i spets efter halvvarvet är nr 8 Versace Broline med Jocke Lövgren som såg bländande ut sist 2%...

Avd 3 - 15 Svecak Palema favorit, men 14 Alexi Quick från samma stall lär ju vara ifatt start hästarna omgående och då får 15 vara bra... 3% Glöm inte den gott folk.

Avd 4 - Zion Font, kan den fällas av en hård regnig bana. Ja faktiskt så tror jag det och här har jag haft koll på en häst som körs av Erik Adielsson nr 11 Digital Races 0,4% sparade krafter i två sista starterna.

Avd 5 - Born Unicorn fälls inte omgångens andra spik, spela en tvilling med Beartime kan nog ge 25 ggr

Avd 6 - Armonero Roc svag favorit, här hoppas jag att den amerikanska sulkyn sätter extra fart på 10 Golden Guard 2%. Ständigt underskattad.

Avd 7 - Whos Who har aldrig varit nån favvohäst för mig här tror jag 12 CE Bello Romain är bäst efter ett lopp som gått i stenhårt tempo kommer han längst ut i banan och vinner enkelt.

Lycka till
Hallo vakna Gopp väljer väll hans bästa Changs av vilken häst han kör ? Tror du
Alexi quick har bättre Changs då hade han väl valt den ????????????
Haryboy2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:08   #64
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 29
Sharp$: 511
Standard

Dagens femhundring (ca) lägger jag på det här systemet.

I: 9,13 Jag tror att Outstanding O är bättre än vad det svenska spelarkollektivet vill erkänna, och Henriksens hästar går bra fn. Alternativet var att spika MC, men jag har svårt att släppa den norska hästen här.

II: 1,3,4,6,9,10 Först var jag inne på att spika Erv Zet, men bakspår och några bra på framspår gör att jag inte törst. Jag tror att EZ är en klassklättrare, och eg är bästa hästen, men läget gör att jag inte törs.

III: 3,4,6,8,12,14,15 Svårt lopp. Eg ville jag helgardera, men hade inte råd. Skrällarna 3 och 8 tror jag har bättre chanser än vad % antyder.

IV: Spik 3 Zion Font Bör väl vinna. Nu utan skor, och den lär inte ha varit i full form vid förra segern... när nu alla vet hur bra den är tror jag inte ens att det blir tävling.

V: Spik 3 Born Unicorn. Klassklättrare nummer två från Redéns stall, men den här har framspår, till skillnad från Erv Zet. Värst emot är väl 9 Rotate, men jag hoppas att det är spets o slut för BU.

VI: 1,4,8 Var ett tag inne på att chansspika 8 Laradja Vrijthout, men då Gocciadoro tror på sin häst, så lär det bli körning - och det kan öppna upp för fler hästar. Hade velat ha med såväl 3, 11 o 12, men var tvungen att gå kort.

VII: 1,5,6,12 Jag tror att både Milligans School och Very Kronos är lite korta i rocken här, från bakspår. 1 och 12 är dragen, då jag tycker att båda är väl bortglömda. De har ju vunnit storlopp båda två i sommar. 5 Bengurion Jet var för överjäkla bra senast, så den törs jag inte lämna utanför lappen, även om det som så många påpekat inte bör gå att vinna som fyraåring.

Nåväl. Om det inte händer något drastiskt, så är detta mitt bidrag till nästa veckas jackpottomgång! Lycka till allihop!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:10   #65
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jester1890 Visa inlägg

IV: Spik 3 Zion Font Bör väl vinna. Nu utan skor, och den lär inte ha varit i full form vid förra segern... när nu alla vet hur bra den är tror jag inte ens att det blir tävling.

!
Zion Font är anmäld med skor fram och jänkarvagn, som förra gången. Jag är lite sugen på att gardera faktiskt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:13   #66
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 29
Sharp$: 511
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Zion Font är anmäld med skor fram och jänkarvagn, som förra gången. Jag är lite sugen på att gardera faktiskt.
Där ser man! Jag behöver lära mig att läsa startlistor! Det vore ju smaskigt att fälla den favoriten, men alla (inklusive motståndare) verkar ju tro att den vinner. Lycka till, oavsett hur du gör, Shooter!
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:14   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jester1890 Visa inlägg
Där ser man! Jag behöver lära mig att läsa startlistor! Det vore ju smaskigt att fälla den favoriten, men alla (inklusive motståndare) verkar ju tro att den vinner. Lycka till, oavsett hur du gör, Shooter!
Tack detsamma!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:40   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 13:10
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Donizetti (6, 7)
2: 1, 6 (2, 4)
3: 2, 3, 9 (8, 4)
4: 2, 3, 5, 7, 8 (1, 10)

1x2x3x5 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: QBK DHX STG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:40   #69
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Idag blir det bara rank pga av tidsbrist. Men jag är påläst som vanligt:-) Nu kör vi

Rank V75-1

A 13
B 4-2-9-11-12
C 6-3-5
D 7-10-8

V75-2
A 4
B 10-3-6-2-1-5
C 9-12-8-7
D 11

V75-3
A 9
B 12-6-1-4-15-7-14
C 13-5-3-10-8
D 2-11

V75-4
A 3
B 1-5-9-2-6
C 8-4
D 7-12-11-10

V75-5
A 5
B 3-2-9-11-7
C 4-6-10
D 8-12-1

V75-6
A 1
B 3-4-12-5-8-6
C 9-10-2-11

V75-7
A 5
B 6-7-11-1-4-12-10
C 8-3-9-2

Lycka till nu

/jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:43   #70
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 14:42
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 5, 6, 7 (1, 8)
2: 1, 2 (6, 7)
3: 2, 8, 9 (3, 5)
4: 2, 5, 7, 8, 10 (1, 3)

5x2x3x5 = 150 rader.
150 x 1 x 2,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: WKH LHP PPH
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:43   #71
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 14:42
Sista Stallskriket andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 224,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Cash Top (5, 7)
2: 1, 2, 6, 7 (8, 4)
3: 2, 3, 8, 9 (1, 5)
4: 1, 2, 3, 5, 7, 8, 10 (2, 6)

1x4x4x7 = 112 rader.
112 x 1 x 2,00 kr = 224,00 kr.
Totalt: 224,00 kr.
Rättningskod: XKG DHP ZPC
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:44   #72
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 14:43
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 6 (5, 7)
2: 1 Brambling (2, 6)
3: 2, 9 (8, 3)
4: 1, 2, 3, 5, 7 (8, 10)

3x1x2x5 = 30 rader.
30 x 3 x 2,00 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: NKH LHV SPB

I väntan på V75
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:45   #73
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 14:42
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Cash Top (5, 7)
2: 2 Bubble Effe (1, 6)
3: 2, 8, 9 (3, 5)
4: 7 Tycoon Conway Hall (2, 5)

1x1x3x1 = 3 rader.
3 x 100 x 2,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.

