|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Hans Adielsson på Expressen har skrivit att ATG inte redovisat alla lopp den gjorde ifjol. Outstanding O tjänade 200000 Kr ifjol och inte bara 19000 kr.
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Dessutom är stallkörning lite överreklamerat i min värld och ofta en efterhands fundering. Ok visst kan det lyckas att sänka en favorit med två stall andrahandare. Men det är ju helt beroende på hur loppet utvecklar sig. Senast redigerad av Efterhandaren den 2021-08-13 klockan 17:43. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banned
|
Ce Bello Romain:s senaste lopp, Grand Prix de Wallonie.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Såpass. Och på vilken bana skulle han fått in dessa prispengar ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BreakingBad (+1) |
|
|
|
|
|
|
#20 | ||||||
|
Banned
|
Citat:
Citat:
Här räcker det förmodligen med Johan Untersteiners båda. En riktig stänkare kan 5 G.K.Justus vara, han har harvat rätt länge nu mot rätt bra motstånd och har bästa spåret. Gick 10 sista 700 senast på bra sluttid (12,4 full väg). Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
6 Bengurion Jet har 2 vinster på 24 starter, innan bytet till Gocciadoro. Efter tränarbytet? Kolla själv. Säger inte att den bara vinner men Gocciadoro har städat av det svenska motståndet tidigare....6 Who's Who måste väl få loppet kört i halsen för att vinna, nu för tiden? Får han det? Jag tar med 1 Ble du Gers och 12 Ce Bello Romain, hoppas på att de två favoriterna kör som idioter och att distansen tar ut sin rätt. Det skulle inte vara första gången. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+20) Senast redigerad av Stankarn den 2021-08-13 klockan 18:33. |
||||||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
”6 Who's Who måste väl få loppet kört i halsen för att vinna, nu för tiden? Får han det?”
Nu för tiden ? Hm hästen har väl aldrig varit bättre än nu ? Men jag säger inte att han vinner. Åbys Stora är dagens öppnaste lopp i min värld. 1-4-5-6-10-12 kanske räcker. |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banned
|
Citat:
Fick bestämma i spets, första 1000 efter 12 senast, över 1600 meter. Fick en behaglig resa i tredjepar näst senast, där de i ledningen körde första 1500 efter 12. Visst, han sprang som ett skållat troll, när Örjan lossade, nedåt 06 sista 400, så form och spurt har han. Men jag tror inte att han bara går fram och mosar favoriten från dödens. Som han kunde tidigare. Kanske jag som har för stora krav.... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
ATG är dåliga på att redovisa utländska hästars starter.
Ingen aning vart han gjort dessa starter. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Första barfota aviserat på Don Cash. Finns att handla till 25ggr på svs. Borboletta 33ggr också...
Edit: 9,70 på The Bald Eagle kanske inte är dumt heller...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Stekel den 2021-08-13 klockan 20:53. |
|
|
|
|
|
|
|