V4
Inlämnat: 2021-08-14, 14:42
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 300,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Cash Top (5, 7)
2: 2 Bubble Effe (1, 6)
3: 2, 8, 9 (3, 5)
4: 7 Tycoon Conway Hall (2, 5)

1x1x3x1 = 3 rader.
3 x 50 x 2,00 kr = 300,00 kr.
Totalt: 300,00 kr.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:48   #74
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Donizetti var en fin spik.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+4)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:52   #75
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3004
Standard

Efter släpp och släpp och släpp enligt Åby open-stretch-tradition så är det skönt och se när favoriten blir nerplockad av en riktigt bra häst. Såna prestationer gillas, riktigt grym kuse Donizetti.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 13:55   #76
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vann regelrätt men kanske var det lite bättre än det såg ut också, behövde inte offra någon speed medan Cash fick ett halvstyggt förstavarv. Men Gocce var ju nästan tvungen att göra så som det blev också, om han försökt backa ner hade ju favoriten blivit den som fått ta över.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:00   #77
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 575
Sharp$: 1381
Standard

V75

13
1,3,6,7,9,10
4,6,15
3
3
3,4,8
5
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:12   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2021-08-14, 13:10
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Donizetti (6, 7)
2: 1, 6 (2, 4)
3: 2, 3, 9 (8, 4)
4: 2, 3, 5, 7, 8 (1, 10)

1x2x3x5 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: QBK DHX STG
Det gick ju fint det med, nu ser det riktigt vettigt ut.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), Nollkollolisten (+10)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:18   #79
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2021-08-14, 13:10
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Donizetti (6, 7)
2: 1, 6 (2, 4)
3: 2, 3, 9 (8, 4)
4: 2, 3, 5, 7, 8 (1, 10)

1x2x3x5 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: QBK DHX STG
Ser bra ut i halvlek
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:24   #80
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 15:18
V7 - endast utdelning på 7 rätt
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 448,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 9, 13 (12, 11)
2: 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 (6, 1)
3: 4, 15 (6, 12)
4: 2, 3 (5, 1)
5: 3, 5 (9, 7)
6: 8 Laradja Vrijthout (4, 3)
7: 2, 5, 6, 12 (11, 10)

4x7x2x2x2x1x4 = 896 rader.
896 x 1 x 0,50 kr = 448,00 kr.
Totalt: 448,00 kr.
Rättningskod: NLH BHT XPG
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:41   #81
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
V4
Inlämnat: 2021-08-14, 13:10
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 14:45
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Donizetti (6, 7)
2: 1, 6 (2, 4)
3: 2, 3, 9 (8, 4)
4: 2, 3, 5, 7, 8 (1, 10)

1x2x3x5 = 30 rader.
30 x 1 x 2,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: QBK DHX STG
Snyggt tippad Shooter

Rak trio rankad i avd1.

Dina 4 förstrankade tar plats 1-4 i andra

Tre streck i tredje och du har ettan och tvåan i mål.

Nu hoppas jag 3 eller 8 vinner sista så att du får betalt för en bra rank

Lycka till i sista
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:42   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Snyggt tippad Shooter

Rak trio rankad i avd1.

Dina 4 förstrankade tar plats 1-4 i andra

Tre streck i tredje och du har ettan och tvåan i mål.

Nu hoppas jag 3 eller 8 vinner sista så att du får betalt för en bra rank

Lycka till i sista
Tack Basse! Vinsterna har uteblivit under lång tid nu, så det skulle vara bra med lite slantar in också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3), Basse (+8), mackpeter (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:46   #83
 
kaamelotts avatar
 
Reg.datum: dec 2020
Inlägg: 129
Sharp$: 875
Standard

V75 ABY : 14/08/2021
Enregistrement : 14/08/2021 - 15:41
Mise totale : 8,64 €
Nombre de combinaisons : 144
Statut : Validé
Course
Combinaison
V75-1
2, 4, 13
V75-2
1, 10
V75-3
4, 6, 15
V75-4
3
V75-5
3, 9
V75-6
3, 4
V75-7
5, 6
kaamelott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:47   #84
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Outstanding O. är finfin i värmningen och Robban vässar upp Jimmy Arthur !
Hm Maestro Crowe får inte ha en dålig dag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:50   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Inlämnat och klart:

Avd
1: 2, 4, 5, 9, 11, 12, 13 (3, 6)
2: 4, 5, 6, 10 (1, 3)
3: 6, 7, 15 (4, 12)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5 (9, 7)
6: 8 Laradja Vrijthout (4, 3)
7: 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (3, 9)


Rättningskod: RKJ MHV ZZG

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:53   #86
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Härligt med Flemming i Monté.

Kan vi få se några svenska travtränare/-kuskar också i sadeln?

Svante Båth? Roger Walmann?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:57   #87
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 52
Sharp$: 243
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Härligt med Flemming i Monté.

Kan vi få se några svenska travtränare/-kuskar också i sadeln?

Svante Båth? Roger Walmann?
ostkaka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:59   #88
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 496
Sharp$: 2139
Standard

Har en vision att snikspårsmästaren ger Howdy Quick perfekt lopp.


Avd
1: 2, 4, 9, 13 (12, 11)
2: 1 Howdy Quick (10, 6)
3: 4, 7, 9, 15 (6, 12)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5, 9 (7, 4)
6: 1, 3, 4, 8 (12, 5)
7: 6 Who's Who (5, 11)

4x1x4x1x3x4x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,50 kr = 96,00 kr.
Totalt: 96,00 kr.
Rättningskod: NCD KHS TZB
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 14:59   #89
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4912
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 15:40
RTJ-LOSs andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 1 050,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 13 (2, 12)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 8)
3: 4, 6, 12, 14, 15 (1, 9)
4: 3 Zion Font (5, 6)
5: 3 Born Unicorn (9, 5)
6: 3, 4, 8, 11, 12 (6, 1)
7: 5, 6, 7, 10, 11, 12 (4, 2)

2x7x5x1x1x5x6 = 2100 rader.
2100 x 1 x 0,50 kr = 1 050,00 kr.
Totalt: 1 050,00 kr.
Min kostnad: 1 050,00 kr x 9/21 = 450,00 kr
Rättningskod: NHH KHP TZG

Krånglar inte till det. Alla motståndarna verkar ha sån respekt för favoriterna i avd 4 och 5, så de får bli spikar. Resten bör vara täckt.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:04   #90
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis till V4 Shooter
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:05   #91
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Har inte kollat ett endaste tips, utan helt egen känsla.
Hoppas att det kanske ger framgång idag

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:04
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 13 (11, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (8, 2)
3: 4 Your Dreamlove (15, 12)
4: 1, 2, 3, 5 (12, 4)
5: 3, 7 (9, 5)
6: 8 Laradja Vrijthout (3, 1)
7: 5, 6, 7, 10, 12 (11, 8)

3x6x1x4x2x1x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: WMH DHZ XZH
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:06   #92
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

En tusing netto Shooter - Grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:09   #93
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:09
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (9, 4)
2: 3, 4, 6, 10 (9, 1)
3: 4 Your Dreamlove (6, 15)
4: 1, 2, 3, 5 (6, 8)
5: 3 Born Unicorn (9, 5)
6: 1, 3, 4, 5, 8, 12 (9, 11)
7: 5, 6, 10, 11, 12 (7, 4)

1x4x1x4x1x6x5 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: ZGK GHP PZH
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:09   #94
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Så här blev dagens rader

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 15:57
Svensk allians s andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 9, 11, 12, 13 (2, 6)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (2, 5)
3: 3, 4, 6, 7, 9, 12, 15 (1, 10)
4: 3 Zion Font (1, 2)
5: 2, 3, 5, 7 (9, 11)
6: 8 Laradja Vrijthout (1, 3)
7: 5, 6, 10 (11, 1)

6x6x7x1x4x1x3 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:04
Bills Tobak, Superdragets andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 1 831,68 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 9, 11, 12, 13 (5, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 10 (9, 5)
3: 1, 4, 6, 9, 12, 15 (7, 3)
4: 1, 2, 3, 5 (12, 6)
5: 3, 5 (2, 7)
6: 1, 8 (3, 4)
7: 5 Bengurion Jet (6, 11)

6x6x6x4x2x2x1 = 3456 rader.
3456 x 1 x 0,50 kr = 1 728,00 kr.

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:06
Bills Tobak, 50-LAPPENs andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 712,32 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 9)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 10 (9, 7)
3: 1, 4, 6, 7, 9, 12, 13, 15 (3, 10)
4: 1, 2, 3, 5 (12, 6)
5: 3, 5 (2, 7)
6: 1, 3, 8 (4, 2)
7: 5 Bengurion Jet (6, 11)

1x7x8x4x2x3x1 = 1344 rader.
1344 x 1 x 0,50 kr = 672,00 kr

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:01
Svensk allians s andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (7, 2)
3: 4, 9, 12 (15, 6)
4: 1, 2, 4, 5 (3, 6)
5: 5 Vikens High Yield (3, 9)
6: 1, 3, 4, 8, 12 (5, 6)
7: 5 Bengurion Jet (6, 11)

1x6x3x4x1x5x1 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.



Lycka till

mvh Jiwa
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:12   #95
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1685
Standard

Vikens High Yield är inte ofarlig idag.
Blue Frontline kanske kan överraska också.
Kul omgång
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:15   #96
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:15
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 9, 12, 13 (2, 11)
2: 6, 9, 10 (1, 3)
3: 4, 6, 15 (12, 9)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5, 9, 11 (7, 4)
6: 8 Laradja Vrijthout (4, 3)
7: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

5x3x3x1x4x1x7 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Rättningskod: QJK FHN WZM
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:15   #97
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Inlämnat och klart. Blev spik på 13 Maestro Crowe och 3 Born Unicorn. Försöker fälla 3 Zion Font. Reducerat enligt nedan.

Avd
1: 13 Maestro Crowe
2: 6 – 3, 9, 10 – 1, 2, 7, 8
3: 6 – 4, 15 – Alla
4: 3 – 2, 6 – 4, 5, 12
5: 3 Born Unicorn
6: 8 – 3, 4 – 10, 11, 12
7: 6 – 5, 10 – 7, 8, 11, 12

Krav:
Max 10 poäng i avdelning 2, 3, 4, 6 och 7. (Förstahästen är 1 poäng, andrahästarna 2 poäng, tredjehästarna 3 poäng).
Minst 1 utgång (fetade ovan).
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:15   #98
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Dagens pengar i sjön:
4,9,13
6-2,3,4,9,10
6-alla
Zion Font
3,5
Laradja Vrijthout
5-6,12

En av tre A i avd 2,3,7

Lycka till allihop
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:18   #99
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tre favoritspikar ger utrymme för många outsiderstreck.

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:16
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 1 408,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 12)
2: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10 (5, 8)
3: 4, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (1, 3)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3 Born Unicorn (9, 5)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (8, 3)
7: 5, 6, 7, 12 (1, 2)

1x8x8x1x1x11x4 = 2816 rader.
2816 x 1 x 0,50 kr = 1 408,00 kr.
Totalt: 1 408,00 kr.
Rättningskod: PJL MHQ ZZJ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:18   #100
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Så här blev BCB tillslut idag!

16 rader med ensampotential innebär att bågen är spänd! Nu hänger vi dit en av de!


V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:12
Pressbyrån Karlstad, Big City Boys andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 1 947,75 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9, 13 (2, 12)
2: 1, 2, 3, 6, 7, 9, 10 (4, 5)
3: 2, 4, 6, 7, 9, 12, 15 (1, 14)
4: 2, 3, 5, 10, 12 (1, 6)
5: 3 Born Unicorn (7, 9)
6: 3, 4, 5, 8, 10 (12, 1)
7: 6 Who's Who (5, 12)

Rättningskod: PGH JHT NZK

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:21   #101
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:19
Sundbyholms Travbana, Sista Stallskrikets andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 2 250,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Maestro Crowe (4, 12)
2: 3, 6, 7, 10 (5, 1)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (4, 15)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5, 9 (7, 11)
6: 1, 3, 4, 8, 11 (12, 5)
7: 1, 5, 6, 11, 12 (10, 7)

1x4x15x1x3x5x5 = 4500 rader.
4500 x 1 x 0,50 kr = 2 250,00 kr.

--------------------------------------------

V5
Inlämnat: 2021-08-14, 15:35
SistaStallskriket andelsspel
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:05
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (6, 15)
2: 3 Zion Font (2, 5)
3: 3, 4, 5, 7, 9 (2, 8)
4: 4 Amornero Roc (8, 3)
5: 1, 2, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (4, 8)

15x1x5x1x8 = 600 rader.
600 x 1 x 1,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: XDF GHS PZK
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:22   #102
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 365
Sharp$: 2071
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:21
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 13 (12, 9)
2: 2, 3, 10 (6, 1)
3: 2 Keely Queen Er (15, 6)
4: 1, 2, 3, 5, 6 (12, 9)
5: 3, 5 (9, 7)
6: 12 Easy Cash (4, 3)
7: 12 Ce Bello Romain (6, 5)

2x3x1x5x2x1x1 = 60 rader.
60 x 1 x 0,50 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: WLL CHR WZK
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:27   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Surt! Verkar som att han snubblade till och där rök ju segern.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:27   #104
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Spyr i munnen!!! Fy fan Untersteiner....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grado (+10)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:29   #105
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Örjan hade vunnit även om favoriten stått på benen. Finns inte en möjlighet att Maestro Crowe skulle kunna ha tagit emot Oracle Tile från snikspåret.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:32   #106
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Örjan hade vunnit även om favoriten stått på benen. Finns inte en möjlighet att Maestro Crowe skulle kunna ha tagit emot Oracle Tile från snikspåret.
50/50
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:34   #107
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Daniel Berglund tänkte rätt när han spikade Oracle Tile.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:35   #108
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 704
Sharp$: 4090
Standard

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:19
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 840,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9, 13 (11, 2)
2: 1, 3, 4, 6, 7, 9, 10 (2, 5)
3: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 13, 15 (12, 10)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5 (11, 9)
6: 12 Easy Cash (4, 3)
7: 5, 6, 10, 11, 12 (4, 7)

3x7x8x1x2x1x5 = 1680 rader.
1680 x 1 x 0,50 kr = 840,00 kr.
Totalt: 840,00 kr.
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:35   #109
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
50/50
Var och en blir salig på sin tro.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:35   #110
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Örjan hade vunnit även om favoriten stått på benen. Finns inte en möjlighet att Maestro Crowe skulle kunna ha tagit emot Oracle Tile från snikspåret.
Jag fick också samma känsla.

Johan såg rätt orolig ut och började driva när han insåg att Örjans såg okörd ut.
Johan får småpanik och börjar driva vilket fick till följd att Maestro galopperade kort efter att Johan begärt mer.

Det var nog inte Meastros dag idag.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:35   #111
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Oracle Tile och Örjan hedrar duktige tränaren Trond Andersen som tyvärr lämnade oss i veckan efter en tids sjukdom. Endast 59 år gammal.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:36   #112
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Oracle Tile och Örjan hedrar duktige tränaren Trond Andersen som tyvärr lämnade oss i veckan efter en tids sjukdom. Endast 59 år gammal.
Livet är skört! Det känns bra att Oracle Tile fick vinna idag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10), viking90 (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:39   #113
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Johan var inte alls nöjd med hästens aktion i loppet. Det syntes dock inte så mycket av före galoppen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:42   #114
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

PLATS
Inlämnat: 2021-08-14, 16:41
Åby Lopp 6
Lördag 2021-08-14
Start: 16:42
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

5 G.K.Justus

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: VDG GHS WSC
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+7)
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:48   #115
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Herregud så fel man kan ha, i bland!!! Erv Zet kom aldrig in i matchen och sist av de felfria...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:48   #116
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Har inte kollat ett endaste tips, utan helt egen känsla.
Hoppas att det kanske ger framgång idag

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:04
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 13 (11, 12)
2: 1, 3, 4, 6, 9, 10 (8, 2)
3: 4 Your Dreamlove (15, 12)
4: 1, 2, 3, 5 (12, 4)
5: 3, 7 (9, 5)
6: 8 Laradja Vrijthout (3, 1)
7: 5, 6, 7, 10, 12 (11, 8)

3x6x1x4x2x1x5 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: WMH DHZ XZH
Spännande
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:49   #117
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg

Här räcker det förmodligen med Johan Untersteiners båda. En riktig stänkare kan 5 G.K.Justus vara, han har harvat rätt länge nu mot rätt bra motstånd och har bästa spåret. Gick 10 sista 700 senast på bra sluttid (12,4 full väg).

Det blev en liten tvilling. Nästan 100 ggr pengarna.

Och 5 papp tillbaka.

Tack för kaffet!

RDF FHZ TSL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+5), Basse (+5), Fulsprit (+25), hoola (+10), Dahle (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:53   #118
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Herregud så fel man kan ha, i bland!!! Erv Zet kom aldrig in i matchen och sist av de felfria...

Den var Jan W. Schermer klar.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:55   #119
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Den var Jan W. Schermer klar.
Hur går det för dig?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:57   #120
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur går det för dig?
So far so good. Kvar på allt...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:59   #121
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V5
Inlämnat: 2021-08-14, 16:58
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:05
Kostnad: 352,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 6, 7, 9, 12, 13, 14, 15 (1, 2)
2: 3 Zion Font (2, 5)
3: 3 Born Unicorn (9, 5)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 3)
5: 5, 6, 7, 12 (11, 10)

8x1x1x11x4 = 352 rader.
352 x 1 x 1,00 kr = 352,00 kr.
Totalt: 352,00 kr.
Rättningskod: TKM HHN XSM
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 15:59   #122
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
So far so good. Kvar på allt...

Nej, du åkte i första då du använde för många kusar för att få med vinnaren där - sorry!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:00   #123
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

V5
Inlämnat: 2021-08-14, 16:36
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:05
Kostnad: 75,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Your Dreamlove (15, 6)
2: 2, 3, 5 (1, 6)
3: 3 Born Unicorn (9, 5)
4: 1, 3, 5, 8, 12 (4, 6)
5: 5, 6, 10, 11, 12 (4, 1)

1x3x1x5x5 = 75 rader.
75 x 1 x 1,00 kr = 75,00 kr.
Totalt: 75,00 kr.
Rättningskod: PFL MHQ SZJ
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:13   #124
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Det här ser ju inte så tokigt ut nu. Men behöver ju skrällar på slutet om det ska ge något...

V5
Inlämnat: 2021-08-14, 17:08
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:05
Kostnad: 112,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 15 Svecak Palema (6, 4)
2: 3 Zion Font (2, 5)
3: 3, 5, 9, 11 (7, 8)
4: 3, 4, 8, 11 (5, 1)
5: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

1x1x4x4x7 = 112 rader.
112 x 1 x 1,00 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Rättningskod: RMM JHT WSC

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:20
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9 (13, 12)
2: 6, 9, 10 (1, 3)
3: 15 Svecak Palema (6, 4)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 9 (5, 7)
6: 3, 4, 5, 8, 11, 12 (1, 6)
7: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

2x3x1x1x2x6x7 = 504 rader.
504 x 1 x 0,50 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: WLM FHV QZL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:14   #125
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Björn Goop är i mål - föga överraskande.
Westholm är det inte än - föga överraskande.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:16   #126
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Kul, nu kan man börja hoppas på 5 rätt ikväll...!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:17   #127
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Vinner Zion Font nu och Born Unicorn nästa så lär det bli ny jackpot nästa helg.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:20   #128
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vinner Zion Font nu och Born Unicorn nästa så lär det bli ny jackpot nästa helg.
Är ingen jackpott idag
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:21   #129
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Är ingen jackpott idag
Jag tror att han syftade på jackpotten förra lördagen.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:26   #130
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Alltså, underhållningsvärdet på ATG live när Hultman och Forsgren går loss är helt magiskt!

Så njutbart travgodis att till och med de allra mest bittra här inne borde bli lite glada! Eller?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
klot05 (+7), Dahle (+7), Basse (+5), asgaya3141 (+5), Jiwa (+20)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:38   #131
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Vikens High Yield nu, för lite pengar på V75.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:45   #132
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Hur ska vanliga Svenssonsspelare bli lockade att spela när det ger ngn tusenlapp i utdelning. Varje Lördag i princip.

Ja Forsgren och Hultman förgyller. En sån här dag är det bara sporten som gäller
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:47   #133
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Alltså, underhållningsvärdet på ATG live när Hultman och Forsgren går loss är helt magiskt!

Så njutbart travgodis att till och med de allra mest bittra här inne borde bli lite glada! Eller?

Travporr
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+6), mackpeter (+6)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:54   #134
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Det var ju fan att Djuse inte kunde släppa ledningen.

TRIO
Inlämnat: 2021-08-14, 17:38
Åby Lopp 9
Lördag 2021-08-14
Start: 17:50
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 3 Born Unicorn
2:a: 5, 9
3:a: 5, 9

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: XBC GHP XSH
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:55   #135
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Hur ska vanliga Svenssonsspelare bli lockade att spela när det ger ngn tusenlapp i utdelning. Varje Lördag i princip.

Ja Forsgren och Hultman förgyller. En sån här dag är det bara sporten som gäller
Nä, nu får du sluta med gnället. Man kan ju tro att du är en gammal gubbe som hamnat på hemmet 10 år för tidigt.

Det är ju bara att titta på det här forumet, trots alla megafavoriter så är det knappt 10% kvar efter 5 avdelningar. Och lika svårt - om inte svårare - är det för "svensson".

Problemet är väl att man inte har några alternativa spelsätt, att man drar in ett par tusen på ett eller ett par sidospel, om och när man åker ut på strecken eller när favoriterna vinner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+7), Gotland (+50), asgaya3141 (+7), Nollkollolisten (+7)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:56   #136
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-08-14, 17:55
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 8, 9, 12
2: 12 Ce Bello Romain

4 x 10,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: WHF JHW PVH
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:57   #137
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Dags att jobba lite skrällar nu så kanske det kan bli en liten slant på V5 trots allt.

Citat:
V5
Inlämnat: 2021-08-14, 16:39
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:09
Kostnad: 350,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 14, 15 (9, 13)
2: 3 Zion Font (2, 5)
3: 3 Born Unicorn (9, 5)
4: 3, 8, 10, 11, 12 (4, 1)
5: 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (4, 1)

10x1x1x5x7 = 350 rader.
350 x 1 x 1,00 kr = 350,00 kr.
Totalt: 350,00 kr.
Rättningskod: TFF CHW RZK
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 16:58   #138
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Nä, nu får du sluta med gnället. Man kan ju tro att du är en gammal gubbe som hamnat på hemmet 10 år för tidigt.

Det är ju bara att titta på det här forumet, trots alla megafavoriter så är det knappt 10% kvar efter 5 avdelningar. Och lika svårt - om inte svårare - är det för "svensson".

Problemet är väl att man inte har några alternativa spelsätt, att man drar in ett par tusen på ett eller ett par sidospel, om och när man åker ut på strecken eller när favoriterna vinner.
Jag gnäller inte. Jag säger att Forsgren och Hultman förgyller. Sen säger jag att det är inte bra för varumärket v75 dessa ständigt låg utdelningar
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:00   #139
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Heder åt Djuse som ville fajtas.Tyvärr var Redéns för bra.
Loppets besvikelse i mina ögon var Rotate.
Tredje utvändigt, hårt tempo loppet igenom men inte mycket att komma med när det skall avgöras.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:01   #140
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Jag gnäller inte. Jag säger att Forsgren och Hultman förgyller. Sen säger jag att det är inte bra för varumärket v75 dessa ständigt låg utdelningar
Det puttades in drygt 99 miljoner i V75 potten idag. Men visst, det kanske man kan tolka som att travet är dött och att "ingen spelar längre". Jag instämmer dock inte i den tolkningen!

Men det är jag det!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:04   #141
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det puttades in drygt 99 miljoner i V75 potten idag. Men visst, det kanske man kan tolka som att travet är dött och att "ingen spelar längre". Jag instämmer dock inte i den tolkningen!

Men det är jag det!

Förlåt, Gotland. Vi har ju en "beef" sedan länge du och jag, och jag brukar ju, som bekant, dissa dig, varje vecka. Du får gärna betala tillbaka de där 75 poängen som jag gav. Behöver dem inför kreditbedömningen inför husköpet till veckan...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+75)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:04   #142
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Heder åt Djuse som ville fajtas.Tyvärr var Redéns för bra.
Loppets besvikelse i mina ögon var Rotate.
Tredje utvändigt, hårt tempo loppet igenom men inte mycket att komma med när det skall avgöras.
Visst försökte han. Hästen har ju bra statistik från ledningen, men det hade gått bättre för både Djuse och mig om han släppt till en bättre häst och testat open strech.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:05   #143
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2021-08-14, 18:01
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 18:20
Kostnad: 800,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 8
2: 6, 12

4 x 200,00 kr = 800,00 kr.
Totalt: 800,00 kr.
Rättningskod: TKF JHR WVF
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:12   #144
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Förlåt, Gotland. Vi har ju en "beef" sedan länge du och jag, och jag brukar ju, som bekant, dissa dig, varje vecka. Du får gärna betala tillbaka de där 75 poängen som jag gav. Behöver dem inför kreditbedömningen inför husköpet till veckan...
Va? Har vi en beef! Vad kul! Det visste jag inte! Kul ju! Jag tar min rare tack!

Dissa mig och mina spel får man. Tveklöst! För att få till en beef krävs rätt mycket mer än så i mina ögon!

Så kör på Stankarn! Jag gillar dig!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Gotland den 2021-08-14 klockan 17:12. Anledning: emoji
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:12   #145
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Är kvar på V5 och ett par raketer som lever.

Ifall 8 Laradja Vrijthout och 10 Milligans School båda skulle lyckas vinna sina lopp så blir det ganska hyfsade pengar tillbaka. Det blir en liten slant tillbaka om de båda "bara" skulle komma in på plats.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:13   #146
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det puttades in drygt 99 miljoner i V75 potten idag. Men visst, det kanske man kan tolka som att travet är dött och att "ingen spelar längre". Jag instämmer dock inte i den tolkningen!

Men det är jag det!

Dött har jag aldrig sagt att det är. Men intresset sjunker för trav. Det följer inte inflationen. Omsättningen på V75 var inte mycket sämre ex 1997. Sen dess har lönerna dubblats och lite till. Prispengarna i travet står också Still. Gulddivisionen hade som exempel alltid 200k i förstapris, idag 20 år senare är det ofta 150k. Nä det folkliga intresset var större förr, helt klart. Det handlar inte om att vara bitter, det handlar om fakta. Jag tycker det är ett problem att v75 alltmer tenderar att ge låga utdelningar. Det har inte travsporten råd med, vi har helt klart sjunkande omsättning inflationsjusterat samt populations justerat. Ordentligt fall

Förstår inte din logik.

Det var som Carl Erik Lindblom sa " tv visar gärna glamour i travet, men själv har jag bar råd att köra Nissan Micra till tävlingarna. Under denna tid var kråkungen bland de 20 bästa i Sverige.

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-08-14 klockan 17:17.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:16   #147
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Dött har jag aldrig sagt att det är. Men intresset sjunker för trav. Det följer inte inflationen. Omsättningen på V75 var inte mycket sämre ex 1997. Sen dess har lönerna dubblats och lite till. Prispengarna i travet står också Still. Gulddivisionen hade som exempel alltid 200k i förstapris, idag 20 år senare är det ofta 150k. Nä det folkliga intresset var större förr, helt klart. Det handlar inte om att vara bitter, det handlar om fakta. Jag tycker det är ett problem att v75 alltmer tenderar att ge låga utdelningar.

Förstår inte din logik.
Lägg av. Du har ju noll travintresse. Casiono spel är nog din grej.
Sluta med ditt meningslösa gnäll på svensk travsport. Vi som är travintresserade fattar att idag är det grym travsport men spelet kommer i andra hand.
Fattar du ?
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:22   #148
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lägg av. Du har ju noll travintresse. Casiono spel är nog din grej.
Sluta med ditt meningslösa gnäll på svensk travsport. Vi som är travintresserade fattar att idag är det grym travsport men spelet kommer i andra hand.
Fattar du ?
Haha men det var ju det jag skrev. Idag är det sporten som gäller!!! Då fick jag mottugg och nu får jag mottugg för en fullständig feltolkning. Lär dig läsa

Vad är det för fel att vilja förbättra svensk travsport? Tur att inte du driver företag

Nu blir det JP iaf, då spelar vi nästa helg. Sparade pengar idag. Äntligen fick Rackham ordentlig utdelning

Senast redigerad av Indianen20 den 2021-08-14 klockan 17:25.
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:24   #149
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:15
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 9, 12, 13 (2, 11)
2: 6, 9, 10 (1, 3)
3: 4, 6, 15 (12, 9)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 5, 9, 11 (7, 4)
6: 8 Laradja Vrijthout (4, 3)
7: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

5x3x3x1x4x1x7 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Rättningskod: QJK FHN WZM

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:29   #150
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Så, dags nu.

Sätter ett par hundra på 1 Ble Du Gers. Baföratt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:29   #151
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Haha men det var ju det jag skrev. Idag är det sporten som gäller!!! Då fick jag mottugg och nu får jag mottugg för en fullständig feltolkning. Lär dig läsa

Vad är det för fel att vilja förbättra svensk travsport? Tur att inte du driver företag

Nu blir det JP iaf, då spelar vi nästa helg. Sparade pengar idag. Äntligen fick Rackham ordentlig utdelning
Du förbättrar väl knappast travsporten genom att gnälla dag ut och dag in på en spel och tipssida. Kolla dina senaste 20 inlägg? Klart du får mothugg! Meningslöst gnäll från dig här snackar vi sport och spel.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:32   #152
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Du förbättrar väl knappast travsporten genom att gnälla dag ut och dag in på en spel och tipssida. Kolla dina senaste 20 inlägg? Klart du får mothugg! Meningslöst gnäll från dig här snackar vi sport och spel.

Det spelar ingen roll vad det gäller för min del. Ska man problemlösa måste man först identifiera orsaken först. Jag tror inte på att man ska tysta folk att man inte ska prata om problem i förorter om skenande brottslighet mm. Det går inte att tyst till sig framgång, det säger sig självt
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:36   #153
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

12 Ce Bello Romain verkar var en riktigt bra häst som dessutom gillar distansen.

Kanske för mycket begärt att en fransk kusk ska göra alla rätta vägval under loppet och vinna men hästen är nog bland de bästa i loppet.

En andraplats känns trolig

Komberna 5-12 och 6-12 står i 30 respektive 20ggr pengarna just nu.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:37   #154
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
12 Ce Bello Romain verkar var en riktigt bra häst som dessutom gillar distansen.

Kanske för mycket begärt att en fransk kusk ska göra alla rätta vägval under loppet och vinna men hästen är nog bland de bästa i loppet.

En andraplats känns trolig

Komberna 5-12 och 6-12 står i 30 respektive 20ggr pengarna just nu.
Det slutar väl som vanligt med att Örjan sätter dit nosen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:38   #155
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Gissar att 5 Bengurion Jet kommer till spets, men att han kommer dra på en del där framme. Ruggigt pigg häst i ledningen. Gissar att den är helt död 300 kvar.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:38   #156
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 277
Sharp$: 1123
Standard

100kr VP på Zarenne fas ! Heja Jerry/Johan
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:39   #157
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Carat Williams!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:39   #158
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 98
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
12 Ce Bello Romain verkar var en riktigt bra häst som dessutom gillar distansen.

Kanske för mycket begärt att en fransk kusk ska göra alla rätta vägval under loppet och vinna men hästen är nog bland de bästa i loppet.

En andraplats känns trolig

Komberna 5-12 och 6-12 står i 30 respektive 20ggr pengarna just nu.
Jag hoppas mer på Valokaja, den var tvåa bakom Ce bello tidigare i år och spurtade fint då. Jänkarvagn har den inte fått haft i Frankrike... Önsketänkande men 61k på v75 hade suttit fint.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+9)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:39   #159
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Nu ska jag göra något jag aldrig brukar göra. I storloppen spelar jag aldrig utan bara njuter. Men nu lirar jag jag vinnare på 5 Bengurion Jet vinnare

Sprider ut 4700 vinnare på ATG och några andra spelsajter men är tyvärr limat på få flera.

Jag tror man inte kommer få oddset 4,5 fler gånger..
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:41   #160
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Det spelar ingen roll vad det gäller för min del. Ska man problemlösa måste man först identifiera orsaken först. Jag tror inte på att man ska tysta folk att man inte ska prata om problem i förorter om skenande brottslighet mm. Det går inte att tyst till sig framgång, det säger sig självt
Jaha.

Så, vad är orsaken, enligt dig?

Har du en evidensbaserad analys som stödjer dina fitt-inlägg?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:46   #161
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3191
Standard

Hen är mänsklig
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:48   #162
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 254
Sharp$: 4080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jiwa Visa inlägg
Nu ska jag göra något jag aldrig brukar göra. I storloppen spelar jag aldrig utan bara njuter. Men nu lirar jag jag vinnare på 5 Bengurion Jet vinnare

Sprider ut 4700 vinnare på ATG och några andra spelsajter men är tyvärr limat på få flera.

Jag tror man inte kommer få oddset 4,5 fler gånger..
Tar på mig dumstruten och hyllar segraren.
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:49   #163
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Snygg styrning och en värdig vinnare.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:50   #164
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 672
Sharp$: 50105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Det här ser ju inte så tokigt ut nu. Men behöver ju skrällar på slutet om det ska ge något...

V5
Inlämnat: 2021-08-14, 17:08
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 17:05
Kostnad: 112,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 15 Svecak Palema (6, 4)
2: 3 Zion Font (2, 5)
3: 3, 5, 9, 11 (7, 8)
4: 3, 4, 8, 11 (5, 1)
5: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

1x1x4x4x7 = 112 rader.
112 x 1 x 1,00 kr = 112,00 kr.
Totalt: 112,00 kr.
Rättningskod: RMM JHT WSC

V75
Inlämnat: 2021-08-14, 16:20
Åby
Lördag 2021-08-14
Start: 16:20
Kostnad: 252,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 9 (13, 12)
2: 6, 9, 10 (1, 3)
3: 15 Svecak Palema (6, 4)
4: 3 Zion Font (2, 5)
5: 3, 9 (5, 7)
6: 3, 4, 5, 8, 11, 12 (1, 6)
7: 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12 (11, 1)

2x3x1x1x2x6x7 = 504 rader.
504 x 1 x 0,50 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: WLM FHV QZL
Gratulerar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+7)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:51   #165
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Missade V5 men får erkänna att Ulf Eriksson körde som en gud och Milligans var ruskigt bra.

De andra såg ut som statister
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:52   #166
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Maestro Crowe, Erv Zet, Zion Font och Born Unicorn är några av dagens storfavoriter, som om alla vinner ger V75 en låg utdelning. Dagens bolagssystem bygger på, att två av favoriterna fälls och att jag där har streckat för två mindre betrodda, som vinner, samt att systemet innehåller outsiders i övriga avdelningar.

1) 4,12,13 r9-11 (favoriten 13 - som är av ädel familj bl a Commander Crowe, Mack Peter...., , har bäst kapacitet. Han gör fantomjobb och Johan utnämner honom till sin bästa segerchans. Vädret ser idag ut att bli dåligt i Mölndal och han kan bli störd. Då öppnas chansen för norske 4 och Björn låter uppåt på 12. Men 13 är annars en sund spik, som vid vinst öppnar för flera streck i andra avdelningar)

2) 1,2,3,4,6,7,9,10 r5-8 (favoriten 10 har bara haft framspår i bilstart i hela sitt liv. Nu är det bakspår och därifrån tar han inte ledningen. 1 radade upp segrar och kommer från fem V75-lopp med bra resultat. Han är inte snabb från start, men med Björn i vagnen får han en fin resa och kan mycket väl vinna. Loppet är öppet för skräll)

3) 4,6,15 r12-9 (Örjan tar ledningen från springspår. Hästen var en besvikelse senast, men jobbar bra och är min vinnare. Björns egen 15 är överstreckad från bakspår på tillägg. Är dock mycket kapabel och streckas. Westholm har stall i god form och slinker också med)

4) 3 r2-5 (tar sin 19 seger idag på 22 starter. Spik)

5) 3 r9-5 (storfavoriten blir bara bättre och bättre och.....spikas)

6) 1,3,4,5,6,8,10,12 r11-9 (ledningen tar pilsnabbe 8. Han kan leda ända in i mål. Favoriten 4 kan vinna - men han ser knackig ut i travet. Här är det bäddat för skräll)

7) 5,6,10,11,12 r4-7 (blott fyraårige 5 tar ledningen med favoriten 6 i ryggen. Spelarna har glömt, att 12 vann storloppet i Finland och var tvåa senast bakom Face Time Bourbon. Ett fynd till 6 %. Streckar även formstarka 10 och 11)

Kostar 1440:- och inlämnades kl 10.30.
7 rätt på bolagssystemet. Inte så stor utdelning. men rätt i alla fall.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:53   #167
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
7 rätt på bolagssystemet. Inte så stor utdelning. men rätt i alla fall.
Synd att det inte gav mer, men grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 17:59   #168
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3004
Standard

Är ingen större fan av Tarzan men jäkligt kul att Uffe Eriksson fick vinna storlopp. Milligans har alltid varit en underskattad häst. Nästan oslagbar i ledning.
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:13   #169
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Är ingen större fan av Tarzan men jäkligt kul att Uffe Eriksson fick vinna storlopp. Milligans har alltid varit en underskattad häst. Nästan oslagbar i ledning.
Milligan’s är en grym tävlingshäst med rätt skalle som fått en nytändning. Pigg som en unghäst trots 111 starter och 15 mille på kontot. Har väl inte fått sitt erkännande i eliten trots många års kämpande i Sverige toppen. Grymt bra jobbat av Tarzan och Kattis.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:13   #170
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Satte V5 och vinnarspel på 10 Milligans School. Några kronor tillbaka blev det.

Hade 8 Laradja Vrijhthout vunnit/kommit på plats, så hade det varit många tusenlappar tillbaka i dag. Dessvärre blev det inte så denna gång.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:16   #171
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:27   #172
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
ATG kan faktiskt inte välja när de ska konfiskera jackpottpengar. Även fast det är ett rimligt antagande.Det är när utdelningen är lägre än 15kr på 5 och 6 rätt det blir jackpott.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:46   #173
Banned
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 299
Sharp$: 2735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
Inte vara negativ nu. Vilken rolig dag det blev. Ganska bra utdelning också, även för andelsspelen. Jag tycker att radpriset skulle sänkas till 10 öre så fler får vara med och vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+10)
Indianen20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 18:47   #174
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 756
Sharp$: 13105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slark Visa inlägg
För övrigt förstår jag inte varför man väljer att ha utdelning på 6 rätt en sån här dag. Är det inte bättre att köra jackpot till nästa lördag med pengarna från både 6-rättspotten och 5-rättspotten?

Blir ju betydligt större tryck och intresse vid jackpottomgångar. Och sannerligen ännu större tryck och intresse när jackpotten är ungefär det dubbla.
Är du kompis med Skarplöth? Jackpott är i min värld en stöld från spelare som satsat pengar på en viss spel produkt men inte får utdelning utan det flyttas över till en ny spel omgång. Självklart skall alla satsande pengar delas ut i den spelomgång som insattsen gäller oavsett vinst summans storlek. I dagens data samhälle kostar det väl inte mer att föra över 1:- än 100 000:- till ett konto.
Om jag som privatperson startar ett spel och meddelar kunderna att det var så många deltagare med rätt spel så vi för över pengarna till en ny omgång där även nya spelare är välkomna tror jag nog att det bedöms som lurendrejeri och stöld.
Jackpott är och förblir en stöld och ett reklamtrick för att locka in nya spelare och även att locka lurade spelare att få tillgång till stöldgodset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
svepet (+5), Grovport (+5), znipstern (+5), ExtremtRik (+100), Strappa71 (+222), gnoffa (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-08-14 klockan 18:57.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-14, 23:18   #175
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Indianen20 Visa inlägg
Inte vara negativ nu. Vilken rolig dag det blev. Ganska bra utdelning också, även för andelsspelen. Jag tycker att radpriset skulle sänkas till 10 öre så fler får vara med och vinna.
Ja eller ett öre så att alla vinner!
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-08-15, 14:08   #176
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 151
Sharp$: 659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Är du kompis med Skarplöth? Jackpott är i min värld en stöld från spelare som satsat pengar på en viss spel produkt men inte får utdelning utan det flyttas över till en ny spel omgång. Självklart skall alla satsande pengar delas ut i den spelomgång som insattsen gäller oavsett vinst summans storlek. I dagens data samhälle kostar det väl inte mer att föra över 1:- än 100 000:- till ett konto.
Om jag som privatperson startar ett spel och meddelar kunderna att det var så många deltagare med rätt spel så vi för över pengarna till en ny omgång där även nya spelare är välkomna tror jag nog att det bedöms som lurendrejeri och stöld.
Jackpott är och förblir en stöld och ett reklamtrick för att locka in nya spelare och även att locka lurade spelare att få tillgång till stöldgodset.
Det är jag som är Skarplöth.

Eller åtminstone Slark-löth.
Slark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td